Waarom zou jij niet verder kunnen kijken als zij uitgewoond is door 3 negers?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het ligt er bij mij allemaal aan toe hoe mijn vriendin er aan toe is als ze thuis komt
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet verder kunnen kijken als zij uitgewoond is door 3 negers?
Goed punt.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou jij niet verder kunnen kijken als zij uitgewoond is door 3 negers?
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:02 schreef Broempoe het volgende:
Laatste keer was ik hier helemaal alleen
Sorry schatjequote:Op zondag 26 januari 2014 01:02 schreef Broempoe het volgende:
Laatste keer was ik hier helemaal alleen
noem mij geen skatje op het forum, jaquote:Op zondag 26 januari 2014 01:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet onze bedgeheimen op het forum delen, schatje
Gewoon naar de bank gelopen en in zijn kont geknepen heb ik het idee, schatje dit schatje dat.. gayboysquote:
Maar wie is dan de bear?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon naar de bank gelopen en in zijn kont geknepen heb ik het idee, schatje dit schatje dat.. gayboys
FXR ontvangt liever. Maar heel strak is hij helaas niet meer. Mijn schuld.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Fenomeno het volgende:
Heeft hooi een beetje een strak holletje, FXR?
Barao wist het gaatje goed te vinden andersquote:Op zondag 26 januari 2014 01:20 schreef Disorder het volgende:
Wineland's kin hangt mooi hoog. Verbaast me dat hij zo weinig geraakt wordt.
Hooi ook lees ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Barao wist het gaatje goed te vinden anders
als ik jou een lekker wijf dm, eens kijken hoe hard jij klaagt, niks is er goed aan, jonguh, dus wie is hier gay??quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon naar de bank gelopen en in zijn kont geknepen heb ik het idee, schatje dit schatje dat.. gayboys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |