SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
ja tentamenstress kan zo wel even lekker ontladen wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt je hoofd een paar keer gestoten uit frustratie zo te zien ja.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serieus? Dan had ik het fout gezien ik dacht dat er echt minimaal contact wasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij stapt op zijn voet.... dat is een 100% strafschop...![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
ThadEerst mij uitschelden en dan ook nog de topic stelen.
![]()
![]()
en niet eens de TT veranderen
hihi![]()
fucking lelijke overwinning, maar ja, dat doet Ajax elke week heHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Naar de kroeg om vriendjes te makenquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef DuTank het volgende:
fucking lelijke overwinning, maar ja, dat doet Ajax elke week he![]()
![]()
![]()
Het zit diep![]()
Dat maakt mij weinig uit want ik heb niks tegen Ieren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
![]()
en niet eens de TT veranderen
hihi![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef DuTank het volgende:
fucking lelijke overwinning, maar ja, dat doet Ajax elke week he![]()
![]()
zo makkelijk is het hier om te trollenquote:
Moet je het Ajax topic eens proberenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
zo makkelijk is het hier om te trollen![]()
![]()
Werkt in elk club-topicquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je het Ajax topic eens proberen
In het Ajax topic zitten echt mooie figuren die zouden nog voor de trein springen als het "technisch hartquote:" zou zeggen dat het moest
![]()
Zou jij dat niet doen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het Ajax topic zitten echt mooie figuren die zouden nog voor de trein springen als het "technisch hart" zou zeggen dat het moest
![]()
ik ga wel even zeggen dat ajax morgen verliest en PSV weer terug in de race inquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het Ajax topic zitten echt mooie figuren die zouden nog voor de trein springen als het "technisch hart" zou zeggen dat het moest
Je moet het subtieler aan pakkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ga wel even zeggen dat ajax morgen verliest en PSV weer terug in de race in![]()
Als je een tientje op Unibet knalt, moet die erop blijven staan om te kunnen genieten van die streams?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet het subtieler aan pakkenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef DuTank het volgende:
fucking lelijke overwinning, maar ja, dat doet Ajax elke week heBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, je moet minimaal 50 cent hebben staan geloof ik om streams te kunnen bekijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef DuTank het volgende:
Als je een tientje op Unibet knalt, moet die erop blijven staan om te kunnen genieten van die streams?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
UB streams zijn toch kleinnnnnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ok, dus voor eenmalig 50 cent heb ik gratis FOX NL, International en Sport1 (en nog veel meer)?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, je moet minimaal 50 cent hebben staan geloof ik om streams te kunnen bekijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
dat zijn kutstreams je kunt beter gewoon op firstrow ofzo kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, dus voor eenmalig 50 cent heb ik gratis FOX NL, International en Sport1 (en nog veel meer)?
En geen eredivisie streams, alleen buitenlandse zenders![]()
huh?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, dus voor eenmalig 50 cent heb ik gratis FOX NL, International en Sport1 (en nog veel meer)?
Je hebt dan gratis streams van redelijk wat voetbal en andere sporten (geen NL voetbal) op postzegelformaat. Is totaal niet te vergelijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, omdat die zenders ook die wedstrijden uitzendenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh?
Je hebt dan gratis streams van redelijk wat voetbal en andere sporten (geen NL voetbal) op postzegelformaat. Is totaal niet te vergelijkenMaar niet Eredivisie dus.. Jammer.
Misschien zo'n internet-abo op Fox pakken. 5 euro ofzo?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
16quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, omdat die zenders ook die wedstrijden uitzendenMaar niet Eredivisie dus.. Jammer.
Misschien zo'n internet-abo op Fox pakken. 5 euro ofzo?
25 voor buitenland + ere![]()
Dan zou ik gewoon voor een paar euro meer een normale nemen eigenlijk..zit internet abo bij voor de meeste providers.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, omdat die zenders ook die wedstrijden uitzendenMaar niet Eredivisie dus.. Jammer.
Misschien zo'n internet-abo op Fox pakken. 5 euro ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Bij Eredivisie Live was dat toch wel echt maar 5 euro per maand ofzo? Stelletje bloedzuigers die Amerikanen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon voor een paar euro meer een normale nemen eigenlijk..zit internet abo bij voor de meeste providers.
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Bij Eredivisie Live was dat toch wel echt maar 5 euro per maand ofzo? Stelletje bloedzuigers die Amerikanen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EL was 12 ofzo.. FOX GO is net zo duur als TV, maar bij TV krijg je er gratis GO bijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij Eredivisie Live was dat toch wel echt maar 5 euro per maand ofzo? Stelletje bloedzuigers die Amerikanen.![]()
![]()
Hmm.. Ja ik kan me ergens vaag iets herinneren dat je beter een internet-abo kon nemen en dan gewoon HDMI-kabeltje naar de tv.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kluivert valt me niet mee moet ik zeggen. hij is wel goed opzich maar het is het net niet ofzo. Crespo die ik al eens eerder heb gehad vind ik een stuk beter![]()
jammer dat die post daarvoor van je echt onder niveau lagenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vond deze echt geniaal van mezelf
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Den Haag -> Rotterdam -> Den Haag -> Rotterdam -> Den Haag geweest en dan zo een zaadpot te zien krijgen![]()
![]()
haha ja dat was ook overdrevenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer dat die post daarvoor van je echt onder niveau lagen
Zijn er hier wintersporters? Nu de Hahnenkamm, maar die gekken gaan dus gewoon met 120 km/uur naar beneden
blij dat je dat zelf ook in ziet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
haha ja dat was ook overdreven
Zijn er hier wintersporters? Nu de Hahnenkamm, maar die gekken gaan dus gewoon met 120 km/uur naar beneden
en ja. harakiri
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:31 schreef Maver24 het volgende:
Kluivert valt me niet mee moet ik zeggen. hij is wel goed opzich maar het is het net niet ofzo. Crespo die ik al eens eerder heb gehad vind ik een stuk beter![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Test, kan iemand mij quoten aub? Thanks alvast
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"![]()
404 error: File not foundquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:47 schreef Geralt het volgende:
Test, kan iemand mij quoten aub? Thanks alvast![]()
![]()
RB: Ritchie De Laet - Leicester City - 68 > 70 (1 Goal in a 2-0 Win)
LW: Orellana - Celta Vigo - 74 > 74 (2 goals)
Must-haves voor mij
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2746949.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die franse speler met kut naam heeft toch al een IF?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Must-haves voor mij
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2746949.page![]()
nopequote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die franse speler met kut naam heeft toch al een IF?
http://wefut.com/en/player/7682
Welke mongool heeft die Eredivisieplanning gedaan voor morgen trouwens. 2 wedstrijden half 1, 2 wedstrijden half 3 en dan niks om half 5. Lekker handig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vitesse NEC en Cambuur Hveen worden sowieso geniaalquote:Op zondag 26 januari 2014 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nope
http://wefut.com/en/player/7682
Welke mongool heeft die Eredivisieplanning gedaan voor morgen trouwens. 2 wedstrijden half 1, 2 wedstrijden half 3 en dan niks om half 5. Lekker handig![]()
http://metro.co.uk/2014/0(...)-kurt-zouma-4277127/quote:Chelsea have agreed terms with St Etienne defender Kurt Zouma, according to reports in France.
bohhh ThadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De verlossersquote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef DutchSL het volgende:
Na Nocerino ook Borriello naar West Ham.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weer een talent minder om te kopen met FMquote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://metro.co.uk/2014/0(...)-kurt-zouma-4277127/
bohhh Thad![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hoe werkt dat dan? nog nooit meegemaakt, maar ik heb ook geen next gen versie van fifa.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2749627.page#30173830
Soepel weer dit
EAFeyenoord Rotterdam![]()
Bij 360 was het volgens mij zo: Als je tegenstander quit door te dashboarden of console uit te doen/internetkabel eruit dan loopt het spel vast bij de tegenstanderquote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? nog nooit meegemaakt, maar ik heb ook geen next gen versie van fifa.Was anderhalve maand geleden bij iedere quit op de 360, nu al een tijdje gefixed, maar schijnbaar is het er nu op de next gen versies.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan moet je dashboarden en het spel quiten toch? Die glitch zit er al sinds de release van PS4/X1 inquote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2749627.page#30173830
Soepel weer dit
EA![]()
Dat ze een groot deel van hun algemene rating uit hun pace verdienen. Dan zijn de andere stats vaak minder.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:03 schreef sonnyspek het volgende:
Wat is eigenlijk het nadeel van een team met allemaal spelers met een hoge pace?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
wat een onzinquote:Op zondag 26 januari 2014 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ze een groot deel van hun algemene rating uit hun pace verdienen. Dan zijn de andere stats vaak minder.![]()
Ik ben nu een teampje aan het maken op een webapp. Ik ga pas binnenkort het spel kopen dus ik test een beetje uit.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ze een groot deel van hun algemene rating uit hun pace verdienen. Dan zijn de andere stats vaak minder.![]()
![]()
Perea gescoord voor Cruz Azul en ze staan nu 3-0 voor. Moreno 2 goals en Canales ook. Allemaal kanshebbers (maar wel een kleine kans)![]()
Dat is gewoon logisch. Iemand met 90 pace en voor de rest allemaal stats in de 50 zal een even hoge of hogere rating hebben dan iemand die 30 pace heeft en alle andere stats 55.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik heb allemaal snelle Ieren, kopen?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik ben nu een teampje aan het maken op een webapp. Ik ga pas binnenkort het spel kopen dus ik test een beetje uit.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nog steeds geruchten, maar zou vet zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://metro.co.uk/2014/0(...)-kurt-zouma-4277127/
bohhh Thad![]()
![]()
Hoeveel?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik heb allemaal snelle Ieren, kopen?![]()
Neequote:Op zondag 26 januari 2014 01:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is gewoon logisch. Iemand met 90 pace en voor de rest allemaal stats in de 50 zal een even hoge of hogere rating hebben dan iemand die 30 pace heeft en alle andere stats 55.
Verschilt voor elke positie.
Ik geef je op een briefje dat bijvoorbeeld een CB met alles op 50 behalve pace 99 een lagere rating zal hebben dan iemand met alles op 55 behalve pace op 1.
Probeer het maar uit bij edit player.. Ik gok dat ze respectievelijk 50 en 55 rated zullen zijn en dat pace voor die positie niet/nauwelijks invloed heeft op de algemene rating.
[ Bericht 12% gewijzigd door DutchSL op 26-01-2014 02:16:13 ]![]()
waarom posten jullie hier jullie hebben niet eens een mooie kop of sixpackhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
oke bij dezequote:Op zondag 26 januari 2014 02:33 schreef Lindgren. het volgende:
waarom posten jullie hier jullie hebben niet eens een mooie kop of sixpack
mooie kop en sixpack gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik snap 'mquote:Op zondag 26 januari 2014 02:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oke bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie kop en sixpack gr grhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:quote:Ik post nu alleen om jou even af te troevenquote:
[ Bericht 6% gewijzigd door n0ir op 26-01-2014 08:24:14 ]![]()
![]()
verkouden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ajax én Heineken. Niks moois aanquote:Op zondag 26 januari 2014 02:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oke bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie kop en sixpack gr gr
vind het opzoeken van dat soort plaatjes anders een stuk meer zeggen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als je op 'model' zoekt, weet je zeker dat je een hoop gays tegenkomt. Als je er 'gay' voorzet, weet je dat je de jackpot hebt. Dus het zegt inderdaad best wel over mijn predictieve vermogen in de relatie tussen de zoekterm en de bijbehorende uitkomsten.quote:Op zondag 26 januari 2014 08:59 schreef poker4lifee het volgende:
vind het opzoeken van dat soort plaatjes anders een stuk meer zeggenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ontkennen dat deze van je USB stick afkomt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon ff Heerenveen zien winnenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:36 schreef Freire het volgende:
Lastig kiezen tussen de beide derby's om 12:30![]()
![]()
marcelo een IF ? speelde hij zo goed dan. aan zijn prijs nu in ieder geval nog niets te merkenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Must-haves voor mij
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2746949.pagePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou zo een topic van marcie kunnen zijnquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee lieverd, heb heel dat Real niet gezien. Lag lekker op het bankie met me oogies dichtquote:Op zondag 26 januari 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
marcelo een IF ? speelde hij zo goed dan. aan zijn prijs nu in ieder geval nog niets te merkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
als zelf jij het al niet gezien hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee lieverd, heb heel dat Real niet gezien. Lag lekker op het bankie met me oogies dicht
iemand al IF cazorla geprobeerd ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gepasseerd? Wtf..Marco doet zulke rare dingen soms. Lulring een contract, Eikrem niet als eerste naam op het wedstrijdformulier, Ziyech af en toe passeren en nu dit..mafkees.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:45 schreef Zhano het volgende:
Zomer en Kum CBOtigba gepasseerd blijkbaar
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er is iig niks gezegd over blessure oid, dus ja... raar.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gepasseerd? Wtf..Marco doet zulke rare dingen soms. Lulring een contract, Eikrem niet als eerste naam op het wedstrijdformulier, Ziyech af en toe passeren en nu dit..mafkees.![]()
PSG bezig met megatransfer messi![]()
want leo en zlatan was al zo'n goede combi bij barca natuurlijk![]()
#FreeTrapz![]()
Dat lag aan Pep. En Cavani schijnt weg te willen omdat ie niet op de flank wil.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
PSG bezig met megatransfer messi![]()
want leo en zlatan was al zo'n goede combi bij barca natuurlijk![]()
![]()
dan nog... hoe realistisch is die transfer nou.
barca zal wel heel ver weg vallen dan ben ik bang.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
PSG kan het wel willen, maar dan moet het nog maar gebeuren. En dat zie ik nog niet echt voor me eigenlijk.
En Cavani rendeert nu wel goed in die halve rol vanaf de flanken imo..beter dan ik had verwacht. Best een aardig koppel nog met Ibra.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan me best voorstellen dat Messi ook wel eens moe wordt van al die potjes op amateur tegen Levante etc. Zou dan wel eens een andere competitie willen spelen, maar dan wel Engeland en geen Frankrijk.![]()
Haha idd ja, Frankrijk is nog kanslozer qua niveau. Ben wel benieuwd hoe hij het in Engeland zou doen. Zou Ibra daar ook wel willen zien.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
Kan me best voorstellen dat Messi ook wel eens moe wordt van al die potjes op amateur tegen Levante etc. Zou dan wel eens een andere competitie willen spelen, maar dan wel Engeland en geen Frankrijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh, Ibra bij Arsenalquote:Op zondag 26 januari 2014 12:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha idd ja, Frankrijk is nog kanslozer qua niveau. Ben wel benieuwd hoe hij het in Engeland zou doen. Zou Ibra daar ook wel willen zien.![]()
![]()
Levante is best goed hoor, zou zeker niet bij de laatsten staan in de Premier League..
Hell, ze staan zelfs boven stadsgenoot Valencia![]()
![]()
![]()
Nee joh, lekker elke keer drie goals scoren zonder moe te worden, tussentijds met een absoluut topteam in de CL spelen, af en toe een pot tegen Real of Atletico en multimiljonair worden. Dit allemaal terwijl ze in Engeland maar lopen te zwoegen in de regen tegen de West Ham Uniteds van deze wereld met allemaal Afrikaanse monsters in de spits. Ik snap hem wel hoor!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Zhano het volgende:
Kan me best voorstellen dat Messi ook wel eens moe wordt van al die potjes op amateur tegen Levante etc. Zou dan wel eens een andere competitie willen spelen, maar dan wel Engeland en geen Frankrijk.![]()
Njah, dat verschilt per jaar. Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 26 januari 2014 12:17 schreef DutchSL het volgende:
Levante is best goed hoor, zou zeker niet bij de laatsten staan in de Premier League..
Hell, ze staan zelfs boven stadsgenoot Valencia![]()
@pizzakoppo: West Ham is 1 van de grootste clubs in Engeland man![]()
![]()
Alsof je daar een boodschap aan hebt als je tegen ze moet, wat een pauperteams allemaal manquote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, dat verschilt per jaar. Je snapt wel wat ik bedoel
@pizzakoppo: West Ham is 1 van de grootste clubs in Engeland man![]()
![]()
Derby tijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Co-commentaar van een Ossenaar bij de Gelderse derby
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
roep ff als traore erin komtquote:Op zondag 26 januari 2014 12:34 schreef Tim86 het volgende:
Co-commentaar van een Ossenaar bij de Gelderse derby![]()
Lukoki op de brommer tegen een paaltje aan hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat valt reuze mee?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, dat verschilt per jaar. Je snapt wel wat ik bedoel
@pizzakoppo: West Ham is 1 van de grootste clubs in Engeland man"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zaha + Kenwyne Jones gaat een mooi koppeltje worden voor FUT
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan Mori scoort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Flinke kerel is dat welquote:
Edit: 1.86m maar, op tv lijkt het zo'n kasti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dan zien we Zaha eindelijk wat meer in actie.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Zaha + Kenwyne Jones gaat een mooi koppeltje worden voor FUT![]()
Leeuwin en Lachman zijn toch veel betere CB's dan veel opties die de clubs daarboven hebben..snap niet dat ze nog in Zwolle en Leeuwarden zitten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leeuwin was bij Ado toch vaak wissel?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:04 schreef Tim86 het volgende:
Leeuwin en Lachman zijn toch veel betere CB's dan veel opties die de clubs daarboven hebben..snap niet dat ze nog in Zwolle en Leeuwarden zitten.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vaak blessa vooral. Paar keer heel zwaar geblesseerd geweest en daardoor nooit echt kunnen brengen wat hij kan.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Leeuwin was bij Ado toch vaak wissel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel te merken dat er een TOTY crash is geweest trouwens..ik speelde 3x tegen legends gisteren
1x een überduur Bundesliga team met Bierhoff naast SIF Lewa voorin (en nog wat TOTY en IFs). 1 keer een compleet random BPL team met Joe Cole in de spits en dan Larsson er naast, Ljungberg op de flank en Majstorovic (CB) op CDM![]()
(hij was ook fan van die laatste volgens mij..stond in zijn teamnaam ook
). Die eerste 2 won ik makkelijk maar ik verloor van een vies Serie A/Colombia paceteam met Maldini achterin. Heb je fucking Maldini, knal je er een team omheen alleen met pacehoeren van discardvalue
Ook echt alleen maar LB+Y of langs de lijn rennen en crossen..hij had een 41212(2) met fucking Muriel en Insigne als wide CM. Normaal maak ik dat soort gasten juist af, maar icm zijn ultra def lukte het gewoon niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
NEC speelt best prima. Lekker aanvallend in ieder geval. Hoe die Higdon ooit topscorer in Schotland is geworden zal ik alleen nooit begrijpen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, wel lekker dat Otigba niet speelt Marco. Gasten die er nu in staan kunnen nog geen kut dekken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RT RT RTquote:Op zondag 26 januari 2014 13:17 schreef Tim86 het volgende:
Nou, wel lekker dat Otigba niet speelt Marco. Gasten die er nu in staan kunnen nog geen kut dekken.![]()
Dat is te zien in dit filmpje:quote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef Tim86 het volgende:
NEC speelt best prima. Lekker aanvallend in ieder geval. Hoe die Higdon ooit topscorer in Schotland is geworden zal ik alleen nooit begrijpen![]()
Dat zou echt een super-waardeloze IF zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 13:25 schreef DutchSL het volgende:
IF Del Piero![]()
![]()
(nee, 1 goal te weinig waarschijnlijk)
edit. en hij speelde RM![]()
![]()
![]()
Totti LW - Bukharov spitta - IF Del Piero RW #tfappertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopelijk heeft flashscore het gewoon mis en speelde hij gewoon in of achter de spits, dan ga ik een 4231'tje met hem maken.![]()
en de tegenstander maar in slaap proberen te spelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Totti LW - Bukharov spitta - IF Del Piero RW #tfappert
#FreeTrapz![]()
sigi of de hoes ?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:31 schreef Reemi het volgende:
Bojan linksbuiten en De Sa op rechts, ben benieuwd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nog niet eens begonnen, kutje. Over een uur pas.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Damn uur te vroegquote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnen, kutje. Over een uur pas.![]()
![]()
Perfecte aanval.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:27 schreef Tim86 het volgende:
Totti LW - Bukharov spitta - IF Del Piero RW #tfappert
minder zuipen jonge minder zuipenquote:
even SIF adeba uitproberen
2 cm plekken welke 2 van de 3? gerrard lampard en wilsherePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je jezelf gewoon de zomertijd in gezopen?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar nog eerder dit.
bohhquote:Op zondag 26 januari 2014 08:57 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Lindgren., omdat ie van mannen houdt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je jezelf gewoon de zomertijd in gezopen?1 pils te veel.
![]()
Wat is Fean slecht zeg vandaagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
yo thad, Traore erinAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
te laat voor de wisselquote:Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zal even de stream aanzetten dan wisselen ze hem wel. Komt goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja toen blanchito het typte stond hij al klaar volgens mij..was al een hele tijd aan het warmlopen in ieder gevalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1-1
Dikke HigdonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lukoki![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Traore als de human centipedeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Slotoffensief is vaak rommelig..en je ziet nu echt dat Labyad en Traore nog weinig hebben meegedaan..dat scheelt ook veel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Traore durft nog niet voluit te schieten ofzo..rare balletjes met binnenkant voetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Higdon jezus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als Demouge zwanger zou zijn dan zou hij nog steeds sneller zijnquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
van Beukering is nog sneller.. wel raar want in FUT is Higdon niet heel traag.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als Demouge zwanger zou zijn dan zou hij nog steeds sneller zijn![]()
naast die Schotse zuiplaven leek hij nog vrij snel vorig jaar denk ikquote:Op zondag 26 januari 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
van Beukering is nog sneller.. wel raar want in FUT is Higdon niet heel traag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Wedstrijden niet gezien, maar goed gejinxt.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:16 schreef Tim86 het volgende:
NEC speelt best prima. Lekker aanvallend in ieder geval. Hoe die Higdon ooit topscorer in Schotland is geworden zal ik alleen nooit begrijpen![]()
Leuke pot was dit, mooie slotfase
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Commons scoort zijn 9e goal in 9 wedstrijden in de Schotse competitie...en nog steeds geen IF. Als Celtic de 0 houdt dan is dat de 9e clean sheet op rij ook en de enige verdedigende IF die ze hebben is Van Dijk van voor die tijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wiedemeijerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Verdedigers moeten scoren om in vorm te zijn /EAlogicquote:Op zondag 26 januari 2014 14:27 schreef Tim86 het volgende:
Commons scoort zijn 9e goal in 9 wedstrijden in de Schotse competitie...en nog steeds geen IF. Als Celtic de 0 houdt dan is dat de 9e clean sheet op rij ook en de enige verdedigende IF die ze hebben is Van Dijk van voor die tijd![]()
Ik zie hem nog wel duur worden als CB ook al is hij een slechte CB.quote:
Bravo ook 2 goals (1 penalty) en nu wonnen ze wel.![]()
Mensen op EA forumquote:Op zondag 26 januari 2014 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
niet
[ afbeelding ]
Eventueel RWB maar zeker geen RCB![]()
![]()
Sig kneusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik krijg echt kokhalsneigingen van de manier waarop Evert Sigthorsson uitspreekt.
"siegtuursen"hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik die het over neemquote:Op zondag 26 januari 2014 14:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die alleen kijken naar Flashscore![]()
![]()
Ik zie Evert er wel voor aan om een geschreven velletje met fonetisch geschreven opstellingen te hebben eigenlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg echt kokhalsneigingen van de manier waarop Evert Sigthorsson uitspreekt.
"siegtuursen"Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Sa schele dakhaasAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze hebben dr zin in denk die GAE supporters
#FreeTrapz![]()
Zo, die durftquote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar stak net iemand gewoon zijn middelvinger op naar BojanSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kind van 10 ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar stak net iemand gewoon zijn middelvinger op naar Bojan
Hele eerste rij daar waren inteeltkinderen volgens mij..allemaal mismaakt. Eentje had ook tanden tot over zijn kin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WAT EEN VRIJETRAP VAN DIJK![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
SIF incomingHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
![]()
Je weet gewoon wanneer er een 90ste minuut cheese goal aan gaat komen. Tegenstander krijgt een vrije trap doordat hij tegen mijn speler aanloopt. Schiet dan vanaf 45 meter, die bal die stuitert paar keer keeper kan makkelijk oppakken maar tikt hem naast. Dan hoeft Willian hem maar binnen te koppen natuurlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PUKKI
Hala Madrid !
74 denk ikquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Commons maakt ook nog even zijn 2e goal van de dag. Hij maakt er alleen iedere week 1 of 2 en nooit 3 waardoor hij steeds geen IF krijgt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een counter van OL , Cetic nu al 4-0Hala Madrid !
Hij speelt ook CAM en dat is best raarquote:Op zondag 26 januari 2014 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Commons maakt ook nog even zijn 2e goal van de dag. Hij maakt er alleen iedere week 1 of 2 en nooit 3 waardoor hij steeds geen IF krijgt![]()
Zijn de transfers en UP's al bekend ?Hala Madrid !
IF Lacazette zou tof zijnquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, de enige transfers die zijn geweest zijn spelers die een IF kregen bij een andere club.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij speelt ook CAM en dat is best raar![]()
Zijn de transfers en UP's al bekend ?![]()
Ik hou mijn Van Dijk nog maar tot ik zeker weet dat er een SIF komt. Dan maar snel verkopen woensdag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
10 voorzetten en 1 aangekomen.
en cashen he...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wiedemeijer mongoolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij had een zieke vrijetrap gescoord en cleansheet, lijkt me welquote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Ik hou mijn Van Dijk nog maar tot ik zeker weet dat er een SIF komt. Dan maar snel verkopen woensdag
Hala Madrid !
Heb je een livebet in gedachten bij Ajax, gezien de verhoudingen ?quote:Hala Madrid !
Toen hij die zieke solo had en een clean sheet kreeg hij hem ook niet.het blijft EAquote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij had een zieke vrijetrap gescoord en cleansheet, lijkt me welIk vind Ajax na dat sterke eerste kwartier echt dramatisch vandaag, dus vooralsnog zie ik weinig. En GAE of de under zal ik sowieso niet snel backen inplay.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je een livebet in gedachten bij Ajax, gezien de verhoudingen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thnxquote:Op zondag 26 januari 2014 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen hij die zieke solo had en een clean sheet kreeg hij hem ook niet.het blijft EA
[..]
Ik vind Ajax na dat sterke eerste kwartier echt dramatisch vandaag, dus vooralsnog zie ik weinig. En GAE of de under zal ik sowieso niet snel backen inplay.![]()
Ik zie trouwens dat een Nederlander Chris David debuteert bij Fulham in de FA Cup, hij is overgekomen van Twente en is 20 jaarKent iemand hem ?
Hala Madrid !
Ik ken hem puur door FM eigenlijk. En laatst was er geloof ik sprake van een verhuur aan een NL club. Hij maakte zijn debuut begin januariquote:Op zondag 26 januari 2014 15:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik zie trouwens dat een Nederlander Chris David debuteert bij Fulham in de FA Cup, hij is overgekomen van Twente en is 20 jaarKent iemand hem ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar stak net iemand gewoon zijn middelvinger op naar Bojan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha dat is hemquote:quote:Op zondag 26 januari 2014 15:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kind van 10 ofzo
Hele eerste rij daar waren inteeltkinderen volgens mij..allemaal mismaakt. Eentje had ook tanden tot over zijn kin.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die post had ik niet gezienquote:![]()
Net ff 100k pack opening gedaan, beste pull Pepe #GeldverbrandenalsErnieBrandsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit was dan weer wel een schwalbe. Daarstraks was een 100% pingelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lucky Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klasse SchoneAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Likken als LasseDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Seabert
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Koud int veld, staat er godverdomme al 10 minuten in Evert
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
tis koud int veld jongquote:Op zondag 26 januari 2014 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Koud int veld, staat er godverdomme al 10 minuten in EvertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat Been moet bokken na deze wedstrijdToch veel bereikt met Genk
Hala Madrid !
Wat vinden jullie van dit team?
Sanchez- Aubameyang
Afellay-Busquets-Sahin- Błaszczykowski
Alba-Subotic-Hummels-Piszczek
Adler![]()
Sissie speelt best aardig bij GenkHala Madrid !
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:06 schreef sonnyspek het volgende:
Wat vinden jullie van dit team?
Sanchez- Aubameyang
Afellay-Busquets-Sahin- Błaszczykowski
Alba-Subotic-Hummels-Piszczek
Adler![]()
![]()
Deze wedstrijd was idd wel een Nijhuisje geweestDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn bros he.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Keeper gescoord bij Livorno
edit. o nee, andere Benassi dit![]()
Was het Benny?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Keeper gescoord bij Livorno
edit. o nee, andere Benassi ditAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dramatische invalbeurt zeg..pffquote:Op zondag 26 januari 2014 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
3 tegen 1 en nog verspeelt Fischer de bal.
Kutweekend in NL qua voetbal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PAOK 3-0 in 15 minutenMaduro gescoord
Hala Madrid !
Topweekend voor PSVquote:Op zondag 26 januari 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dramatische invalbeurt zeg..pff
Kutweekend in NL qua voetbal.![]()
Zullen volgende week wel verliezen bij ERKAATCEEDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar mijn Fifa is alles in het Sloveens opeens. Hoe zet ik dit om, uitgelegd in plaatjes in het hoofdmenu? Is niet mijn sterkste taal![]()
![]()
daar is helaas niks aan te doen. ik zou google translate maar opzoeken als ik jou wasquote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zocalo het volgende:
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar mijn Fifa is alles in het Sloveens opeens. Hoe zet ik dit om, uitgelegd in plaatjes in het hoofdmenu? Is niet mijn sterkste taal![]()
Jij verwacht dat mensen nu plaatjes gaan maken van wat je moet doen?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zocalo het volgende:
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar mijn Fifa is alles in het Sloveens opeens. Hoe zet ik dit om, uitgelegd in plaatjes in het hoofdmenu? Is niet mijn sterkste taal
Elke dag![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:37 schreef Zocalo het volgende:
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar mijn Fifa is alles in het Sloveens opeens. Hoe zet ik dit om, uitgelegd in plaatjes in het hoofdmenu? Is niet mijn sterkste taal!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |