Ik huil zoutzuur.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ik druppel altijd zoutzuur op mijn handpalm
Hij mag dan misschien geen psychopaat zijn, maar schijnbaar wel paranoïdequote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef eend112 het volgende:
Hoezo word je raar aangekeken? Hoe weet je dat zo zeker dan? Heb dit nog nooit meegemaakt hoor
Daar kan ik zo boos om worden! Zo ben ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik sta ook altijd meer om me heen te kijken of ik iemand zie die niet huilt zodat ik hem kan ontmaskeren als de vieze hypocriet die het duidelijk gemunt heeft op het 160-delige Sèvres servies dan dat ik aandacht besteed aan de kist.
En hij maakt een selfie terwijl hij de kist een thums up geeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:27 schreef theunderdog het volgende:
Het feit dat je je druk maakt om hoe andere je zien toont aan dat je geen psychopaat bent.
Een echte psychopathische baas kijkt de huilende menigte aan en lacht en knipoogt even naar ze.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En hij maakt een selfie terwijl hij de kist een thums up geeft.
Dat doe je toch al door niet te huilen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:12 schreef SaucyCock het volgende:
Waarom doen alsof ik een psychopaat ben?
Ik denk dat hij zelf dood is en zich tijdens z'n begravenis heeft geërgerd aan mensen die niet huilen. Het blijft een FOK!ker natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Hij mag dan misschien geen psychopaat zijn, maar schijnbaar wel paranoïde
Nou zeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En hij maakt een selfie terwijl hij de kist een thums up geeft.
Een psychopaat zou dat doen he, jij dus niet.quote:
Als je een echte taalnasi was verbeterde je mijn fouten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik moet meer huilen om de taalkennis van TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |