Nee wel, aangezien het geslacht bepaald wie het meest succes heeft. En hierin heeft de vrouw vaker het voordeelquote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heeft dus met persoonlijkheid te maken van de beide personen die het betreft, niet met het geslacht
Het geslacht bepaalt dat niet, zoals ik al zei zijn er genoeg seksueel gefrustreerde vrouwen die niet aan de man kunnen komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee wel, aangezien het geslacht bepaald wie het meest succes heeft. En hierin heeft de vrouw vaker het voordeel
Ik denk dat een vrouw eerder 10x wordt aangesproken en een man 0x dan andersom.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het geslacht bepaalt dat niet, zoals ik al zei zijn er genoeg seksueel gefrustreerde vrouwen die niet aan de man kunnen komen.
Haar persoonlijkheid bepaalt dat: is het een sletje dat op alle avances in gaat en direct met de mannen in bed duikt? Is het een heel open spontaan sociaal meisje dat makkelijk praatjes houdt met jongens en daardoor makkelijker een 'klik' kan vinden? Is het meer een muurbloempje die niemand durft aan te spreken en andere gesprekken ongemakkelijk verpest?
Diezelfde dingen bepalen ook voor mannen of ze makkelijk een vrouw in bed kunnen krijgen of niet.
Dus: niet geslachtsgebonden, maar persoonlijkheidsgebonden.
Het verschilt per individu, je geslacht bepaalt dat niet. Tieten van een vrouw kunnen net zo veel invloed hebben op mannen, als een penis invloed op een vrouw kan hebben.
Zo moeilijk is het niet om te begrijpen, hoor
Nog één keertje dan: dat ligt voor het grootste deel aan de situatie waar de betreffende personen zich in bevinden, en de persoonlijkheid die die personen hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat een vrouw eerder 10x wordt aangesproken en een man 0x dan andersom.
Als man moet je erachteraan, als vrouw komt het je tegemoet.
Ik ben ervan overtuigd dat het aantal keer dat een man de vrouw aanspreekt tov andersom enorm scheef ligt, niet erg verder, maar dat zorgt er wel voor dat de man dus de eerste stap moet maken (waarbij de vrouw wel enorm kan helpen door oogcontact te zoeken / te lachen / op een andere manier laten weten dat ze het leuk zou vinden zou hij op haar afstappen)quote:Op maandag 24 maart 2014 16:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog één keertje dan: dat ligt voor het grootste deel aan de situatie waar de betreffende personen zich in bevinden, en de persoonlijkheid die die personen hebben.
Als een vrouw 10x vaker aangesproken wordt, dan treft zij blijkbaar mannen met een open persoonlijkheid en straalt zij zelf ook zo'n persoonlijkheid uit waardoor mensen op haar af stappen.
Als een man 0x aangesproken wordt, dan treft hij blijkbaar vrouwen met een gesloten persoonlijkheid en straalt hij zelf ook zo'n persoonlijkheid uit waardoor niemand op hem af stapt.
En als het om uiterlijk gaat: er zijn net zo veel knappe mannen als er knappe vrouwen zijn, dus die vlieger gaat niet op.
Niet alle mannen moeten erachteraan, en niet alle vrouwen komt het tegemoet.
Valt me vooral op dat vanaf je 20ste de stijging heel licht is. Als je op je 20ste nog maagd ben is de kans klein dat het de komende jaren nog gebeurd zo te zien.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
heb wel een tabel van dat onderzoek. Heb er een foto van gemaakt, vandaar de schaduw.
[ afbeelding ]
Ik ben met m'n 21 dus een kansloos geval.
Dit geeft me hoop.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:08 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Valt me vooral op dat vanaf je 20ste de stijging heel licht is. Als je op je 20ste nog maagd ben is de kans klein dat het de komende jaren nog gebeurd zo te zien.
Wat mij onmiddellijk opvalt is dat de percentages niet altijd cumulatief zijn. Ik neem aan dat de 12% bij anale seks voor 16 jarige jongens gewoon echt fout is. Dat doet mij vrezen voor de rest van het onderzoek eerlijk gezegd.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef .Neovo. het volgende:
Zal de rest van het boekje ook wel eens online gooien. Dat boekje zelf is wel enkele jaren oud, en dus niet meer up to date
Maar als je ouder bent dan 18 kun je er natuurlijk wel makkelijker wat aan doen. Door bijvoorbeeld naar de Kamsutrabeurs te gaan of je in te schrijven bij datingssites die echt gericht zijn op het tot stand brengen van seksueel contact. Als je jonger bent dan 18 is het strikt verboden...quote:Op maandag 24 maart 2014 19:08 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Valt me vooral op dat vanaf je 20ste de stijging heel licht is. Als je op je 20ste nog maagd ben is de kans klein dat het de komende jaren nog gebeurd zo te zien.
Sex dating sitequote:Op maandag 24 maart 2014 19:50 schreef jaha het volgende:
[..]
Maar als je ouder bent dan 18 kun je er natuurlijk wel makkelijker wat aan doen. Door bijvoorbeeld naar de Kamsutrabeurs te gaan of je in te schrijven bij datingssites die echt gericht zijn op het tot stand brengen van seksueel contact. Als je jonger bent dan 18 is het strikt verboden...
Genoeg verhalen van mensen die zo aan een partner gekomen zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Sex dating site, alsof er zo iets bestaat zonder scam.
Gentse Feesten, veel fun gegarandeerd + heel leuke mensenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Sex dating site, alsof er zo iets bestaat zonder scam.
Maar dan wel minstens lvl 60 toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het schijnt dat je na je 30e een wizard wordt
Gek is dat, ik kom ze nooit tegen. Ik heb toch het idee dat vrouwen iets makkelijker kritisch kunnen zijn dan mannen en toch aan 'hun gerief' komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het geslacht bepaalt dat niet, zoals ik al zei zijn er genoeg seksueel gefrustreerde vrouwen die niet aan de man kunnen komen.
Persoonlijkheid bepaald inderdaad veel.quote:Haar persoonlijkheid bepaalt dat: is het een sletje dat op alle avances in gaat en direct met de mannen in bed duikt? Is het een heel open spontaan sociaal meisje dat makkelijk praatjes houdt met jongens en daardoor makkelijker een 'klik' kan vinden? Is het meer een muurbloempje die niemand durft aan te spreken en andere gesprekken ongemakkelijk verpest?
Dat is dus niet waar. Ik ben een open persoon, maak makkelijk contact met mensen, kan prima ouwehoeren en hoor dat ook van iedereen, en toch kost het me genoeg moeite om een vrouw te vinden om het bed mee te delen. En om nu met mijn leuter in de rondte te gaan zwaaien om te zien welke vrouw er op reageert gaat ook wat ver.quote:Diezelfde dingen bepalen ook voor mannen of ze makkelijk een vrouw in bed kunnen krijgen of niet.
Dus: niet geslachtsgebonden, maar persoonlijkheidsgebonden.
Het verschilt per individu, je geslacht bepaalt dat niet. Tieten van een vrouw kunnen net zo veel invloed hebben op mannen, als een penis invloed op een vrouw kan hebben.
Klopt, al zitten er mijns inziens nog wat hiaten in je verhaal. Cultureel gezien word van de man verwacht dat ze initiatief nemen. Sommige mannen hebben daar enorme moeite mee wat dus ook gevolgen heeft voor hun liefdesleven. Dat geld voor vrouwen ook, behalve dan dat die wat meer achterover kunnen leunen om te wachten op een man die het initiatief neemt. Er is immers altijd wel een man in de buurt die dat wel doet, in tegenstelling tot de mannen die dat niet doen.quote:Zo moeilijk is het niet om te begrijpen, hoor
Dat komt waarschijnlijk omdat het een cross-sectioneel onderzoek (op één moment wordt iedereen ondervraagd) is en geen longitudinaal onderzoek, waarbij dezelfde personen lange tijd worden gevolgd. Het is wel slordig, want het geeft aan dat de groep mensen die is ondervraagt waarschijnlijk niet groot genoeg was. Maar het verklaart wel de verschillen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:47 schreef jaha het volgende:
[..]
Wat mij onmiddellijk opvalt is dat de percentages niet altijd cumulatief zijn. Ik neem aan dat de 12% bij anale seks voor 16 jarige jongens gewoon echt fout is. Dat doet mij vrezen voor de rest van het onderzoek eerlijk gezegd.
Met vakantie ben je vaak ook 90% van de tijd buiten / sociaal aant doen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:32 schreef jaha het volgende:
In Nederland zijn jongens en meisjes erg afstandelijk ten opzichte van elkaar. In vrijwel alle andere landen is dat veel minder het geval. Maar goed, kan natuurlijk ook liggen aan de vakantiesfeer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |