as always, jezus, ga dan gewoon een weight class omhoog. Hij kreeg zelfs hulp aangeboden van Mike Dolce, maar daar kapte hij na een paar dagen mee omdat hij 'zn eigen methodes' hadquote:
Drie keer op rij nuquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef PSYCHEV het volgende:
Jezus, Lineker WEER overweight, wat is dat zeg
Serieus?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Drie keer op rij nu
Die moet wel een heel goeie performance neerzetten morgen want hier zit DFW niet op te wachten.
Hij zou zelfs een title fight hebben gekregen als hij niet steeds overweight was.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Serieus?Wtf..
Dan moet er toch wel eens wat gaan dagen..
Wat een hark..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Hij zou zelfs een title fight hebben gekregen als hij niet steeds overweight was.
Hij zag er stukken meer "ripped" uit dan de vorige keer dat ik hem zag...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet het nog wel eens zien.. 1 bodykick of een flinke knee to the body en Mir is al klaar.. zo niet is zijn gastank meteen leeg.
Mir schommelt altijd qua lijf maar zijn bad cardio blijft consistentquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hij zag er stukken meer "ripped" uit dan de vorige keer dat ik hem zag...
Denk wel dat Cees ff een momentje had van "kut"
Cees zijn kaak ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mir schommelt altijd qua lijf maar zijn bad cardio blijft consistent
Maar in titel fights zou ik er mijn geld niet op zettenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef RipMcPants het volgende:
Can't root against the California Kid
Ik kijk wel uit!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar in titel fights zou ik er mijn geld niet op zetten
Bruce Buffer ook, denk ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Renan do Nascimento Mota Pegado, better known as Renan Barão..
Ben blij dat ze er Barao van gemaakt hebben
Pussy boyquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef THEFXR het volgende:
Renan Barão vs. Urijah Faber
José Aldo vs. Ricardo Lamas
Frank Mir vs. Alistair Overeem
John Lineker vs. Ali Bagautinov
Jamie Varner vs. Abel Trujillo
5 fights waarvan 2x5 ronden, dat wordt 7 uur s'morgens, ga ik dus niet kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |