Ze moeten van te voren voorspellen wie ja zegt. als dat klopt telt dat dubbel iddquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik/we zijn er net achter: als diegene die je kiest ja zegt geldt de stem dubbel.
dankequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze moeten van te voren voorspellen wie ja zegt. als dat klopt telt dat dubbel idd
Was de lapo van het vorige topic...quote:
Welke vraag?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
Die vraag weet ik niet. Ik gok Marianne 'Ich bin wie du' Rosenberg.
Wie er volgend seizoen in de jury zit. De andere naam weet ik al niet meer, die kende ik niet.quote:
volgend seizoen? deze is net begonnenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie er volgend seizoen in de jury zit. De andere naam weet ik al niet meer, die kende ik niet.
Ow ja dan heb ik de vraag niet goed gelezen zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:39 schreef Burner82 het volgende:
Maar jury nu is: Jury: Mieze Katz, Marianne Rosenberg, Prince Kay One, Dieter Bohlen
Dat had hij al gezegd dat hij ze beide deed... Maar het was idd wel ontzettend slechtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
Kolere wat vals. Uh wat 2 liedjes door elkaar
Oh had ik niet gehoord af en toe hapert het een beetje.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat had hij al gezegd dat hij ze beide deed... Maar het was idd wel ontzettend slecht
Die tattoos doen ernstig afbreukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
En, is het wat? Beetje teveel tattoos naar mijn smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |