https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
Waarom doe je zo geschokt over oud nieuws?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef GTAnoob het volgende:
Het is dus vrij serieus:
Na 31 Januari kunnen Chinezen fluiten naar hun geld. Geen mogelijkheid om hun coins om te wisselen. Omwegen zullen extreem lastig zijn & snel door de banken onderdrukt worden (iets met vouchers o.i.d.). En sowieso is in & outflow van geld in China al erg lastig.
Laat het dus even inzinken:
Dit is hetzelfde als dat de EU Europease exchanges verbiedt om hun bitcoins om te wisselen voor geld en dit op te nemen.
Wat zou jij doen als jij na aanstaande 31 Januari je geld niet meer kon opnemen? Wat zouden alle BTC-e users doen? Ik zelf zou persoonlijk alle ''positieve'' nieuws negeren en doen wat slim is: voor 31 januari mijn schaapjes op het droge zetten & al mijn bitcoins omwisselen en mijn geld opnemen (nog voor 30 januari het liefst, voor het geval de exchange sluit en besluit zoveel mogelijk op te slokken, aangezien het hen laatste kans zal zijn).
Hahaha hij blijft voorlopig op 80 hangen, rustig aanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:35 schreef Toto69 het volgende:
ik hoop dat coinedup uit de lucht gaat.
niet zo gek toch, ik zit nu een maand te wachtenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha hij blijft voorlopig op 80 hangen, rustig aan
Mijn middelvinger nog iets harder opsteken en snel meer Bitcoin kopen zodat dat geld in ieder geval weg is uit het bereik van de regering die dat besloten heeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef GTAnoob het volgende:
Wat zou jij doen als jij na aanstaande 31 Januari je geld niet meer kon opnemen? Wat zouden alle BTC-e users doen? Ik zelf zou persoonlijk alle ''positieve'' nieuws negeren en doen wat slim is: voor 31 januari mijn schaapjes op het droge zetten & al mijn bitcoins omwisselen en mijn geld opnemen (nog voor 30 januari het liefst, voor het geval de exchange sluit en besluit zoveel mogelijk op te slokken, aangezien het hen laatste kans zal zijn).
Hahaha ja ik vind cryptsy al een drama, maar coinedup slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niet zo gek toch, ik zit nu een maand te wachtenen dan gaat coinedup kutten
iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja ik vind cryptsy al een drama, maar coinedup slaat helemaal nergens op
Zoals George Carlin zou zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef GTAnoob het volgende:
Het is dus vrij serieus:
Na 31 Januari kunnen Chinezen fluiten naar hun geld. Geen mogelijkheid om hun coins om te wisselen. Omwegen zullen extreem lastig zijn & snel door de banken onderdrukt worden (iets met vouchers o.i.d.). En sowieso is in & outflow van geld in China al erg lastig.
Laat het dus even inzinken:
Dit is hetzelfde als dat de EU Europease exchanges verbiedt om hun bitcoins om te wisselen voor geld en dit op te nemen.
Mijn BTC omzetten in USD en zorgen dat ik hier weg kom.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef GTAnoob het volgende:
Wat zou jij doen als jij na aanstaande 31 Januari je geld niet meer kon opnemen?
ahquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
https://www.coinmarket.io/market/USDEBTC
Een of andere semi patriottistische muntquote:
Goedzoquote:
quote:
Karbonaadjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat zeggen jullie? Karbonaadje of Koteletje?
quote:
quote:
Ik zou er wel voor zorgen dat je in fiat zit voordat de crash komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Laat TIPS een bitcointje doen.
Terugzakken naar 1 Latoshi.
Dan weer terug stijgen naar 40 of zo.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor zorgen dat je in fiat zit voordat de crash komt.
Komt geen crash joh, gekke Angeliquequote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zou er wel voor zorgen dat je in fiat zit voordat de crash komt.
Directquote:
BTC gaat gewoon weer naar 1200 volgende weekquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Komt geen crash joh, gekke Angelique
quote:
quote:
Hoeveel heb je er nou?quote:
Oh je bent weer aan het tradenquote:
4.16 LTCquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh je bent weer aan het traden
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:12 schreef Stryder het volgende:
Zo blij dat ik een gedeelte Doge heb, lekker stabiel. Beter dan al die volatiele munten die omhoog gaan
Omdat er niet zo veel van zijn.quote:
oquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omdat er niet zo veel van zijn.
KUSJESDAG!!!!quote:
"Wake up! Grab a brush and put u a little make-up!"quote:
Ugh.... niet live kunnen zien toen ze 7 jaar geleden op pinkpop stondenquote:
Wat een geschreeuwquote:
Hij maakt mooie muziek ja, alleen jammer dat iedereen dat nu zogenaamd mooi vindt vanwege die overrated filmquote:
Mooie pic van je moederquote:
Hoi Saviorquote:
Oh, ik ken 'm al voor die film (Intouchables?), wel jammer dat zijn concert laatst zo snel was uitverkocht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij maakt mooie muziek ja, alleen jammer dat iedereen dat nu zogenaamd mooi vindt vanwege die overrated film
why you want to ewhruhwihriw the shake upquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:22 schreef TimKuik het volgende:
[..]
"Wake up! Grab a brush and put u a little make-up!"
Hide the scars to fade away the shakeupquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
why you want to ewhruhwihriw the shake up
Ja ik beschuldigde jou er niet van. Het maakt ook niet uit, ik vind het alleen irritant dat men DAT dan mooi vindt, maar als je dan met wat anders aan komt zetten - wat nog beter is - dan is het opeens niet mooi en is het " ieuw klassiek" enzoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Oh, ik ken 'm al voor die film (Intouchables?), wel jammer dat zijn concert laatst zo snel was uitverkocht.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja ik beschuldigde jou er niet van. Het maakt ook niet uit, ik vind het alleen irritant dat men DAT dan mooi vindt, maar als je dan met wat anders aan komt zetten - wat nog beter is - dan is het opeens niet mooi en is het " ieuw klassiek" enzo.
FAAAHHHHHTAAAAAHRquote:
pffffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Serieus
Ik kom weer eens niet op Coinedup
Omgquote:
Omg dankje ik kende deze gast niet, heb hem nu op Spotify gevondenquote:
iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Je kan beter iemand anders voor je laten investeren.
Ik doe het wel voor je tegen 0,5%quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor je tegen 0,5%
Jeeeezus wat masterquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:44 schreef GTAnoob het volgende:
Ik las dit op reddit... Bull shit? Denk het wel:
''I am sure no one reads this as all the delusional bitcoin fanatics downvote anything negative. But in case you do, and in case you share the same 'opinion' as I do, here is a little tip from an 'insider': as I am close to an exchange, a huge dump is planned in the near future. The exchange will go temporarily offline (like many times before) in order to fulfill the sell-orders successfully. There is a special reason why I am writing this, but I will not disclose it, as it might harm me.''
Plaats dan minimaal even een linkje erbij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:44 schreef GTAnoob het volgende:
''I am sure no one reads this as all the delusional bitcoin fanatics downvote anything negative. But in case you do, and in case you share the same 'opinion' as I do, here is a little tip from an 'insider': as I am close to an exchange, a huge dump is planned in the near future. The exchange will go temporarily offline (like many times before) in order to fulfill the sell-orders successfully. There is a special reason why I am writing this, but I will not disclose it, as it might harm me.''
Deze?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jeeeezus wat master![]()
Die People = Shit cover van Slipknot is echt geniaal![]()
OPEN JE OGEN!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:44 schreef GTAnoob het volgende:
Ja die jaquote:
Alles is geniaalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jeeeezus wat master![]()
Die People = Shit cover van Slipknot is echt geniaal![]()
Hoezo? Ga je ons hacken?quote:
Nee alleen jouquote:
quote:
Ik zou je TIPS maar snel terugkopen voor we naar de moon gaan.quote:
Nahquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik zou je TIPS maar snel terugkopen voor we naar de moon gaan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef Stryder het volgende:
Wow, Tips op 115 nu!!! Blij dat ik op 60 heb kunnen kopen net![]()
Hahaha nee loopt te fucken, maar hij staat nog steeds op 97quote:
Serieus ja, 115?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef Stryder het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nee loopt te fucken, maar hij staat nog steeds op 97
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nee loopt te fucken, maar hij staat nog steeds op 97
Ik zat net deze te luisterenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hahaha hij heeft ook Milkshake van KelisGa helemaal stuk om die Richard Cheese
![]()
lalalal, the boys are waiting lalalala![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:52 schreef Stryder het volgende:
En ik zit niet in fiat, was ik ben niet zo'n saaie doos als Angelique
Welk model?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden, ik zit in fiat ja.
Verwacht jij ook een daling/crash?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar om je vraag te beantwoorden, ik zit in fiat ja.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef Stryder het volgende:
quote:
Eigenlijk wilde ik met PPC gaan daghandelen, maar daar was ik te laat mee, dus ik wacht het nu gewoon even af.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:55 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Verwacht jij ook een daling/crash?
Ik ook idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik met PPC gaan daghandelen, maar daar was ik te laat mee, dus ik wacht het nu gewoon even af.
quote:
Gewoon naar btc-e sturen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:00 schreef Toto69 het volgende:
Wil iemand mij uitleggen hoe ik precies coins van coinedup af moet halen?
Aangezien de site gewoon alleen maar eruit ligt.
Kan niet. Je moet de site kunnen bereiken om er iets af te halen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:00 schreef Toto69 het volgende:
Wil iemand mij uitleggen hoe ik precies coins van coinedup af moet halen?
Aangezien de site gewoon alleen maar eruit ligt.
Waarvan?quote:
WAT?!?? Vertelquote:
quote:
ja, hoe? het ligt alleen platquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan niet. Je moet de site kunnen bereiken om er iets af te halen.
quote:
Dan kun je dus niksquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dan kun je dus niks.
Ben je straks al je geld weer kwijt.
Je blijft een overloperquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
POLmeet. Was super gezellig!
Mag wel iets uitgebreider hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:54 schreef GTAnoob het volgende:
Alles gaat zo hard crashen binnenkort.
Iedereen gooit nieuw geld in de exchanges vanwege die altcoins die snel omhoog schieten. Dit betekent dat Chinezen voor meer kunnen verkopen. Over een aantal dagen is het huilie huilie geslagen.
ALs je slim bent ga je niet meer daytraden vanaf nu, straks koop je op een kleine daling om het na een kleine stijging weer te verkopen, maar is dat juist de aftrap van de echte crash & zien we geen stijging meer. Veel te riskant.
Ik zou, als je veel winst hebt, alles verkopen en het lekker afwachten.
Nogmaals: na 31 Januari is Chinees geld in de exchanges dood geld. Chinezen kunnen wel lekker door spelen en de waarde kunstmatig hoog houden, maar zelfs als het in China na de 31e 1 miljoen dollar per BTC bereikt, is het nog niets waard, waardeloos. Dat geld kunnen ze namelijk niet opnemen. Via omwegen zal het ook niet lukken, je verdient niet zomaar 1 miljoen in China zonder dat er geen vragen gesteld worden.
BTC = dood.
Iets van 60% van de bitcoins bevinden zich in China, Ze gaan hard dumpen.
En aangezien de exchanges aan elkaar gelinkt lijken (prijzen van alle exchanges behalve mtgox komen overeen), zal het een massaslachting worden.
Ik zit in de trein ja. Dan ga ik geen hele verslagen typen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mag wel iets uitgebreider hoor
Ok, er is dus niets bijzonders gebeurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit in de trein ja. Dan ga ik geen hele verslagen typen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ok, er is dus niets bijzonders gebeurd.
Next
Je hebt zeer boeiende politieke discussies gevoerd?quote:
bron? bitcoins zijn naar mijn weten nog niet verboden in china. Alleen bedrijven mogen geen bitcoins aan nemen vanaf 31 januari als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:54 schreef GTAnoob het volgende:
Alles gaat zo hard crashen binnenkort.
Iedereen gooit nieuw geld in de exchanges vanwege die altcoins die snel omhoog schieten. Dit betekent dat Chinezen voor meer kunnen verkopen. Over een aantal dagen is het huilie huilie geslagen.
ALs je slim bent ga je niet meer daytraden vanaf nu, straks koop je op een kleine daling om het na een kleine stijging weer te verkopen, maar is dat juist de aftrap van de echte crash & zien we geen stijging meer. Veel te riskant.
Ik zou, als je veel winst hebt, alles verkopen en het lekker afwachten.
Nogmaals: na 31 Januari is Chinees geld in de exchanges dood geld. Chinezen kunnen wel lekker door spelen en de waarde kunstmatig hoog houden, maar zelfs als het in China na de 31e 1 miljoen dollar per BTC bereikt, is het nog niets waard, waardeloos. Dat geld kunnen ze namelijk niet opnemen. Via omwegen zal het ook niet lukken, je verdient niet zomaar 1 miljoen in China zonder dat er geen vragen gesteld worden.
BTC = dood.
Iets van 60% van de bitcoins bevinden zich in China, Ze gaan hard dumpen.
En aangezien de exchanges aan elkaar gelinkt lijken (prijzen van alle exchanges behalve mtgox komen overeen), zal het een massaslachting worden.
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:08 schreef Xeanor het volgende:
tips komen zometeen op cryptsy, je kan al een deposit address genereren, heb er ook al tips heengestuurd. market opent dus ieder moment, zeer waarschijnlijk in minder dan 3 uur. die 115 latoshi op coinedup is nog niks dus.
quote:
Leuk zeg, ik kan me nog wat herinneren over jou - info die je zelf in het topic hebt gepost - dus ik vind het extra leuk voor jequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Straks wel, we zijn er dan nogquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit in de trein ja. Dan ga ik geen hele verslagen typen.
Nog geld verdiendquote:
Snel terugkopen voor ze naar de moon gaan!!!quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Leuk zeg, ik kan me nog wat herinneren over jou - info die je zelf in het topic hebt gepost - dus ik vind het extra leuk voor je
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik denk dat je die titel al had hoor
HOE?! coinedup doet 't nooit _}O-!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Snel terugkopen voor ze naar de moon gaan!!!
Meh, Maxbet lijkt me best een eikelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik wil een meet met Maxbet, zal ik het tegen hem zeggen?
dm/pm/postduifquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
en mensen die bitcoins hebben kunnen het niet omwisselen voor echt geld en het opnemenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
bron? bitcoins zijn naar mijn weten nog niet verboden in china. Alleen bedrijven mogen geen bitcoins aan nemen vanaf 31 januari als ik het goed heb.
En dit uiteraard, lijkt me een beetje een sukkeltje eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Meh, Maxbet lijkt me best een eikel
Buitenkomen is engquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Vandaag niet echt, ach PPC is in waarde gestegen, maar dat verkoop ik nog niet.quote:
Idd, slechte mod ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ik in China woonde had ik voor de 31e nog snel alles wat ik kon missen in BTC gestopt. Geld terug het land in krijgen is echt niet lastig. Geld uit China krijgen wel. Waarom denk je dat de Chinezen er in eerste instantie als gekken op sprongen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
en mensen die bitcoins hebben kunnen het niet omwisselen voor echt geld en het opnemen
om het duidelijker te maken:
als jij in china woont en jij hebt bitcoins, heb je er in china na de 31e niets meer aan
jij kunt dan wel twv 1 miljoen dollar bitcoins hebben in china, maar die 1 miljoen dollar kun je na de 31e dus nooit meer verzilveren
Waarom snappen mensen de ernst hiervan niet in.
Dat is hetzelfde als wanneer de EU het verbiedt, jij na de 31e je bitcoin-geld niet meer op je NL rekening kunt storten. Het wordt dus geen onbruikbaar monopoly-like geld
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon tieten in zijn DM. Dan komt 'ie vanavond nog.
Mij eigenlijk ook welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef robin007bond het volgende:
Gewoon tieten in zijn DM. Dan komt 'ie vanavond nog.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mij eigenlijk ook welnu je het zegt
Pas op dat je geen honderden euro's verliest, dat is mij met TIPS ook al eens gebeurdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vandaag niet echt, ach PPC is in waarde gestegen, maar dat verkoop ik nog niet.
Heb net goedkoop PXL gekocht. Ben nog steeds foxcoin aan het minen. 990 euro op mijn rekening klaar om FOX te kopen wanneer het op een goede exchange komt.
Je had ook gewoon kunnen holden dan was je nu rijk, ik verkoop niet meer met verliesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pas op dat je geen honderden euro's verliest, dat is mij met TIPS ook al eens gebeurd.
Tsja.. Maar dat was dan ook poepiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Pas op dat je geen honderden euro's verliest, dat is mij met TIPS ook al eens gebeurd.
Mooie voorteken van een van de grootste crashes in bitcoin historyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb coinmarketcap nog nooit zo groen gezien
http://coinmarketcap.com/
Van 100 dollar ff 9200 dollar makenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:16 schreef robin007bond het volgende:
Had ik TIPS maar op 1 LTC gekocht. 92x je inzet
Heb je een voorstel? Ik wou voorstellen om met Bitcoin Wednesday in Amsterdam te meeten. Eerst met BIT een biertje doen oid en dan naar die bijeenkomst.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:15 schreef MichaelScott het volgende:
Maar hoe staat het nou met de meet?
Klinkt als een prima voorstelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je een voorstel? Ik wou voorstellen om met Bitcoin Wednesday in Amsterdam te meeten. Eerst met BIT een biertje doen oid en dan naar die bijeenkomst.
van 1000 euro even 92000 euro makenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Van 100 dollar ff 9200 dollar maken
Ja echt ziek.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Van 100 dollar ff 9200 dollar maken
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je een voorstel? Ik wou voorstellen om met Bitcoin Wednesday in Amsterdam te meeten. Eerst met BIT een biertje doen oid en dan naar die bijeenkomst.
Verder iemand hier nog input over?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klinkt als een prima voorstel
Aan alle bazen die dat gelukt is:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
van 1000 euro even 92000 euro maken
Wat niet weet kan ook niet deren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja echt ziek.
Als ik die 150 euro er toen had ingestopt. Wow... Dan is het voorlopig hoeren neuken nooit meer werken zonder dat eerste dan, want ik heb een lieve vriendin.
Wanneer is day? Ik heb net een meet gehad dus mijn ouders zullen wel raar opkijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iedere eerste woensdag van de maand, dus er zijn wel wat optiesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wanneer is day? Ik heb net een meet gehad dus mijn ouders zullen wel raar opkijken.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:23 schreef Xeanor het volgende:
https://www.cryptsy.com/users/makedeposit/106
Als je al TIPS wil depositen op cryptsy. Log eerst in voordat je naar die link gaat. Dan kan je straks direct handelen wanneer de market opent.
Dat is toch juist enorm fijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
TIPS is gewoon een borderline coin. Enorm instabiel.
Ik kom niet hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:15 schreef MichaelScott het volgende:
Maar hoe staat het nou met de meet?
Nope.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
Als ik wat bitcoins wil overmaken naar Cryptsy kan ik in mijn wallet toch gewoon die Trade key gebruiken?.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:23 schreef Xeanor het volgende:
Als je al TIPS wil depositen op cryptsy. Log eerst in voordat je naar die link gaat. Dan kan je straks direct handelen wanneer de market opent.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
richard cheese - rockafeller skank
[..]
Ik kom niet hoorik ga alleen met max meeten
Waar kan je dan zien of ze ook aankomen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:23 schreef Xeanor het volgende:
Zet het gewoon in de OP met een Poll met verschillende data ofzoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef Maxbet het volgende:
Hier dus: http://www.meetup.com/BitcoinWednesday/
Antwoord staat er inmiddels ook bijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat ik het even navraag dan.
Werkte met de vorige coins op deze manier ook prima. Kan even duren voordat ze erin staan, maar op die pagina zie je in ieder geval ook je TIPS balance dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waar kan je dan zien of ze ook aankomen?
Dank. Daar had ik al gekeken, maar toen bleef het veld met het deposit-adres leeg, wat me in verwarring bracht. Inmiddels is er een transactie onderweg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Antwoord staat er inmiddels ook bij
F5, het is de enige optie. Dan moet het in een uurtje wel lukkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Ik probeer al dagen om m'n QQcoins te verkopen op CoinedUp maar iedere keer als ik inlog en een order wil zetten ligt de boel er weer uit
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
F5, het is de enige optie. Dan moet het in een uurtje wel lukken
Ik dacht er een apart topic voor te maken, maar eerst hier even peilen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zet het gewoon in de OP met een Poll met verschillende data ofzo
Be there or be squarequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Amsterdam is echt 5 uur reizen voor mij.
5 uurquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Ga je kruipen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Brusselquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Be there or be square
Waar kom je vandaan dan?
Als ik er al 4 uur over doe om bij mijn ouders in Gouda te komenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
5 uurIk woon in Limburg en ben er in 2 uur en een paar minuten
Verdomme, zit ik weer op fok.BE .........quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Brussel
[..]
Als ik er al 4 uur over doe om bij mijn ouders in Gouda te komen.
Waarom ga je dan niet met de internationale trein? Dan is het volgens mij maar 3 uur.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Brussel
[..]
Ach, ik denk dat je het een beetje overschat. Het zal in China ook wel pareto zijn, waar 20% ruim 80% vd waarde heeft. Dit zijn vaak geen noobs en hebben er baat bij bitcoin op waarde te houden. Mijn verwachting is dat ze daarom niet allemaal zullen cashen en het systeem juist een boost geven door vertrouwen te houden. Waarom zou je btc op korte termijn willen cashen als je er op lange termijn veel meer mee kunt (verdienen).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
en mensen die bitcoins hebben kunnen het niet omwisselen voor echt geld en het opnemen
om het duidelijker te maken:
als jij in china woont en jij hebt bitcoins, heb je er in china na de 31e niets meer aan
jij kunt dan wel twv 1 miljoen dollar bitcoins hebben in china, maar die 1 miljoen dollar kun je na de 31e dus nooit meer verzilveren
Waarom snappen mensen de ernst hiervan niet in.
Dat is hetzelfde als wanneer de EU het verbiedt, jij na de 31e je bitcoin-geld niet meer op je NL rekening kunt storten. Het wordt dus geen onbruikbaar monopoly-like geld
Ik ben Nederlander hoor. Studeer hier alleenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:36 schreef Stryder het volgende:
[..]
Verdomme, zit ik weer op fok.BE .........
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Brussel
[..]
Thalys is geloof ik zelfs 2 uur, wel vrij prijzig. Maar die andere is er geloof ik inderdaad ook in 3 uur ofzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet met de internationale trein? Dan is het volgens mij maar 3 uur.
Was dan in Leuven gaan studeren... maarja vooruit maar weerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander hoor. Studeer hier alleen.
Na de 31e hebben Chinezen sowieso niets aan Bitcoins op korte, of lange termijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat je het een beetje overschat. Het zal in China ook wel pareto zijn, waar 20% ruim 80% vd waarde heeft. Dit zijn vaak geen noobs en hebben er baat bij bitcoin op waarde te houden. Mijn verwachting is dat ze daarom niet allemaal zullen cashen en het systeem juist een boost geven door vertrouwen te houden. Waarom zou je btc op korte termijn willen cashen als je er op lange termijn veel meer mee kunt (verdienen).
Ik zal het even uitleggen:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet met de internationale trein? Dan is het volgens mij maar 3 uur.
In Leuven kon ik geen Engels+Russisch studeren en mijn Frans oefenenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef Stryder het volgende:
[..]
Was dan in Leuven gaan studeren... maarja vooruit maar weer
ze kunnen prima verder op andere exchanges, en het grootste doel van veel Chinezen met Bitcoin is om juist geld uit het land te krijgen. En dat gaat dus nog steeds prima.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Na de 31e hebben Chinezen sowieso niets aan Bitcoins op korte, of lange termijn.
Ze kunnen er namelijk niet meer in handelen. Ook kunnen ze het niet cashen.
Ze kunnen het wel verder gaan op andere exchanges, maar dan moeten ze het verdiende geld ook China in krijgen (want het komt van een niet Chinese exchange, via Chinese exchanges kan het dus sowieso niet meer). Als de NL overheid al vragen stelt, dan moet je er zeker van zijn dat je grote problemen hebt als je een Chinese wet overtreedt.
Waar haal je deze cijfers van af? Linkje?quote:De 'grote spelers' weten wanneer ze moeten stoppen. De grote spelers riskeren meer dan de kleine spelers. Als zij 1 miljoen kunnen verdienen, kunnen ze ook 1 miljoen verliezen.
Er zijn sowieso veel meer kleine spelers dan grote spelers. Als alle kleine spelers uitcashen, dan maakt het sowieso niet zoveel uit wat de grote spelers doen. Die zullen dan ook wel uitcashen omdat alle kleine spelers samen heel makkelijk een crash kunnen veroorzaken.
Is er geen BTC-bijeenkomst in Brussel?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen:
- Eerst moet ik naar de premetrohalte lopen = 10 minuten
- Premetro+metro naar Brussel Centraal = 40 minuten (inclusief wachttijden)
- Trein naar Rotterdam Centraal = 2 uur
- Trein naar Amsterdam = 1 uur
5 uur is misschien een beetje overdreven, maar het duurt toch wel minimaal 4 uur. Of ik moet toevallig een weekje bij mijn ouders zijn en dan vanaf Gouda naar Amsterdam komen.
Mensen die voor 1 miljoen aan coins hebben weten dan echt wel hoe ze dat hun land in kunnen krijgen hoor, wees daar maar niet bang voor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Na de 31e hebben Chinezen sowieso niets aan Bitcoins op korte, of lange termijn.
Ze kunnen het wel verder gaan op andere exchanges, maar dan moeten ze het verdiende geld ook China in krijgen (want het komt van een niet Chinese exchange, via Chinese exchanges kan het dus sowieso niet meer). Als de NL overheid al vragen stelt, dan moet je er zeker van zijn dat je grote problemen hebt als je een Chinese wet overtreedt.
De 'grote spelers' weten wanneer ze moeten stoppen. De grote spelers riskeren meer dan de kleine spelers. Als zij 1 miljoen kunnen verdienen, kunnen ze ook 1 miljoen verliezen.
Er zijn sowieso veel meer kleine spelers dan grote spelers. Als alle kleine spelers uitcashen, dan maakt het sowieso niet zoveel uit wat de grote spelers doen. Die zullen dan ook wel uitcashen omdat alle kleine spelers samen heel makkelijk een crash kunnen veroorzaken.
Communityquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Bijzonder dat Dogecoin als een soort grapcoin toch zo populair is en volgens een hoop nog gaat stijgen.
Nope.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is er geen BTC-bijeenkomst in Brussel?
Dit is trouwens niet altijd waar, het verlies is hooguit de inleg. Dus als je uitgaat van grote spelers die hun inleg + veel meer er al uit hebben en alleen nog maar met winst spelen zullen ze juist tot meer risico bereid zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Maxbet het volgende:
De 'grote spelers' weten wanneer ze moeten stoppen. De grote spelers riskeren meer dan de kleine spelers. Als zij 1 miljoen kunnen verdienen, kunnen ze ook 1 miljoen verliezen.
Hoe quote je dat van mij? Die tekst komt van GTAquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet altijd waar, het verlies is hooguit de inleg. Dus als je uitgaat van grote spelers die hun inleg + veel meer er al uit hebben en alleen nog maar met winst spelen zullen ze juist tot meer risico bereid zijn.
Maar als de bekendheid van bitcoin blijft groeien zal de community voor bitcoin relatief kleiner worden en dan zal hij toch juist zijn waarde gaan verliezen?quote:
* Stryder zwaait vanaf de maanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:29 schreef Stryder het volgende:
Kuch 2,5 miljoen dollar buy support op FTC
Zullen we daar een BTC-meet houden?quote:
surequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zullen we daar een BTC-meet houden?
Nee, Bitcoin heeft al zoveel momentum dat een community actie zoals $30k voor een bobslee team ophalen niet echt effect meer heeft. Andersom ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar als de bekendheid van bitcoin blijft groeien zal de community voor bitcoin relatief kleiner worden en dan zal hij toch juist zijn waarde gaan verliezen?
Ik denk van niet. De grote spelers hebben de meeste waarde vast en zullen op andere exchanges verder handelen. Ze zullen juist profiteren van deze crash. Behoefte om te cashen is er niet, hooguit alles verhuizen naar andere sites. Kleintjes zullen gaan maar zal slechts zo'n 100 dollar schelen op de koers, let maar op.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Best bijzonder inderdaad. Ik hoop dat Coinye het nog gaat worden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Bijzonder dat Dogecoin als een soort grapcoin toch zo populair is en volgens een hoop nog gaat stijgen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, Bitcoin heeft al zoveel momentum dat een community actie zoals $30k voor een bobslee team ophalen niet echt effect meer heeft. Andersom ook niet.
quote:
Foutjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe quote je dat van mij? Die tekst komt van GTA
Posten van privépics in dat andere topicquote:
quote:
is geen privéquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Posten van privépics in dat andere topic
Daar merk je niets meer van na de operatiequote:
Ja maar het is een mooi vrouwtje hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:48 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb MAxbet aangemeld voor een gangbang
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja maar het is een mooi vrouwtje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |