niet bepaaldquote:Op maandag 27 januari 2014 07:18 schreef lipje het volgende:
goedemorgen
@ 2CV: omgang met heksen natuurijk
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de liefhebbers van taxi pr0n trouwens;Geweldig dit model heeft mijn pa ook nog gehad. Waren 1 van de eerste in Den Haag toen met deze C classe. Later is er een C220 comi gekomen en toen is hij overgestapt naar de ML lijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rijden geweldig die C classe!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Daar moet ik ook nog eens een keer naartoequote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef Hyperdude het volgende:
Vorig jaar nog zo'n Stanley Steamer gezien in Boulder CO.
[ afbeelding ]
http://www.cusslermuseum.com/
Is niet zo groot, maar aardig als je in de buurt bent. Had nog nooit van de man/schrijver gehoord, maar oude Carroll Shelby was net overleden en het Shelby museum daaro tijdelijk gesloten.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens een keer naartoeBen zowel fan van zijn boeken als zijn smaak in auto's
Omg........quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef Paladijn het volgende:
F1 ziet er steeds beter uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof je op een wolkje naar je werk glijdtquote:
Ech wew, deze week effe uitproberen wat hij doet qua verbruik; tot nu toe lijkt het positief; maar ik weet niet of ze de trip hebben gereset na de vorige tankbeurtquote:Op maandag 27 januari 2014 16:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geweldig dit model heeft mijn pa ook nog gehad. Waren 1 van de eerste in Den Haag toen met deze C classe. Later is er een C220 comi gekomen en toen is hij overgestapt naar de ML lijn.
Rijden geweldig die C classe!
It wasn't mequote:Op maandag 27 januari 2014 17:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zag net een c klasse met pech langs de weg staanzelfde model.
Beetje gevaarlijke plek stond ie wel. Politie moest erbij om alles om te leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |