SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What's the matter dawg, you embarrased?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Moet altijd lachen om deze plaatjes... wetend dat jullie zullen eindigen met kort en pittig.
halve ottoman halve viking full gorillaquote:
Nee, vind vollere vrouwen mooier. Je neukt toch ook geen strijkplank?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is onzekerheid, gaat na verloop van tijd wel over.
Nee, vind strijkplanken mooier.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, vind vollere vrouwen mooier. Je neukt toch ook geen strijkplank?
Dat is je persoonlijke voorkeur, maar waarom loop je dan te haten op ons. Ga weg of zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey msmessyquote:Op zondag 26 januari 2014 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten op jouw standaard blabla posts.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is je persoonlijke voorkeur, maar waarom loop je dan te haten op ons. Ga weg of zo.
Ik vind alle vrouwen mooi; slank, shredded, vol, curvy, chubby, bbw, sbbw, geen probleem voor deze jongen. Als het totaalplaatje er maar goed uitziet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind slank wel mooi, hoor. Alleen deze chick vind ik niet zo mooi.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vind alle vrouwen mooi; slank, shredded, vol, curvy, chubby, bbw, sbbw, geen probleem voor deze jongen. Als het totaalplaatje er maar goed uitziet.
Maar dikke vrouwen moeten srs kappen met slanke dames afkraken om hun eigen ego te boosten.
Stimorol is Ambipur.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:38 schreef Awesome_ het volgende:
whehehe omdat die moddervet is toch?? Ik snap em![]()
Ok. Staat genoteerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind slank wel mooi, hoor. Alleen deze chick vind ik niet zo mooi.
Er staan er nog 7 in de spoiler.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind slank wel mooi, hoor. Alleen deze chick vind ik niet zo mooi.
Oh, da's die Turkse vrouw met 800 post per dag toch?quote:
ja swsquote:Op zondag 26 januari 2014 14:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vrien wij moeten samen een keer gaan holly
ik weet cker dat we pussy gan pullen egt sick
Endonolic weet wat lekker is.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, pindakaas met hagelslag is inderdaad fucking lekker brah!
80 toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er staan er nog 7 in de spoiler.
[..]
Oh, da's die Turkse vrouw met 800 post per dag toch?
Succes brah.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Levolution het volgende:
Ik ben weer off boys tot over 3 maanden.
Later man. Het was gezellig!quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Levolution het volgende:
Ik ben weer off boys tot over 3 maanden.
Dima, vrouwen willen geen onzekere mannen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben nu ook rustig in mijn hoofd lijkt wel, alsof ik level up ben gegaan, wat andere mensen van je vinden trekt me ik me niet meer van aan, meisje aanspreken is ook niet zo eng, jammer van de te harde muziek want je kon elkaar niet echt verstaan en had daardoor geen zin meer om andere meisjes aan te spreken.
Mee eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gek dat hij het snapt.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een hommos zijn jullie man, zou haar wifen.
Behalve Weissman, hij snapt het.
Vanwege zijn obese vriendin toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is ook niet zo gek dat hij het snapt.
Goede overgang van rug naar kont. Laatste tijd is me opgevallen dat ik dat niet heb. Beetje vreemdquote:
Je bent zelf dikquote:
Echt voor schut als je lowerback over loopt in je hammies.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goede overgang van rug naar kont. Laatste tijd is me opgevallen dat ik dat niet heb. Beetje vreemd
Verandering is soms even goed. Jullie zijn beetje ingekakt.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef seto het volgende:
hele topic meteen weer van slag door 1 kloon
triest
Mensen die nog steeds geloven dat ik Cake-Man benquote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Awesome_ het volgende:
Ik hoor net dat weissman kloon van cakeman is
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Yvonne zal trots op je zijn
[..]
Maar wel onder de baas z'n tijd, toch?
Eerst zeg je dat volle vrouwen mooi zijn en nu post je "quote:
Vol, deze chick is gewoon dik?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat volle vrouwen mooi zijn en nu post je "". Volgens mij ben je echt Ambipur, die is ook zo bipolair.
Weet jij hoe ik dit kan veranderen?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Echt voor schut als je lowerback over loopt in je hammies.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe mij Ambipur maar gewoon:
[ afbeelding ]
Oh, ik bedoelde jou ook niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is Weissman, met dubbel S en 1 N
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
Arabieren doen vreselijke dingen als het om de rechten van een vrouw gaat.Hoor je niemand over.![]()
Beside that, vrouwen met dem arab genes
Ja ik weet dat zulke opmerkingen te hoog gegrepen zijn voor deze reeks. Net zoals de discussies die Cor wil starten.quote:
Sicko al gezien?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja ik weet dat zulke opmerkingen te hoog gegrepen zijn voor deze reeks. Net zoals de discussies die Cor wil starten.
Anterior Pelvic Tilt.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moest googlen.
>Advanced packaging tool
>lel
Wat is precies het verschil tussen de Arabieren en westerlingen? De een ziet de vrouw als minderwaardig en de ander als lustobject.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja ik weet dat zulke opmerkingen te hoog gegrepen zijn voor deze reeks. Net zoals de discussies die Cor wil starten.
Ik snap de mop niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen de Arabieren en westerlingen? De een ziet de vrouw als minderwaardig en de ander als lustobject.
Kun je niet gewoon weer opdonderen naar je KLB SC?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen de Arabieren en westerlingen? De een ziet de vrouw als minderwaardig en de ander als lustobject.
Inderdaad, al die wijven doen dat op de foto's. En ook nog yoga pants, wat te vergelijken is met een pushup bh voor je kont.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zij hebben ook gewoon een massive APT. Dus, G.R.S. zorg dat je een APT krijgt.
Alleen als Weissman t vraagt.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon weer opdonderen naar je KLB SC?
Maar dat is het creëren van een kont zonder een kont te hebben. Na een tijdje wordt het ook vermoeiend om zo bij te staanquote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die rechter:
[ afbeelding ]
Al die fitgirls doen dat ook altijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, zover ga ik ook weer niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zij hebben ook gewoon een massive APT. Dus, G.R.S. zorg dat je een APT krijgt.
Ik kan je wel helpen. Maak ¤ 1000,- over naar mijn Western Union account en daarna plannen we wel een afspraak in Amsterdam. Het komt goed schatje.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar dat is het creëren van een kont zonder een kont te hebben. Na een tijdje wordt het ook vermoeiend om zo bij te staan
[..]
Lol, zover ga ik ook weer niet.
Gewoon op de hoogte zijn van de nieuwste livesets. Jwz.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zou ik mij druk moeten maken over wat er met vrouwen in het Midden-Oosten gebeurt. Beetje zonde van mijn denken. Net zoals die mensen die hele dagen met Syrië bezig zijn en daar over discussiëren. Het is triest, sneu en fucked up allemaal, maar je hebt er geen invloed op, dus waarom je tijd eraan besteden. Dat is hoe ik erover denk.
[ afbeelding ]
Ik kijk en lees sowieso geen nieuws meer. Sommige vinden het belangrijk dat je weet wat er in de wereld gebeurd, maar sommige vinden het ook enkel een constante stroom van negativiteit in je leven. Interessante nieuwtjes en feiten die je op reddit vaak ziet kunnen mij meer bekoren tbh.
Apart als je je bedenkt dat die situatie nu al drie jaar gaande is.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom zou ik mij druk moeten maken over wat er met vrouwen in het Midden-Oosten gebeurt. Beetje zonde van mijn denken. Net zoals die mensen die hele dagen met Syrië bezig zijn en daar over discussiëren. Het is triest, sneu en fucked up allemaal, maar je hebt er geen invloed op, dus waarom je tijd eraan besteden. Dat is hoe ik erover denk.
[ afbeelding ]
Ik kijk en lees sowieso geen nieuws meer. Sommige vinden het belangrijk dat je weet wat er in de wereld gebeurd, maar sommige vinden het ook enkel een constante stroom van negativiteit in je leven. Interessante nieuwtjes en feiten die je op reddit vaak ziet kunnen mij meer bekoren tbh.
Oke man. Ieder zijn ding right.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
True, true, was ik weer even vergeten. Bedankt voor het herinneren o wijze krullenbol.quote:
Graag gedaan, Yuri. Ondanks alles hou ik van jou.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, true, was ik weer even vergeten. Bedankt voor het herinneren o wijze krullenbol.
Ik hou ook van jou. Alleen soms ben je net een klein kind.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Graag gedaan, Yuri. Ondanks alles hou ik van jou.
Ik weet, wel minder dan eerst tho.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou. Alleen soms ben je net een klein kind.
Shit. Deze ga ik even uitprinten.quote:
Dat zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet, wel minder dan eerst tho.
[..]
Shit. Deze ga ik even uitprinten.
Leeuw.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:30 schreef Awesome_ het volgende:
Zullen we hier ook zo'n lepelspelletje doen als in MEN. Ik begin wel.
Lepel.
Heb geen krullen hoor? Heb kort en pittig nu.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zeker.Alles op z'n tijd.
Thanks voor de pics van je delicate krullen.
Yoloquote:
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb geen krullen hoor? Heb kort en pittig nu.
oogkoelkastquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yolo
[..]
Ik geloof er helemaal niks van.
Moet je zelf weten. Verfbeurt ging verkeerd, al mijn haartjes verbrandquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yolo
[..]
Ik geloof er helemaal niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets is het nu.
Nou doeg he.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Verfbeurt ging verkeerd, al mijn haartjes verbrandHeb nachten, weken, dagen, uren gehuild en gehuild, maar nu ben ik er tevreden mee.
Damn. Je kan nu wel door voor rockster op zich. Misschien kun je je tijd daarmee invullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets is het nu.
Nou doeg he.
baiIf not now, then when.
Just gimme your name bby.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen. Maak ¤ 1000,- over naar mijn Western Union account en daarna plannen we wel een afspraak in Amsterdam. Het komt goed schatje.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Verfbeurt ging verkeerd, al mijn haartjes verbrandHeb nachten, weken, dagen, uren gehuild en gehuild, maar nu ben ik er tevreden mee.
Dem feels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets is het nu.
Nou doeg he.![]()
Kort krullend haar is ook veel gemakkelijker te onderhouden![]()
Miroslav van D.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
In other news: Na 18 dagen is mijn Maine Coon weer gevonden.![]()
![]()
Nicequote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
![]()
Gewoon lekker uitkering pakken zoals ekte Turken doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
Nee man, glapje. Alsof ik mijn haren ga knippen![]()
Heb toch al geen leven, dus tijd zat om bij te houden.
Ga van de zomer trouwen en ga wonen in Turkije. Uitkering laat ik over aan neefjes en nichtjes.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maine Coon klink echt net een rapper of zo.
[..]
Gewoon lekker uitkering pakken zoals ekte Turken doen.
Mag ik je bruidsmeisje zijn?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga van de zomer trouwen en ga wonen in Turkije. Uitkering laat ik over aan neefjes en nichtjes.
Ik was een paar maanden terug op een Turks-Koerdische bruiloft van een maatje en heb daar de halay onder de knie gekregen. Wordt gegarandeerd een groot succes. Kan niet wachten.quote:
Heeft die zijn gains nog?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef VMSDKR het volgende:
![]()
Lol.quote:
Heb je wel een punt inderdaad. En nice dat je bent geweest, gewoon vaker gaan en steeds een stapje verder.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol.
Ik denk dat ik gewoon in mijn eentje uit ga nu. Iedereen loopt daar op een gegeven moment toch in zijn eentje rond en je ziet genoeg meisjes die beetje passief met de armen over elkaar solo aan de kant staan.
Echt hé.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef Klokov het volgende:
Maar eens unsubscriben van Elliot, die man praat elk filmpje 10 minuten over iets was in 1 minuut verteld kan worden
Minstens met twee is het beste man. Kun je elkaar wingen en indien je niet durft een flinke stomp geven.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Lol.
Ik denk dat ik gewoon in mijn eentje uit ga nu. Iedereen loopt daar op een gegeven moment toch in zijn eentje rond en je ziet genoeg meisjes die beetje passief met de armen over elkaar solo aan de kant staan.
Is wel zo ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Minstens met twee is het beste man. Kun je elkaar wingen en indien je niet durft een flinke stomp geven.
Ik voelde me daar niet eens zo heel klein eigenlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:16 schreef Klokov het volgende:
Dima, even wat tips. Zorg dat je jezelf comfortabel voelt en doe gewoon aan wat je zelf chill vindt zitten. Het gaat voornamelijk om je zelfvertrouwen, je ziet er verder prima uit namelijk. Dat je manlet bent moet je maar opvangen door femlets te scoren.
Dat is toch ook het doel van uitgaan of niet? Gewoon beetje lol hebben met je vrienden, zuipen en ouwehoeren. Als je dan een nummer van een chick krijgt is dat alleen maar een bonus.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet of je om PUA-specifieke redenen gaat, want dan hoor je eigenlijk niet te drinken, maar samen/met meerdere mensen 'dronken' worden is ook gewoon kk grappig.
Das stimmt, echter is het doel van PUA meer om nuchter comfortabel en outgoing te zijn in plaats van dronken, omdat het yoloness niveau van dronken zijn tig malen hoger ligt dan nuchter.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is toch ook het doel van uitgaan of niet? Gewoon beetje lol hebben met je vrienden, zuipen en ouwehoeren. Als je dan een nummer van een chick krijgt is dat alleen maar een bonus.
Gisteren echt een draak geslayed door alcohol in de dancing. Nummer meteen geblokkeerd vanmorgen en hele dag met de shame-feels opgezadeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Klokov het volgende:
Die bullshit met het niet drinken, ik heb van PUA-henk en zijn PUA-consort Awesome_ vernomen dat je zowel kan drinken als pussy kan pullen op dezelfde avond.
dit inddquote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is toch ook het doel van uitgaan of niet? Gewoon beetje lol hebben met je vrienden, zuipen en ouwehoeren. Als je dan een nummer van een chick krijgt is dat alleen maar een bonus.
Dat is ook het doel van PUA inderdaad. En daarom werkt dat ook niet, behalve voor een oppervlakkige one night stand.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef seto het volgende:
en ik weet niet hoor maar soms klinkt het alsof je een beetje probeert iets te forceren wat je niet bent?
Je forceert toch altijd iets. Dat heet veranderen. Je forceert toch ook dat je van skinny naar buff gaat etc.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef seto het volgende:
[..]
dit indd
en ik weet niet hoor maar soms klinkt het alsof je een beetje probeert iets te forceren wat je niet bent? er zijn genoeg mensen die zich niet op hun gemak voelen in een club of wat dan ook, hoeft niet te betekenen dat je nooit een leuke vrouw zal ontmoeten
mwa dat noem ik niet forceren, je tilt altijd nog vrijwillig de gewichten opquote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je forceert toch altijd iets. Dat heet veranderen. Je forceert toch ook dat je van skinny naar buff gaat etc.
Dit ja. Als dima altijd zichzelf blijft komt die nog nergens. Gewoon 'fake it till you make it'.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je forceert toch altijd iets. Dat heet veranderen. Je forceert toch ook dat je van skinny naar buff gaat etc.
Je bent dan toch ook vrijwillig een imago aan het opzetten in de club? Er zijn veel misconcepties over PUA zoals bovenstaande. En Alpha zijn heeft ook weinig met introvert of extrovert te maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:44 schreef seto het volgende:
[..]
mwa dat noem ik niet forceren, je tilt altijd nog vrijwillig de gewichten op
bedoel meer mensen die een dominante introverte kant hebben en dan moeilijk "alpha" proberen te doen in een club, denkend dat hun leven dan eindelijk betekenis heeft
Is dat de normale gang van zaken?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit ja. Als dima altijd zichzelf blijft komt die nog nergens. Gewoon 'fake it till you make it'.
lol. mensen in uvt helemaal madquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb geen drugs nodig om het naar mijn zin te hebben.
Elliot is echt een baasje.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jezelf zijn is belangrijk, maar dat wilt niet zeggen dat je geen betere versie van jezelf kan worden. Zieke Elliot reference.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:34 schreef Klokov het volgende:
Dima, geen nummers regelen. Gewoon scoren, jij verneukt het toch wel als je een nummer hebt zolang je geen indruk achter hebt gelaten.
gelijk zo defensiefquote:Op zondag 26 januari 2014 17:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elliot is echt een baasje.
Mensen hebben altijd iets tegen het zogenaamde toneelstukje opvoeren bij het ontmoeten van het andere geslacht. Die 'blijf gewoon jezelf'-bullshit. Als ik mezelf zou zijn dan zou ik me niet eens aankleden. Dat is heel fucking 'verleiden'. Je positieve eigenschappen accentueren, de mindere toffe maskeren.. Ook bestaat er niet iets zoals één 'jezelf' of zo.
Textgame is verschrikkelijk, ik heb tinder verwijderd ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe is je textgame dima? Hoe is het met Tinder afgelopen?
Ben ik het niet echt mee eens. Ik vind dat als je een echte connectie wilt opbouwen je jezelf gewoon open moet stellen en je geen zorgen hoeft te maken om zowel je positieve als negatieve eigenschappen, dus geen maskeren en shit. Gewoon helemaal open en zelfverzekerd. Zo zie ik jezelf zijn in het verleiden. De negatieve moet je ook kunnen waarderen imo.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd iets tegen het zogenaamde toneelstukje opvoeren bij het ontmoeten van het andere geslacht. Die 'blijf gewoon jezelf'-bullshit. Als ik mezelf zou zijn dan zou ik me niet eens aankleden. Dat is heel fucking 'verleiden'. Je positieve eigenschappen accentueren, de mindere toffe maskeren.. Ook bestaat er niet iets zoals één 'jezelf' of zo.
mwa je "verbergt" toch altijd wel negatieve eigenschappen in het beginquote:Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens. Ik vind dat als je een echte connectie wilt opbouwen je jezelf gewoon open moet stellen en je geen zorgen hoeft te maken om zowel je positieve als negatieve eigenschappen, dus geen maskeren en shit. Gewoon helemaal open en zelfverzekerd. Zo zie ik jezelf zijn in het verleiden. De negatieve moet je ook kunnen waarderen imo.
Een onenightstand zal nooit te weten komen wat je mindere eigenschappen zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 17:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het zal dan wel persoonlijk zijn want mij kan het vrij weinig schelen tbh.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:17 schreef seto het volgende:
[..]
mwa je "verbergt" toch altijd wel negatieve eigenschappen in het begin
zoals
"ik moet huilen voor ik begin met deadliften"
of
"ik heb ooit wat met een neger gehad"
iedereen die lift is sws een onzekere ecto of endo dus is logisch dat ze hier zoveel nadenken over scorenquote:
Klopt. Alsof een vrouw nat wordt als je op dr afstapt met een appelsap in je handquote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef Klokov het volgende:
Die bullshit met het niet drinken, ik heb van PUA-henk en zijn PUA-consort Awesome_ vernomen dat je zowel kan drinken als pussy kan pullen op dezelfde avond.
Wel als je hem niet goed vasthoudt.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt. Alsof een vrouw nat wordt als je op dr afstapt met een appelsap in je hand
this, pas wel op voor liegende meisjes over hun leeftijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
iedereen die lift is sws een onzekere ecto of endo dus is logisch dat ze hier zoveel nadenken over scoren
hele gym zit vol met onzekere jongetjes
als je zeker bent van jezelf hoef je sws niet te liften ik ben gwn atletisch van mezelf beetje abs hoef niet te groot te worden
ga alleen maar naar de gym om chicks op te pikke en te ouwehoeren met mn maten van voetbal
inddquote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Klopt. Alsof een vrouw nat wordt als je op dr afstapt met een appelsap in je hand
Een peul?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik drink wel weinig man/niet...niks ziet er erger uit dan een wijf wat strontlazerus tegen allemaal boys aanhangt.
Ow ja wel
een wijf wat strontlazerus met een peul tegen allemaal boys aanhangt.
betekent niet als jij drinkt, dat je dat ook doet.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik drink wel weinig man/niet...niks ziet er erger uit dan een wijf wat strontlazerus tegen allemaal boys aanhangt.
Ow ja wel
een wijf wat strontlazerus met een peul tegen allemaal boys aanhangt.
Nee true, maar ik ga wel heel veel praten en dat vind ik irritant aan mezelf.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
betekent niet als jij drinkt, dat je dat ook doet.
Heb hetzelfde, kan mijn bek niet meer houden. Alleen ik vind het niet irritant maar hoor mezelf altijd graag.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee true, maar ik ga wel heel veel praten en dat vind ik irritant aan mezelf.
Als in: 'een schild vasthouden en een knuppel' of 'keihard stenen gooien naar die kkwoute!!'?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Heeft een van jullie zin om mee te doen aan een ME training?
DM/PM/Postduif mij.
Keihard stenen gooien, schelden naar die kkwoutequote:Op zondag 26 januari 2014 19:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als in: 'een schild vasthouden en een knuppel' of 'keihard stenen gooien naar die kkwoute!!'?
Is dat een verkapte gangbang?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Heeft een van jullie zin om mee te doen aan een ME training?
DM/PM/Postduif mij.
Probeer eens coke. Urenlang in een fucking egotrip denkend hoe Awesome je wel niet bentquote:Op zondag 26 januari 2014 19:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, kan mijn bek niet meer houden. Alleen ik vind het niet irritant maar hoor mezelf altijd graag.
Mijn vrienden zeggen altijd dat ze mij wel eens aan de coke willen zien, precies om bovengenoemde reden. Ik heb het van nature al veel te hoog in mijn bol.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer eens coke. Urenlang in een fucking egotrip denkend hoe Awesome je wel niet bent
Paar puntjes speed is ook leuk. Met 200 km/h lullen over alles en niks. No way dat er iemand tussen komtquote:Op zondag 26 januari 2014 19:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn vrienden zeggen altijd dat ze mij wel eens aan de coke willen zien, precies om bovengenoemde reden. Ik heb het van nature al veel te hoog in mijn bol.
Bro, geniet van uw studentenleven.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, mijn Pasta a la Yuri is zo fucking mirin' hard lekker. Eerste keer dat ik het maak, en sowieso de beste pasta die ik ooit gehad heb. Ook redelijk simpel te maken.
Het is in Den Haag, we hebben zoveel mogelijk mensen nodig.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:24 schreef seto het volgende:
kk vet mijn pa heb dat vroeger ook gedaan, toen werd hij omver gelopen door zo'n paard en kon hij niet meer normaal lope
mja daarom train ik nu ook zodat ik ooit zo'n paard ook kreupel kan slaan
[ afbeelding ]
geef recept dan??????quote:Op zondag 26 januari 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, mijn Pasta a la Yuri is zo fucking mirin' hard lekker. Eerste keer dat ik het maak, en sowieso de beste pasta die ik ooit gehad heb. Ook redelijk simpel te maken.
waarom ben je geen kok van beroep?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
waarom zou je dit willen doen? alleen maar kans op blessuresquote:Op zondag 26 januari 2014 19:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is in Den Haag, we hebben zoveel mogelijk mensen nodig.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:17 schreef seto het volgende:
[..]
mwa je "verbergt" toch altijd wel negatieve eigenschappen in het begin
zoals
"ik moet huilen voor ik begin met deadliften"
of
"ik heb ooit wat met een neger gehad"
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bro, geniet van uw studentenleven.
Normaal gesproken gebruiken ze daar toch altijd studenten van de opleiding beveiliging voor?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien als je het vriendelijk vraagt.quote:
Nah, wist al vrij jong wat ik wilde worden. Daarbij neem ik later zeker weten een kok in dienst als de mogelijkheden zich voordoen.quote:
Godverdomme. Dat recept heb ik je twee jaar geleden of zo gegeven, lui mens.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet nog steeds Yuri's beroemde cheesecake maken.
Ik zie er geen verschil tussen; in beide culturen worden vrouwen niet gerespecteerd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
Lobiquote:
Voor hetzelfde geld heb ik helemaal niets gezegd.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme. Dat recept heb ik je twee jaar geleden of zo gegeven, lui mens.
Nee hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Normaal gesproken gebruiken ze daar toch altijd studenten van de opleiding beveiliging voor?
Ik val buiten de cultuurquote:Op zondag 26 januari 2014 20:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zie er geen verschil tussen; in beide culturen worden vrouwen niet gerespecteerd.
Vangt het wat of niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:07 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heb ik helemaal niets gezegd.
Hmm, dus gewoon een beetje random mensen uitnodigen?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee hoor
(Natres) militairen, studentenweerbaarheden etc..
Hey Fanta, alles goed?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee hoor
(Natres) militairen, studentenweerbaarheden etc..
Niet weten dat Cake-Man, Levolution en Dima één persoon zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:14 schreef no1uknow het volgende:
wat een topic zeg, cake-man terug, lovelotion terug, dima terug, R&P gezeik
[ afbeelding ]
Ik vroeg ik mensen mocht uitnodigen en toen zeiden ze dat ik zoveel mogelijk moest uitnodigen dus bij dezequote:Op zondag 26 januari 2014 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dus gewoon een beetje random mensen uitnodigen?Lijkt mij best wel tof om die ME te zijn, want je mag volgens mij redelijk hard terug meppen als iemand leip gaat doen.
Daarvan kan ik de rekening niet betalenquote:
Drie totaal verschillende personenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet weten dat Cake-Man, Levolution en Dima één persoon zijn.
Mag je ME ook neersteken?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vroeg ik mensen mocht uitnodigen en toen zeiden ze dat ik zoveel mogelijk moest uitnodigen dus bij deze..
Ja maar je krijgt als relschopper wel bescherming aan.
Jijweetniet.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Drie totaal verschillende personen
• Cake-Man verdient een permaban
• Levolution heeft een homegym in zijn fietsenhok in 050
• Dima, #Dimafeels
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet weten dat Cake-Man, Levolution en Dima één persoon zijn.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarvan kan ik de rekening niet betalen
Jij wel Yuri, jij wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mag je ME ook neersteken?
[..]
Jijweetniet.
quote:
Welk psychisch trauma kunnen wij hiervan oplopen dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]....we kunnen daarna schadeclaims doen
[..]
Jij wel Yuri, jij wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
jup, denk het ookquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Welk psychisch trauma kunnen wij hiervan oplopen dan?Naja dat die wapenstok per ongeluk in je anus glijdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarover gesproken, had laatst een docu gezien over een ex-enforcer voor een drug gang. Ze verkrachten mensen anaal en dreigen om de foto's te verspreiden indien de persoon niet doet wat ze willen, echt sicko.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja dat die wapenstok per ongeluk in je anus glijdt?
Sap, wat voor jou dit?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja dat die wapenstok per ongeluk in je anus glijdt?
Tering..idd sicko.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarover gesproken, had laatst een docu gezien over een ex-enforcer voor een drug gang. Ze verkrachten mensen anaal en dreigen om de foto's te verspreiden indien de persoon niet doet wat ze willen, echt sicko.
Deze trouwens:quote:
Sowieso vice.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Deze trouwens:
Wel geinig maar niet echt de moeite waard om te kijken.
Vice is over het algemeen genomen kut maar er zitten soms wel pareltjes tussen zoals die van Klokov. Deze vond ik ook wel ok:quote:
Maar werkt het?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daarover gesproken, had laatst een docu gezien over een ex-enforcer voor een drug gang. Ze verkrachten mensen anaal en dreigen om de foto's te verspreiden indien de persoon niet doet wat ze willen, echt sicko.
Deze is ook vet man:quote:Op zondag 26 januari 2014 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vice is over het algemeen genomen kut maar er zitten soms wel pareltjes tussen zoals die van Klokov. Deze vond ik ook wel ok:
Die suicide forest is echt loco idd..maar die man die dat werk doet wat een baas ook een hele aparte stem...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze is ook vet man:
En deze is ook wel bizar:
lmao dat is jeff gay seidquote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
trouwens ben jij dat in je avi?
de grap was zo slecht dat ik dacht dat je serieus was sinasstaafquote:Op zondag 26 januari 2014 21:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]niet denken dat ik serieus ben droomvreet.
waar zou ik precies jelly op moeten zijn in jouw optiek..?quote:
op zijn zieke gunsquote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waar zou ik precies jelly op moeten zijn in jouw optiek..?
U srs brah?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waar zou ik precies jelly op moeten zijn in jouw optiek..?
zijn vriendjes die g4p doen.. zal me niks verbazen als hij er af en toe ook wat geld mee verdient...
no thanks heff
nah , zou eerder jelly op groter beestquote:
srs? die nieuwe reebok zien er wel solid uitquote:Op zondag 26 januari 2014 21:30 schreef dreamerbulk het volgende:
tering crossfit, brengt niets dan ongelukken!!!
als lilly die reebok crossfit niet droeg dan was hij nou niet verongelukt op zijn squat
don't feed the trollquote:Op zondag 26 januari 2014 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
srs? die nieuwe reebok zien er wel solid uit
Ja, dat vond ik ook zonde lol. Was gisteren toevallig al die Mark Bell filmpjes aan het kijken. Mja, anders verkoopt het niet hé.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
don't feed the troll
haalt niet weg dat ik dat crossfit logo er meteen af zou rippen
crossfit strikes again
is zo, mark bell probeert de powerlifting sport ook echt commercieel te maken .. dan is dit zeker the way to goquote:Op zondag 26 januari 2014 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook zonde lol. Was gisteren toevallig al die Mark Bell filmpjes aan het kijken. Mja, anders verkoopt het niet hé.
Met zijn rap skills moet dat wel lukken ja. lololol.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is zo, mark bell probeert de powerlifting sport ook echt commercieel te maken .. dan is dit zeker the way to go
haha ja mooie maf hequote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met zijn rap skills moet dat wel lukken ja. lololol.
Wat een baas.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
no guts no glory
beetje hgh in die knie en hij is zo weer op de been
Ah, nice, wist ik niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja mooie maf he
zijn broer(wijlen) mike bell was een bekende WWE wrestler, doodgegaan door teveel roids en andere zooi.
en zijn broertje chris bell heeft die bekende docu gemaakt: bigger faster stronger
achtergrondinfo?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
no guts no glory
beetje hgh in die knie en hij is zo weer op de been
had powerlift meet vandaag USPA .. beltless/wrapless .. pure rawquote:
"iemand"quote:Op zondag 26 januari 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, nice, wist ik niet.
Vond dit wel een mooie gisteren:
[ afbeelding ]
2x 655, en een paar minuten later geüpload iemand van 21 die 3x 655 doet.Stond ook in de comments.
Ja, I know, maar misschien kende jij hem niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
"iemand"
haha dat is Ben Rice maat.. gast is een monster
haha jaquote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, I know, maar misschien kende jij hem niet.Veel respect voor hem.
lol, wat hij zegt over die chick.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja
1:50
mark bell had meer geluk met zijn "ongelukje" .. niet zolang herstel had ie nodig
Als je met dat soort gewichten bezig bent voegen spotters niks meer toe.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol, wat hij zegt over die chick.
Maar ziet er wel pijnlijk uit zeg, en zo zie je maar weer dat je niks aan die spotters hebt.
je hebt niks aan spotters als dat gebeurt nee.. maar dat is ook moeilijk in te schatten idd..quote:Op zondag 26 januari 2014 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol, wat hij zegt over die chick.
Maar ziet er wel pijnlijk uit zeg, en zo zie je maar weer dat je niks aan die spotters hebt.
breekt gewoon zn knie ofzo?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja
1:50
mark bell had meer geluk met zijn "ongelukje" .. niet zolang herstel had ie nodig
acl scheurde volgens mij..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
breekt gewoon zn knie ofzo?
ik houd het bij de leg press .stuk veiliger
Heb normaal weinig spierpijn maar afgelopen donderdag iets van 70 reps gesquat en de twee dagen daarna waren killing. Ben gisteren twee uur met de foamroll en lacrosse ball bezig geweest. Gaat nu veel beter, dus als je veel spierspijn hebt, dat doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Push. het volgende:
Leg day gehad, benieuwd of ik morgen nog kan lopen
Ja, ze hadden het geld 2 week later en een half jaar later pleegde de desbetreffende persoon zelfmoord.quote:
Wat voor sets?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb normaal weinig spierpijn maar afgelopen donderdag iets van 70 reps gesquat en de twee dagen daarna waren killing. Ben gisteren twee uur met de foamroll en lacrosse ball bezig geweest. Gaat nu veel beter, dus als je veel spierspijn hebt, dat doen.
Ik moest 1x60 oly squats explosief maar dat lukte me niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Wat voor sets?
Ben benieuwd hoe kapot je gaat als je dit doet.
Een 100 gr. whey shake drinken en een bak kwark naar binnen ketsen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
jongens, ik wil even een zorg met jullie delen. ik leef al de hele dag op opwarmpoffertjes, speculaas, een banaan en een frikandel. wat nu??
als het genoeg calorieen zijn klinkt het als een stack die garantie geeft voor pr's in de gym morgen ...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
jongens, ik wil even een zorg met jullie delen. ik leef al de hele dag op opwarmpoffertjes, speculaas, een banaan en een frikandel. wat nu??
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als het genoeg calorieen zijn klinkt het als een stack die garantie geeft voor pr's in de gym morgen ...
drink nog ff 1.5 liter met 8 gram zout erbij, morgen ben je een god in de gym
-edit-quote:Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
kracht ga je sowieso verliezen als je niet genoeg kan eten uiteraard.. je lichaam moet ergens energie vandaan halen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer ik ben straks een week op oefening=weinig vreten veel bewegen..Hoe zorg ik ervoor dat ik geen kracht verlies? Wat zijn goede compacte voedingsmiddelen die ik mee kan nemen, wat zou jij zelf doen?
Flesje olijfoliequote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Dreamer ik ben straks een week op oefening=weinig vreten veel bewegen..Hoe zorg ik ervoor dat ik geen kracht verlies? Wat zijn goede compacte voedingsmiddelen die ik mee kan nemen, wat zou jij zelf doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |