SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
ja tentamenstress kan zo wel even lekker ontladen wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt je hoofd een paar keer gestoten uit frustratie zo te zien ja.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serieus? Dan had ik het fout gezien ik dacht dat er echt minimaal contact wasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij stapt op zijn voet.... dat is een 100% strafschop...![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
ThadEerst mij uitschelden en dan ook nog de topic stelen.
![]()
![]()
en niet eens de TT veranderen
hihi![]()
fucking lelijke overwinning, maar ja, dat doet Ajax elke week heHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Naar de kroeg om vriendjes te makenquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef DuTank het volgende:
fucking lelijke overwinning, maar ja, dat doet Ajax elke week he![]()
![]()
![]()
Het zit diep![]()
Dat maakt mij weinig uit want ik heb niks tegen Ieren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
![]()
en niet eens de TT veranderen
hihi![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef DuTank het volgende:
fucking lelijke overwinning, maar ja, dat doet Ajax elke week he![]()
![]()
zo makkelijk is het hier om te trollenquote:
Moet je het Ajax topic eens proberenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
zo makkelijk is het hier om te trollen![]()
![]()
Werkt in elk club-topicquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je het Ajax topic eens proberen
In het Ajax topic zitten echt mooie figuren die zouden nog voor de trein springen als het "technisch hartquote:" zou zeggen dat het moest
![]()
Zou jij dat niet doen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het Ajax topic zitten echt mooie figuren die zouden nog voor de trein springen als het "technisch hart" zou zeggen dat het moest
![]()
ik ga wel even zeggen dat ajax morgen verliest en PSV weer terug in de race inquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In het Ajax topic zitten echt mooie figuren die zouden nog voor de trein springen als het "technisch hart" zou zeggen dat het moest
Je moet het subtieler aan pakkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ga wel even zeggen dat ajax morgen verliest en PSV weer terug in de race in![]()
Als je een tientje op Unibet knalt, moet die erop blijven staan om te kunnen genieten van die streams?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet het subtieler aan pakkenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef DuTank het volgende:
fucking lelijke overwinning, maar ja, dat doet Ajax elke week heBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, je moet minimaal 50 cent hebben staan geloof ik om streams te kunnen bekijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef DuTank het volgende:
Als je een tientje op Unibet knalt, moet die erop blijven staan om te kunnen genieten van die streams?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
UB streams zijn toch kleinnnnnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ok, dus voor eenmalig 50 cent heb ik gratis FOX NL, International en Sport1 (en nog veel meer)?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, je moet minimaal 50 cent hebben staan geloof ik om streams te kunnen bekijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
dat zijn kutstreams je kunt beter gewoon op firstrow ofzo kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, dus voor eenmalig 50 cent heb ik gratis FOX NL, International en Sport1 (en nog veel meer)?
En geen eredivisie streams, alleen buitenlandse zenders![]()
huh?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, dus voor eenmalig 50 cent heb ik gratis FOX NL, International en Sport1 (en nog veel meer)?
Je hebt dan gratis streams van redelijk wat voetbal en andere sporten (geen NL voetbal) op postzegelformaat. Is totaal niet te vergelijkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, omdat die zenders ook die wedstrijden uitzendenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh?
Je hebt dan gratis streams van redelijk wat voetbal en andere sporten (geen NL voetbal) op postzegelformaat. Is totaal niet te vergelijkenMaar niet Eredivisie dus.. Jammer.
Misschien zo'n internet-abo op Fox pakken. 5 euro ofzo?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
16quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, omdat die zenders ook die wedstrijden uitzendenMaar niet Eredivisie dus.. Jammer.
Misschien zo'n internet-abo op Fox pakken. 5 euro ofzo?
25 voor buitenland + ere![]()
Dan zou ik gewoon voor een paar euro meer een normale nemen eigenlijk..zit internet abo bij voor de meeste providers.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, omdat die zenders ook die wedstrijden uitzendenMaar niet Eredivisie dus.. Jammer.
Misschien zo'n internet-abo op Fox pakken. 5 euro ofzo?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Bij Eredivisie Live was dat toch wel echt maar 5 euro per maand ofzo? Stelletje bloedzuigers die Amerikanen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon voor een paar euro meer een normale nemen eigenlijk..zit internet abo bij voor de meeste providers.
Volgens mij niet hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Bij Eredivisie Live was dat toch wel echt maar 5 euro per maand ofzo? Stelletje bloedzuigers die Amerikanen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EL was 12 ofzo.. FOX GO is net zo duur als TV, maar bij TV krijg je er gratis GO bijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij Eredivisie Live was dat toch wel echt maar 5 euro per maand ofzo? Stelletje bloedzuigers die Amerikanen.![]()
![]()
Hmm.. Ja ik kan me ergens vaag iets herinneren dat je beter een internet-abo kon nemen en dan gewoon HDMI-kabeltje naar de tv.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kluivert valt me niet mee moet ik zeggen. hij is wel goed opzich maar het is het net niet ofzo. Crespo die ik al eens eerder heb gehad vind ik een stuk beter![]()
jammer dat die post daarvoor van je echt onder niveau lagenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vond deze echt geniaal van mezelf
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Den Haag -> Rotterdam -> Den Haag -> Rotterdam -> Den Haag geweest en dan zo een zaadpot te zien krijgen![]()
![]()
haha ja dat was ook overdrevenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer dat die post daarvoor van je echt onder niveau lagen
Zijn er hier wintersporters? Nu de Hahnenkamm, maar die gekken gaan dus gewoon met 120 km/uur naar beneden
blij dat je dat zelf ook in ziet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
haha ja dat was ook overdreven
Zijn er hier wintersporters? Nu de Hahnenkamm, maar die gekken gaan dus gewoon met 120 km/uur naar beneden
en ja. harakiri
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:31 schreef Maver24 het volgende:
Kluivert valt me niet mee moet ik zeggen. hij is wel goed opzich maar het is het net niet ofzo. Crespo die ik al eens eerder heb gehad vind ik een stuk beter![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |