abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 25 januari 2014 @ 20:49:27 #1
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135938822
jeetje, ik heb wel patent op nieuwe topics openen vandaag :o

pannenkoekenboot al geprobeerd bar?
pi_135938918
Je moet ook gewoon gaan haken, lady dan sluit je ook geen topics :D

Maar nog even een ego-post: we gaan eindelijk naar de gruffalo! *O*
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_135938941
Nee nog niet lady-wrb, is die ook Open op woensdagen?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_135939076
beterschap vicky!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:17:16 #5
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_135940149
Saffier, ik heb jaren terug een motorongeluk gehad waardoor mijn pols semi verbrijzeld is. Ik mis bot en kraakbeen. Bewegen doet pijn :X Nu heb ik goede en slechte dagen (weken) maar het word steeds erger. (Want het slijt) Was er zo klaar mee dat ik er (eindelijk) voor gekozen heb om het gedeeltelijk vast te laten zetten. Maar dat moet ik dus nog maar even uitstellen :P

En bedankt! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:36:07 #6
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_135940986
Wat een leuk cadeautje vlindur, gefeliciteerd!
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:57:55 #7
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_135941865
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een leuk cadeautje vlindur, gefeliciteerd!
Dank je wel!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_135942445
Ik moest even zoeken (heel even maar) naar het cadeautje voor Vlindur maar dat is wel een heeeeel leuk cadeautje!!!

Een dochtertje :P ;)

Gefeliciteerd Vlindur...een hele fijne zwangerschap gewenst :)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 22:17:34 #9
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_135942663
Een dochter lijkt me enorm tof, maar ik wil best wedden dat het weer een Jonkje is :P
En thnx!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_135942697
Allebei goed. Leuk zeg!
pi_135942718
Hier een jongensfeestje weer overleefd, pfoe. Was top.
pi_135944327
Leuk zeg Vlindur! Gefeliciteerd!!
pi_135945239
Vlinder, gefeliciteerd!

Lily, dat heb je er maar weer opzitten :)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_135945248
Gefeliciteerd Vlindur
  zondag 26 januari 2014 @ 03:58:05 #15
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135951239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef lily het volgende:
Hier een jongensfeestje weer overleefd, pfoe. Was top.
Wat hebben jullie gedaan, lily? Ik moet over een paar weken ook weer, voor dezelfde leeftijd, maar uk schijnt nog niet veel inspiratie te hebben. Itt z'n zus, die 6 dagen eerder jarig is, maar alles al geregeld heeft <3
  zondag 26 januari 2014 @ 07:59:45 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_135951692
T heeft zijn feestje nog tegoed. Hij wil naar zo'n ballenbakspeelparadijs... Ik moet nog even moed verzamelen daarvoor.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_135951740
Vlindur wat een leuke verrassing zeg! Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!
  zondag 26 januari 2014 @ 09:24:35 #18
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_135952059
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 07:59 schreef Saffier het volgende:
T heeft zijn feestje nog tegoed. Hij wil naar zo'n ballenbakspeelparadijs... Ik moet nog even moed verzamelen daarvoor.
Heb ik ook ooit gedaan. Was het makkelijkste feestje ooit. Zitten met een boek/haakwerk en de kinderen maken zichzelf moe.
pi_135953004
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 03:58 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Wat hebben jullie gedaan, lily?
We hebben een gymzaaltje afgehuurd met een clublokaal en keuken erbij. Een collega van me is beheerder daar en woont ertegenover dus het was voor een prikkie ;)

Piece of cake; 8 voetbaljongens in een gymzaal...geef ze een bal en ze zijn dolgelukkig. Allemaal de hele ochtend nog wedstrijden gespeeld maar dat houdt ze niet tegen om de rest van de middag door te gaan.
Op een gegeven moment hadden we een parcours uitgezet met banken, matten, bokken, touwen e.d. en dat vonden ze een kwartier leuk maar toen begonnen ze er gewoon weer doorheen te voetballen.
  zondag 26 januari 2014 @ 12:10:57 #20
56471 pinquit
oh my lama!
pi_135955875
Dat zijn echt de beste feestjes eigenlijk he?
Max wordt er niet zo gelukkig van, feestjes van zichzelf. Het wordt tot nu toe meestal een soort grote strijd, en ik kan daar heel slecht mee omgaan, want Max is thuis in zn eentje nooit zo. Ik ben geen juf, dus weet niet zo goed hoe ik een groep voor-de-lol-stoeiende-jongens kan bedaren :') ofzo.
Nou goed, t bleek voor niemand echt leuk te zijn, dus heb met Max afgesproken dat het leuker kan zijn als we 1 goeie vriend uitnodigen en ergens heen gaan (naturalis, nemo, plaswijckpark, bios oid). Hij vindt dat gelukkig een heel goed idee :P Maar ik heb wel een beetje t gevoel dat ik m daarmee tekort doe (geld- en autotechnisch kan er echt maar 1 kindje mee dan).
Waarom kunnen feestjes met veel kinderen ergens anders wel leuk zijn? :') ik doe echt iets verkeerd.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 12:18:44 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135956203
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef pinquit het volgende:
Dat zijn echt de beste feestjes eigenlijk he?
Max wordt er niet zo gelukkig van, feestjes van zichzelf. Het wordt tot nu toe meestal een soort grote strijd, en ik kan daar heel slecht mee omgaan, want Max is thuis in zn eentje nooit zo. Ik ben geen juf, dus weet niet zo goed hoe ik een groep voor-de-lol-stoeiende-jongens kan bedaren :') ofzo.
Nou goed, t bleek voor niemand echt leuk te zijn, dus heb met Max afgesproken dat het leuker kan zijn als we 1 goeie vriend uitnodigen en ergens heen gaan (naturalis, nemo, plaswijckpark, bios oid). Hij vindt dat gelukkig een heel goed idee :P Maar ik heb wel een beetje t gevoel dat ik m daarmee tekort doe (geld- en autotechnisch kan er echt maar 1 kindje mee dan).
Waarom kunnen feestjes met veel kinderen ergens anders wel leuk zijn? :') ik doe echt iets verkeerd.
er zijn regelmatig kortingsacties van dieverse dingen
kan je daar misschien iets mee dan?
pi_135958019
Hoezo zou je hem tekort doen dan? Je zegt dat hij er zelf ook niet zo gelukkig van wordt?
Gewoon lekker doen wat bij jullie past hoor. Niks mis mee.
pi_135958061
Mijn oudste was er ook niet zo goed in. Hij had maar 1 vriendje en werd nooit ergens anders uitgenodigd.
Met hem gingen we dan ook naar de Efteling op zijn verjaardag (inclusief dat vriendje).
  zondag 26 januari 2014 @ 13:20:55 #24
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_135958340
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:30 schreef lily het volgende:

[..]

We hebben een gymzaaltje afgehuurd met een clublokaal en keuken erbij. Een collega van me is beheerder daar en woont ertegenover dus het was voor een prikkie ;)

Piece of cake; 8 voetbaljongens in een gymzaal...geef ze een bal en ze zijn dolgelukkig. Allemaal de hele ochtend nog wedstrijden gespeeld maar dat houdt ze niet tegen om de rest van de middag door te gaan.
Op een gegeven moment hadden we een parcours uitgezet met banken, matten, bokken, touwen e.d. en dat vonden ze een kwartier leuk maar toen begonnen ze er gewoon weer doorheen te voetballen.
Ah ja, dat wordt 'm niet hier :) Maar het klinkt wel heel relaxed. Eigenlijk heeft de mijne ook altijd van dat soort feestjes. Vorig jaar was het een nerf-gun feestje. Volgens mij zijn ze 75% van de tijd bezig geweest met de regels bepalen, en we moesten ze dwingen zo af en toe te komen drinken, want het was vreselijk heet, maar uiteindelijk is het hele stel totaal vermoeid en dolgelukkig afgedropen :)
pi_135959456
Pfffff, herkennen jullie dit?

Als ik met vrienden met grotere kinderen afspreek (de leeftijd van die van mij of een beetje ouder), dan heb ik geen kind aan mijn eigen kinderen. Ze gaan naar boven, naar buiten, vermaken zich perfect.
Maar als met vrienden met jongere kinderen afspreek, zo jong dat de sfeer gewoon wat rustiger moet (niet gooien, niet rennen want babies op de grond enzo) dan worden die van mij zo lastig druk ineens. Ik kan dan echt de hele tijd zeggen 'zachtjes jongens, rustig aan, voorzichtig, enz, enz.', maar het gaat dan werkelijk het ene oor in en het andere oor uit.
En natuurlijk ben ik dan druk, probeer ik iedereen van wat drinken te voorzien en te kletsen met mijn vrienden, maar ook dat kan en mag dan niet. Ineens hebben ze mijn volle aandacht nodig en als ik niet meteen reageer, want in gesprek, dan wordt het op dwingende toon gerust vijf keer herhaald totdat ik wel reageer.

Ik snap niet goed waar dat vandaan komt. Als we alleen zijn, mag ik soms gerust even werken aan tafel, vermaken ze zich de hele dag eigenlijk wel. En als er grotere kinderen bij zijn, bij het bezoek, is het ook geen probleem. Dan kan ik hele middagen gezellig en ongestoord kletsen en hangen met die vrienden. Bluh.

Zo, even van m afschrijven hoor. :+ :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')