Tot aan het faillissement, dan gaan ze weer open om het leeg te ruimen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Was toch maar een tijdelijke sluiting?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:12 schreef DragonFodder het volgende:
Niet iedere vrouw valt voor een stoere vent. Bewijs A: mijn vrouw. Zegt regelmatig dat ze blij is dat ik zo'n zacht ei ben.
Wacht... WAT?!
Mijn vrouw ziet er NIET uit als een rendier!quote:
Dat hoop ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Was toch maar een tijdelijke sluiting?
Een half rendier dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet er NIET uit als een rendier!![]()
Al heeft ze wel van die mooie reebruine ogen
Oké, thanks!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hoop ik.
Robby; boekentips, favoriete auteurs, zonde dat de winkel gaat sluiten etc.
Gewoon wat er op dat moment speelt.
Zit je in het café van de Lux, vraag naar welke film ze zo gaat. Dat het je leuk lijkt om er te werken etc.
Mijn leraar Latijn heeft me ooit voor hond uitgemaakt vanwege mijn grote, bruine ogen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn vrouw ziet er NIET uit als een rendier!![]()
Al heeft ze wel van die mooie reebruine ogen
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn leraar Latijn heeft me ooit voor hond uitgemaakt vanwege mijn grote, bruine ogen.
quote:
Jeetje, weet ik ook niet goed. Heb er zelf ook geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef Robby87 het volgende:
Oké, thanks!
Dus vooral opletten wat er gaande is, en naar haar luisteren? En zelf niet teveel lopen babbelen? Hoe moet je daar later de balans in brengen, dus wat meer over jezelf? Arghhh!
heb je een date?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké, thanks!
Dus vooral opletten wat er gaande is, en naar haar luisteren? En zelf niet teveel lopen babbelen? Hoe moet je daar later de balans in brengen, dus wat meer over jezelf? Arghhh!
oh, je gaat haar vragen voor een date? Dan zou ik het kort houden want anders heb je straks niks meer om over te pratenquote:
jezusquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ook heeft iemand gezegd dat ik varkenspoten heb toen ik eens langsliep.
Niet alleen kinderen en bejaarden vertellen de waarheid, ook crackhoertjes zijn blijkbaar erg eerlijk.
Jij bent een lief hondvarkentje?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:30 schreef wyccie het volgende:
Ook heeft iemand gezegd dat ik varkenspoten heb toen ik eens langsliep.
Niet alleen kinderen en bejaarden vertellen de waarheid, ook crackhoertjes zijn blijkbaar erg eerlijk.
Ik heb nog niemand op het oog hčquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh, je gaat haar vragen voor een date? Dan zou ik het kort houden want anders heb je straks niks meer om over te praten
ah, wie niet waagt wie niet wint hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand op het oog hč
-edit- naja heb ik wel, maar dat is vrijwel uitgesloten
slaap lekker don juanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef DragonFodder het volgende:
welterusten stelletje casanova's en casanovettes
Op de een of andere manier kan ik dat soort eerlijkheid wel waarderen. En het scheelt dat zij in de goot lag (bijna letterlijk, ze zat op de stoep), en ik niet.quote:
Dyon dumpt zijn vriendin wel voor jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand op het oog hč
-edit- naja heb ik wel, maar dat is vrijwel uitgesloten
Ik zie mezelf niet elke week eens buurten bij de betreffende afdeling in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah, wie niet waagt wie niet wint he
Dat zou ook wel freaky zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Robby87 het volgende:
Ik zie mezelf niet elke week eens buurten bij de betreffende afdeling in het ziekenhuis, om te zien of ze er is, haha.
Dan zeg je gewoonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet elke week eens buurten bij de betreffende afdeling in het ziekenhuis, om te zien of ze er is, haha.
Sorry, ik ben nog slechter dan robby in die dingenquote:
dan spreek je een van haar collegas aan, geen excuus mogeljjkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ze werkt er niet hč, ze is patiënte.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
dan spreek je een van haar collegas aan, geen excuus mogeljjk
oh, nu wordt t wel een beetje creepy hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ze werkt er niet hč, ze is patiënte.
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh, nu wordt t wel een beetje creepy hoor
Ik ben ook nog wakker Dionnetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb ik vanmiddag niet ergens gezegd dat ik daar niet mee bezig ben?
Omdat een aantal mensen hier heel veel acteurs en actrices lijken te kennen waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom dan een vraag aan haar wijden en die verbazing dat wij haar niet kennen. Mannen, tsss.
Het ligt er dicht tegenaan ja. Vind haar ogen wel extreem hoor, lijkt bijna nep, die kleur.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo bijzonder mooi, erg popperig gezicht. Maar nu heb ik wel een goed beeld van die ideale vrouw waar je het eerder over had.
Wat denk je van: ik ben nu aan het werk en dat waren die 6,5uur waar ik het over had...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wakker DionnetjeOe! een 'o' minder en je had m'n dinnetje kunnen zijn
![]()
Ff serieus, wanneer moet je weer werken?
Bijna goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:38 schreef Lemans24 het volgende:
Or How I Stopped Worrying and Learned to Love the BOMB!
Maar wel gezien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef Lemans24 het volgende:
En daar hebben we er weer een. Robbie Coltrane, nooit van gehoord.
Harry Potter ging ik wel van uit ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat denk je
OK, ik heb een paar Harry Potters gezien. En uiteraard Goldeneye.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:35 schreef Michelangelo2 het volgende:
WH +1
Stand januari 2014
23 sasquatsch
18 DragonFodder
14 Waaghals
11 ArtistA
10 Michelangelo2
9 Lemans24
8 Asap
7 lamers
7 Njosnavelin
7 hornage
6 Firefox1
6 Robby87
5 drakin
5 pipster
4 Desunoto
4 dyonvbaal
4 SamuelofSEK
4 Pannenkoek3000
2 Sands
2 SaintofKillers
2 wyccie
1 Eerin
1 victorinox
1 ahmad1nejad
1 picodealion
1 InTrePidIvity
Nee, maar ik zit de hele dag te kijken en scoor niet 1 punt en hij pakt ze met het grootste gemak. Reken zelf maar uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:44 schreef dyonvbaal het volgende:
De maand is nog neit afgelopen toch?
Hij gaat zo naar de fitness dus dan is hij een paar uur weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit de hele dag te kijken en scoor niet 1 punt en hij pakt ze met het grootste gemak. Reken zelf maar uit
Nja, ik heb ook nog een leven hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij gaat zo naar de fitness dus dan is hij een paar uur weg.
En nu weer een.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee, maar ik zit de hele dag te kijken en scoor niet 1 punt en hij pakt ze met het grootste gemak. Reken zelf maar uit
Bij de laatste meet waar ik bij was veegde hij ook de vloer met me aan, dus ik had niet anders verwacht.quote:
Ik lees dit nu pas. Het gaat dus over haar:quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhmm, deze uitspraak gaat over die Alexandra?
Ja. Vind haar niet zo speciaal. Wel mooi natuurlijk, maar het meisje waar ik achteraan zit vind ik veel mooierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas. Het gaat dus over haar:
[ afbeelding ]
Zelfs als ik de haar- en oogkleur buiten beschouwing laat, kan ik haar verre van lelijk vinden.
[ afbeelding ]
whotf?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:56 schreef Michelangelo2 het volgende:
Doe maar 4 films van meneer Winding Refn.
Neuh, die ogen vind ik eerder beangstigendquote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:01 schreef Lemans24 het volgende:
Die ogen niet speciaal? Nou ja, smaken verschillen
Trouwens:
[..]
whotf?
De Katniss-J-Law lijkt er toch wel een beetje op, vind ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Neuh, die ogen vind ik eerder beangstigend![]()
Niet mijn ding. Ik ben veel simpeler, ik hou van Scarlett, Katy Perry en Jennifer Lawrence.˛
Dan willen we pics zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:00 schreef ArtistA het volgende:
Ja. Vind haar niet zo speciaal. Wel mooi natuurlijk, maar het meisje waar ik achteraan zit vind ik veel mooier
Moet jij dan niet eerst pics van je zelf gaan delen? Wij kennen elkaar hier allemaalquote:
Dat is Iwanius.quote:
Deze meid zat ook in een aflevering van True Detective, heerlijk lichaam, en wat een borstenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas. Het gaat dus over haar:
[ afbeelding ]
Zelfs als ik de haar- en oogkleur buiten beschouwing laat, kan ik haar verre van lelijk vinden.
[ afbeelding ]
Je bent echt te veel met het lichaam van de vrouw bezig..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze meid zat ook in een aflevering van True Detective, heerlijk lichaam, en wat een borsten
Dat was een hint (of twee), bij m'n vraag gisteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deze meid zat ook in een aflevering van True Detective, heerlijk lichaam, en wat een borsten
Was het maar waar Dyonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent echt te veel met het lichaam van de vrouw bezig..
Het was alles behalve positief bedoeld hoor..quote:
Het filmpje: http://www.dailymotion.co(...)detective-hd_redbandquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent echt te veel met het lichaam van de vrouw bezig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |