Ik heb die hele serie en zelfs die scène nog nooit gezien. Evenmin een van haar films. Maar ik ben wel zeer geïnteresseerd geraakt, na het zien van haar foto's. Allemaal mét kleren, overigens. Prachtige vrouw gewoon!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef wyccie het volgende:
Zeuren dat wij haar niet kennen, terwijl jijzelf ook niet eerder van haar had gehoord en alleen de serie bent gaan kijken omdat ze daarin zo goed naakt acteert. Ja ja.
Ik denk wel dat de meeste vrouwen het zelfvertrouwen, en het ietwat lichte arrogante in een man aantrekkelijk vinden. Dat etaleer ik hier wel, maar buiten zeer zelden, en al helemaal niet bij vrouwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wees in het echt nou ook eens die klootzak die je hier af en toe speelt. Misschien dat je dan wel aan de vrouw komt...
Ik vind haar niet zo bijzonder mooi, erg popperig gezicht. Maar nu heb ik wel een goed beeld van die ideale vrouw waar je het eerder over had.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb die hele serie en zelfs die scène nog nooit gezien. Evenmin een van haar films. Maar ik ben wel zeer geïnteresseerd geraakt, na het zien van haar foto's. Allemaal mét kleren, overigens. Prachtige vrouw gewoon!
Waarom dan een vraag aan haar wijden en die verbazing dat wij haar niet kennen. Mannen, tsss.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:53 schreef Lemans24 het volgende:
Ik heb die hele serie en zelfs die scène nog nooit gezien. Evenmin een van haar films. Maar ik ben wel zeer geïnteresseerd geraakt, na het zien van haar foto's. Allemaal mét kleren, overigens. Prachtige vrouw gewoon!
Hoe kut het ook is; beter dat ze je afwijzen op basis van wie je bent, dan dat ze je leuk vinden om iets wat jij niet bent.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef Robby87 het volgende:
Maar idd zoals wyccie zegt ben ik wel van plan 'mezelf' te blijven, maar daar zit denk ik ook de crux, gezien mijn onzekerheid, sociale onhandigheid soms (), zelfbeeld, etc.
Amen!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kut het ook is; beter dat ze je afwijzen op basis van wie je bent, dan dat ze je leuk vinden om iets wat jij niet bent.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe kut het ook is; beter dat ze je afwijzen op basis van wie je bent, dan dat ze je leuk vinden om iets wat jij niet bent.
Hij leest stiekem aandachtig mee als robby versieradvies krijgt hier.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog zo eentje die stoer doet, maar niks durft.
Misschien maakt hij zelfs wel aantekeningen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij leest stiekem aandachtig mee als robby versieradvies krijgt hier.
Versieren klinkt zo tell sell, ik ben heel integer hoor!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij leest stiekem aandachtig mee als robby versieradvies krijgt hier.
Oh hij ook alquote:Op maandag 27 januari 2014 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien maakt hij zelfs wel aantekeningen.
Versieren voor sex enzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Versieren klinkt zo tell sell, ik ben heel integer hoor!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:01 schreef Robby87 het volgende:
wyccie, zou ik even op jou mogen oefenen?
Stel, wij staan voor de deur van Polare te wachten, totdat wat hysterische vrouwtjes de deuren opendoen. Nou, in die grote zaak is dus geen boek meer te vinden, alleen een koffieautomaat en zo'n plekje waar je kunt klessebessen.
Wat is dan een goed gespreksonderwerp? Stel jij bent een leuke meid (puur hypothetisch, dat begrijp je), waar moet ik het dan over hebben? Boeken zeker niet, die zijn er niet. Over de koffieautomaat? Wat wel al dan niet te drinken?
Ik: smaakt de koffie?
w: geen antwoord, kijkt weg
en dan?
Vrouwen vallen wel schrikbarend vaak op de foute mannetjes... maar ik bedoelde het meer in de zin dat hij niet het watje moet uithangen. Zoals ik normaal ook zou doenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:42 schreef wyccie het volgende:
Want vrouwen vallen op klootzakken?
Wees gewoon jezelf, Robby. Wees eerlijk.
Ik vind mezelf niet een watje in het openbaar, eerder wat teruggetrokken en ietwat verlegen... okay dat klinkt best wel als een watje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vrouwen vallen wel schrikbarend vaak op de foute mannetjes... maar ik bedoelde het meer in de zin dat hij niet het watje moet uithangen. Zoals ik normaal ook zou doen
Je hebt haar dus versierd met wat stoere mannenpraat? En nu is het een langzaam en vooral pijnlijk proces waarin zij erachter gaat komen dat je toch wel een watje bent?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vrouwen vallen wel schrikbarend vaak op de foute mannetjes... maar ik bedoelde het meer in de zin dat hij niet het watje moet uithangen. Zoals ik normaal ook zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |