SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Toch maar even een kiekje genomen...
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
Cok yakisiklisin cok!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat doe je nou, kiz, sil...
swekkeboiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
En iedereen maar quoten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet quoten alsjeblieft.
Nu jij, Unlabeled.
Ik heb TM op Facebook, ik kan wel zeggen dat hij er op lijkt ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En iedereen maar quoten. [ afbeelding ]
Kan iemand bevestigen dat dat jouw foto is?
Hatice zou ik weleens willen waxenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Ik zou opzicht best een keer lsd willen gebruiken
Haram.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Om te experimenteren of omdat je je verveelt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Mathemaat het volgende:
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ook echt een toevoegende waarde deze post.
Ach, ik ben de kwaadste niet, wat heb je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
Bugun ugrasma. Hastayim. Belki bugun olurum bedduam kabul olur bak.
Ach, alles beter dan messy in je leven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar kan jij wel over meepraten, toch
De ezan bedoel je of de dua ?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
Welk gebed dient men in t oor van een pasgeborene te fluisteren?
Leer tellen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 minuten in het Turkentopic en met 2 mensen ruzie, wie is hier ongesteld
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef Triggershot het volgende:
Ach, alles beter dan messy in je leven.
Wil je n raffaello? Misschien moet jij dan ook kotsen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 minuten in het Turkentopic en met 2 mensen ruzie, wie is hier ongesteld
Doe eens niet zo ongesteld be adam.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij erbij, nu compleet en nu ksst.
Ik weet niet wat dat is.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je n raffaello? Misschien moet jij dan ook kotsen.
Kan het niet helpen, be herif.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongesteld be adam.
Heryerde çat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.quote:
Turkcem Yeterli degilquote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Nafi het volgende:
[..]
Heryerde çat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.
Om te experimenteren, want ik heb ooit zelfportretten gezien van iemand onder invloed van lsd en dan wil je dat ook zienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Om te experimenteren of omdat je je verveelt?
Heb vandaag zo'n halve reep van Jumbo huismerk chocola op. Smaakt nergens nadat je echte Belgische chocola hebt geproefdquote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo'n tweederangs ferrero rocher toch
Hosgeldin. Cay, kahve, kola of sari?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef Nafi het volgende:
[..]
Heryerde çat pat Hollandaca konusursak olacagi bu zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |