heb wel een tabel van dat onderzoek. Heb er een foto van gemaakt, vandaar de schaduw.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:22 schreef Grasje1 het volgende:
[..]
Ja klopt, met 17 jaar en een paar maand schijnt de helft seksueel actief te zijn en de andere helft nog niet. Met 20/21 jaar is ongeveer 20% nog maagd. ( Rutgers seksonderzoek )
Ik geloof daar dus niks van, gemiddeld 18 jaar anale seks.. Deze statistieken komem zeker van het ibn ghaldoun college?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
heb wel een tabel van dat onderzoek. Heb er een foto van gemaakt, vandaar de schaduw.
[ afbeelding ]
Ik ben met m'n 21 dus een kansloos geval.
Nee, Rutgers seks onderzoekquote:Op maandag 24 maart 2014 13:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus niks van, gemiddeld 18 jaar anale seks.. Deze statistieken komem zeker van het ibn ghaldoun college?
Oh ik lees het onderzoek al verkeerd merk ik op dit gaat puur over de mensen die het wel gedaan hebben tot 24 jaar (30%) en van die groep die het dus gedaan heeft wordt een gemiddelde leeftijd opgebouwd.quote:
'gemiddeld 18 jaar anale seks'...waar lees je dat?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus niks van, gemiddeld 18 jaar anale seks.. Deze statistieken komem zeker van het ibn ghaldoun college?
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef Sicstus het volgende:
[..]
'gemiddeld 18 jaar anale seks'...waar lees je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op maandag 24 maart 2014 14:17 schreef ludovico het volgende:
[..]Ja, van de 31/32% van de jongeren die tot hun 24e weleens anale seks heeft gedaan, is de gemiddelde leeftijd 18,1/18,7 jaar. Dus ruim 2/3e van ALLE jongeren heeft op hun 24e nog NOOIT anale seks gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
Dat zei ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja, van de 31/32% van de jongeren die tot hun 24e weleens anale seks heeft gedaan, is de gemiddelde leeftijd 18,1/18,7 jaar. Dus ruim 2/3e van ALLE jongeren heeft op hun 24e nog NOOIT anale seks gehad
wat geven die leeftijden links aan?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
heb wel een tabel van dat onderzoek. Heb er een foto van gemaakt, vandaar de schaduw.
[ afbeelding ]
Ik ben met m'n 21 dus een kansloos geval.
Dat staat er niet bij. Ik gok de leeftijd van de eerste ervaring.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat geven die leeftijden links aan?
- leeftijd van geënquêteerde tijdens het onderzoek
- leeftijd van eerste keer ervaring met x (de kolommen)
Voor een vrouw makkelijk zeggen welquote:Op zondag 26 januari 2014 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Muah, dan nog. Heb ook sekspartners gehad die ik eerst via Hyves/Facebook had leren kennen voordat we IRL af spraken. En nu een hele relatie uit een FOK! contact.
Allemaal vanuit de luie stoel
Het ligt niet aan 'niet de deur uit gaan', het ligt aan jezelf en hoe je het aan pakt.
Denk niet dat zoiets geslachtsgebonden is. Eerder persoonlijkheidsgebondenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Voor een vrouw makkelijk zeggen wel
Ik bedoelde meer dat een vrouw meestal makkelijker een bedparter vind dan een manquote:Op maandag 24 maart 2014 14:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk niet dat zoiets geslachtsgebonden is. Eerder persoonlijkheidsgebonden
als je een dame bent: 13quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:53 schreef Saleu het volgende:
Tot welke leeftijd vinden jullie maagd zijn acceptabel? Tot welke leeftijd kijk je er dus nog niet zo raar van op?
Nogmaals: ik denk niet dat dat geslachtsgebonden is, maar persoonlijkheidsgebondenquote:Op maandag 24 maart 2014 15:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat een vrouw meestal makkelijker een bedparter vind dan een man
Dus je wilt zeggen dat als een vrouw uit gaat dat ze niet veel makkelijker een man kan vinden dan andersom?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nogmaals: ik denk niet dat dat geslachtsgebonden is, maar persoonlijkheidsgebonden
Ik zie juist vaker mannen voorbij komen met een hoog aantal bedpartners dan vrouwen haha, genoeg seksueel gefrustreerde vrouwen die niet aan de man kunnen komen.
Ligt er meer aan hoe je erin staat imo.
Ik denk dat een kleiner aantal mannen het met een groter aantal vrouwen doet, et heeft namelijk voor de man wat meer met skills te maken en daar verschilt het nogal in per man denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nogmaals: ik denk niet dat dat geslachtsgebonden is, maar persoonlijkheidsgebonden
Ik zie juist vaker mannen voorbij komen met een hoog aantal bedpartners dan vrouwen haha, genoeg seksueel gefrustreerde vrouwen die niet aan de man kunnen komen.
Ligt er meer aan hoe je erin staat imo.
Dat heeft dus met persoonlijkheid te maken van de beide personen die het betreft, niet met het geslachtquote:Op maandag 24 maart 2014 16:17 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat als een vrouw uit gaat dat ze niet veel makkelijker een man kan vinden dan andersom?
Als je als man aan 100 vrouwen vraagt op een avond of je ze met hem het bed wilt delen, en de vrouw doet dit ook. Dan zal de vrouw zeker wel meer succes hebben. Dat weten we denk ik beide
Persoonlijkheid, dusquote:Op maandag 24 maart 2014 16:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat een kleiner aantal mannen het met een groter aantal vrouwen doet, et heeft namelijk voor de man wat meer met skills te maken en daar verschilt het nogal in per man denk ik.
Mwoah.. Et zegt vrij weinig over je persoonlijkheid - hoe goed je kunt versieren -, namelijk alleen wat over hoe goed je kunt versierenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |