Kan.. ik hoop het niet zou het ook niet heel eerlijk vinden, de vorige 2 fights hadden net zo goed gestopt kunnen worden en dan stond hij er heel anders voor .. Hangt natuurlijk ook wel af van dit gevecht maar hij liet zien dat hij deze HW's gewoon aan kan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als Reem verliest is het UFC avontuur voorbij.
Dat is mijn stelling en daar zet ik mijn geld op
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
Interview van Ariel Helwani met Humble Reem
quote:
De kracht van de herhaling.quote:
Overeem zie ik liever bij Glory maar of hij daarheen gaat als hij verliest van Mir?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
Als Reem verliest is het UFC avontuur voorbij.
Dat is mijn stelling en daar zet ik mijn geld op
Ik kan mij niet herinneren dat er een moment was dat de ref het gevecht zou stoppen in Overeem's voordeel tegen Silva.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan.. ik hoop het niet zou het ook niet heel eerlijk vinden, de vorige 2 fights hadden net zo goed gestopt kunnen worden en dan stond hij er heel anders voor .. Hangt natuurlijk ook wel af van dit gevecht maar hij liet zien dat hij deze HW's gewoon aan kan.
Klopt. Alles ging wel prima, totdat Bigfoot ineens gun blazing de derde ronde in ging.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat er een moment was dat de ref het gevecht zou stoppen in Overeem's voordeel tegen Silva.
Oke die niet, maar tegen Browne welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat er een moment was dat de ref het gevecht zou stoppen in Overeem's voordeel tegen Silva.
Ik kijk áltijd uit naar een Aldo gevecht. De reden dat er wat weinig hype achter zit is omdat het beiden geen trashtalkers zijn en Lamas heeft stilletjes een rijtje wins behaald zonder al teveel media aandacht... Aldo is misschien wel mijn favo fighter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:11 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Die kans is er, maar ik denk zelfs bij een loss dat hij niet eruit wordt gekicked.
Btw, ben ik de enige die totaal niet geinteresseerd is (so far) in Aldo - Lamas? Zit echt 0 hype achter lijkt me, zó lackluster vergeleken met Barao - Faber en zelfs Mir - Overeem
Aldoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:11 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Btw, ben ik de enige die totaal niet geinteresseerd is (so far) in Aldo - Lamas? Zit echt 0 hype achter lijkt me, zó lackluster vergeleken met Barao - Faber en zelfs Mir - Overeem
Ik denk het welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:11 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
De fights van Lamas zijn altijd erg vermakelijk, jammer dat ze vorig jaar besloten om KZ de title shot te geven want wat mij betreft had Lamas die verdiend. Een jaar lang eruit geweest, niet bekend bij de casuals, uitkomend in één van de lichtere gewichtsklassen en geen trash talker... Helpt allemaal niet erg om zijn naam op te bouwen. Aldo is één van de P4P greats dus ik verwacht een FotN-waardig gevechtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:11 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Kun je ergens geld daarop inzetten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ik verwacht dat Aldo Lamas in z'n kontje gaat pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |