Yayquote:Op maandag 27 januari 2014 14:06 schreef Pagan het volgende:
Strega is unplugged en mag morgen naar huis.![]()
![]()
Hier is het echt een onwijs leuk team dat dat doet.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef sararaats het volgende:
Hebben jullie in Nederland ook een Groendienst?
Ze zijn de bomen en hagen aan het snoeien. Dit zijn allemaal mensen met een handicap.
Ik zie mezelf nog geen boompjes snoeien
Nee hoor. Vrouwen kunnen en mogen dat ook. Alleen moet je wel je mannetje staan. Want over het algemeen zijn het de wat stoerdere niet op hun mondje gevallen mannen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is het echt een onwijs leuk team dat dat doet.![]()
Volgens mij moet je ook man zijn daarvoor?
Nou ja, dat bedoel ik danquote:Op maandag 27 januari 2014 18:35 schreef Bos81 het volgende:
Maar de verhouding man vrouw zal iets van 99-1 zijn ofzo
De plantsoendienst hier, doet ook zeg maar de struiken langs de weg enzo. Dat kunnen de minder gespierden ook wel. Maar zoals ik Sarah hier ken, zou ze niet gelukkig worden met dat werk en zal er echt wel iets voor haar te vinden zijn, waar ze wel gewoon gelukkig kan zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik danDe klussen die ze hier allemaal doen, dan moet je echt wel flinke spierballen hebben. Het is niet buxus in vorm knippen ofzo.
Maar dat is hier, dat zal ook wel her en der verschillen.
Het zijn idd mannen die dat werk doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is het echt een onwijs leuk team dat dat doet.![]()
Volgens mij moet je ook man zijn daarvoor?
Ze kent je al best lang toch, dan heeft ze vast vertrouwen en gaat ze oprecht mee voor het gepingelquote:Op maandag 27 januari 2014 17:21 schreef Barbaaf het volgende:
En Lindsey is goedgekeurd door vriendinnetje, die wil mee de volgende keerof zou ze me alleen in de gaten willen houden?
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kleine Lindsey stopt ze desnoods zelf wel in zo'n barbiedoosje.
Ik win het nog wel met 8 centimeter dacht ik. Maar ik ben maar een smal figuur. (Baaf was 1.97 meter ofzo meen ik)quote:Op maandag 27 januari 2014 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn jullie niet ongeveer even groot, Duz?
Dat is ook niet mis, voor mij net even een iets te lange aanloop.quote:
Ja het tweede deel knalt nog lekkerder idd.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is ook niet mis, voor mij net even een iets te lange aanloop.
Met deze heb ik echt niets.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, mijn highlight blijft deze:
Als je dr niet aan kan horen toch ff kijken vanaf 3,20, als Jay Z komt
Metallica: ooit een geniale band nu een stelletje oude prutsersquote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja het tweede deel knalt nog lekkerder idd.
Metallica skip ik![]()
Oh ik vind wel telkens die Steven Tyler zo tof in het publiek haha![]()
En Be en dr Hubby, swingin
Ik vind dat nr zo epicquote:
Hier vind ik ook alleen dat ene shot van Yoko tof! En is die donkere jonge gitarist nou die ene zoon van George?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Yoko swingend op de Daft Punk video was dan wel weer tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |