abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136207798
Hoe laat moet overeem ongeveer? uur of 3?
pi_136208983
Overeem 4.45 uur
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:13:38 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136209056
Twijfel of ik vanavond UFC of morgen de Superbowl ga kijken :'(
pi_136209076
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hmmm. Nope. Denk dat ik toch maar ga slapen.
Heel goed voor je testo, lekker slapen en keihard wakker worden :D
pi_136209182
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ik doe de Superbowl.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:21:00 #232
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136209242
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik doe de Superbowl.
Ik neig ook naar de SB en Ajax moet morgen ook nog om 12:30 geloof ik :')
pi_136210690
quote:
Mietjes die 3 seconden rennen met een meloenvormige bal en dan weer opstellen bij een yardlijn enz versus mannen die elkaar kapot slaan. Ik weet het wel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_136212275
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Mietjes die 3 seconden rennen met een meloenvormige bal en dan weer opstellen bij een yardlijn enz versus mannen die elkaar kapot slaan. Ik weet het wel.
LOL, heb je een sexchange gehad?
pi_136213495
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Dat denken we de afgelopen fights iedere keer bij overeem.
Ik denk dat de vechters waar hij van verloor behoorlijk ondergewaardeerd werden (met name Browne) en dat Overeem zich heeft laten verrassen. Overeem had goede kansen in beide partijen maar hij heeft een aantal gaten in zijn spel die het moeilijk maakt tegen de echte top. Mir heeft vergelijkbare problemen.

Mir is een goede vechter maar moet staand geen groot gevaar opleveren, Mir zal conditioneel ook niet snel de overhand hebben en de partij naar de grond brengen zie ik ook niet direct gebeuren.

Als Overeem het nu niet klaart dan is het UFC avontuur definitief een flop. De enige conclusie die je dan kunt trekken is dat de UFC een maat te groot is voor hem. Mocht hij winnen dan krijgt Overeem echter weer een gevaarlijke matchup waar Overeem geen steken tegen kan laten vallen.

Als ik de rankings bekijk denk ik dat afhankelijk van hoe hij wint vooral aan Dos Santos of Miocic. Maar ook een rematch tegen Browne of een partij tegen Barnett zou mij niet verbazen. Maar ik denk dat Overeem zelf enige invloed heeft in een volgende matchup.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 18:37:01 #237
376980 Heer-Snader
onmeunige drekzeuge
pi_136213516
Wellicht dat ik er overheen lees, maar heeft iemand een time table voor vanavond ?
drietkeune
pi_136213666
quote:
Ik hoef niet te twijfelen. Ik ga voor geen goud naar de Superbowl kijken. Ben je een fan van de NFL/college football of gaat het jou vooral om de Superbowl zelf? Het is natuurlijk wel een happening maar voor mij gaat het te langzaam. Ik kijk dan liever naar het rugby.
pi_136213669
Renan Barão vs. Urijah Faber
José Aldo vs. Ricardo Lamas
Frank Mir vs. Alistair Overeem
John Lineker vs. Ali Bagautinov
Jamie Varner vs. Abel Trujillo

• Ik root wel voor Faber bij deze en het scheelde niet veel of ik had hem gepickt maar na de weigh ins ben ik toch omgeslagen naar de overtuigender ogende Barão, via decision.
• Aldo is één van de P4P kings dus ik verwacht dat die zijn plicht doet via TKO of decision.
• Met Cees weet je maar nooit, Mir is een prachtige match-up voor hem maar hij kan het zomaar weer verkloten. Toch reken ik op een (T)KO in de eerste ronde.
• Aangezien Lineker gisteren is flauwgevallen na het cutten dan heb ik er al helemaal geen vertrouwen meer in, dat moet toch zijn weerslag hebben op zijn lichaam. Decision voor Ali maar als Lineker flink gast dan verwacht ik een finish.
• Varner vs. Trujillo vind ik een lastige, Trujillo zag er erg goed uit in zijn vorige fight maar Varner is van een ander kaliber dan Bowling. Varner via decision.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_136213731
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef samirz het volgende:

[..]

Ik denk dat de vechters waar hij van verloor behoorlijk ondergewaardeerd werden (met name Browne) en dat Overeem zich heeft laten verrassen. Overeem had goede kansen in beide partijen maar hij heeft een aantal gaten in zijn spel die het moeilijk maakt tegen de echte top. Mir heeft vergelijkbare problemen.

Mir is een goede vechter maar moet staand geen groot gevaar opleveren, Mir zal conditioneel ook niet snel de overhand hebben en de partij naar de grond brengen zie ik ook niet direct gebeuren.

Als Overeem het nu niet klaart dan is het UFC avontuur definitief een flop. De enige conclusie die je dan kunt trekken is dat de UFC een maat te groot is voor hem. Mocht hij winnen dan krijgt Overeem echter weer een gevaarlijke matchup waar Overeem geen steken tegen kan laten vallen.

Als ik de rankings bekijk denk ik dat afhankelijk van hoe hij wint vooral aan Dos Santos of Miocic. Maar ook een rematch tegen Browne of een partij tegen Barnett zou mij niet verbazen. Maar ik denk dat Overeem zelf enige invloed heeft in een volgende matchup.
Ik hoop op Miocic, en anders Barnett. Tegenover JDS zie ik hem momenteel niet veel kans maken.

Maar goed, eerst even afwachten wat hij vannacht gaat doen.
pi_136214079
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef samirz het volgende:

[..]

Browne is onderschat, niet door mij overigens *geeft zichzelf een schouderklopje ( :') )*, maar dat g evecht had gestopt kunnen worden en 90% + was daar gewoon gestopt misschien tap to strikes.. En tegen Bigfoot was hij 2 rondes gewoon erg sterk dus ook als hij vandaag verliest dan kun je het geen flop noemen.

Dat is het nadeel van mensen.. 1 keer verliezen en je stock zakt meteen.. in de top 5 van elke divisie kun je vaak gewoon van elkaar verliezen. Daarnaast weet je nooit of er blessures zijn, vorm van de dag etc.. Ik vind het onterecht als Overeem eventueel afgeschreven wordt na vanavond mocht hij verliezen.

Maargoed, ik denk dat Mir een hele gunstige tegenstander is voor hem om een mooie win te pakken :)
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:18:43 #242
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_136214788
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vorige keer werd Faber echt gedomineerd door Barao en dat gaat deze keer ook weer gebeuren. Faber is gewoon best of the rest maar te slecht om van Aldo of Barao te winnen
Ik weet eigenlijk ook wel beter, maar toch :')
pi_136215471
Barao
Aldo
Mir
Bagautinov
Trujillo
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_136215819
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Mir
Komt hij weer hoor :')
pi_136215853
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:48 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Komt hij weer hoor :')
Cees :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_136215897
quote:
The Texas Department of Licensing and Regulation has changed Jessica Eye’s UFC 166 victory over Sarah Kaufman to a “no decision.”

TDLR official Jerri Dix on Friday emailed Sherdog.com the overturned result, though a reason was not given for the change.
roids??
pi_136216200
Voorspellingen:
Renan Barao vs Urijah Faber
Jose Aldo vs Ricardo Lamas
Frank Mir vs Alistair Overeem
John Lineker vs Ali Bagautinov
Jamie Varner vs Abel Trujillo
John Makdessi vs Alan Patrick
Chris Cariaso vs Danny Martinez
Nick Catone vs Tom Watson
Al Iaquinta vs Kevin Lee
Clint Hester vs Andy Enz
Neil Magny vs Gasan Umalatov
Tony Martin vs Rashid Magomedovx
pi_136216485
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Browne is onderschat, niet door mij overigens *geeft zichzelf een schouderklopje ( :') )*, maar dat g evecht had gestopt kunnen worden en 90% + was daar gewoon gestopt misschien tap to strikes.. En tegen Bigfoot was hij 2 rondes gewoon erg sterk dus ook als hij vandaag verliest dan kun je het geen flop noemen.

Dat is het nadeel van mensen.. 1 keer verliezen en je stock zakt meteen.. in de top 5 van elke divisie kun je vaak gewoon van elkaar verliezen. Daarnaast weet je nooit of er blessures zijn, vorm van de dag etc.. Ik vind het onterecht als Overeem eventueel afgeschreven wordt na vanavond mocht hij verliezen.

Maargoed, ik denk dat Mir een hele gunstige tegenstander is voor hem om een mooie win te pakken :)
Laten we het hopen. Het wordt weer eens tijd voor een Nederlandse overwinning.
pi_136216547
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:05 schreef samirz het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Het wordt weer eens tijd voor een Nederlandse overwinning.
of het wordt een NL breuk
pi_136216552
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

roids??
Ik denk eerder aan wiet. Ik zou het jammer vinden als het roids zijn. Ik ben wel gecharmeerd van Jessica Eye en haar attitude.

[edit]
Ik zie nu dat het om een "no decision" gaat i.p.v. een "no contest". Ik zie ook dat er gested wordt dat het misschien met de judges te maken heeft. Een corrupte arbiter?

[ Bericht 14% gewijzigd door samirz op 01-02-2014 20:13:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')