Grote jonge... het sparen wil bij mij momenteel (al zo'n 3 jaar minstens) niet lukken...quote:
You're welcome...quote:
Ik win met geen enkel spel van mijn broertje van 10quote:Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef wyccie het volgende:
Dus FF zit op te scheppen over 50 potjes zonder te verliezen, maar blijkt eigenlijk alleen maar tegen zijn zoontje van 6 te hebben gespeeld?
Oh, gauw de VN bellen!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor het merendeel van de slaven in de film hebben ze blanken zwart geschminkt...
Wacht maar tot je ziet wie de helden zijn...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor het merendeel van de slaven in de film hebben ze blanken zwart geschminkt...
Nou en of! Ze hadden ze maar geel en groen en rood moeten maken!quote:
Zitten er helden in deze film? Ik kan het mij niet indenken...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet wie de helden zijn...![]()
Dequote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zitten er helden in deze film? Ik kan het mij niet indenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je de film gezien? Dat je dat weet?
Okquote:
Wat nou? Dat was richting de onbenulligheid van de VN inzake de zwarte pietenkwestie, niet richting dyon.quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
OkIk zal je over een paar dagen laten weten wat ik er van vond
Hannah met rode vlekken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef wyccie het volgende:
Robby, heb je nog met dat meisje gepraat?
Zag ze eruit als Hannah Bervoets?
Nee, jammer genoeg nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef wyccie het volgende:
Robby, heb je nog met dat meisje gepraat?
Zag ze eruit als Hannah Bervoets?
Wees in het echt nou ook eens die klootzak die je hier af en toe speelt. Misschien dat je dan wel aan de vrouw komt...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet![]()
Ze zag er niet uit als Hannah Bervoets. Ik denk dat ze een paar jaartjes jonger is dan ik, ze was blond en droeg een zwarte bril, én ze had hele leuke laarsjes aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |