Wat ben je toch een wijs man.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als het iets serieus is en Cachet vraagt of je tijd hebt over de whatsapp is het gesprek hier half beginnen zo nutteloos voor alle partijen.
Al kan ik mijn nieuwsgierigheid op FOK! wel bedwingen.
Ik denk dat haar vriend dat niet kan waarderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deed ze je ook voeren ?
Mondje open muto, het treintje komt er aan... tjoeke tjoeke tjoeke
Deze SC ziet er anders 200 posts uit alsquote:
quote:
Ik stel me dus echt voor hoe een stel van die puisterige jochies zonder toegang tot kpd nu met zijn allen op een zolderkamertje zitten een helemaal stuk gaan. "ooooh... ppffffhahahah...laten we die trieste forummensen gaan foppen! hihihihiihihihi"quote:
Ha wel grappig geweestquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriend dat niet kan waarderen.
Echt héquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik stel me dus echt voor hoe een stel van die puisterige jochies zonder toegang tot kpd nu met zijn allen op een zolderkamertje zitten een helemaal stuk gaan. "ooooh... ppffffhahahah...laten we die trieste forummensen gaan foppen! hihihihiihihihi"
Ja.quote:
Nee? Moet kunnen toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriend dat niet kan waarderen.
Ach, dan gaan Toto en ik daarheen en klappen we ze.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik stel me dus echt voor hoe een stel van die puisterige jochies zonder toegang tot kpd nu met zijn allen op een zolderkamertje zitten een helemaal stuk gaan. "ooooh... ppffffhahahah...laten we die trieste forummensen gaan foppen! hihihihiihihihi"
Waar kom je eigenlijk vandaan ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee? Moet kunnen toch.
JAAHAA GODVERDOMME NU WETEN WE HET WELquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Toto is weer helemaal in zijn element met dit soort topics.
Huh? Wat heeft dat met mij te maken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JAAHAA GODVERDOMME NU WETEN WE HET WEL
Kijk nou in dat topic, dat is duidelijk gemaakt door puberjochies die wilde trollen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat met mij te maken?
lekker dichtbij studeren dusquote:
Had je nog pizza voor Ezell gekocht?quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je nog pizza voor Ezell gekocht?
Nee, wel chinees.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je nog pizza voor Ezell gekocht?
Waarom dan niet geoon bij je ouders blijven wonenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Halfuurtje max elke kant uit. Den Haag centrum zelfs op minder minuten fietsen.
Dat vind ik nou aardig van je.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje stelen, beetje gangbangen, godver
ja hequote:
Sterker nog dat doe ik weer. Wel even op de Zuiderparklaan Den Haag gewoond. Interessante manier wel van weggaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom dan niet geoon bij je ouders blijven wonen
Ohh joh, ik dacht dat je in die studentenflats woondequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog dat doe ik weer. Wel even op de Zuiderparklaan Den Haag gewoond. Interessante manier wel van weggaan.
ah zo, ligt er te dik bovenop, move on, nothing to see..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kijk nou in dat topic, dat is duidelijk gemaakt door puberjochies die wilde trollen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je je kut openhoudt en wij er met ons mond voor gaan liggen en hondengeluiden gaan maken
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:00 schreef Toto69 het volgende:
godverdomme fok-it!!!
"wat is volblaffen?"
[..]
ahh arme jonge, eerste keer?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Het heerlijke gevoel van net aangeschoten
dan is het nog leukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
dan ga ik piekerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Nee man niet piekeren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan ga ik piekeren
daarom gelijk doorzuipen
keihard, en fanta en icetea dit datquote:
Iedereen wilt ooit wel eens een keer in zijn leven deelnemen aan een gangbang.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
En daar ging de droom van vele pubers in rook op.
Ik organiseer er een en jij bent uitgenodigd en VIP.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Iedereen wilt ooit wel eens een keer in zijn leven deelnemen aan een gangbang.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik organiseer er een en jij bent uitgenodigd en VIP.
Kon je t nog zien als je nog mod was?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef arachide. het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2068905/
waar is het heen?
weet ik niet, want ik weet niet wat ermee is gebeurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon je t nog zien als je nog mod was?
Apart gezet. Ze zochten nog een geschikt crewuitje voor dit jaar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
weet ik niet, want ik weet niet wat ermee is gebeurd.
verwijderd denk ikquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
weet ik niet, want ik weet niet wat ermee is gebeurd.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Apart gezet. Ze zochten nog een geschikt crewuitje voor dit jaar.
[..]
[..]
lees nou eens omhoogquote:
Omdat je me tof lijkt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
kaneel wanneer meeten dan ?
en speciale reden of wa?
Daarom ben je zo teleurgesteld dat de meet niet doorgaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon. Ben je. Altijd lief.
/nohomo
Welke meetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ben je zo teleurgesteld dat de meet niet doorgaat.
De gangbang-meetquote:
Awwwquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon. Ben je. Altijd lief.
/nohomo
Ja.quote:
Nee.quote:
Afknapper voor mij.quote:
Ik at vandaag een pannenkoek met appel en rozijnen.quote:
Ik vind ze niet vies hoor. Maar echt heel lekker ook weer nietquote:
waar ligt het aan?quote:
Juist wel los dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:20 schreef Muto het volgende:
Maar wel rozijnen in combinatie met ander voedsel. Losse rozijnen minder.
wel lekkere smaak tochquote:
watquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
oke ik heb gereden
avond kan beginnen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
structuur is belangrijker dan smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |