SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onnodig, die kunnen er helemaal niks van. Dit gaat Feyenoord makkelijk winnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:13 schreef PizzaGeit het volgende:
We laten ADO nog in de wedstrijd komen ook
Wel een prima speler. Ik hoop dat hij eens een tijdje fit blijft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Boetiüs kan alleen mooie goals scoren. Tegen Go Ahead had ie ook drie één op één kansen
Hoeveel loopt zo'n Maher eigenlijk per wedstrijd? Zijn zulke statistieken van Eredivsie wedstrijden ook ergens te vinden?quote:
Gelukkig krijgen we zo PSV nog voor de overtreffende trap van slecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alphen aan den Rijnse Boys F4 vs. Leeuwardse Leeuwen F5 is beter voetbal dan dit, gok ik zo
Kolere, waarom betrek je PSV hier nou meteen bij?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we zo PSV nog voor de overtreffende trap van slecht.
Waarom niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kolere, waarom betrek je PSV hier nou meteen bij?
Beetje humor erbij kan geen kwaadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sommige users hier krijgen werkelijk niets anders uit hun poten dan dezelfde 10 posts, steeds ietsje anders verwoord.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tja, begin als PSV supporter dan ook niet over slecht voetbal...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:20:16PSV start tegen AZ in dezelfde opstelling als in de Arena. Dus Ruiz rechtsbuiten. #psvaz reageer retweet
Tientallen generaties van Duindorp inteelt, dit is het resultaat.quote:
Ruiz.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:20:16PSV start tegen AZ in dezelfde opstelling als in de Arena. Dus Ruiz rechtsbuiten. #psvaz reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tientallen generaties van Duindorp inteelt, dit is het resultaat.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:21:04FC Kopenhagen heeft een bod gedaan op Zanka. PSV heeft tegenvoorstel gedaan. Alle details dadelijk op VI.nl reageer retweet
15 miljoen, minimaalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:21:04FC Kopenhagen heeft een bod gedaan op Zanka. PSV heeft tegenvoorstel gedaan. Alle details dadelijk op VI.nl reageer retweet
Gewoon wegdoen die gast, bij het eerste bod zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Had hem woensdag dan gewoon op linksbuiten gezetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Kunnen ze voor Schaken niet elke wedstrijd een Bulthuis als tegenstander erin zetten?
Jetro Willems is er pas weer in aprilquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Kunnen ze voor Schaken niet elke wedstrijd een Bulthuis als tegenstander erin zetten?
Dit verneukt PSV ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze ook weer 2 centrale verdedigers gaan halen dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je altijd zien, net op het moment dat PSV hem heeft klaargestoomd voor het grote werk, vertrekt hij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die kerel geblesseerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jetro Willems is er pas weer in april
Ze hebben hem uiteindelijk te rustig gebracht ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal je altijd zien, net op het moment dat PSV hem heeft klaargestoomd voor het grote werk, vertrekt hij.
Godverquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal je altijd zien, net op het moment dat PSV hem heeft klaargestoomd voor het grote werk, vertrekt hij.
De Boer gaf al gehoor aan deze oproep woensdag. Helaas kan Schaken zelfs zonder tegenstander niet voetballen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Denswil had ook een mooie woensdagquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De meest zinloze lange bal komt op de naam van Boëtius.
Bulthuis deed aanvallend niets (tenminste voor Utreg) dus was Schaken wat minder snel uitgeteldquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De Boer gaf al gehoor aan deze oproep woensdag. Helaas kan Schaken zelfs zonder tegenstander niet voetballen.
Laatste 10 minuten was Feyenoord niks beter hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:26 schreef markvanrinsum het volgende:
de onterechte 1-0 feyenoord is 10 keer beter
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Van die premie kan Beugelsdijk weer een mooie tribal sticker kopen voor op zijn Golf.
Van die premie kan Beugelsdijk weer een mooie tribal sticker kopen voor op zijn Golf.
Als ik hem was zou ik die Golf inruilen voor een mooie Honda Prelude.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Neequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand een gif van de goal?
Ik kijk een beetje op tegen Tyronquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bescheidenheid is goed, nederigheid niet.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand een gifje van dat dansje van Beugelsdijk na zijn kool?
Alsnog beter dan Leo Driessenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:32 schreef Caland het volgende:
Deze commentator betrekt altijd van die kansloze statistieken erbij.
Voor wiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Doe Schaken maar wisselen in de rust
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand een gifje van dat dansje van Beugelsdijk na zijn kool?
Wat ben je weer bescheiden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tyron is ook een mens, net als jij en ik.
Met een beetje mazzel hoef je dan niet naar PSV te kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn ogen krijgen aids van deze wedstrijd.
Of die idioot die zijn eigen mening als commentaar gebruikt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Leo Driessen
Arno?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Feyenoord mist gewoon kwaliteit. Maar het zal wel weer aan iets anders liggen, de concentratie o.i.d.
[..]
Of die idioot die zijn eigen mening als commentaar gebruikt.
En Theo Reitsmaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Leo Driessen
RON DE RIJKquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Feyenoord mist gewoon kwaliteit. Maar het zal wel weer aan iets anders liggen, de concentratie o.i.d.
[..]
Of die idioot die zijn eigen mening als commentaar gebruikt.
quote:
Ze moeten elke keer beademingsapparatuur met Theo meesturen. Die kosten zie je ook wel terug in de Foxie abonnementsprijs.quote:
Wat een knotsgekke wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord moet na de rust uit een ander vaatje gaan tappen.
De clichés rollen er weer fantastisch uit.
Ach, Feyenoord wordt gewoon met de rug tegen de muur gezet. Ado stuurt Feyenoord van het kastje naar de muur. Het geluk ontbreekt!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat een knotsgekke wedstrijd.
Het zit er gewoon niet in vandaag.
Het ontbreekt Feyenoord aan stootkracht.
De bal is rond, het kan nog in de 2e helft.
Feyenoord speelt niet zijn eigen spelletje vandaag.
ADO scoort 2 seconden nadat de blessuretijd is afgelopen KNJB
Mijn favoriete liedje van Zanger Rinus.quote:
Ik las XDquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord titelkandidaat: 'Uitschakeling verandert dat niet'
Ruben Schaken meldt dit in het AD.
Tsja Schaken.. wat is die man slechtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar hij heeft wel wat mondjes gesnoerdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:40:52Geen woorden voor! #adofey reageer retweet
twitter:simwasse twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:42:43@JanDirkStouten WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS reageer retweet
Nu heb je 'm.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:40:52Geen woorden voor! #adofey reageer retweet
twitter:simwasse twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:42:43@JanDirkStouten WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS reageer retweet
Deze weblog lees ik altijd als ik even af wil koelenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:42 schreef Paul het volgende:
UTRECHT GAAT VERDOMME NOU ES WINNEN JAIK BEN NU AL ZIEDEND IK SCHUIMBEK
Niet zoveel praatjes jijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat dansjegraag een gifje hiervan gr gr
Feyenoord zit in de hoek waar de klappen vallen. Ze waren de eerste minuten echt niet de mindere. Als die bal er in de eerste minuten niet in gaat, krijg je een heel ander duel. Dit was een helft met twee gezichten. Feyenoord heeft het wel aan zichzelf te danken. Ze voetbalden tegen zichzelf door al die kansen te missen. Ze liepen achter de feiten aan en daardoor kregen ze de rekening gepresenteerd. De 2-0 viel ook op een heel vervelend moment, net voor rust. Als je zelf niet scoort, doet de tegenstander het wel. Vervolgens gaan de koppies hangen natuurlijk, daarmee speel je de tegenstander in de kaart. Schaken wisselen helpt niet, het blijft natuurlijk een teamsport. Je moet roeien met de riemen die je hebt. Ach, als ze deze verliezen, dan weten ze het natuurlijk: er komen nog 14 finales!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord wordt gewoon met de rug tegen de muur gezet. Ado stuurt Feyenoord van het kastje naar de muur. Het geluk ontbreekt!
okquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat dansjegraag een gifje hiervan gr gr
Als deze post in het Engels was geweest had het nog wat geleken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Feyenoord zit in de hoek waar de klappen vallen. Ze waren de eerste minuten echt niet de mindere. Als die bal er in de eerste minuten niet in gaat, krijg je een heel ander duel. Dit was een helft met twee gezichten. Feyenoord heeft het wel aan zichzelf te danken. Ze voetbalden tegen zichzelf door al die kansen te missen. Ze liepen achter de feiten aan en daardoor kregen ze de rekening gepresenteerd. De 2-0 viel ook op een heel vervelend moment, net voor rust. Als je zelf niet scoort, doet de tegenstander het wel. Vervolgens gaan de koppies hangen natuurlijk, daarmee speel je de tegenstander in de kaart. Schaken wisselen helpt niet, het blijft natuurlijk een teamsport. Je moet roeien met de riemen die je hebt. Ach, als ze deze verliezen, dan weten ze het natuurlijk: er komen nog 14 finales!
Zat er gewoon aan te komen. Al is het wel des Feyenoords dat ie zo laat valtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Die doet zeer, zo 3 seconde voor rust de 2-0
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze weblog lees ik altijd als ik even af wil koelen
Steuntje in de rug
Jammer dat hij niet naar de cornervlag rende en een wat langere versie uitvoerde. Nu wordt dit nooit een internationale hit.quote:
Geniaal op zich wel dat FOK! zulke vieze idioten aan de redactie toevoegt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze weblog lees ik altijd als ik even af wil koelen
Steuntje in de rug
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geniaal op zich wel dat FOK! zulke vieze idioten aan de redactie toevoegt.
Paul zit daar onder het gezag van zijn beste vriend: René.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geniaal op zich wel dat FOK! zulke vieze idioten aan de redactie toevoegt.
Met je met je kutfeyenoord! En zus en zo! Ik zeg je bent godverredomme niet goed bij je verstand! Ado speelt thuis! Nou daar heb Feyenoord nog nooit van van van gewonnen! Je bent godverdomme niet goed wijf! Dus ik zeg bemoei je met je eigen teringzooitje!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat wijf kan lekker vrete gaan koken
hebben jullie de kwaliteit niet voor iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Helaas kunnen wij geen Ajaxje doen door 2 keer te scoren uit 1 kans in de laatste minuut
Nog een vreugdedansje gemaakt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat doelpunt van Beugelsdijk
Niet dekken, niet meespringen en ook heel de hoek openlaten.
Koeman is boos
Rene?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paul zit daar onder het gezag van zijn beste vriend: René.
Johnny4Oranjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heitinga scoort voor Everton
Moest er wel hartelijk om lachen, maar ik heb mijzelf voorgenomen geen voetbal te kijken dus ik ontken alles.quote:
Littlerabbit is tegenwoordig voor Heerenveen.quote:
Oh, ben je aan het studeren, officieel dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moest er wel hartelijk om lachen, maar ik heb mijzelf voorgenomen geen voetbal te kijken dus ik ontken alles.
twitter:PSV twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:39:11OPSTELLING PSV tegen AZ: Zoet; Willems, Rekik, Bruma, Arias; Maher, Schaars, Park; Depay, Locadia en Ruiz. #psvaz reageer retweet
twitter:
Ja opperste concentratie. Ik zal dan ook absoluut niet overwegen te reageren op FOK!.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, ben je aan het studeren, officieel dan?
Thanksquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:39:11OPSTELLING PSV tegen AZ: Zoet; Willems, Rekik, Bruma, Arias; Maher, Schaars, Park; Depay, Locadia en Ruiz. #psvaz reageer retweet
twitter:
Dat is wel aardig heequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Koesteren jongen. Ik gun het je.
Word er helemaal geestelijk gestoord van je oud pleuriswijf !!! En nou hou je je muil een keer want ik word er doodziek van!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met je met je kutfeyenoord! En zus en zo! Ik zeg je bent godverredomme niet goed bij je verstand! Ado speelt thuis! Nou daar heb Feyenoord nog nooit van van van gewonnen! Je bent godverdomme niet goed wijf! Dus ik zeg bemoei je met je eigen teringzooitje!
Nee hoor, Koeman heeft geen plan B.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het plan B van Feyenoord =
Armenteros
Koeman zijn tactiek is om extra gewicht in te brengen. In kilo's welteverstaan xDquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, Koeman heeft geen plan B.
thuis?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:54 schreef Paul het volgende:
Maar toch wint Utrecht van Ajax volgende week
Mitchellquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Welke Schet is dit eigenlijk?
Hele seizoen weer goed.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:54 schreef Paul het volgende:
Maar toch wint Utrecht van Ajax volgende week
Serieus G?quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is Feyenoord ongelooflijk slecht of lijkt dat zo?
Vies dik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is Armenteros te dik of lijkt dat zo?
nu nog een in je bedjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde een vrouw kreunen op de TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |