SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar even een kiekje genomen...
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
Cok yakisiklisin cok!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat doe je nou, kiz, sil...
swekkeboiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
En iedereen maar quoten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
Ik heb TM op Facebook, ik kan wel zeggen dat hij er op lijkt ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En iedereen maar quoten. [ afbeelding ]
Kan iemand bevestigen dat dat jouw foto is?
Hatice zou ik weleens willen waxenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Ik zou opzicht best een keer lsd willen gebruiken
Haram.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Om te experimenteren of omdat je je verveelt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook echt een toevoegende waarde deze post.
Ach, ik ben de kwaadste niet, wat heb je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
Bugun ugrasma. Hastayim. Belki bugun olurum bedduam kabul olur bak.
Ach, alles beter dan messy in je leven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar kan jij wel over meepraten, toch
De ezan bedoel je of de dua ?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
Welk gebed dient men in t oor van een pasgeborene te fluisteren?
Leer tellen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 minuten in het Turkentopic en met 2 mensen ruzie, wie is hier ongesteld
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef Triggershot het volgende:
Ach, alles beter dan messy in je leven.
Wil je n raffaello? Misschien moet jij dan ook kotsen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 minuten in het Turkentopic en met 2 mensen ruzie, wie is hier ongesteld
Doe eens niet zo ongesteld be adam.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij erbij, nu compleet en nu ksst.
Ik weet niet wat dat is.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je n raffaello? Misschien moet jij dan ook kotsen.
Kan het niet helpen, be herif.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongesteld be adam.
Heryerde ēat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.quote:
Turkcem Yeterli degilquote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Nafi het volgende:
[..]
Heryerde ēat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.
Om te experimenteren, want ik heb ooit zelfportretten gezien van iemand onder invloed van lsd en dan wil je dat ook zienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om te experimenteren of omdat je je verveelt?
Heb vandaag zo'n halve reep van Jumbo huismerk chocola op. Smaakt nergens nadat je echte Belgische chocola hebt geproefdquote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo'n tweederangs ferrero rocher toch
Hosgeldin. Cay, kahve, kola of sari?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Nafi het volgende:
[..]
Heryerde ēat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.
Wilde dat ook een keer doen, maar vanuit islamitisch oogpunt toch maar geen goed idee.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Om te experimenteren, want ik heb ooit zelfportretten gezien van iemand onder invloed van lsd en dan wil je dat ook zien
Omg ik ook gewandeld in de regen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
Oh wacht. Ik hrb vandaag 30 minuten in de stromende regen gelopen en was heleemaaaaaal nat.
Zou ik daardoor ziek kunnen zijn?
Vergeef mn shitload aan oninteressante posts. Ik wil gewoonweg niet slapen. Of kotsen.
geēmiş olsunquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is het Turkentopic. Wat is Gecmic olsun?
Beterschap!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is het Turkentopic. Wat is Gecmic olsun?
Alles voor mn neefje. Dus ook treinen en 30 m lopenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg ik ook gewandeld in de regen.soulmates nwly xoxo
Iets willen maar je laten tegen houden door zoietsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wilde dat ook een keer doen, maar vanuit islamitisch oogpunt toch maar geen goed idee.
Een man zonder grenzen die zeurt over mensen met grenzen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iets willen maar je laten tegen houden door zoiets
Malesef hepimizin ki öyle, ne yapacaz? Ēocukarlimiza yazik, ēözüm üret bakiyim!quote:
Tesekkürler, seni buranin ēaycisi mi yapmislarquote:Op zondag 26 januari 2014 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hosgeldin. Cay, kahve, kola of sari?
Typisch Turks weer...quote:Op zondag 26 januari 2014 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hosgeldin. Cay, kahve, kola of sari?
Cocuk yapma!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:27 schreef Nafi het volgende:
[..]
Malesef hepimizin ki öyle, ne yapacaz? Ēocukarlimiza yazik
Hoe durf jequote:Op zondag 26 januari 2014 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cocuk yapma!
Allahim benim bu aklim var ya. Masallah.
Was je op blote voeten? volgens mijn Turkijse tante voorkomen koude voeten zwangerschap dus dat is dan weer een plusjequote:Op zondag 26 januari 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
Oh wacht. Ik hrb vandaag 30 minuten in de stromende regen gelopen en was heleemaaaaaal nat.
Zou ik daardoor ziek kunnen zijn?
Vergeef mn shitload aan oninteressante posts. Ik wil gewoonweg niet slapen. Of kotsen.
Moderatör heyeti Felemenkēe'den baska bir lisanda iletisim kurmamamiz konusuda bizi tekrar tekrar uyardi, o yüzden mümkün oldugunca Türkēe konusmamaya özen gösteriyoruz. Kamuoyunun bilgisine sunulur.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:27 schreef Nafi het volgende:
[..]
Malesef hepimizin ki öyle, ne yapacaz? Ēocukarlimiza yazik, ēözüm üret bakiyim!
[..]
Tesekkürler, seni buranin ēaycisi mi yapmislar
Lief hč.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bende isterim. Bu gidisle o da olmicak
Hahaha eerlijk, hoe lang heb je erover gedaan om dit te typen?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moderatör heyeti Felemenkēe'den baska bir lisanda iletisim kurmamamiz konusuda bizi tekrar tekrar uyardi, o yüzden mümkün oldugunca Türkēe konusmamaya özen gösteriyoruz. Kamuoyunun bilgisine sunulur.
Oeh, geneeskunde...quote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Nafi het volgende:
Zal me even kort voorstellen mensen, ben Nafi, 19 jaar, student geneeskunde. Memleket Mersin. En tickets voor de zomer zijn geboekt, moest dit ook even kwijt
Bir bilsenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Nafi het volgende:
[..]
Lief hč.
What's up?
[..]
Hahaha eerlijk, hoe lang heb je erover gedaan om dit te typen?
Thanks, weet ik dat ook.
Oké, neem ook wel tantuni mee. Ben ik dan welkom bij de fok family?quote:
Tantuni is srs waar te lekker.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:46 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oké, neem ook wel tantuni mee. Ben ik dan welkom bij de fok family?
Welkom, Nafi. Mooie naam heb je; één van de schone namen van Allah. Voor het eerst dat ik iemand met die naam tegenkom.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Nafi het volgende:
Zal me even kort voorstellen mensen, ben Nafi, 19 jaar, student geneeskunde. Memleket Mersin. En tickets voor de zomer zijn geboekt, moest dit ook even kwijt
Gewoon, net zo lang men over een normale zin van die lengte doet. Hoezo?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Nafi het volgende:
[..]
Lief hč.
What's up?
[..]
Hahaha eerlijk, hoe lang heb je erover gedaan om dit te typen?
Thanks, weet ik dat ook.
Üff, tantuni kan ik nooit nee tegen zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:46 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oké, neem ook wel tantuni mee. Ben ik dan welkom bij de fok family?
Aber naturlich, maar niet quoten hč.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 02:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aber naturlich, maar niet quoten hč.Was het maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lsd is bijna niet gevaarlijk en niet giftig, dus ik zou bijna zeggen dat het magquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wilde dat ook een keer doen, maar vanuit islamitisch oogpunt toch maar geen goed idee.
Wauw, je lijkt op een damequote:Op zondag 26 januari 2014 02:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aber naturlich, maar niet quoten hč.
Want dat zijn ook echt de enige voorwaarden hequote:Op zondag 26 januari 2014 09:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Lsd is bijna niet gevaarlijk en niet giftig, dus ik zou bijna zeggen dat het mag
[..]
Aber naturlich, maar niet quoten hč.Haar haar heeft van die dooie puntjes. Would not hit 6.3/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2014 11:33:54 ]
Nu zeg je dat zij niet zo mooi is. Dit riekt naar een potentiėle moddergevechtquote:
Klopt. Wil je haar nummer?quote:
De volgende keer zal ik meer schelden godverdomme.quote:Op zondag 26 januari 2014 08:43 schreef sylvesterrr het volgende:
In het echt komt Unlabeled veel liever over hč? Lieve meiden... bleh! [ afbeelding ]
Nu jij Mathemaatquote:
Jammer. Ik zag je anders wel als potentiėle FwB.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
Haar haar heeft van die dooie puntjes. Would not hit 6.3/10
Zou je je wiskundig formule met ons willen delenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Aber naturlich, maar niet quoten hč.Masallah, wanneer gingen we ook alweer meeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar minimaal een 6 geven, omdat ze te veel make-up draagt.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oké, niet quoten héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik een lekker ding of wat?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Kan jij niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik meer schelden godverdomme.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, niet quoten hé
Ik zou bijna gay worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik een lekker ding of wat?![]()
Je hoogstaande montuur, ontspiegelde glazen en gewatteerde jas zijn meer waard dan zo'n simpele meidquote:Op zondag 26 januari 2014 13:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Masallah, wanneer gingen we ook alweer meeten?
Ben je serieus, broeder?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Lsd is bijna niet gevaarlijk en niet giftig, dus ik zou bijna zeggen dat het mag
[..]
Oké, niet quoten hé
Kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk Mathemaat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik een lekker ding of wat?
Vind je hem zó knap dat je twijfelt?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk Mathemaat is?
Geen idee, ik weet te weinig van lsd!quote:
Het is lastig uit te leggen, beetje ingewikkeld. Net zoals de nieuwe manier van berekenen van de UEFA van de coėfficiėnten.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:15 schreef xaban06 het volgende:
Zou je je wiskundig formule met ons willen delen
6 ok, 7 ok. 6.3???
Ik wil ook wel met jou FwB zijn hoor. We kunnen elkaar sensueel masseren, samen chick flicks kijken, yagli gures, alles; whatever you in toquote:
Een van de betere foto's...quote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef Arcadia het volgende:
Nu we toch bezig zijn. Hier een foto van Sylvester, bluh mislukt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef Arcadia het volgende:
Nu we toch bezig zijn. Hier een foto van Sylvester, bluh mislukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]Hmm. Dit lijkt gephotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
Deze week bij Sylvesterrr. Maar wel haram hč.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, niet quoten hé
Ik viel bijna van m'n stoel af. This must be love at first sight.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik een lekker ding of wat?
Bij mij? Mijn huis is heilig, dat gaat dus niet..quote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Deze week bij Sylvesterrr. Maar wel haram hč.
Ik doe daarna wel tawba.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Deze week bij Sylvesterrr. Maar wel haram hč.
[..]
Ik ben vast niet de enige die na het lezen hiervan aan Adnan Oktar moest denken en hierna moest giebelen als een 13-jarig meisje die net een penis heeft gezien in het midden van Break-Out!.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Oké, niet quoten hé
Godverdomme, ik word er hitsig van. Ik ben geen homo, maar met een pistool tegen mijn hoofd zou ik je absoluut doen. Als bottom, desnoods.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik een lekker ding of wat?
Soyle bakalim, sen beni ne kadar seviyorsun?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die na het lezen hiervan aan Adnan Oktar moest denken en hierna moest giebelen als een 13-jarig meisje die net een penis heeft gezien in het midden van Break-Out!.
Yagli gures met een beer als jijquote:Op zondag 26 januari 2014 13:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met jou FwB zijn hoor. We kunnen elkaar sensueel masseren, samen chick flicks kijken, yagli gures, alles; whatever you in to(no homo uiteraard)
Serieus? Ik had andere dingen gehoordquote:Op zondag 26 januari 2014 16:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij is net zo dun als een spaghettisliert!
Eén tikje, en hij ligt al op de grond hoor...quote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Serieus? Ik had andere dingen gehoord
Ik heb ook 2 jaar gebokst hequote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Arcadia het volgende:
Yagli gures met een beer als jij, ben niet gek. Ik zou wel een rondje willen sparren, daar heb ik meer vertrouwen in
Verwar je mij niet met die uber ecto PlayerOnFire ofzo ?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Hij is net zo dun als een spaghettisliert!
PWF is zó dun dat ik hem niet eens kon zien tijdens de meet. Hij was onzichtbaar. Toch was zijn aanwezigheid wel merkbaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:05 schreef Weissman het volgende:
Verwar je mij niet met die uber ecto PlayerOnFire ofzo ?
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Arcadia het volgende:
Mensen die horen te studeren en niet studeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben net zo schuldig, de hypocrisie vond ik leukquote:
Je wordt niet dik door een depressie of psycho problemen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben net zo schuldig, de hypocrisie vond ik leuk
Daarbij dikke vrouwen die hun gewichtsprobleem gooien op depressie/psychologische problemen
Dus dan is depressie of psycho problemen toch wel een indirecte oorzaak, ik zou nu wat jij ook zegt kunnen ontkrachten door op neurologisch of biologisch niveau te praten en zeggen dat het eigenlijk niks te maken heeft met troost zoeken. Niet moeilijk doenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je wordt niet dik door een depressie of psycho problemen.
Je wordt dikker, omdat die vrouwen eten verbinden aan een soort van troostend gevoel.
Daarentegen, vrouwen die klagen over aankomen als gevolg van stoppen met roken:![]()
![]()
![]()
Nee, want iemand die een eten als troost ziet, doet dit ook bij negatieve gevoelens als stress or what so ever. Praat maar lekker op zgn hoge niveau, maar qua eten weet ik hoe het werkt. Vraag maar aan Oprah.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus dan is depressie of psycho problemen toch wel een indirecte oorzaak, ik zou nu wat jij ook zegt kunnen ontkrachten door op neurologisch of biologisch niveau te praten en zeggen dat het eigenlijk niks te maken heeft met troost zoeken. Niet moeilijk doen![]()
Vrouwen die gerookt hebben![]()
![]()
denken dat ze marilyn monroe zijn kiz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deze?
Vooral na het eten. Eerst jezelf vetmesten en dan jezelf ook nog eens kanker ontladen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, want iemand die een eten als troost ziet, doet dit ook bij negatieve gevoelens als stress or what so ever. Praat maar lekker op zgn hoge niveau, maar qua eten weet ik hoe het werkt. Vraag maar aan Oprah.
Pffff ik mis roken. Dat gevoel van ontlading.
Tijdens t leren vooral. Met koffie erbij. Allahim sus. Canim cekti, gidip alcam simdi.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vooral na het eten. Eerst jezelf vetmesten en dan jezelf ook nog eens kanker ontladen.![]()
![]()
![]()
Ja, dat helpt met concentreren ook, misschien kun je dan ook beter studeren? Als je niet rookt kun je helemaal niet studeren. Misschien moet je roken. Met een lekker kop koffie erbijquote:Op zondag 26 januari 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tijdens t leren vooral. Met koffie erbij. Allahim sus. Canim cekti, gidip alcam simdi.
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, dat helpt met concentreren ook, misschien kun je dan ook beter studeren? Als je niet rookt kun je helemaal niet studeren. Misschien moet je roken. Met een lekker kop koffie erbij
Goddank ben ik ijdel. Nee, ik ga niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marlboro, das zo voor mensen die net beginnen met rokenquote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Ooit een pakje Marlboro gekocht. Na een half peukje het hele pakje weggegooid, ik vond het smerig...
Hetzelfde geldt ook voor bier. Ooit een flesje bier gekocht, na een paar slokjes heb ik het flesje ook maar weggedonderd.
Oh please. Heb hier zo geen zin in. Baslamayin.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Weissman het volgende:
Stimo, no offense maar volgens mij kan jij wel wat anders beter gebruiken
Welk merk rookte je?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goddank ben ik ijdel. Nee, ik ga niet.
Ok, maar hoe kan je wijn dan verdragen?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Ooit een pakje Marlboro gekocht. Na een half peukje het hele pakje weggegooid, ik vond het smerig...
Hetzelfde geldt ook voor bier. Ooit een flesje bier gekocht, na een paar slokjes heb ik het flesje ook maar weggedonderd.
Dat is decadent. Duh.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, maar hoe kan je wijn dan verdragen?
Ik moest toch ergens beginnen?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Marlboro, das zo voor mensen die net beginnen met roken. Typisch
Bier stinkt, wijn niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ok, maar hoe kan je wijn dan verdragen?
Okay veel geluk.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Marlboro![]()
Ik ga door met leren psycho's.
Eckte Turk rookt zelfgedraaide zware shag van nellequote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moest toch ergens beginnen? [ afbeelding ]
Succes!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Marlboro![]()
Ik ga door met leren psycho's.
We hadden toch al vastgesteld dat ik geen echte Turk ben?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eckte Turk rookt zelfgedraaide zware shag van nelle
Heb ik 2 keer gedaan. Gelijk eerste dag keelontsteking, dacht dat het toeval was, tweede keer wederom keelontsteking.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We hadden toch al vastgesteld dat ik geen echte Turk ben?
Van een onervaren roker verwachten dat ie met zware shag gaat beginnen... [ afbeelding ]
Prutser!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb ik 2 keer gedaan. Gelijk eerste dag keelontsteking, dacht dat het toeval was, tweede keer wederom keelontsteking.
Just helping a brother out.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ga al op dates. Dus Dima is niet nodig.
Hadi, ajuu.
Sorry, maar ik heb standaarden. Ik doe niet iedereenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme, ik word er hitsig van. Ik ben geen homo, maar met een pistool tegen mijn hoofd zou ik je absoluut doen. Als bottom, desnoods.
fix mij ook eens, heb vast meer potentie dan Dima.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Just helping a brother out.
Die gozer heeft veel potentie, hij heeft alleen een dame nodig die hem wat skillz kan leren
Jouw vrouw/vriendin kan het hem leren. Daar mag iedereen op toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Just helping a brother out.
Die gozer heeft veel potentie, hij heeft alleen een dame nodig die hem wat skillz kan leren
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw vrouw/vriendin kan het hem leren. Daar mag iedereen op toch?
Je grap ging net te ver voor een grapquote:
Wat grapquote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je grap ging net te ver voor een grap
I likequote:Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef Mathemaat het volgende:
Sorry, maar ik heb standaarden. Ik doe niet iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver Che_![]()
haramquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jammer dat je zo jong bent anders had ik je geheid gehosselt.
Ik ben een jaar ouder dan jou. Onder welke steen leef jij? XDquote:Op zondag 26 januari 2014 22:00 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
I like![]()
Jammer dat je zo jong bent anders had ik je geheid gehosselt.
quote:Ligt eraan waar ik in de toekomst ga werken. Als ik in Nederland op de uni blijf, zal dan het minimuminkomen zijn. Maar mocht ik bij een financieelbedrijf werken, dan ben ik in no-time the wolf of Wall street.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
O dan ben ik waarschijnlijk gek. Misschien is het ondertussen normaal dat andere mannen je partner neuken.quote:
Volgens mij ben jij best jong. Maar ik denk dat jij het heel zwaar gaat krijgen met Nederlanders (en mensen in het algemeen) in de toekomstquote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
O dan ben ik waarschijnlijk gek. Misschien is het ondertussen normaal dat andere mannen je partner neuken.
Dat is normaal wanneer de twee partners dat met elkaar hebben afgesproken...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien is het ondertussen normaal dat andere mannen je partner neuken.
Eigenlijk niet, dat is nooit normaal XDquote:Op zondag 26 januari 2014 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is normaal wanneer de twee partners dat met elkaar hebben afgesproken...
Jij beschrijft hier wat normaal is volgens de maatschappelijke of eigen normen en waarden, maar binnen de regels van een open relatie is dat juist wel normaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, dat is nooit normaal XD
Ben 17 ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best jong. Maar ik denk dat jij het heel zwaar gaat krijgen met Nederlanders (en mensen in het algemeen) in de toekomst
Je bent 23.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben 17 ja.
Oh nee, dat klinkt eng. Kom bijna nauwelijks buiten en woon helemaal afgelegen in provincie Groningen. Ik zal hier voortaan om advies vragen dan wat dat betreft.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij beschrijft hier wat normaal is volgens de maatschappelijke of eigen normen en waarden, maar binnen de regels van een open relatie is dat juist wel normaal.
Geen dank
Ja, je kunt ook met zijn tweetjes afspreken dat mensen moorden normaal is. Sorry, maar zo definieer ik deze woorden nietquote:Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij beschrijft hier wat normaal is volgens de maatschappelijke of eigen normen en waarden, maar binnen de regels van een open relatie is dat juist wel normaal.
Geen dank
Dat geeft niet. Geestelijk is hij jong...quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh nee, klopt niet, je moet ergens rond de 26 zijn.
Helaasquote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh nee, klopt niet, je moet ergens rond de 26 zijn.
Normaal is contextafhankelijk. Een moordenaar die moord is normaal, maar moorden is an sich niet normaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook met zijn tweetjes afspreken dat mensen moorden normaal is. Sorry, maar zo definieer ik deze woorden niet
Sowieso. De geest moet jong blijven toch. Voor oude geleerde en wijze moet men bij jou zijn toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Geestelijk is hij jong...
Voor Mathemaat wel hčquote:
Er mag toch wat meer leeftijdverschil zijn. En Wolf of Wall street? Dat word ik kerelquote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef Mathemaat het volgende:
Ik ben een jaar ouder dan jou. Onder welke steen leef jij? XD
[..]
Ligt eraan waar ik in de toekomst ga werken. Als ik in Nederland op de uni blijf, zal dan het minimuminkomen zijn. Maar mocht ik bij een financieelbedrijf werken, dan ben ik in no-time the wolf of Wall street.
Jij mag mij altijd hosselen hoorquote:
Leeftijd is ook niet alles. Je kunt beter kijken naar wat iemand wil met zijn of haar leven. Sommige mensen willen maar feesten tot hun dertigste en anderen weer juist niet. Je moet wel oppassen voor de naļeve brave persoon, want die kunnen later losbreken. xDquote:[..]
Er mag toch wat meer leeftijdverschil zijn.
Dat mocht je willen. Ik ga met dwergen gooien en niet jijquote:En Wolf of Wall street? Dat word ik kerel![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Slapen tijdens de khutba zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd hosselen hoor, behalve op vrijdagmiddagen, want dan zit ik in de moskee
Sommige imams geven gewoon te lange en saaie khutba's. Ik zit elke week op de uni al 6 į 8 uurtjes lang wiskunde hoorcolleges te luisteren, dan is zo een lange, saaie khutba erbij gewoon moordend XDquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw vrouw/vriendin kan het hem leren. Daar mag iedereen op toch?
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben een jaar ouder dan jou. Onder welke steen leef jij? XD
[..]
Ligt eraan waar ik in de toekomst ga werken. Als ik in Nederland op de uni blijf, zal dan het minimuminkomen zijn. Maar mocht ik bij een financieelbedrijf werken, dan ben ik in no-time the wolf of Wall street.
Ja, hütbe in het Turks!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat de preek voordat men begint met bidden?
Echte talib neemt pen en papier mee en schrijft alles opquote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sommige imams geven gewoon te lange en saaie khutba's. Ik zit elke week op de uni al 6 į 8 uurtjes lang wiskunde hoorcolleges te luisteren, dan is zo een lange, saaie khutba erbij gewoon moordend XD
Is dat een meisje van 13 jaar ofzo?quote:
Jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat de preek voordat men begint met bidden?
Fuu abdest gittiquote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Insallah dat het je voor de wind zal gaan, broeder, daar niet van, maar ik moet altijd een beetje binnensmonds kotsen van dit soort uitspraken.
Ik fix niks, het was een grap en die zijn leuker als je ze niet hoeft uit te leggen; en btw, do you even lift?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
fix mij ook eens, heb vast meer potentie dan Dima.
Toen ik nog wel naar bayram namazi ging kon ik me daar groen en geel aan ergeren. Om binnen een plekje te kunnen bemachtigen moest ik er altijd vrij vroeg zijn, en dan hoorde je de imam dus gewoon een uur of twee (zo lang leek het...) verhalen vertellen. Daarna een paar minuten bidden en wegwezen...quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Moeilijk te zeggen. Ik denk, dat je onderbewust meer zelfvertrouwen uitstraalt met baard. Maar ik heb echt geen idee hierover...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ze3ma Dima heeft geen potentie dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik fix niks, het was een grap en die zijn leuker als je ze niet hoeft uit te leggen; en btw, do you even lift?
Ja, maar die preek is geen hutbe. Bij bayram namazi wordt de hutbe na het gebed voorgedragen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toen ik nog wel naar bayram namazi ging kon ik me daar groen en geel aan ergeren. Om binnen een plekje te kunnen bemachtigen moest ik er altijd vrij vroeg zijn, en dan hoorde je de imam dus gewoon een uur of twee (zo lang leek het...) verhalen vertellen. Daarna een paar minuten bidden en wegwezen...![]()
Ik vond het wel interessante en goede verhalen, maar veel te langdradig.
quote:Abi, jij klassik Türk lanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Heb je het tegen mijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Allahim bu yukardaki hayvani gebertesim geliyorAllahim bana sabir var.
Oh.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar die preek is geen hutbe. Bij bayram namazi wordt de hutbe na het gebed voorgedragen.
quote:[..]
Abi, jij klassik Türk lan
-nvm-quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
Dat was mijn lief dagboekje post van vandaag om Sylvesterrr te eren.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toen ik nog wel naar bayram namazi ging kon ik me daar groen en geel aan ergeren. Om binnen een plekje te kunnen bemachtigen moest ik er altijd vrij vroeg zijn, en dan hoorde je de imam dus gewoon een uur of twee (zo lang leek het...) verhalen vertellen. Daarna een paar minuten bidden en wegwezen...![]()
Ik vond het wel interessante en goede verhalen, maar veel te langdradig.InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziekoverlast?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
Allahim bu yukardaki hayvani gebertesim geliyorAllahim bana sabir var.
Ik sta weer boven jou. Is dit een grapquote:Op zondag 26 januari 2014 22:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nee, die gerizekali van hierboven.
Sowieso, dat stukje over homo'squote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Oversight het volgende:
Turks kliekjestopic
Ben in Marmaris geweest, ... dus mag ik hier meelezen.. toch ?
Voor zover het niet in het turks is dan...
Kunnen jullie niet ff vertalen als je in het turks gaat posten?
Lurk 'n Turk, en je blijft google opzoeken voor de vertaling...
En die klopt nooit natuurlijk....
Ow ontopic,... klopt dit een beetje?
trollendebaggerendekaaskoppenhebbentrouwensookbesthumorhoor
maar het is soms wel even zoeken.
gelukkig voor jullie heb ik jullie gevonden...
zal jullie wel ff integreren hierzo.....
Laten we zeggen geluidsoverlast met zijn misafir. Ik ken alle geluiden nu. O adam tuvalete gitti, sevgilisi de gitti, dus basliyorlarquote:
Mooi om te horen dat mijn woorden je hebben geraakt, potentiėle broeder.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hou je islamitische humor voor je aub. Ik vind het intimiderend.
Ondanks atheļst; Allah sabir versinquote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we zeggen geluidsoverlast met zijn misafir. Ik ken alle geluiden nu. O adam tuvalete gitti, sevgilisi de gitti, dus basliyorlarKadin da domuz gibi.
Ik kan meepraten op het gebied van geluidsoverlast van buren, dus ik voel met je mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we zeggen geluidsoverlast met zijn misafir. Ik ken alle geluiden nu. O adam tuvalete gitti, sevgilisi de gitti, dus basliyorlarKadin da domuz gibi.
Heb je eenzijdige open relatie met god? Af en toe dua, af en toe atheist.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ondanks atheļst; Allah sabir versin
fixedquote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je een open relatie met een godin?
Eerder FwB.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Arcadia het volgende:
Heb je eenzijdige open relatie met god? Af en toe dua, af en toe atheist.
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je het over Messy? Dacht dat jij op andere types viel.
Ah, dit verhaal bezorgt me vast geen nachtmerrie. Prima dus!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ik chill studerende.
Bel gaat, ik denk kut, dat is de bel van die mongool boven.
Daarna gaat de bel van de voordeur.
Klik klak klik klak, shit. It's her....
Daarna hi hi ha ha ha
Dan gaat hij naar de wc.
Daarna zij.
Dan hoor ik even niets.
Daarna, binnen 15 min () hoor ik ze zeg maar finishen.
En daarna gaat zij weer naar de wc. Soms gaat ze naar huis. Soms blijft ze slapen. Als ze blijft slapen is dat heel erg, omdat deze varken haar hakken om 6 u in de ochtend weer aan doet.
Dus vanaf morgenochtend zal ik weer klik klak klik klak horen.
Moraal van het verhaal? Oude flatjes zijn gehorig.
Mooiste van het verhaal? Over 2 maanden ben ik van iedereen hier af.
Buyrun. Kitap gibi okunur bu post.
Ik krijg binnenkort een nieuwbouw woning. Cok sukur.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Servus, Stimo!
Mooi dat je vertrekt daar, vuige buren kunnen een vloek zijn
Helemaal beter, ook minder kans op muizenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort een nieuwbouw woning. Cok sukur.![]()
![]()
Wel meer kans op papiervisjes..quote:Op zondag 26 januari 2014 23:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Helemaal beter, ook minder kans op muizen
/care. heb ik al. Doe je niets aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel meer kans op papiervisjes..
Die heb ik ook ja, ergeren mij niet zo gek genoegquote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
ns op muizen
Wel meer kans op papiervisjes..
Hoe lang heb je nagedacht over deze grap?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef Arcadia het volgende:
Wel vochtige huizen hebben jullie als je last hebt van vissen.
Turkse huizen FTW abi!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef Arcadia het volgende:
Wel vochtige huizen hebben jullie als je last hebt van vissen.
Je had niet gereageerd op mijn goede lift grap. Moest nog eentje maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe lang heb je nagedacht over deze grap?
Je bevestigd mijn theorie dat religie en humor niet in de zelfde hersenen voorkomen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je had niet gereageerd op mijn goede lift grap. Moest nog eentje maken.
fruitvliegjes?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse huizen FTW abi!
Altijd pannen op het vuur, de verwarming op Turkijse weer en alle ramen potdicht... in de wazem komen hier vliegvissen voor
Jij bevestigt mijn theorie dat atheļsme en correcte dt-spelling niet in dezelfde hersenen voorkomen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bevestigd mijn theorie dat religie en humor niet in de zelfde hersenen voorkomen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bevestigd mijn theorie dat religie en humor niet in de zelfde hersenen voorkomen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bevestigt mijn theorie dat atheļsme en correcte dt-spelling niet in dezelfde hersenen voorkomen.
Als je me belachelijk wil maken doe dat dan op z'n minst met je eigen verzonnen grappenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bevestigt mijn theorie dat atheļsme en correcte dt-spelling niet in dezelfde hersenen voorkomen.
Ken ik niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:21 schreef Arcadia het volgende:
Servus, templum, mare nostrum, culpa in contrahendo.
Goede!quote:
Kijken?quote:Voorbij Sotsji (zo 26 jan 2014, 20:15)
De reis begint in Sotsji aan de Zwarte Zee, waar volop wordt gebouwd voor de Spelen. Jelle verkent het achterland. Hier wonen de Tsjerkessen, een trots Kaukasisch volk met een tragische geschiedenis.
Of twee piemols, heel Reddit meteen jaloersquote:Op zondag 26 januari 2014 23:23 schreef Arcadia het volgende:
Blijkt dat wat je zegt stiekem een eeuwenoude verloren toverspreuk te zijn en nu heb je ineens 5 handen
Prima, en met jou?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik vroeg hoe het ging met je
Ik had die AMA even gelezen. Toen maar dichtgedaan. Stonden me de raarste vragen in.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of twee piemols, heel Reddit meteen jaloers
Die met Arnold is wel de moeite, mits hij natuurlijk je jeugdheld wasquote:Op zondag 26 januari 2014 23:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had die AMA even gelezen. Toen maar dichtgedaan. Stonden me de raarste vragen in.
Hah, door te bekennen dat je god kent erken je zijn bestaan!quote:Op zondag 26 januari 2014 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat betekent toch god? Of bedoel je wat anders?
*veel te lang geleden*
Ik had die eerste wel gelezen, niet echt mijn ding. Pumping iron vond ik dan wel weer de moeite waard.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die met Arnold is wel de moeite, mits hij natuurlijk je jeugdheld was![]()
http://nl.reddit.com/r/IAmA/comments/1vshw2/iamarnold_ama_20/
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hah, door te bekennen dat je god kent erken je zijn bestaan!Ik ken vele goden en godinnen, zowel Griekse als Romeinse...Zeus en Jupiter waren mijn favo's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet echt, kom er soms af en toe, filter op 'top' en dan 'this week' en dan komt er altijd wel iets leuks uit, voor de rest ken ik het niet echtquote:Op zondag 26 januari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Mezelf eigenlijk nooit verdiept in Reddit. Is het enige moeite waard?
Met Reddit Enhancement Suite is het wel te doenquote:Op zondag 26 januari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Je kunt de plaatjes zelfs vergroten en verkleinen door te slepenquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 00:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
speciaal voor jou ga ik niet weg:@
Die varken heb ik niet gehoord. Allahim dualarimi kabul etti denk ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:21 schreef Weissman het volgende:
Stimo, hoe was het wakker worden met het gekletter van hakken?
Is het ooit in je opgekomen om een keer boven naar je buurman te lopen en te vragen of zijn vriendin/scharrel/panter/neukmaatje/fwb haar schoenen uit kan doen als ze binnenkomt. Op een hele vriendelijke toon?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die varken heb ik niet gehoord. Allahim dualarimi kabul etti denk ik.
Ja maar hangt af van de subreddits.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze kan zelf toch ook nadenken?!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is het ooit in je opgekomen om een keer boven naar je buurman te lopen en te vragen of zijn vriendin/scharrel/panter/neukmaatje/fwb haar schoenen uit kan doen als ze binnenkomt. Op een hele vriendelijke toon?
Gew 2 centen van mij kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |