SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar even een kiekje genomen...
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
Cok yakisiklisin cok!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat doe je nou, kiz, sil...
swekkeboiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
En iedereen maar quoten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
Ik heb TM op Facebook, ik kan wel zeggen dat hij er op lijkt ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En iedereen maar quoten. [ afbeelding ]
Kan iemand bevestigen dat dat jouw foto is?
Hatice zou ik weleens willen waxenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Ik zou opzicht best een keer lsd willen gebruiken
Haram.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Om te experimenteren of omdat je je verveelt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook echt een toevoegende waarde deze post.
Ach, ik ben de kwaadste niet, wat heb je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
Bugun ugrasma. Hastayim. Belki bugun olurum bedduam kabul olur bak.
Ach, alles beter dan messy in je leven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar kan jij wel over meepraten, toch
De ezan bedoel je of de dua ?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
Welk gebed dient men in t oor van een pasgeborene te fluisteren?
Leer tellen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 minuten in het Turkentopic en met 2 mensen ruzie, wie is hier ongesteld
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef Triggershot het volgende:
Ach, alles beter dan messy in je leven.
Wil je n raffaello? Misschien moet jij dan ook kotsen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 minuten in het Turkentopic en met 2 mensen ruzie, wie is hier ongesteld
Doe eens niet zo ongesteld be adam.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij erbij, nu compleet en nu ksst.
Ik weet niet wat dat is.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je n raffaello? Misschien moet jij dan ook kotsen.
Kan het niet helpen, be herif.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongesteld be adam.
Heryerde çat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.quote:
Turkcem Yeterli degilquote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Nafi het volgende:
[..]
Heryerde çat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.
Om te experimenteren, want ik heb ooit zelfportretten gezien van iemand onder invloed van lsd en dan wil je dat ook zienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om te experimenteren of omdat je je verveelt?
Heb vandaag zo'n halve reep van Jumbo huismerk chocola op. Smaakt nergens nadat je echte Belgische chocola hebt geproefdquote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo'n tweederangs ferrero rocher toch
Hosgeldin. Cay, kahve, kola of sari?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Nafi het volgende:
[..]
Heryerde çat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.
Wilde dat ook een keer doen, maar vanuit islamitisch oogpunt toch maar geen goed idee.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Om te experimenteren, want ik heb ooit zelfportretten gezien van iemand onder invloed van lsd en dan wil je dat ook zien
Omg ik ook gewandeld in de regen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
Oh wacht. Ik hrb vandaag 30 minuten in de stromende regen gelopen en was heleemaaaaaal nat.
Zou ik daardoor ziek kunnen zijn?
Vergeef mn shitload aan oninteressante posts. Ik wil gewoonweg niet slapen. Of kotsen.
geçmiş olsunquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is het Turkentopic. Wat is Gecmic olsun?
Beterschap!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is het Turkentopic. Wat is Gecmic olsun?
Alles voor mn neefje. Dus ook treinen en 30 m lopenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg ik ook gewandeld in de regen.soulmates nwly xoxo
Iets willen maar je laten tegen houden door zoietsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wilde dat ook een keer doen, maar vanuit islamitisch oogpunt toch maar geen goed idee.
Een man zonder grenzen die zeurt over mensen met grenzen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iets willen maar je laten tegen houden door zoiets
Malesef hepimizin ki öyle, ne yapacaz? Çocukarlimiza yazik, çözüm üret bakiyim!quote:
Tesekkürler, seni buranin çaycisi mi yapmislarquote:Op zondag 26 januari 2014 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hosgeldin. Cay, kahve, kola of sari?
Typisch Turks weer...quote:Op zondag 26 januari 2014 00:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hosgeldin. Cay, kahve, kola of sari?
Cocuk yapma!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:27 schreef Nafi het volgende:
[..]
Malesef hepimizin ki öyle, ne yapacaz? Çocukarlimiza yazik
Hoe durf jequote:Op zondag 26 januari 2014 00:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cocuk yapma!
Allahim benim bu aklim var ya. Masallah.
Was je op blote voeten? volgens mijn Turkijse tante voorkomen koude voeten zwangerschap dus dat is dan weer een plusjequote:Op zondag 26 januari 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
Oh wacht. Ik hrb vandaag 30 minuten in de stromende regen gelopen en was heleemaaaaaal nat.
Zou ik daardoor ziek kunnen zijn?
Vergeef mn shitload aan oninteressante posts. Ik wil gewoonweg niet slapen. Of kotsen.
Moderatör heyeti Felemenkçe'den baska bir lisanda iletisim kurmamamiz konusuda bizi tekrar tekrar uyardi, o yüzden mümkün oldugunca Türkçe konusmamaya özen gösteriyoruz. Kamuoyunun bilgisine sunulur.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:27 schreef Nafi het volgende:
[..]
Malesef hepimizin ki öyle, ne yapacaz? Çocukarlimiza yazik, çözüm üret bakiyim!
[..]
Tesekkürler, seni buranin çaycisi mi yapmislar
Lief hè.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bende isterim. Bu gidisle o da olmicak
Hahaha eerlijk, hoe lang heb je erover gedaan om dit te typen?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moderatör heyeti Felemenkçe'den baska bir lisanda iletisim kurmamamiz konusuda bizi tekrar tekrar uyardi, o yüzden mümkün oldugunca Türkçe konusmamaya özen gösteriyoruz. Kamuoyunun bilgisine sunulur.
Oeh, geneeskunde...quote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Nafi het volgende:
Zal me even kort voorstellen mensen, ben Nafi, 19 jaar, student geneeskunde. Memleket Mersin. En tickets voor de zomer zijn geboekt, moest dit ook even kwijt
Bir bilsenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Nafi het volgende:
[..]
Lief hè.
What's up?
[..]
Hahaha eerlijk, hoe lang heb je erover gedaan om dit te typen?
Thanks, weet ik dat ook.
Oké, neem ook wel tantuni mee. Ben ik dan welkom bij de fok family?quote:
Tantuni is srs waar te lekker.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:46 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oké, neem ook wel tantuni mee. Ben ik dan welkom bij de fok family?
Welkom, Nafi. Mooie naam heb je; één van de schone namen van Allah. Voor het eerst dat ik iemand met die naam tegenkom.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Nafi het volgende:
Zal me even kort voorstellen mensen, ben Nafi, 19 jaar, student geneeskunde. Memleket Mersin. En tickets voor de zomer zijn geboekt, moest dit ook even kwijt
Gewoon, net zo lang men over een normale zin van die lengte doet. Hoezo?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:43 schreef Nafi het volgende:
[..]
Lief hè.
What's up?
[..]
Hahaha eerlijk, hoe lang heb je erover gedaan om dit te typen?
Thanks, weet ik dat ook.
Üff, tantuni kan ik nooit nee tegen zeggen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:46 schreef Nafi het volgende:
[..]
Oké, neem ook wel tantuni mee. Ben ik dan welkom bij de fok family?
Aber naturlich, maar niet quoten hè.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2014 02:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aber naturlich, maar niet quoten hè.Was het maar waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lsd is bijna niet gevaarlijk en niet giftig, dus ik zou bijna zeggen dat het magquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wilde dat ook een keer doen, maar vanuit islamitisch oogpunt toch maar geen goed idee.
Wauw, je lijkt op een damequote:Op zondag 26 januari 2014 02:26 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aber naturlich, maar niet quoten hè.
Want dat zijn ook echt de enige voorwaarden hequote:Op zondag 26 januari 2014 09:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Lsd is bijna niet gevaarlijk en niet giftig, dus ik zou bijna zeggen dat het mag
[..]
Aber naturlich, maar niet quoten hè.Haar haar heeft van die dooie puntjes. Would not hit 6.3/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2014 11:33:54 ]
Nu zeg je dat zij niet zo mooi is. Dit riekt naar een potentiële moddergevechtquote:
Klopt. Wil je haar nummer?quote:
De volgende keer zal ik meer schelden godverdomme.quote:Op zondag 26 januari 2014 08:43 schreef sylvesterrr het volgende:
In het echt komt Unlabeled veel liever over hè? Lieve meiden... bleh! [ afbeelding ]
Nu jij Mathemaatquote:
Jammer. Ik zag je anders wel als potentiële FwB.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
Haar haar heeft van die dooie puntjes. Would not hit 6.3/10
Zou je je wiskundig formule met ons willen delenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Aber naturlich, maar niet quoten hè.Masallah, wanneer gingen we ook alweer meeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar minimaal een 6 geven, omdat ze te veel make-up draagt.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oké, niet quoten héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik een lekker ding of wat?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Kan jij niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik meer schelden godverdomme.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, niet quoten hé
Ik zou bijna gay worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik een lekker ding of wat?![]()
Je hoogstaande montuur, ontspiegelde glazen en gewatteerde jas zijn meer waard dan zo'n simpele meidquote:Op zondag 26 januari 2014 13:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Masallah, wanneer gingen we ook alweer meeten?
Ben je serieus, broeder?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Lsd is bijna niet gevaarlijk en niet giftig, dus ik zou bijna zeggen dat het mag
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, niet quoten hé
Kan iemand bevestigen dat dit daadwerkelijk Mathemaat is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik een lekker ding of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |