quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:10 schreef Mord_Sith het volgende:
Wat triest
Kuttuig dat zich niet in kan houden
Hoe kan jij modje zijn als je paar dagen oud bent?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:10 schreef Mord_Sith het volgende:
Wat triest
Kuttuig dat zich niet in kan houden
Magische krachten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hoe kan jij modje zijn als je paar dagen oud bent?
Klonen mag alleen niet als je gebanned bent.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
En dan zeggen dat klonen niet mag, jezus
Serieus?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klonen mag alleen niet als je gebanned bent.
Ik snap het sowieso niet. Er is niet van waarde, alleen emotionele waarde.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:13 schreef Hekwerk het volgende:
Zal toch niet zo zijn dat ze op begraafplaatsen ook al camera's moeten gaan hangen..
Ja. Al is het waarschijnlijk ook niet de bedoeling dat je een shitload aan kloons gaat maken als je niet gebanned bent, maar in principe mag het volgens mij gewoon.quote:
Allright ik post niet meer vanaf deze danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Al is het waarschijnlijk ook niet de bedoeling dat je een shitload aan kloons gaat maken als je niet gebanned bent, maar in principe mag het volgens mij gewoon.
hehehquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:15 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Allright ik post niet meer vanaf deze dan
gr gr
Ik wist het niet mangquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:15 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje opletten lief
Ik heb de voorwaarden gelezen en ga akkoord. (lees: Danny mag je in je kontje boren)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De voorwaarden niet van A tot Z kennen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:24 schreef SaucyCock het volgende:
Daarom ligt mijn opa hier gewoon in de tuin begraven.
En 't pensioen loopt door, zeker?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:24 schreef SaucyCock het volgende:
Daarom ligt mijn opa hier gewoon in de tuin begraven.
Die worden gewoon met grof geweld omgetrapt, of er wordt van alles bij gepakt uit de omgeving (beeldjes en stenen etc. van andere graven dus) om die dingen kapot te slaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar hoe sla je in godsnaam een grafsteen kapot, met een breekijzer ofzo
Kut voor jullie, ts. Stelletje randdebiel tuig is het
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die worden gewoon met grof geweld omgetrapt, of er wordt van alles bij gepakt uit de omgeving (beeldjes en stenen etc. van andere graven dus) om die dingen kapot te slaan.
Een Duitse herder die het vel van je bips af scheurt dat moeten we op een kerkhof hebben. Ik heb een Nederlandse verzetstrijder in de familie is gedood door de Duitsers. Heeft een gedeeld monument ter herdenking op het kerkhof. Als daar iemand met zijn flikken aankomt zou ik razend zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:13 schreef Hekwerk het volgende:
Zal toch niet zo zijn dat ze op begraafplaatsen ook al camera's moeten gaan hangen..
Ben ik groot voorstander van. mensenrechten kun je naar mijn mening verspelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die zulke dingen doen, zouden ze in een kooi moeten opsluiten.
Beesten horen behandeld te worden als beesten.
En wat hebben jullie in de tussenliggende 6 jaar met hem gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:09 schreef Hekwerk het volgende:
Zal het even kort uitleggen.
In 2008 is mijn opa overleden aan longkanker nu hebben we ervoor gekozen om hem te laten begraven.
Tokkie gespot!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die zulke dingen doen, zouden ze in een kooi moeten opsluiten.
Beesten horen behandeld te worden als beesten.
idd en dan samen de rest omknallequote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:11 schreef eend112 het volgende:
Terechte klacht, gebeurd dat vaker daar ofzo? anders gaan we met fok! knokploeg ze daar een keer opwachten verdomme
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Mensen die zulke dingen doen, zouden ze in een kooi moeten opsluiten in hetzelfde graf moeten bijzetten. Levend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |