It's the American Way...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:47 schreef PSYCHEV het volgende:
Sorry maar ik zie absoluut niet hoe Mir dit gevecht kan winnen..
Bekijk eens Mir vs Big Nog @ UFC 140 misschien dat je hem dan iets meer credits geeftquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:47 schreef PSYCHEV het volgende:
Sorry maar ik zie absoluut niet hoe Mir dit gevecht kan winnen..
Ik heb niks tegen Mir! Echt niet, maar tegen Overoom zie ik het gewoon niet gebeuren tbh..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bekijk eens Mir vs Big Nog @ UFC 140 misschien dat je hem dan iets meer credits geeft
Dat denken we de afgelopen fights iedere keer bij overeem.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Mir! Echt niet, maar tegen Overoom zie ik het gewoon niet gebeuren tbh..
Hahaha lol faber betquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef RipMcPants het volgende:
Voor ik het vergeet:
Renan Barão vs. Urijah Faber
José Aldo vs. Ricardo Lamas
Frank Mir vs. Alistair Overeem
John Lineker vs. Ali Bagautinov
Jamie Varner vs. Abel Trujillo
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Barao
Aldo
Reem
Bagautinov
Varner
Alleen die laatste is tricky omdat ze er beide vrij weinig van kunnen
Dat jij het hebt over niet opblijven voor Overeemquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Niet opblijven voor Overeem en ook nog eens tegen hem picken
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Niet opblijven voor Overeem en ook nog eens tegen hem picken
Blijkbaar is hij na de tweede weigh in flauwgevallen. Echt bizar. Hier moet de ufc ingrijpen en hem niet meer op 125 laten vechten.twitter:guicruzzz twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 00:30:45John Lineker, after making weight for his UFC 169 fight with Ali Bagautinov. RT @dudutatame http://t.co/sqWiq0kWlG reageer retweet
Vorige keer werd Faber echt gedomineerd door Barao en dat gaat deze keer ook weer gebeuren. Faber is gewoon best of the rest maar te slecht om van Aldo of Barao te winnenquote:
Precies mijn picks.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:03 schreef Geo4kant het volgende:
Renan Barão vs. Urijah Faber
José Aldo vs. Ricardo Lamas
Frank Mir vs. Alistair Overeem
John Lineker vs. Ali Bagautinov
Jamie Varner vs. Abel Trujillo
Verwacht wel een lastig maar mooie partij voor Barao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |