Heel goed voor je testo, lekker slapen en keihard wakker wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hmmm. Nope. Denk dat ik toch maar ga slapen.
ik doe de Superbowl.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twijfel of ik vanavond UFC of morgen de Superbowl ga kijken
Mietjes die 3 seconden rennen met een meloenvormige bal en dan weer opstellen bij een yardlijn enz versus mannen die elkaar kapot slaan. Ik weet het wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
LOL, heb je een sexchange gehad?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Mietjes die 3 seconden rennen met een meloenvormige bal en dan weer opstellen bij een yardlijn enz versus mannen die elkaar kapot slaan. Ik weet het wel.
Ik denk dat de vechters waar hij van verloor behoorlijk ondergewaardeerd werden (met name Browne) en dat Overeem zich heeft laten verrassen. Overeem had goede kansen in beide partijen maar hij heeft een aantal gaten in zijn spel die het moeilijk maakt tegen de echte top. Mir heeft vergelijkbare problemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat denken we de afgelopen fights iedere keer bij overeem.
Ik hoef niet te twijfelen. Ik ga voor geen goud naar de Superbowl kijken. Ben je een fan van de NFL/college football of gaat het jou vooral om de Superbowl zelf? Het is natuurlijk wel een happening maar voor mij gaat het te langzaam. Ik kijk dan liever naar het rugby.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop op Miocic, en anders Barnett. Tegenover JDS zie ik hem momenteel niet veel kans maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef samirz het volgende:
[..]
Ik denk dat de vechters waar hij van verloor behoorlijk ondergewaardeerd werden (met name Browne) en dat Overeem zich heeft laten verrassen. Overeem had goede kansen in beide partijen maar hij heeft een aantal gaten in zijn spel die het moeilijk maakt tegen de echte top. Mir heeft vergelijkbare problemen.
Mir is een goede vechter maar moet staand geen groot gevaar opleveren, Mir zal conditioneel ook niet snel de overhand hebben en de partij naar de grond brengen zie ik ook niet direct gebeuren.
Als Overeem het nu niet klaart dan is het UFC avontuur definitief een flop. De enige conclusie die je dan kunt trekken is dat de UFC een maat te groot is voor hem. Mocht hij winnen dan krijgt Overeem echter weer een gevaarlijke matchup waar Overeem geen steken tegen kan laten vallen.
Als ik de rankings bekijk denk ik dat afhankelijk van hoe hij wint vooral aan Dos Santos of Miocic. Maar ook een rematch tegen Browne of een partij tegen Barnett zou mij niet verbazen. Maar ik denk dat Overeem zelf enige invloed heeft in een volgende matchup.
Browne is onderschat, niet door mij overigens *geeft zichzelf een schouderklopje (quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:36 schreef samirz het volgende:
[..]
Ik denk dat de vechters waar hij van verloor behoorlijk ondergewaardeerd werden (met name Browne) en dat Overeem zich heeft laten verrassen. Overeem had goede kansen in beide partijen maar hij heeft een aantal gaten in zijn spel die het moeilijk maakt tegen de echte top. Mir heeft vergelijkbare problemen.
Mir is een goede vechter maar moet staand geen groot gevaar opleveren, Mir zal conditioneel ook niet snel de overhand hebben en de partij naar de grond brengen zie ik ook niet direct gebeuren.
Als Overeem het nu niet klaart dan is het UFC avontuur definitief een flop. De enige conclusie die je dan kunt trekken is dat de UFC een maat te groot is voor hem. Mocht hij winnen dan krijgt Overeem echter weer een gevaarlijke matchup waar Overeem geen steken tegen kan laten vallen.
Als ik de rankings bekijk denk ik dat afhankelijk van hoe hij wint vooral aan Dos Santos of Miocic. Maar ook een rematch tegen Browne of een partij tegen Barnett zou mij niet verbazen. Maar ik denk dat Overeem zelf enige invloed heeft in een volgende matchup.
Ik weet eigenlijk ook wel beter, maar tochquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorige keer werd Faber echt gedomineerd door Barao en dat gaat deze keer ook weer gebeuren. Faber is gewoon best of the rest maar te slecht om van Aldo of Barao te winnen
roids??quote:The Texas Department of Licensing and Regulation has changed Jessica Eye’s UFC 166 victory over Sarah Kaufman to a “no decision.”
TDLR official Jerri Dix on Friday emailed Sherdog.com the overturned result, though a reason was not given for the change.
Laten we het hopen. Het wordt weer eens tijd voor een Nederlandse overwinning.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Browne is onderschat, niet door mij overigens *geeft zichzelf een schouderklopje ()*, maar dat g evecht had gestopt kunnen worden en 90% + was daar gewoon gestopt misschien tap to strikes.. En tegen Bigfoot was hij 2 rondes gewoon erg sterk dus ook als hij vandaag verliest dan kun je het geen flop noemen.
Dat is het nadeel van mensen.. 1 keer verliezen en je stock zakt meteen.. in de top 5 van elke divisie kun je vaak gewoon van elkaar verliezen. Daarnaast weet je nooit of er blessures zijn, vorm van de dag etc.. Ik vind het onterecht als Overeem eventueel afgeschreven wordt na vanavond mocht hij verliezen.
Maargoed, ik denk dat Mir een hele gunstige tegenstander is voor hem om een mooie win te pakken
of het wordt een NL breukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:05 schreef samirz het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Het wordt weer eens tijd voor een Nederlandse overwinning.
Ik denk eerder aan wiet. Ik zou het jammer vinden als het roids zijn. Ik ben wel gecharmeerd van Jessica Eye en haar attitude.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |