Maakt mij niet uit hoor, maar kijk anders eens die documentaire van Louis Theroux als het je interesseert.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, daar geloof ik niks van Njos. Sorry
Ik heb daar deel 2 van gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, maar kijk anders eens die documentaire van Louis Theroux als het je interesseert.
Vriend van me klaagde vanmiddag ook al over psn... lekker dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:
k*t fifa... penalty krijgen in de 90ste minuut... verbreekt die k*t server de verbinding... hoeren..
Want? Kun jij dat niet dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:33 schreef Lemans24 het volgende:
Kan iemand een poging doen de actrice te raden en een nieuw topic openen.
Whehe, ik ben nog steeds ongeslagen met FIFA 14quote:Op maandag 27 januari 2014 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:
k*t fifa... penalty krijgen in de 90ste minuut... verbreekt die k*t server de verbinding... hoeren..
Hoeveel potjes heb je gespeeld? 3?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whehe, ik ben nog steeds ongeslagen met FIFA 14
Stuk of 50quote:Op maandag 27 januari 2014 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoeveel potjes heb je gespeeld? 3?
of Whores' Gloryquote:Op maandag 27 januari 2014 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, maar kijk anders eens die documentaire van Louis Theroux als het je interesseert.
Maar je speelt op xbox toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stuk of 50![]()
Wel stuk of 8 potjes gelijk gespeeld![]()
Je snapt de frustratie van mijn FIFA sparring partner?
quote:
Heeft een paar keer om gehangen. Vorige week stond ik op de Xbox tot de '88 minuut met 2-0 achter. Scoorde ik de '89, '90 en in de '93 minuut schoot ik met Messi van 35 meter strak in de kruisingquote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef ArtistA het volgende:
En als je 50 keer gelijk speelt ben je ook ongeslagen btw
Ook best netjes toch? Mijn statistieken zijn echt k*t...quote:Op maandag 27 januari 2014 18:44 schreef ArtistA het volgende:
En als je 50 keer gelijk speelt ben je ook ongeslagen btw
Mijnes ook, vaker verloren dan gewonnen, schijtspellekequote:Op maandag 27 januari 2014 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook best netjes toch? Mijn statistieken zijn echt k*t...
Ik ben nog niet online geweestquote:Op maandag 27 januari 2014 18:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mijnes ook, vaker verloren dan gewonnen, schijtspelleke
Ik doe alleen maar online... cheaterquote:
Cheater? Nee johquote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar online... cheater![]()
PS3 of X360? Want dan kun je online tegen mij spelen... kun je zien of je goed bent of niet... (waarschijnlijk beter dan ik ben... maar toch)quote:Op maandag 27 januari 2014 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cheater? Nee johIk vind het véél gezelliger om tegen een maat te spelen dan online of tegen de computer.
Dus hoe goed ik werkelijkheid ben...
Ik heb thuis geen spelcomputer meer, Ik ga bij mijn vrienden langs om te gamen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
PS3 of X360? Want dan kun je online tegen mij spelen... kun je zien of je goed bent of niet... (waarschijnlijk beter dan ik ben... maar toch)
Sow sow... doe maar rijkquote:Op maandag 27 januari 2014 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb thuis geen spelcomputer meer, Ik ga bij mijn vrienden langs om te gamen.
Ik wacht tot de PS4 weer beschikbaar is.
Ik heb er voor gespaard!quote:
Grote jonge... het sparen wil bij mij momenteel (al zo'n 3 jaar minstens) niet lukken...quote:
You're welcome...quote:
Ik win met geen enkel spel van mijn broertje van 10quote:Op maandag 27 januari 2014 20:10 schreef wyccie het volgende:
Dus FF zit op te scheppen over 50 potjes zonder te verliezen, maar blijkt eigenlijk alleen maar tegen zijn zoontje van 6 te hebben gespeeld?
Oh, gauw de VN bellen!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor het merendeel van de slaven in de film hebben ze blanken zwart geschminkt...
Wacht maar tot je ziet wie de helden zijn...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Voor het merendeel van de slaven in de film hebben ze blanken zwart geschminkt...
Nou en of! Ze hadden ze maar geel en groen en rood moeten maken!quote:
Zitten er helden in deze film? Ik kan het mij niet indenken...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ziet wie de helden zijn...![]()
Dequote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zitten er helden in deze film? Ik kan het mij niet indenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je de film gezien? Dat je dat weet?
Okquote:
Wat nou? Dat was richting de onbenulligheid van de VN inzake de zwarte pietenkwestie, niet richting dyon.quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
OkIk zal je over een paar dagen laten weten wat ik er van vond
Hannah met rode vlekken.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef wyccie het volgende:
Robby, heb je nog met dat meisje gepraat?
Zag ze eruit als Hannah Bervoets?
Nee, jammer genoeg nietquote:Op maandag 27 januari 2014 21:08 schreef wyccie het volgende:
Robby, heb je nog met dat meisje gepraat?
Zag ze eruit als Hannah Bervoets?
Wees in het echt nou ook eens die klootzak die je hier af en toe speelt. Misschien dat je dan wel aan de vrouw komt...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet![]()
Ze zag er niet uit als Hannah Bervoets. Ik denk dat ze een paar jaartjes jonger is dan ik, ze was blond en droeg een zwarte bril, én ze had hele leuke laarsjes aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |