SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima penalties hoor. Zuiver allemaal.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
BMI gaat straks missen. U hoorde het hier als eerste.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ohAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mathijsen blij als een kind erbovenop![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Quote ik toch maar evenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
BMI gaat straks missen. U hoorde het hier als eerste.![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DE HELE WEDSTRIJD GEDOMINEERD. Gerechtigheid!!!![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Gaat IEMAND missen bedoelde ik. Hij blijft logeren in Almelo bij een vriendjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jullie zijn die club met dat rood in het shirt he xDquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Fuszy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DE HELE WEDSTRIJD GEDOMINEERD. Gerechtigheid!!!![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus? de hele wedstrijd voor de verkeerde staan juichen. verdommequote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jullie zijn die club met dat rood in het shirt he xD
edit: het is groen trouwens.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dat had Brood ook nodigquote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
Roda is wel de eckte cup fighter dit jaar.
Hadden een succesje ook wel broodnodig.![]()
Als ze de beker winnen brengt het wel brood op de plank.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
Roda is wel de eckte cup fighter dit jaar.
Hadden een succesje ook wel broodnodig.
En dan gaan de spelers als warme (worsten)broodjes over de toonbank.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus? de hele wedstrijd voor de verkeerde staan juichen. verdomme
edit: het is groen trouwens.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen was een beetje gespannen zo de weken voor Serious Request.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
Wel lekker rustig hier de laatste tijd. Hoe komt dat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
timberrrrrrr86Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
12u coop?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]even een turfje erbij zetsen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WC98 nu bij SR
Chumbawamba
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Trapz gefeliciteerd!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ouwe visserquote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
Veel sletjes op de been in Leeuwarden voor dit uur, misschien toch maar is een weekeind gaan zuipen daar met wat vrienden![]()
Zul je toch eerst wat moeten afvallen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
Veel sletjes op de been in Leeuwarden voor dit uur, misschien toch maar is een weekeind gaan zuipen daar met wat vrienden
Of val je op soortgenoten/gewichtgenoten?![]()
Gelukkig maar een minuutje per dag te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Die Miranda is zo irritant, nu al.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh ja ik volg het totaal niet. Heb het nu even aangezet. En ze irriteerde me meteen. Anna Drijver is wel lekker.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelukkig maar een minuutje per dag te zien.![]()
Ik zal op jou is een kwakje leggen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker een kwakje op leggen tochhhhhh![]()
Grrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zal op jou is een kwakje leggen.![]()
Graafsewijk of die andere?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef Freire het volgende:
Gefeliciteerd TrapZ
[..]
Ik woon in deze wijkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef Freire het volgende:
Gefeliciteerd TrapZ
[..]
Ik woon in deze wijk![]()
Helemaal niet. Gewoon dat huis naar binnen gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel echt heel druk in Leeuwarden.. dan moet je maar net het geluk hebben dat je in beeld komt.![]()
Ga je nog langs?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel echt heel druk in Leeuwarden.. dan moet je maar net het geluk hebben dat je in beeld komt.![]()
Die grap is al eerder gemaakt. Misschien was het een kennis van jou. gr gr en nu valt mijn internet uit dus ik lees je reactie niet meer.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 was er vorig jaar toch al?
BOODSCHAP![]()
Kami valt niet te djoeken. Die rolt gewoon weg.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij heeft Kamikazie wel hard gedjoekt op deze manier![]()
Niet haten op die boy. Hij heeft gewoon een Bourgondische levensstijlquote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kami valt niet te djoeken. Die rolt gewoon weg.![]()
En dat is maar goed ook. Ik houd de hele worstenbroodjes industrie draaiende in mijn eentje.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet haten op die boy. Hij heeft gewoon een Bourgondische levensstijl![]()
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Ik houd de hele worstenbroodjes industrie draaiende in mijn eentje.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)dschap_aan_giel.html
Ik moet gewoon altijd weer lachen
Elke seconde is prachtig, de verslaggever stelt precies de juiste vragen en reageert ook echt geweldig ....
Raap me op.![]()
Viva La BamDat programma blijft gewoon geniaal
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Hooligans van MVV hebben zich woensdagavond op schandalige wijze misdragen in Cuijk. Zo sloegen ze trainer Tini Ruijs in elkaar.
De Maastrichtse voetbalclub speelde een bekerwedstrijd tegen JVC Cuijk, die met 2-1 verloren ging. Na afloop van de wedstrijd renden fans van MVV het veld op en gaven ze enkele klappen aan Ruijs, meldt L1 op basis van ooggetuigen. De hooligans verbrandden ook vlaggen van de stad Cuijk en van JVC Cuijk.
Een Maastrichtse steward raakte gewond bij de veldbestorming. Hij verloor zijn bewustzijn en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. De politie kon voorkomen dat de relschoppers de kantine van JVC Cuijk bestormden.
NEC-fans
Ook in het centrum van de Brabantse gemeente is het onrustig: NEC-aanhangers uit het nabijgelegen Nijmegen zoeken daar de confrontatie met MVV-fans. De politie probeert beide supportersgroepen uit elkaar te houden.![]()
![]()
Een trainer van MVV die politiebewaking nodig heeft voor zijn huis in België
Als ze deze ronde hadden gewonnen hadden ze sowieso in de kwartfinale dik verloren![]()
Krijg ik trouwens ook geld van Serious Request als ik zaterdagavond bij de lokale Turk heb gegeten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan me inderdaad voorstellen dat jij wat behoefte hebt aan ontwikkelingsgeldquote:Op donderdag 19 december 2013 08:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Krijg ik trouwens ook geld van Serious Request als ik zaterdagavond bij de lokale Turk heb gegeten?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mentale ontwikkeling.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat jij wat behoefte hebt aan ontwikkelingsgeld
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niks mis met een cursusje hier en een workshopje daarquote:
Iemand gisteren nog mee gedaan aan het nationale dictee? Ik hoorde vanochtend op de radio een aantal stukken van de tekst, maar ik moet bekennen dat ik als taalfetisjist en corrigerende factor in dit forum toch ook even de weg kwijt was. Geen idee wat sommige woorden betekenen...laat staan hoe je ze schrijft![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoorde het op de radio ook een keer een verhaal gehoord dat iemand op de rommelmarkt schetsen van Rembrandt voor 20 euro heeft gekocht.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
//nos.nl/artikel/588397-een-picasso-voor-100-euro.html
Waarom overkomt mij zoiets nou nooit?
Was dat puur geluk, of was dat een kenner?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio ook een keer een verhaal gehoord dat iemand op de rommelmarkt schetsen van Rembrandt voor 20 euro heeft gekocht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb niet meegedaan maar ik heb wel gekeken.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks mis met een cursusje hier en een workshopje daar
Iemand gisteren nog mee gedaan aan het nationale dictee? Ik hoorde vanochtend op de radio een aantal stukken van de tekst, maar ik moet bekennen dat ik als taalfetisjist en corrigerende factor in dit forum toch ook even de weg kwijt was. Geen idee wat sommige woorden betekenen...laat staan hoe je ze schrijft![]()
![]()
Maar voor jou was het een makkie natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 09:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan maar ik heb wel gekeken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had hetzelfde, er waren genoeg woorden waar ik nog nooit van had gehoord en die had ik ook niet goed gespeld als ik mee had gedaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar voor jou was het een makkie natuurlijk![]()
Omdat je niet mee hebt gedaan aan die loterij?quote:Op donderdag 19 december 2013 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://nos.nl/artikel/588397-een-picasso-voor-100-euro.html
Waarom overkomt mij zoiets nou nooit?![]()
Klopt. Maar er zijn genoeg andere loterijen waar ik wel aan deelneem, en dan val ik ook niet in de prijzen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat je niet mee hebt gedaan aan die loterij?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik doe alleen mee aan de postcodeloterij en heb al een paar keer iets gewonnen
(niveau: bos bloemen)
![]()
Ik heb een paar jaar terug een keer een blender gewonnen bij de loterij van de voetbalverenigingquote:Op donderdag 19 december 2013 09:50 schreef DutchSL het volgende:
(niveau: bos bloemen)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MVVtwitter:paulpostman twitterde op donderdag 19-12-2013 om 09:40:34Training MVV uit veiligheidsredenen afgelast. Trainer en zijn vrouw bedreigd, politiebewaking bij zijn huis. Overweegt ermee te stoppen. reageer retweet
Supporters van MVV![]()
![]()
![]()
Die jongens houden gewoon ontzettend veel van hun clubske.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:03 schreef Freire het volgende:
MVVtwitter:paulpostman twitterde op donderdag 19-12-2013 om 09:40:34Training MVV uit veiligheidsredenen afgelast. Trainer en zijn vrouw bedreigd, politiebewaking bij zijn huis. Overweegt ermee te stoppen. reageer retweet
Supporters van MVV![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Grappig kaartje. Vraag me wel wat de basis hiervoor vormde: ik mag hopen dat dat niet die FIFA-ranking isquote:Op donderdag 19 december 2013 10:21 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Overzicht van gunstigste/ongunstigste WK loting op basis van de FIFA ranking
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lijkt me wel (bij nummer 20 en 22 zie je Nederland en Zwitserland redelijk boven elkaar, waarbij Zwitserland net een groter balkje heeft)quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Grappig kaartje. Vraag me wel wat de basis hiervoor vormde: ik mag hopen dat dat niet die FIFA-ranking is![]()
Snapte al dat positivisme over de loting ook niet, Chili wordt erg onderschat.
Sterkere poule dan die van Italië.![]()
Is het niet een leuk idee om hier een Thema-toernooi te houden?
Ik dacht zelf aan een compleet team van 1 club, maximaal Zilvers
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Snap echt niet dat mensen FUT spelen met een compleet team van 1 club, speel dan gewoon H2H Seasonsquote:Op donderdag 19 december 2013 11:07 schreef el-blanchito het volgende:
Ik dacht zelf aan een compleet team van 1 club, maximaal Zilvers![]()
Puur gelukquote:Op donderdag 19 december 2013 09:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat puur geluk, of was dat een kenner?
Ik heb wel eens een bazenprijs gewonnen bij de postcodeloterij.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:50 schreef DutchSL het volgende:
(niveau: bos bloemen )
Een emmertje (heel klein) Ben&Jerry ijs.
Wij ook, al 2 keer.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bazenprijs gewonnen bij de postcodeloterij.
Een emmertje (heel klein) Ben&Jerry ijs.![]()
Een tante van mij won ooit 3 ton (tijdens dat programma van Linda de Mol, kwamen ze ook aan haar deur).
Helaas niks van dat geld gezien, weinig contact met die tak van de familie![]()
![]()
Ik deze week nog. Ook echt al de 6e keer ofzo. Soep met worst ook al eens gewonnenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bazenprijs gewonnen bij de postcodeloterij.
Een emmertje (heel klein) Ben&Jerry ijs.
En een blu-ray en een Google tv speler, dat was niet verkeerd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit spel is zo kk nep. Ik snap niet dat ik me er nog aan irriteer![]()
Waarom brengen ze het uit als het zo focking slecht is? Doe dan net zo als rockstar gewoon langer voordat je het uitbrengt![]()
![]()
![]()
![]()
Dinsdag wat besteld bij Fonq waarbij stond: voor 24:00 besteld, morgen in huis. Gisteren niks gehad, vandaag hebben ze aangegeven dat ik het pas vrijdag krijg. Toen ik daarom belde zei ze dat PostNL het pakket bij de verkeerde bezorger in de bus had gedaan en dat deze chauffeur pas s'avonds weer bij het depot was, waardoor het pakket niet met de zending van donderdag mee kon. Toen ik haar daarop vroeg waarom bestellingen die op woensdagavond om 23:59 geplaatst worden wel met die zending mee kunnen hing ze gewoon op
Wat een kutbedrijf![]()
![]()
Ik ga wel even een review schrijven.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:52 schreef Freire het volgende:
Dinsdag wat besteld bij Fonq waarbij stond: voor 24:00 besteld, morgen in huis. Gisteren niks gehad, vandaag hebben ze aangegeven dat ik het pas vrijdag krijg. Toen ik daarom belde zei ze dat PostNL het pakket bij de verkeerde bezorger in de bus had gedaan en dat deze chauffeur pas s'avonds weer bij het depot was, waardoor het pakket niet met de zending van donderdag mee kon. Toen ik haar daarop vroeg waarom bestellingen die op woensdagavond om 23:59 geplaatst worden wel met die zending mee kunnen hing ze gewoon op
Wat een kutbedrijfRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
FOK toernooi: leuk!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:07 schreef el-blanchito het volgende:
Ik dacht zelf aan een compleet team van 1 club, maximaal Zilvers
Maar niet met dit thema![]()
![]()
Bronze, silvers en gold mix.
3 leagues van elke een bronze, silver en gold.(+1 gouden keeper en 1 gouden wildcard)
Xboxquote:Op donderdag 19 december 2013 12:14 schreef Johnbon het volgende:
Ps3 zeker? Op Xbox wil ik wel meedoen!![]()
![]()
Net zoiets als vorig jaar? Dat was leuk ja!quote:Op donderdag 19 december 2013 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bronze, silvers en gold mix.
3 leagues van elke een bronze, silver en gold.(+1 gouden keeper en 1 gouden wildcard)
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lloris ipv Sirigu en dan Kaboul - Clichy (je bedoelt LB ipv RB neem ik aan)quote:Op donderdag 19 december 2013 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw teampje, wie op RB en CB? Dacht zelf aan Thiago Silva, maar dan zit je vast aan 2 kut RB's.![]()
Dus zijn er anderen die het leuk vindt om een thema-toernooi hier te houden?
Thema nog te bepalen
LB. En IF Digne is toch niet zo slecht?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw teampje, wie op RB en CB? Dacht zelf aan Thiago Silva, maar dan zit je vast aan 2 kut RB's.![]()
![]()
CB's boven 80 pace, rest minimaal 85quote:Op donderdag 19 december 2013 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Thema nog te bepalen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:50 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
CB's boven 80 pace, rest minimaal 85
5 man boven de 1.95m, 6 man onder de 1.65
Kijk je nu? Pittig verhaaltje van die 'request'quote:Op donderdag 19 december 2013 12:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoelaat? Ik MOET dat zien mann![]()
Als iemand coins wilt kopen voor de Xbox 1.200.000 voor 100 euro. Wil ze in 1 keer kwijt. Stuur maar berichtje🍆![]()
Ja, toch krijgen mensen met dat soort verhalen eerder de ruimte om even te vertellen volgens mij. Het staat nu aan terwijl ik zit te lerenquote:Op donderdag 19 december 2013 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk je nu? Pittig verhaaltje van die 'request'.
Nog 8 uur tot ik vakantie heb.![]()
Ja ze pakken die er natuurlijk uit.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, toch krijgen mensen met dat soort verhalen eerder de ruimte om even te vertellen volgens mij. Het staat nu aan terwijl ik zit te leren.
Nog 8 uur tot ik vakantie heb.
Haha dat zal opschieten dan![]()
![]()
Ja ach ik ben toch al helemaal thuis in de materie dus zal wel gucci komen. Wat is Leeuwarden trouwens een pauper stad vergeleken met ons mooie Brabant he...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ze pakken die er natuurlijk uit.
Haha dat zal opschieten dan![]()
Goedendag heren.Top. Ik doe mee.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Thema nog te bepalenquote:Op donderdag 19 december 2013 08:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Krijg ik trouwens ook geld van Serious Request als ik zaterdagavond bij de lokale Turk heb gegeten?!
quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
Goedendag heren.
[..]
Top. Ik doe mee.
[..]!
[..]
Ideeën voor een thema?
Misschien handig om een lijstje te maken met mensen die mee willen doen per console?
Xbox 360/ Xbox One
Freire
El-blanchito
PS3/PS4
Lindgren.![]()
Blanchitoquote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Freire het volgende:
Misschien handig om een lijstje te maken met mensen die mee willen doen per console?
Xbox 360/ Xbox One
Freire
PS3/PS4
Lindgrenquote:
Ik speel ook PS3quote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Freire het volgende:
Xbox 360/ Xbox One
Freire
El-blanchito
PS3/PS4
Lindgren.
me2 (PS3)quote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Freire het volgende:
Xbox 360/ Xbox One
Freire
El-blanchito
PS3/PS4
Lindgren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij die eis zullen het wel veel gewone BPL of Seri A teams worden
hoiquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gisteren afgemaakt door iemand met Del Pieroquote:
Wel wat 90 pace spelers er omheen, maar Del Piero scoorde 2x (zelfs een kopduel tegen Ogbonna)
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:51 schreef el-blanchito het volgende:
5 Man boven de 1.95M en 6 onder de 1.65M
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dus
-minimaal 30 jaar oud
-maximaal 50 pace
-bepaalde lengtegrenzen.
Andere suggesties nog?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Alleen maar Chelsea huurlingenquote:Op donderdag 19 december 2013 13:58 schreef el-blanchito het volgende:
Dus
-minimaal 30 jaar oud
-maximaal 50 pace
-bepaalde lengtegrenzen.
Andere suggesties nog?![]()
Alleen gingers.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:58 schreef el-blanchito het volgende:
Dus
-minimaal 30 jaar oud
-maximaal 50 pace
-bepaalde lengtegrenzen.
Andere suggesties nog?Feyenoord Rotterdam![]()
Doel je hier nu op onze Fryske sonic?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou in de OP moeten... voor al die mensen die hier altijd komen janken.Feyenoord Rotterdam![]()
Onder andere. Maar het is hier laatste tijd wel minder. Eerst wel vaak huilenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Doel je hier nu op onze Fryske sonic?![]()
![]()
Ach ja, Sonic heeft nu de dag van z'n leven in Leeuwarden.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Onder andere. Maar het is hier laatste tijd wel minder. Eerst wel vaak huilen
HEE GIELFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ach ja, Sonic heeft nu de dag van z'n leven in Leeuwarden.
HEE GIEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het zijn meer verzoeken voor de deelnemers.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zijn dat serieus de requirments?![]()
Die grap heeft ook nog niemand gemaaktquote:Op donderdag 19 december 2013 14:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ach ja, Sonic heeft nu de dag van z'n leven in Leeuwarden.
HEE GIEL![]()
![]()
Bronze/silver/gold uit 3 competities.
Zoiets is ook altijd wel leuk.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb liever max 76 pace.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee het zijn meer verzoeken voor de deelnemers.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
Bronze/silver/gold uit 3 competities.
Zoiets is ook altijd wel leuk.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die grap heeft ook nog niemand gemaakt![]()
![]()
lion king en pocahontasquote:Op donderdag 19 december 2013 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
films die ik gezien moet hebben, shootAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, leuk, een plaatje. Ik kan er ook weinig aan doen dat dit spel zo slecht en oneerlijk is.
Feyenoord Rotterdam![]()
het niet spelen is inderdaad geen optiequote:Op donderdag 19 december 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, leuk, een plaatje. Ik kan er ook weinig aan doen dat dit spel zo slecht en oneerlijk is.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat doe ik al een tijdje. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het niet spelen is inderdaad geen optie![]()
IMDb Top 250 - IMDbquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Had eerst dit team staan.quote:
Gaan we een poll doen of iets om te beslissen welk thema het wordt?
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dreetje pesten op Skype
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Het kon je zoon zijn johquote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dreetje pesten op Skype![]()
Inside Man en L'immortel (of 22 bullets) zijn ook aanraders.quote:
Verder Taken misschien, maar die heb je waarschijnlijk al gezien![]()
![]()
Elysium is wel geinig laatst gezien... misschien een idee om beetje aan te geven wat je leuk vind?quote:![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, het is wel enigzins inappropriate![]()
![]()
Boeiend.
Dichter bij de nult eerder hij vult.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ik weet niet hoe oud je bent maar als ik 30 ben ofzo hoop ik niet online nog kleine gingers te pesten.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boeiend.
Dichter bij de nult eerder hij vult.
Mja ieder zijn ding hoor![]()
![]()
Volg sinds vorige week John v Zweden op twitter, moet toch de enige director zijn van een voetbalclub die zich zo op twitter uit![]()
![]()
Agh ieder zijn ding.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe oud je bent maar als ik 30 ben ofzo hoop ik niet online nog kleine gingers te pesten.
Mja ieder zijn ding hoor
Jij hebt je worstenbroodjes en ik mijn kleine pesterijen. Het is wederzijds hoor en wees maar niet bang hij gaat niet voor de trein springen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
edit nvm
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, ik post hem steeds hier als er free spins zijn, maar ik had de voorwaarden van deze niet gelezenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanksquote:Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag
Feliciteert Trapz
Zit lekker naar SR te kijken en luisteren op 101tv
Fredje Benson uit mn daily gift
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe oud je bent maar als ik 30 ben ofzo hoop ik niet online nog kleine gingers te pesten.
Mja ieder zijn ding hoorGa je mij nou ook nog napraten?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ieder zijn ding.
Jij hebt je worstenbroodjes en ik mijn kleine pesterijen. Het is wederzijds hoor en wees maar niet bang hij gaat niet voor de trein springen.
Flauw hoor !1!!!!![]()
Ja, met hunter kaart op je Ibrahimovic zeker.quote:
Ik zou overigens ipv een limiet voor pace per speler het liever per team zien, dus bv. maximaal 700 pace voor je 10 veldspelers.
Gemiddeld 70 pace dan, maar je mag best een snellere speler gebruiken zolang je dat compenseert met een tragere speler.![]()
Die gast is gewoon een ekte Hagenees, had bijna het veld van FC Den Haag omgeploegd met een shovelquote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef Freire het volgende:
Volg sinds vorige week John v Zweden op twitter, moet toch de enige director zijn van een voetbalclub die zich zo op twitter uit
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)d-te-vernielen.dhtmlHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Goed ideequote:Op donderdag 19 december 2013 14:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, met hunter kaart op je Ibrahimovic zeker.
Ik zou overigens ipv een limiet voor pace per speler het liever per team zien, dus bv. maximaal 700 pace voor je 10 veldspelers.
Gemiddeld 70 pace dan, maar je mag best een snellere speler gebruiken zolang je dat compenseert met een tragere speler.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:50 schreef DutchSL het volgende:
Xbox 360/ Xbox One
Freire
PS3/PS4
Lindgren.
El-blanchito
MrvanTrapZ
DutchSL![]()
quote:zijn jullie mongool ofzo dat je het niet zelf kanquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb het down syndroom ja, problem?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie mongool ofzo dat je het niet zelf kan![]()
iddquote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
zijn jullie mongool ofzo dat je het niet zelf kan
Maar vooruit
Xbox 360/ Xbox One
Freire
Kamikazie
HugoohAFCA
PS3/PS4
Lindgren.
El-blanchito
MrvanTrapZ
DutchSL![]()
Als je nou iemand met username 39 vindt. Kunnen ze samen meedoen, 39 met rjist.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:46 schreef Jorwol het volgende:
Ik doe alleen mee als Rijst ook meedoet, anders word ik laatste![]()
Doet DS2 niet mee dan ?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:46 schreef Jorwol het volgende:
Ik doe alleen mee als Rijst ook meedoet, anders word ik laatste
#makkelijkscorenkutvent![]()
Die speelt toch PS3 kut ventquote:Op donderdag 19 december 2013 14:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doet DS2 niet mee dan ?
#makkelijkscorenkutvent![]()
hhahahahahaahahah downiequote:Op donderdag 19 december 2013 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb het down syndroom ja, problem?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serieus niet lullig bedoeld, maar als je niet zo vaak wint moet je tegen mij spelen, want ik ben écht slecht.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe toch niet mee als mensen nu al zo gaan doen.![]()
geef ze gewoon batta man, dat is de enige manier om je gelijk te halenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe toch niet mee als mensen nu al zo gaan doen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
schieten, tieten en bandieten.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Elysium is wel geinig laatst gezien... misschien een idee om beetje aan te geven wat je leuk vind?![]()
Hangt van de eisen af. En of ik wel tegen iemand kan spelen want dat kan tegen jou al niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
geef ze gewoon batta man, dat is de enige manier om je gelijk te halen![]()
Xbox 360/ Xbox One
Freire
Kamikazie
HugoohAFCA
DuTank (kan alleen in het weekend)
PS3/PS4
Lindgren.
El-blanchito
MrvanTrapZ
DutchSLHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
allemaal toffe films zo te zienquote:Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Inside Man en L'immortel (of 22 bullets) zijn ook aanraders.
Verder Taken misschien, maar die heb je waarschijnlijk al gezienthanks
![]()
![]()
lukt vast wel, we hadden allebei op dat moment gewoon zaad-verbindingquote:Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hangt van de eisen af. En of ik wel tegen iemand kan spelen want dat kan tegen jou al niet.
De laatste weken heb ik alleen maar een slechte verbinding.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
lukt vast wel, we hadden allebei op dat moment gewoon zaad-verbinding![]()
3FM slokt al het internet in Leeuwarden en omgeving op.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laatste weken heb ik alleen maar een slechte verbinding.![]()
Als het gaat om het totale pace maximaal 700, dan heb ik vast een team
Xbox 360/ Xbox One
Freire
Kamikazie
HugoohAFCA
PS3/PS4
Lindgren.
El-blanchito
MrvanTrapZ
DutchSL
RavioliPunch
Weet het 'echte' thema nog niet..![]()
![]()
Xbox 360/ Xbox One
Freire
Kamikazie
HugoohAFCA
Jorwol
PS3/PS4
Lindgren.
El-blanchito
MrvanTrapZ
DutchSL
RavioliPunch![]()
Doen we een toernooi-vorm of een competitie-vorm? Dat laatste is voor mij het makkelijkste, want dan kan ik meteen al die wedstrijden achter elkaar afsprekenquote:
DS2, ben je weleens in Seksbierum geweest?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gezien het aantal deelnemers denk ik dat een competitie-vorm het beste is. 2x tegen iedereenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doen we een toernooi-vorm of een competitie-vorm? Dat laatste is voor mij het makkelijkste, want dan kan ik meteen al die wedstrijden achter elkaar afspreken
Welke?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:55 schreef el-blanchito het volgende:
Als het gaat om het totale pace maximaal 700, dan heb ik vast een team
Mijn traagste team op dit moment heeft 774 pace![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Gezien het aantal deelnemers denk ik dat een competitie-vorm het beste is. 2x tegen iedereen
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
DS2, ben je weleens in Seksbierum geweest?![]()
Kijk een paar posts boven jequote:Op donderdag 19 december 2013 15:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welke?
Mijn traagste team op dit moment heeft 774 pace
Is het zo geweldig als het klinkt?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet echt.. ik was niet in het dorp zelf maar in 1 of ander museum.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is het zo geweldig als het klinkt?![]()
En dan toch een CB met 77 pacequote:Op donderdag 19 december 2013 15:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kijk een paar posts boven je![]()
![]()
Leute, ik ben weg. Count me in en ik vraag morgen wel even om alle regels
Prima toch? Volgens mij kan ik Terry zelfs nog vervangenquote:
Fuck die pace regel. Ik vind het leuker wat trapz voorstelde.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: