Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Als ik tegen kneusjes speel ben ik ook minder gemotiveerd en is het lastig concentratie vast te houden inderdaad. Maak je meer fouten.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:39 schreef Norrage het volgende:
Dit is wel serieus lastig voor Wawa hoor. Jullie doen alsof het zo makkelijk is
Goeie vraag. Laten we hopen dat we dat halen. Weet niet of ze dan op de baan moeten blijven.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:39 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe laat hebben we vuurwerk? En mag Rafa dan 10 min gemasseerd worden?
Vuurwerk is allang bezig, ze hebben geen hinder ervanquote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goeie vraag. Laten we hopen dat we dat halen. Weet niet of ze dan op de baan moeten blijven.
Het is bovendien zijn eerste GS finale. Dan is dit nog extra vreemd en bizar hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ik tegen kneusjes speel ben ik ook minder gemotiveerd en is het lastig concentratie vast te houden inderdaad. Maak je meer fouten.
Eens.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:41 schreef franklop het volgende:
Jullie vergeten ook wel dat Wawrinka dichtbij zijn eerste GS-zege is he.. Bijna iedereen gaat dan nadenken en verliest zijn concentratie. Eerst deze set afwachten of hij daadwerkelijk mentaal geknakt is.
En weer teruggezet.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:43 schreef franklop het volgende:
Eerste tekenen dat Wawa de knop weer enigzins omgezet heeft
Scheelt dat ie wel finales heeft gespeeld op lager niveau. Lijkt me veel te schelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is bovendien zijn eerste GS finale. Dan is dit nog extra vreemd en bizar hoor.
Ditquote:
In 1990 was het nog duidelijk hoorbaar en stopten ze ook. Was tijdens een halve finale toen Edberg Wilander helemaal wegspeelde (6-1 6-1 6-2 ofzo).quote:Op zondag 26 januari 2014 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Vuurwerk is allang bezig, ze hebben geen hinder ervan
Heel vaak ja. Of bedoel je in deze wedstrijd?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef stefan92 het volgende:
Is Toni ooit weleens in beeld geweest zonder dat hij praat?
Nope. Rafa moet wel om de seconde illegale coaching krijgen natuurlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef stefan92 het volgende:
Is Toni ooit weleens in beeld geweest zonder dat hij praat?
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, Nadal is alleen maar zo succesvol omdat hij doping gebruikt, doet alsof hij blessures heeft en illegaal wordt gecoacht.
Ik betwijfel of je een blessure behandeling kan vergelijken met een strafschop in de voetbalquote:Op zondag 26 januari 2014 11:46 schreef alors het volgende:
Ik zeg ook niet dat het gemakkelijk is om je af te sluiten voor wat er allemaal aan randgebeuren omheen zit bij een finale, maar je moet het wel kunnen. Het is onderdeel van. En ik vind het niet zielig voor Wawa dat hij daarmee moet dealen, het hoort er gewoon bij.
Net als penalty's bij voetbal, die gaan er op de training ook altijd in, maar op het moment suprême gaat het nogal eens mis, dat is mentaal en daar moet je ook mee om kunnen gaan.
Oké.quote:
In deze wedstrijd volgens mij letterlijk nooit en daar buitenom bijna nooit.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel vaak ja. Of bedoel je in deze wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |