SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima penalties hoor. Zuiver allemaal.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
BMI gaat straks missen. U hoorde het hier als eerste.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ohAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mathijsen blij als een kind erbovenop![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Quote ik toch maar evenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
BMI gaat straks missen. U hoorde het hier als eerste.![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DE HELE WEDSTRIJD GEDOMINEERD. Gerechtigheid!!!![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Gaat IEMAND missen bedoelde ik. Hij blijft logeren in Almelo bij een vriendjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jullie zijn die club met dat rood in het shirt he xDquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Fuszy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
DE HELE WEDSTRIJD GEDOMINEERD. Gerechtigheid!!!![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus? de hele wedstrijd voor de verkeerde staan juichen. verdommequote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jullie zijn die club met dat rood in het shirt he xD
edit: het is groen trouwens.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dat had Brood ook nodigquote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
Roda is wel de eckte cup fighter dit jaar.
Hadden een succesje ook wel broodnodig.![]()
Als ze de beker winnen brengt het wel brood op de plank.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
Roda is wel de eckte cup fighter dit jaar.
Hadden een succesje ook wel broodnodig.
En dan gaan de spelers als warme (worsten)broodjes over de toonbank.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus? de hele wedstrijd voor de verkeerde staan juichen. verdomme
edit: het is groen trouwens.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen was een beetje gespannen zo de weken voor Serious Request.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
Wel lekker rustig hier de laatste tijd. Hoe komt dat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
timberrrrrrr86Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
12u coop?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]even een turfje erbij zetsen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
WC98 nu bij SR
Chumbawamba
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Trapz gefeliciteerd!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ouwe visserquote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
Veel sletjes op de been in Leeuwarden voor dit uur, misschien toch maar is een weekeind gaan zuipen daar met wat vrienden![]()
Zul je toch eerst wat moeten afvallen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
Veel sletjes op de been in Leeuwarden voor dit uur, misschien toch maar is een weekeind gaan zuipen daar met wat vrienden
Of val je op soortgenoten/gewichtgenoten?![]()
Gelukkig maar een minuutje per dag te zien.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Die Miranda is zo irritant, nu al.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oh ja ik volg het totaal niet. Heb het nu even aangezet. En ze irriteerde me meteen. Anna Drijver is wel lekker.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelukkig maar een minuutje per dag te zien.![]()
Ik zal op jou is een kwakje leggen.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker een kwakje op leggen tochhhhhh![]()
Grrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zal op jou is een kwakje leggen.![]()
Graafsewijk of die andere?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef Freire het volgende:
Gefeliciteerd TrapZ
[..]
Ik woon in deze wijkHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef Freire het volgende:
Gefeliciteerd TrapZ
[..]
Ik woon in deze wijk![]()
Helemaal niet. Gewoon dat huis naar binnen gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel echt heel druk in Leeuwarden.. dan moet je maar net het geluk hebben dat je in beeld komt.![]()
Ga je nog langs?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel echt heel druk in Leeuwarden.. dan moet je maar net het geluk hebben dat je in beeld komt.![]()
Die grap is al eerder gemaakt. Misschien was het een kennis van jou. gr gr en nu valt mijn internet uit dus ik lees je reactie niet meer.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
DS2 was er vorig jaar toch al?
BOODSCHAP![]()
Kami valt niet te djoeken. Die rolt gewoon weg.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij heeft Kamikazie wel hard gedjoekt op deze manier![]()
Niet haten op die boy. Hij heeft gewoon een Bourgondische levensstijlquote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kami valt niet te djoeken. Die rolt gewoon weg.![]()
En dat is maar goed ook. Ik houd de hele worstenbroodjes industrie draaiende in mijn eentje.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet haten op die boy. Hij heeft gewoon een Bourgondische levensstijl![]()
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Ik houd de hele worstenbroodjes industrie draaiende in mijn eentje.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)dschap_aan_giel.html
Ik moet gewoon altijd weer lachen
Elke seconde is prachtig, de verslaggever stelt precies de juiste vragen en reageert ook echt geweldig ....
Raap me op.![]()
Viva La BamDat programma blijft gewoon geniaal
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Hooligans van MVV hebben zich woensdagavond op schandalige wijze misdragen in Cuijk. Zo sloegen ze trainer Tini Ruijs in elkaar.
De Maastrichtse voetbalclub speelde een bekerwedstrijd tegen JVC Cuijk, die met 2-1 verloren ging. Na afloop van de wedstrijd renden fans van MVV het veld op en gaven ze enkele klappen aan Ruijs, meldt L1 op basis van ooggetuigen. De hooligans verbrandden ook vlaggen van de stad Cuijk en van JVC Cuijk.
Een Maastrichtse steward raakte gewond bij de veldbestorming. Hij verloor zijn bewustzijn en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. De politie kon voorkomen dat de relschoppers de kantine van JVC Cuijk bestormden.
NEC-fans
Ook in het centrum van de Brabantse gemeente is het onrustig: NEC-aanhangers uit het nabijgelegen Nijmegen zoeken daar de confrontatie met MVV-fans. De politie probeert beide supportersgroepen uit elkaar te houden.![]()
![]()
Een trainer van MVV die politiebewaking nodig heeft voor zijn huis in België
Als ze deze ronde hadden gewonnen hadden ze sowieso in de kwartfinale dik verloren![]()
Krijg ik trouwens ook geld van Serious Request als ik zaterdagavond bij de lokale Turk heb gegeten?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik kan me inderdaad voorstellen dat jij wat behoefte hebt aan ontwikkelingsgeldquote:Op donderdag 19 december 2013 08:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Krijg ik trouwens ook geld van Serious Request als ik zaterdagavond bij de lokale Turk heb gegeten?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mentale ontwikkeling.quote:Op donderdag 19 december 2013 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat jij wat behoefte hebt aan ontwikkelingsgeld
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niks mis met een cursusje hier en een workshopje daarquote:
Iemand gisteren nog mee gedaan aan het nationale dictee? Ik hoorde vanochtend op de radio een aantal stukken van de tekst, maar ik moet bekennen dat ik als taalfetisjist en corrigerende factor in dit forum toch ook even de weg kwijt was. Geen idee wat sommige woorden betekenen...laat staan hoe je ze schrijft![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: