abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 21:53:54 #201
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_136027789
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef wyccie het volgende:
Zeuren dat wij haar niet kennen, terwijl jijzelf ook niet eerder van haar had gehoord en alleen de serie bent gaan kijken omdat ze daarin zo goed naakt acteert. Ja ja.
Ik heb die hele serie en zelfs die scène nog nooit gezien. Evenmin een van haar films. Maar ik ben wel zeer geïnteresseerd geraakt, na het zien van haar foto's. Allemaal mét kleren, overigens. Prachtige vrouw gewoon!
pi_136027829
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Wees in het echt nou ook eens die klootzak die je hier af en toe speelt. Misschien dat je dan wel aan de vrouw komt...
Ik denk wel dat de meeste vrouwen het zelfvertrouwen, en het ietwat lichte arrogante in een man aantrekkelijk vinden. Dat etaleer ik hier wel, maar buiten zeer zelden, en al helemaal niet bij vrouwen.

Maar idd zoals wyccie zegt ben ik wel van plan 'mezelf' te blijven, maar daar zit denk ik ook de crux, gezien mijn onzekerheid, sociale onhandigheid soms ( :@ ), zelfbeeld, etc.

Dit is geen beklag hoor, maar af en toe moet ik dat gewoon delen als ik een leuk meisje zie, dan begint mijn onderbuik toch wel te kriebelen :P
  maandag 27 januari 2014 @ 21:57:50 #203
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_136028044
Ach, uiteindelijk vinden ze je leuk, blijken ze bezet.
pi_136028319
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Ik heb die hele serie en zelfs die scène nog nooit gezien. Evenmin een van haar films. Maar ik ben wel zeer geïnteresseerd geraakt, na het zien van haar foto's. Allemaal mét kleren, overigens. Prachtige vrouw gewoon!
Ik vind haar niet zo bijzonder mooi, erg popperig gezicht. Maar nu heb ik wel een goed beeld van die ideale vrouw waar je het eerder over had.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_136028587
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef Lemans24 het volgende:
Waarom dan een vraag aan haar wijden en die verbazing dat wij haar niet kennen. Mannen, tsss. :P
pi_136028859
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef Robby87 het volgende:

Maar idd zoals wyccie zegt ben ik wel van plan 'mezelf' te blijven, maar daar zit denk ik ook de crux, gezien mijn onzekerheid, sociale onhandigheid soms ( :@ ), zelfbeeld, etc.
Hoe kut het ook is; beter dat ze je afwijzen op basis van wie je bent, dan dat ze je leuk vinden om iets wat jij niet bent.
pi_136031310
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hoe kut het ook is; beter dat ze je afwijzen op basis van wie je bent, dan dat ze je leuk vinden om iets wat jij niet bent.
Amen!
pi_136033158
Wijze woorden, wyccie weet.
pi_136033200
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:

[..]

pi_136033582
quote:
Nog zo eentje die stoer doet, maar niks durft. :P
pi_136034215
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nog zo eentje die stoer doet, maar niks durft. :P
Hij leest stiekem aandachtig mee als robby versieradvies krijgt hier.
pi_136034769
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien maakt hij zelfs wel aantekeningen. :o
pi_136035221
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Versieren klinkt zo tell sell, ik ben heel integer hoor!
pi_136035236
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef wyccie het volgende:

[..]

Misschien maakt hij zelfs wel aantekeningen. :o
Oh hij ook al :o
pi_136035284
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Versieren klinkt zo tell sell, ik ben heel integer hoor!
Versieren voor sex enzo.
pi_136035486
wyccie, zou ik even op jou mogen oefenen?

Stel, wij staan voor de deur van Polare te wachten, totdat wat hysterische vrouwtjes de deuren opendoen. Nou, in die grote zaak is dus geen boek meer te vinden, alleen een koffieautomaat en zo'n plekje waar je kunt klessebessen.

Wat is dan een goed gespreksonderwerp? Stel jij bent een leuke meid (puur hypothetisch, dat begrijp je), waar moet ik het dan over hebben? Boeken zeker niet, die zijn er niet. Over de koffieautomaat? Wat wel al dan niet te drinken?

Ik: smaakt de koffie?
w: geen antwoord, kijkt weg

en dan?
pi_136035543
Smooth hoor, robby.
pi_136035592
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Robby87 het volgende:
wyccie, zou ik even op jou mogen oefenen?

Stel, wij staan voor de deur van Polare te wachten, totdat wat hysterische vrouwtjes de deuren opendoen. Nou, in die grote zaak is dus geen boek meer te vinden, alleen een koffieautomaat en zo'n plekje waar je kunt klessebessen.

Wat is dan een goed gespreksonderwerp? Stel jij bent een leuke meid (puur hypothetisch, dat begrijp je), waar moet ik het dan over hebben? Boeken zeker niet, die zijn er niet. Over de koffieautomaat? Wat wel al dan niet te drinken?

Ik: smaakt de koffie?
w: geen antwoord, kijkt weg

en dan?
_O- :')
pi_136035641
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef wyccie het volgende:
Want vrouwen vallen op klootzakken?
Wees gewoon jezelf, Robby. Wees eerlijk.
Vrouwen vallen wel schrikbarend vaak op de foute mannetjes... maar ik bedoelde het meer in de zin dat hij niet het watje moet uithangen. Zoals ik normaal ook zou doen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_136035709
Ik lust geen koffie. Wat nu?
pi_136035747
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Vrouwen vallen wel schrikbarend vaak op de foute mannetjes... maar ik bedoelde het meer in de zin dat hij niet het watje moet uithangen. Zoals ik normaal ook zou doen
Ik vind mezelf niet een watje in het openbaar, eerder wat teruggetrokken en ietwat verlegen... okay dat klinkt best wel als een watje.

*schrikt van zelfinzicht*
pi_136035770
De Polare sluit dus morgen de deuren, verdomme. ;(
pi_136035916
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Je hebt haar dus versierd met wat stoere mannenpraat? En nu is het een langzaam en vooral pijnlijk proces waarin zij erachter gaat komen dat je toch wel een watje bent?
pi_136035952
Was toch maar een tijdelijke sluiting?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')