Is de afgelopen jaren tussendoor toch ook gewoon open gebleven?quote:Op maandag 16 mei 2016 09:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoop wel dat het subforum ook de rest van het jaar openblijft, anders heb ik niks meer te doen op Fok!
Dat is ook weer zo. Gelijk hebben jullie ook dat er altijd wel nieuws is, we krijgen de komende maanden te weten welke landen volgend jaar mee doen.quote:Op maandag 16 mei 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Is de afgelopen jaren tussendoor toch ook gewoon open gebleven?
We staan ook niet meer bij de tijdelijke fora in de Index.
Daarbij was Douwe Bob al 9 maanden met zijn optreden bezig, dus over een maand of 3 hebben ze de volgende kandidaat alweer bepaald. Lijkt me. Er is weer zo'n lange voorbereiding nodig vind ik
Dit . Die hulp was zeker tijdens de livetopics onmisbaar.quote:Op zondag 15 mei 2016 22:06 schreef Peter het volgende:
Dank iBenny voor je inzet
En die van de andere crew ook natuurlijk.
Daar zullen we nooit helemaal uitkomen. De ene groep gooit een topic het liefst vol met 300 gifjes, het liefst met inside jokes. Weer een andere groep vindt het totaal onleesbaar worden en ervaart het als irritant.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond het wel beetje lame dat het verboden was om gifjes of plaatjes of tweets te posten
Topics gaan toch al zo hard, dat het in mijn ogen beter is om het gewoon maar te laten staan. Er is ook een groep mensen die liever grapjes maken over de gebeurtenissen tijdens ESF, zoals ik. Dan is het jammer dat ik dan geweerd word
Naast het 'geschiedenis'-topic denk ik ook dat Cyan9 het daadwerkelijke Oekraïne topic bedoelde, waar de titel van het nummer is vervangen door "Free Crimea".quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:19 schreef yvonne het volgende:
ik heb even gevraagd waar ze heen willen, hier hoort het iig niet
Topquote:
Mag #TeamWaylon uit de TT van dat POLL topic ajb?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:24 schreef iBenny het volgende:
Was ook eerlijk gezegd de bedoeling, maar erbij ingeschoten. Nu alsnog geregeld.
Beide trouwens... Klein beetje anders dan je suggestie, om het toch in lijn te houden met de reeds bestaande topics.
Zou wat mij betreft gewoon moeten kunnen. Maar vooruit... #donequote:Op woensdag 25 mei 2016 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag #TeamWaylon uit de TT van dat POLL topic ajb?
Er is iemand die zich daaraan een beetje stoort. En ach, we zijn de rotste niet ...
Waarop doel je precies?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:24 schreef Andromache het volgende:
Toch blijf ik me afvragen, hoe MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!) zich verhoudt tot het veeg zonder ban-beleid alhier...
Yes. Done.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:49 schreef Arcee het volgende:
ESF / [2017] NED: O'G3NE naar het Eurovisie Songfestival 2017 - Deel 2
Mag deze weer open?
Welke?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
Mag deze onderaan de OP van het Ned topic. Kan zelf de op niet meer aanpassen.
Ik neem aan dat je deze bedoelde?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
Mag deze onderaan de OP van het Ned topic. Kan zelf de op niet meer aanpassen.
Yes. Of course... Dit weekend zal ik alles aanpassenquote:Op woensdag 1 februari 2017 10:51 schreef Greys het volgende:
Er zijn al wat nummers bekend, kunnen de topics daarvan gewijzigd worden qua TT met artiest en titel? En dan het uiteindelijke nummer even in de OP van dat landentopic erbij gezet ajb?
En er staat nog een 'deelnemers 2016' topic sticky.
Kan het een beetje omgebouwd worden allemaal, we krijgen nu in vrij rap tempo de nummers bekend dus het ESF forum moet wel een beetje bijblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |