Mensquote:
Ik weet het Mens!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:40 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
MensNiemand die na 17 seconden al een reply voor je klaar heeft.
Hoe kan ik het subtiel vragen? Want bij het woord trouwen en kinderen schrikken de meeste al haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:41 schreef trovey het volgende:
Kinderwens van die 35 jarige?Als dertiger zit men vaak toch duidelijk in een andere levensfase, velen willen dan toch wel settelen, niet iedereen overigens dus dat moet je met die persoon zelf bespreken.
Buiten uiteraard dat je gewoon in een andere tijd bent opgegroeid.
Wat?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:13 schreef za18za18 het volgende:
Hello,
Waar ik benieuwd naar ben is het volgende;
Ik ben 23 jaar en degene die ik sinds korte tijd date is 35 jaar. Ik ben ouder dan mijn leeftijdsgenoten in mijn doen en laten maar toch dat neemt niet het verschil in leeftijd weg (dat realiseer ik mij).
-Wat zijn zaken waar ik op moet letten die later een probleem kunnen vormen?
-Heeft iemand van die leeftijd sneller de behoefte om te settelen?
-Tips voor mij om dat (indirect) te vragen? Iedereen zegt namelijk iets serieus te zoeken.
Groet!
Gewoon eens een balletje opgooien hoe die persoon de toekomst voor zichzelf ziet?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:42 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het subtiel vragen? Want bij het woord trouwen en kinderen schrikken de meeste al haha.
Haha ja inderdaad.. kon zelf ook niets anders bedenkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon eens een balletje opgooien hoe die persoon de toekomst voor zichzelf ziet?
Als de 35 jarige een vrouw is en nog een kinderwens heeft dan zal diegene toch niet te lang willen wachten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:44 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad.. kon zelf ook niets anders bedenken
Er zaten 18 minuten tussen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:40 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
MensNiemand die na 17 seconden al een reply voor je klaar heeft.
Het is een man, zie de vorige post..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:55 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Laat het allemaal lekker op z'n beloop. Behalve als ze kinderen heeft, dan wordt het wel lastiger, die gaan altijd voor.
Is hij niet al gesettled? Als hij gewoon op zichzelf woont, is hij imo al gesettled. Of woont hij nog bij zijn ouders?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:13 schreef za18za18 het volgende:
Hello,
Waar ik benieuwd naar ben is het volgende;
Ik ben 23 jaar en degene die ik sinds korte tijd date is 35 jaar. Ik ben ouder dan mijn leeftijdsgenoten in mijn doen en laten maar toch dat neemt niet het verschil in leeftijd weg (dat realiseer ik mij).
-Wat zijn zaken waar ik op moet letten die later een probleem kunnen vormen?
-Tips voor mij om dat (indirect) te vragen?
Groet!
Nou ikzelf ben dus 35 en op zich kan het leeftijdsverschil best werken, kinderen denken de meeste mannen na hun 30e ongeveer wel aan, maar als jij wilt settelen met hem, dan is het misschien wel handig als jij qua interesses en qua levensstyle op 1 lijn met hem ligt, dus ik zou toch even samen praten daarover.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:13 schreef za18za18 het volgende:
Als jij niet besluit om dan met 35 aan kinderen te beginnen is het niet zo'n probleem toch (voor die kinderen die dan komen bedoel ik eigenlijk want die hebben dan wel een erg oude paquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:47 schreef za18za18 het volgende:
Inderdaad wel handig, voor mij vanzelfsprekend maar hier niet natuurlijk..
Ik (23) ben vrouw, (35) is een man.
Dit dus. Je ziet het ook steeds meer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:13 schreef mrspoeZ het volgende:
Oooh, v 23 en m 35, das niet echt bijzonder, andersom komt minder voor. Gewoon daten zolang het leuk is, serieuze dingen komen dan vanzelf wel een keer aan de orde. Of niet.
Dit dus. Voor hetzelfde is het over een half jaar voorbij.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:06 schreef Sekhmet het volgende:
Jullie zijn nog aan het daten. Leer elkaar eerst gewoon wat beter kennen. Nu al over kinderen en samen settlen praten lijkt mij nog helemaal niet aan de orde...tenzij èèn van jullie daar een hele uitgesproken mening over heeft, maar dan komt het onderwerp vanzelf wel op tafel te liggen.
Altijd leuk, mensen die hun situatie algemeen geldend makenquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:52 schreef Broadway het volgende:
Wat zit je nou moeilijk te doen over een paar jaar leeftijdsverschil ? Mijn vrouw is 24 jaar jonger en we genieten gewoon van de liefde want dat is waar het om gaat.
Leeftijd zegt echt helemaal niks hoor, de oudere heeft alleen wat meer levenservaring.
Ach je kunt ook gewoon lekker in je sociaal-maatschappelijk verantwoorde hokje blijven zitten, voor sommigen wel zo veilig. Jongetje 3 jaar ouder dan het meisje is het dan toch ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:09 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Altijd leuk, mensen die hun situatie algemeen geldend maken
Moet hier toch altijd weer om lachen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:13 schreef za18za18 het volgende:
Ik ben ouder dan mijn leeftijdsgenoten in mijn doen en laten
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Wel altijd grappig dat iedereen zichzelf ouder vindt voor zijn/ haar leeftijd. Zeker als het om oudere mensen in relaties gaatmaar dat is (zelf reflectief gezien) natuurlijk ook veel interessanter dan zeggen dat je een enorm kinderachtige 35 jarige die op jong en onvolwassen grut valt aan de haak hebt geslagen
![]()
Wat ben ik blij dat ik me nog steeds 18 voel en als 16 jarige gedraag soms![]()
Ik voel me ook nog steeds 18.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:26 schreef SicSicSics het volgende:
Wel altijd grappig dat iedereen zichzelf ouder vindt voor zijn/ haar leeftijd. Zeker als het om oudere mensen in relaties gaatmaar dat is (zelf reflectief gezien) natuurlijk ook veel interessanter dan zeggen dat je een enorm kinderachtige 35 jarige die op jong en onvolwassen grut valt aan de haak hebt geslagen
![]()
Wat ben ik blij dat ik me nog steeds 18 voel en als 16 jarige gedraag soms![]()
"ik zit nu al elke dag achter de geraniums naar buiten te staren, ik zeik op de jeugd van tegenwoordig, ik ga niet uit, liever de hele avond bankhangen en sbs6 kijken, ik ben zoo volwassen"quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik voel me ook nog steeds 18.
Van die paupers die zich superieur voelen omdat ze zich "volwassener" voelen. Dat zijn vaak van die zure onzekere saaie mensen.
GMTA jonguh!quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:28 schreef Murdera het volgende:
Moet hier toch altijd weer om lachen.
Iedereen moet doen wat hij/zij als prettig ervaart. Alleen de houding dat wat goed is voor de een, goed is voor elk, is bespottelijk. Niks meer, niks minderquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:19 schreef Broadway het volgende:
[..]
Ach je kunt ook gewoon lekker in je sociaal-maatschappelijk verantwoorde hokje blijven zitten, voor sommigen wel zo veilig. Jongetje 3 jaar ouder dan het meisje is het dan toch ?
maar jij bent echt een ontiegelijke kleuter voor je leeftijd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:52 schreef Broadway het volgende:
Wat zit je nou moeilijk te doen over een paar jaar leeftijdsverschil ? Mijn vrouw is 24 jaar jonger en we genieten gewoon van de liefde want dat is waar het om gaat.
Leeftijd zegt echt helemaal niks hoor, de oudere heeft alleen wat meer levenservaring.
Vooral vragen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:42 schreef za18za18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het subtiel vragen? Want bij het woord trouwen en kinderen schrikken de meeste al haha.
Waarom wil je het vragen? Omdat jij graag snel wilt trouwen en kinderen krijgen of omdat je wilt weten hoe hij erover denkt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:42 schreef za18za18 het volgende:
[..]
lust ook wel een kippetje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef Murmeli het volgende:
En check ff of je niet een lekker jong kippetje voor tussendoor bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |