Gewoon naar de bank gelopen en in zijn kont geknepen heb ik het idee, schatje dit schatje dat.. gayboysquote:
Maar wie is dan de bear?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon naar de bank gelopen en in zijn kont geknepen heb ik het idee, schatje dit schatje dat.. gayboys
FXR ontvangt liever. Maar heel strak is hij helaas niet meer. Mijn schuld.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft hooi een beetje een strak holletje, FXR?
Barao wist het gaatje goed te vinden andersquote:Op zondag 26 januari 2014 01:20 schreef Disorder het volgende:
Wineland's kin hangt mooi hoog. Verbaast me dat hij zo weinig geraakt wordt.
Hooi ook lees ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barao wist het gaatje goed te vinden anders
als ik jou een lekker wijf dm, eens kijken hoe hard jij klaagt, niks is er goed aan, jonguh, dus wie is hier gay??quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon naar de bank gelopen en in zijn kont geknepen heb ik het idee, schatje dit schatje dat.. gayboys
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik jou een lekker wijf dm, eens kijken hoe hard jij klaagt, niks is er goed aan, jonguh, dus wie is hier gay??
Kan die vol raken dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:31 schreef malalatete het volgende:
Bedankt litmanen, ik wou je een dm terugsturen maar volgens mij zit je dm-box vol want het lukt niet.
Vindt u van niet?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef Nober het volgende:
Rogan doet alsof Wineland een geweldige prestatie heeft geleverd door deze Jabouin te verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |