abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135999021
Hier vandaag ook de 37 weken gehaald, dus *meldt* :o :D

Go Franny ! :% *O*

DJMomo: ik hoop van harte dat je kindje snel gaat komen. :*
pi_135999205
Oh! Gisteren 24 weken! OMG wat gaat het hard :o
Tralalalaaa
pi_135999222
Ik ging zo eens even tellen en kwam er zodoende achter dat ik vandaag pas 14 weken ben. Schiet echt niet op!

En er moet nog een heleboel gebeuren maar dat kan pas als de vaste trap naar de zolder is gemaakt in de eerste week van april. Tot zo lang moet ik gewoon wachten voordat ik los kan gaan met het kinderkamertje voir Djen en Harrie.
pi_135999913
Twink wacht maar. Voor je het weet heb je meld plicht!

Alixia met d'r tweeling ook al zomaar 37w! En nog veel meer kwispels!

*O*

Zandburd. Succes zo! Hoop dat ie ingedaald is!

Ik ben aangekleed. Ga maar eens naar oom Albert toe ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136000089
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef Alixia het volgende:
Hier vandaag ook de 37 weken gehaald, dus *meldt* :o :D

Go Franny ! :% *O*

DJMomo: ik hoop van harte dat je kindje snel gaat komen. :*
Wat goed! Trek je het nog?
pi_136000151
Alles van na de zwangerschap was ik ook bewust vergeten..

Plassen, poepen, zweten, stuitje, stuwing.. }:|
pi_136000266
Stuitje?? Die heb ik nog niet voorbij horen komen! Vertel...
pi_136000546
Oh ja die kan kneuzen enzo toch? Dat stuitje buigt namelijk een heel stuk naar achteren om de baby erdoor te laten. Als ik het goed heb onthouden gaat de baby met zijn neus langs je stuitje. (Bij normale ligging van de beeb). Mijn haptonomie begeleidster heeft zo'n bekken waar ze dan mee laat zien wat je stuitje doet tijdens de bevalling.
pi_136000721
Wbt kleding tijdens bevalling: ik heb een nachthemd gekocht zodat de onderkant makkelijk toegankelijk is, maar ben van plan lekker bloot te gaan. Ik heb daar sowieso nooit zo heel veel problemen mee, en mijn onderkant is toch al op z'n minst flatterend te zien, dan kan de bovenkant er ook nog wel bij.

Vluchttas heb ik al klaar, al heb ik net wel weer nieuwe kleertjes gekregen dus ik ga hem nog een keer overhoop halen om te kijken of ik misschien andere pakjes voor de baby mee wil nemen :@ .

Oei Momo, dat ziet er zelfs een beetje pijnlijk uit :o .

Coco ook al zo erg! Heb ik gelukkig geen last van.

GM ik heb hem een paar jaar geleden gelezen, vond het ook een leuk boek. Daar stonden toch wat dingen in die ik nog nooit had gehoord, die mensen niet zo snel zeggen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup Franny! *O*

Willen de ervaren dames trouwens ophouden met het uitwisselen van enge verhalen }:| .
Daar wil ik graag pas over een week of vier over lezen, als alles achter de rug is. :6

Alixia ook meldplicht *O* !

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ging zo eens even tellen en kwam er zodoende achter dat ik vandaag pas 14 weken ben. Schiet echt niet op!
Wacht maar, voor je het weet sta je in de top drie terwijl je denkt "Dat kán toch heul niet!"

Ik begin sinds drie weken mijn dag met mijn yoga-oefeningen, maar da's een aanrader hoor. Ga je lekker ontspannen de dag in.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136000833
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Sowieso wel grappig, ik bekijk het hele moederschap nu erg rooskleurig en positief en merk dat mensen dat graag even onderuit willen halen }:| Laat me toch nog even in de waan O-)
Het ís hartstikke mooi en positief, het is alleen óók pijnlijk, smerig en vermoeiend. ;)

Franny, wat fijn dat het toch vanzelf is begonnen, zet 'm op! :%
pi_136000898
Franny go!! Ik wens je een fijne bevalling!

Mo ik hoop dat jouw Jaap er snel uit komt... Laatste loodjes wegen erg zwaar he... Schrale troost, maar lang zal het nu niet meer duren!

Alixia wat goehoed!! 37 weken, wauw! Hoe voel je je?

Hier gaat het wat minder de laatste dagen. Ik slaap erg slecht en licht, vannacht schreeuwde ik van de pijn toen ik me wilde omdraaien in bed :'( Mijn lies scheurde bijna doormidden, zo voelde het. Vervolgens werd baby 1 helemaal wild en begon hard te trappen. Als ik eet kom ik in ademnood en alle positiekleren die ik 2 maanden geleden voor 300 euries gekocht heb, zijn alweer te klein }:| +16 kilo zit ik nu op en ik heb het gevoel dat bijna alles op mijn tieten en buik zit. Overmorgen weer een echo, ben benieuwd hoe ze erbij liggen!
  maandag 27 januari 2014 @ 12:02:24 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136001015
Poepen tijdens het persen schijnt bijna iedereen te doen, baby draait immers eerst richtig endeldarm en duwt zo met z'n koppie de ontlasting eruit :Y).

Ik heb een halve sticker van de verloskundige. Baby is inderdaad netjes ingedaald, maar mijn bloeddruk was weer veel te hoog. Woensdag extra controle.
KuikenGuppy
pi_136001036
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh ja die kan kneuzen enzo toch? Dat stuitje buigt namelijk een heel stuk naar achteren om de baby erdoor te laten. Als ik het goed heb onthouden gaat de baby met zijn neus langs je stuitje. (Bij normale ligging van de beeb). Mijn haptonomie begeleidster heeft zo'n bekken waar ze dan mee laat zien wat je stuitje doet tijdens de bevalling.
Dat dus ongeveer.. ik kan dus niet zitten,liggen en lopen zonder pijn in mijn stuitje.

Er moest bij mij natuurlijk ook 4,5 kilo langs dit keer en dat voel ik iig goed.

En wat mensen je ook vergeten te vertellen is de naweeën. :{ al kunnen die ook wel meevallen.

En poepen is echt enorm normaal idd.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:03:47 #264
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136001066
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Onderuit halen? Nee, realiteit lieve Fazz :P Ik vond het fijn te weten wat ik een beetje kon verwachten! Al had ik niet eerder gelezen over overmatig zweten in het kraambed en heb ik nu zoiets van, 'oooohja da's waar ook, verrek!'
Precies dit! Ik was de vorige keer blij dat ik hier alle realistische verhalen gelezen had. De persoonlijke verhalen hier zijn toch anders dan de theorie in een boek of tijdens een voorlichtingsavond. Tijdens mijn bevallig heb ik regelmatig "oja :') " gedacht bij de minder charmante dingen :Y

Tijd om het Boedieboe (?) topic weer eens omhoog te halen? 8-)
Oude (on)bekende.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:06:55 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136001185
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
Tijd om het Boedieboe (?) topic weer eens omhoog te halen? 8-)
Want je wilt weten wie het met wie gedaan heeft? :+
KuikenGuppy
  maandag 27 januari 2014 @ 12:11:06 #266
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136001308
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Want je wilt weten wie het met wie gedaan heeft? :+
Nee, niet die :D Er is ook een speciaal voor Boedieboe, over de realiteit van bevallingen :Y)
Oude (on)bekende.
pi_136001314
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Precies dit! Ik was de vorige keer blij dat ik hier alle realistische verhalen gelezen had. De persoonlijke verhalen hier zijn toch anders dan de theorie in een boek of tijdens een voorlichtingsavond. Tijdens mijn bevallig heb ik regelmatig "oja :') " gedacht bij de minder charmante dingen :Y

Tuurlijk, realistische verhalen zijn ook fijn.

Het ging hier ook niet zo zeer over de bevalling maar over de tijd als de baby er eenmaal is. Ik was romantisch aan't dromen over mijn verlof in de zomer en hoe ik met de baby naar het strand zou gaan O+ is vlakbij. Toen werd mij dus gezegd dat de eerste 2 maanden dus gewoon hel zijn en ik dat soort dingen maar uit m'n hoofd moest zetten :'( :'( Nou ik weiger dat dus :6
pi_136001327
Bummer burd. Hoe ben je d'r onder?

Poepen tijdens persen merk je niet eens. En degene die je bevalling begeleidt haalt t discreet weg. Gaat echt niet lopen gillen: hey, je zit te kakken! :+ is heel normaal, zien ze vaker. Net als al dan niet geschoren punanis.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136001381
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef DJMomo het volgende:

Poepen tijdens persen merk je niet eens. En degene die je bevalling begeleidt haalt t discreet weg. Gaat echt niet lopen gillen: hey, je zit te kakken! :+ is heel normaal, zien ze vaker. Net als al dan niet geschoren punanis.
:D :D thank god voor discretie O+
pi_136001388
quote:

Poepen tijdens persen merk je niet eens. En degene die je bevalling begeleidt haalt t discreet weg. Gaat echt niet lopen gillen: hey, je zit te kakken! :+
_O-
♥ J & S
pi_136001570
quote:
_O-

Ik weet, ik weet..

Maar ik ben sowieso al wat moeilijk daarin, heb bijvoorbeeld heel lang überhaupt niet naar een openbaar toilet kunnen gaan (zelfs niet om te plassen) omdat ik zo bang was dat iemand me zou horen. Dus als ik er nu over nadenk dat dit kan gebeuren en dat iemand het zou kunnen zien, ruiken, horen.. Oh man ;( .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 27 januari 2014 @ 12:22:04 #272
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136001716
quote:
Gaat echt niet lopen gillen: hey, je zit te kakken! :+
_O-!

quote:
Mja. Kans zat erin he :'). Ik weet het niet zo goed, laat het maar een beetje over me heen komen. Ik kan er weinig aan doen verder, dus neem het maar zoals het komt. Hopelijk levert het niet al te veel gedoe of complicaties op en komt mini gewoon binnenkort al buiten spelen.
KuikenGuppy
pi_136001749
Hele herkenbare verhalen allemaal. Vooral het plassen. Ik heb 2 weken met een fles gespoeld(heel onhandig), niet wetende dat dat onder de douche veel makkelijker ging!

Naweeën waren bij mij erger dan de werkelijke weeën tijdens de bevalling. De verloskundige vertelde me later: hoe makkelijker je bevalling, hoe heftiger de naweeën kunnen zijn. Ik dacht echt dat er iets verschrikkelijk mis was in mn buik toen ik de avond na de bevalling in bed lag. Maar dat waren 'gewoon' naweeën :+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_136002347
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

_O-

Ik weet, ik weet..

Maar ik ben sowieso al wat moeilijk daarin, heb bijvoorbeeld heel lang überhaupt niet naar een openbaar toilet kunnen gaan (zelfs niet om te plassen) omdat ik zo bang was dat iemand me zou horen. Dus als ik er nu over nadenk dat dit kan gebeuren en dat iemand het zou kunnen zien, ruiken, horen.. Oh man ;(
Het kan en dan is het heel normaal, maar het is niet zo dat iedereen poept. Ik heb bij geen van de 3 bevallingen gepoept :)

Dat had ik ergens tussen de weeën door al gedaan op le portable wc.. dat vond ik pas ongemakkelijk :)
pi_136002499
Ik heb geen naweeën gehad. Dat kan dus ook. Maar van de kraam begreep ik dat die naweeën behoorlijk heftig kunnen zijn inderdaad. Denk je alles achter de rug te hebben, krijg je dat er ook nog even achteraan. :(

En wel gepoept, maar door de ervaringen hier wist ik dat dat normaal is. :')

Musique balen van de kleding en het slechte slapen. Dat van je lies herken ik dat je niet meer kunt bewegen omdat het zo'n pijn doet. En na een tijdje trekt het dan weer een beetje weg. Dat slechte slapen komt bij mij overigens in fases. Dan weer een paar dagen goed en dan weer een tijdje ruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')