Wat goed! Trek je het nog?quote:Op maandag 27 januari 2014 11:02 schreef Alixia het volgende:
Hier vandaag ook de 37 weken gehaald, dus *meldt*![]()
![]()
Go Franny !![]()
DJMomo: ik hoop van harte dat je kindje snel gaat komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hup Franny!![]()
Willen de ervaren dames trouwens ophouden met het uitwisselen van enge verhalen.
Daar wil ik graag pas over een week of vier over lezen, als alles achter de rug is.![]()
Alixia ook meldplicht!
Wacht maar, voor je het weet sta je in de top drie terwijl je denkt "Dat kán toch heul niet!"quote:Op maandag 27 januari 2014 11:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ging zo eens even tellen en kwam er zodoende achter dat ik vandaag pas 14 weken ben. Schiet echt niet op!
Ik begin sinds drie weken mijn dag met mijn yoga-oefeningen, maar da's een aanrader hoor. Ga je lekker ontspannen de dag in.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Het ís hartstikke mooi en positief, het is alleen óók pijnlijk, smerig en vermoeiend.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Sowieso wel grappig, ik bekijk het hele moederschap nu erg rooskleurig en positief en merk dat mensen dat graag even onderuit willen halenLaat me toch nog even in de waan
Dat dus ongeveer.. ik kan dus niet zitten,liggen en lopen zonder pijn in mijn stuitje.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh ja die kan kneuzen enzo toch? Dat stuitje buigt namelijk een heel stuk naar achteren om de baby erdoor te laten. Als ik het goed heb onthouden gaat de baby met zijn neus langs je stuitje. (Bij normale ligging van de beeb). Mijn haptonomie begeleidster heeft zo'n bekken waar ze dan mee laat zien wat je stuitje doet tijdens de bevalling.
Precies dit! Ik was de vorige keer blij dat ik hier alle realistische verhalen gelezen had. De persoonlijke verhalen hier zijn toch anders dan de theorie in een boek of tijdens een voorlichtingsavond. Tijdens mijn bevallig heb ik regelmatig "ojaquote:Op maandag 27 januari 2014 10:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Onderuit halen? Nee, realiteit lieve FazzIk vond het fijn te weten wat ik een beetje kon verwachten! Al had ik niet eerder gelezen over overmatig zweten in het kraambed en heb ik nu zoiets van, 'oooohja da's waar ook, verrek!'
Want je wilt weten wie het met wie gedaan heeft?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
Tijd om het Boedieboe (?) topic weer eens omhoog te halen?
Nee, niet diequote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want je wilt weten wie het met wie gedaan heeft?
Tuurlijk, realistische verhalen zijn ook fijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Precies dit! Ik was de vorige keer blij dat ik hier alle realistische verhalen gelezen had. De persoonlijke verhalen hier zijn toch anders dan de theorie in een boek of tijdens een voorlichtingsavond. Tijdens mijn bevallig heb ik regelmatig "oja" gedacht bij de minder charmante dingen
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef DJMomo het volgende:
Bummer burd. Hoe ben je d'r onder?
Poepen tijdens persen merk je niet eens. En degene die je bevalling begeleidt haalt t discreet weg. Gaat echt niet lopen gillen: hey, je zit te kakken!is heel normaal, zien ze vaker. Net als al dan niet geschoren punanis.
Bummer burd. Hoe ben je d'r onder?
Poepen tijdens persen merk je niet eens. En degene die je bevalling begeleidt haalt t discreet weg. Gaat echt niet lopen gillen: hey, je zit te kakken!![]()
Poepen tijdens persen merk je niet eens. En degene die je bevalling begeleidt haalt t discreet weg. Gaat echt niet lopen gillen: hey, je zit te kakken!is heel normaal, zien ze vaker. Net als al dan niet geschoren punanis.
Gaat echt niet lopen gillen: hey, je zit te kakken!![]()
Mja. Kans zat erin hequote:
Het kan en dan is het heel normaal, maar het is niet zo dat iedereen poept. Ik heb bij geen van de 3 bevallingen gepoeptquote:Op maandag 27 januari 2014 12:18 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]![]()
Ik weet, ik weet..
Maar ik ben sowieso al wat moeilijk daarin, heb bijvoorbeeld heel lang überhaupt niet naar een openbaar toilet kunnen gaan (zelfs niet om te plassen) omdat ik zo bang was dat iemand me zou horen. Dus als ik er nu over nadenk dat dit kan gebeuren en dat iemand het zou kunnen zien, ruiken, horen.. Oh man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |