Die TT..quote:
maar wel heel vaak Cherquote:
twitter:triplej twitterde op zondag 26-01-2014 om 10:14:17#3 Daft Punk - 'Get Lucky' {ft. @Pharrell Williams & @nilerodgers} #Hottest100 reageer retweet
twitter:triplej twitterde op zondag 26-01-2014 om 10:22:05#2 @lordemusic - 'Royals' #Hottest100 reageer retweet
Toch wel een aantal nummers die hier nog niet uit zijn, of nog maar kort.twitter:triplej twitterde op zondag 26-01-2014 om 10:26:53#1 @vancejoy - 'Riptide' #Hottest100 reageer retweet
twitter:triplej twitterde op zondag 26-01-2014 om 09:37:54#10 @londongrammar - 'Strong' #Hottest100 reageer retweet
twitter:triplej twitterde op zondag 26-01-2014 om 09:48:17#8 @MattCorby - 'Resolution' #Hottest100 reageer retweet
twitter:triplej twitterde op zondag 26-01-2014 om 09:26:42#12 @lordemusic - 'Tennis Court' #Hottest100 reageer retweet
Autorit door de sneeuw en ineens 3 wildvreemde studentes in mijn autoquote:
Je zat in de Gangbus?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Autorit door de sneeuw en ineens 3 wildvreemde studentes in mijn auto
kom op, dat was geen droom, niet zo bescheiden!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beslagen ruiten dit datquote:Op zondag 26 januari 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hele auto wit, dit dat.quote:
yoghurt a-go-goquote:
Glibberen!quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:34 schreef Againzender het volgende:
Lovely daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
je droomde dat je SC was?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Neeheeee, dit was echt!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je droomde dat je SC was?
en Code Oranja![]()
ow, je bent SC???quote:
leuk bandje ja. waren leuk toen bij Toppop en een maand later in Leeuwardenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:21 schreef Cee het volgende:
Mijn god, die facebook-foto's bij Flirt je stijf.
godsamme....quote:
dat is geen inkijk meer hoor, dat is gewoon meteen alles laten zien!quote:
Nee, gelukkig geen lekkerij in de auto gehadquote:
Klopt. Het doet me ook ergens aan denkenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
en toch doet dit liedje van London Grammar ergens aan denken...en dan vooral de manier waarop dat stukje van Caught in the middel gezongen wordt in het begin...
fuck....volgens mij doet het mij denken aan een nummer waarvan ik niet wist dat ik het kende.....quote:Op zondag 26 januari 2014 12:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Het doet me ook ergens aan denken
Regel jij de ondertiteling weer even?quote:
quote:Zitten in het dorp bij dezelfde hobby fotograaf op zolder zo te zien..
Idd. Dat wordt neuken!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef Pandaplint het volgende:
Aan haar haren mee naar huis slepen dus
Hij is verlegen maar dat vindt ze wel skattig maar hij mag wel meer toedepoint kome?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Regel jij de ondertiteling weer even?
en teabaggen! en misschien wel een alabama hotpotquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en teabaggen! en misschien wel een alabama hotpot
toedepoint...is dat een soort toedeloe?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is verlegen maar dat vindt ze wel skattig maar hij mag wel meer toedepoint kome?
Dan had ik de context er toch uit gehaaldquote:Op zondag 26 januari 2014 12:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is verlegen maar dat vindt ze wel skattig maar hij mag wel meer toedepoint kome?
BZV heeft deze plaat geredquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef Cee het volgende:
Wel gaaf dat zo'n nummer dat door de 3fm micromanager is geschreven en geproduceerd nu wereldwijd een hit is.
Uit hét interview:quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef Cee het volgende:
Wel gaaf dat zo'n nummer dat door de 3fm micromanager is geschreven en geproduceerd nu wereldwijd een hit is.
quote:De frisse wind die door de 3FM-playlist waait, heeft de afgelopen maanden al geleid tot enkele verrassende keuzes, die tot voor kort niet denkbaar waren. Zoals de verkiezing van verschillende (toen nog) albumtracks tot Megahit. De kinderen van muzieksamensteller Basyl de Groot drongen er na een bezoek aan de film 'Despicable Me 2' bij hun vader op aan dat hij Happy van Pharrell op de radio zou gaan draaien, en dj Coen Swijnenberg wist zijn collega's te winnen voor het in zijn oren beste nummer van het album van Avicii, de track Hey Brother met countryzanger Dan Tyminski. Beide werden enorme hits en scoren inmiddels op wereldwijde schaal.
Wilbert herinnert zich dat Happy geen single was, maar wel verkrijgbaar op de soundtrack van de film en op Spotify, dus gewoon uit. “Na de keuze tot Megahit liep iedereen met een smile mijn kantoor uit. Daar zit ook wel een beetje kwajongensgevoel bij natuurlijk.”
dat was episch. als ik horrorfilmmaker zou zijn.....quote:
vorige week had ie ook al een Briegrap volgens mijquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:54 schreef Cee het volgende:
Spuit 11quote:Op zondag 26 januari 2014 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Ene Frank vd Lende nieuw tussen 4-6. Elke dag.
Gemistquote:
volgens mij zat die er van maandag t/m vrijdag als preparty voor Giel.....quote:
dat is een boodschappenpakket Evertjan. dat is een doos met allemaal producten die men over het algemeen bij een supermarkt koopt.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.veronicamagazi(...)1_EMD_315289994_CSE_
is dit wat mensen?
dat het een boodschappenpakket is was ik zelf ook al achterquote:Op zondag 26 januari 2014 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is een boodschappenpakket Evertjan. dat is een doos met allemaal producten die men over het algemeen bij een supermarkt koopt.
maar ehm...das volgens mij niet duur...mmm....misschien ook maar bestellen...
ow, tis wel met 5 euro bezorgkosten. dat maakt het meteen de helft duurderquote:Op zondag 26 januari 2014 13:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat het een boodschappenpakket is was ik zelf ook al achter
Wat doet Coen bij PowNed op zondagtwitter:coen3fm twitterde op zondag 26-01-2014 om 14:01:23.@FrankvdLende gaat elke werkdag ‘s morgens van 4-6 zenden op #3FM. Feli! #PowNed http://instagram.com/p/jogNHZTDKa/
reageer retweet
wie zegt dat hij die foto heeft gemaakt?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:03 schreef Holenmens het volgende:
Wat doet Coen bij PowNed op zondagtwitter:coen3fm twitterde op zondag 26-01-2014 om 14:01:23.@FrankvdLende gaat elke werkdag ‘s morgens van 4-6 zenden op #3FM. Feli! #PowNed http://instagram.com/p/jogNHZTDKa/[ afbeelding ] reageer retweet
Wat een alto.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:03 schreef Holenmens het volgende:
Wat doet Coen bij PowNed op zondagtwitter:coen3fm twitterde op zondag 26-01-2014 om 14:01:23.@FrankvdLende gaat elke werkdag ‘s morgens van 4-6 zenden op #3FM. Feli! #PowNed http://instagram.com/p/jogNHZTDKa/[ afbeelding ] reageer retweet
Goed haarquote:Op zondag 26 januari 2014 14:03 schreef Holenmens het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |