Ja weet ik niet, die vent is een uit de kluiten gewassen Groningse trekkermonteur, zeg maar niet dik maar groot en lomp. Lijkt mij wel een vriendelijke gozer, is zo op het oog ook het eerste vriendje die ik bij haar vindt passen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:49 schreef Timwonnacott het volgende:
18-19 jarige mensen met een baard.![]()
Slechte smaak dat zusje van jou.
picsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Damn mijn zusje is een hoer
ik zou, als ik er vroeg bij was, haar vader kunnen zijn geweestquote:Op zondag 26 januari 2014 01:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pics
stel je zou het nummer van een 14/15 jarig meisje krijgen, bellen wel/niet? (vraag niet voor bobber, david of een andere 16 jarige lelelele)
17.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pics
stel je zou het nummer van een 14/15 jarig meisje krijgen, bellen wel/niet? (vraag niet voor bobber, david of een andere 16 jarige lelelele)
qftquote:Op zondag 26 januari 2014 02:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou, als ik er vroeg bij was, haar vader kunnen zijn geweest
nee dus...
Hoe oud ben je zelf dan? Scheel ook 5 jaar met m'n vriendin, die is 20quote:Op zondag 26 januari 2014 01:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pics
En jij 15?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf dan? Scheel ook 5 jaar met m'n vriendin, die is 20
ja!quote:Op zondag 26 januari 2014 02:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Poll: Zou je een vijftienjarig meidje ballen?
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zou best wel goeie zijn hoor, als ik een 20 jarige weet te fixen ahahahaquote:
Valt wel meequote:
Ja maar die is 85quote:Op zondag 26 januari 2014 03:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja mijn oma knallen is ook legaal, doe ik toch ook niet? Legaal zegt niks
IK WAS EERSTE TOEN VOLGENS MIJquote:Op zondag 26 januari 2014 11:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Filmpje van het doolhof event
Meer heb ik helaas niet
Maar je vriendin is volwassen. Het verschil tussen vijftien en twintig is veel groter dan tussen twintig en vijfentwintig.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf dan? Scheel ook 5 jaar met m'n vriendin, die is 20
Edit: Oh ja kan wel, volgens mij hadden we het event 2 keer gedaan ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
IK WAS EERSTE TOEN VOLGENS MIJ
of 2e/3e
Heb nog steeds geen prijsquote:Op zondag 26 januari 2014 11:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Edit: Oh ja kan wel, volgens mij hadden we het event 2 keer gedaan ofzo.
Heb je hem heel boos aangekeken?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:02 schreef TJV het volgende:
Een of andere tyfusmocro dacht dat ie in mijn stamkroeg aan mijn vriendin mocht zitten. Dat heeft ahmed geweten.
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:02 schreef TJV het volgende:
Een of andere tyfusmocro dacht dat ie in mijn stamkroeg aan mijn vriendin mocht zitten. Dat heeft ahmed geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |