quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Tuurlijk zijn dieren bang voor randdebielen als jij.
Ah, de zorgboerderijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:22 schreef Zeetakje het volgende:
Ik aai koeien. Elke dag. Wees maar jaloers nikon
Is dat een siamese kip?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:07 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zijn zoveel dieren bang voor mensen?Heel veel dieren zien er aai/knuffelbaar uit maar lopen weg als je ze wilt aaien
![]()
Vanmorgen liep er een lieve kip op de weg. Ik probeer hem te aaien, loopt ie weg![]()
[ afbeelding ]
Die kip herinnerde zich nog wat jij vorige keer met haar uitspookte.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:07 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zijn zoveel dieren bang voor mensen?Heel veel dieren zien er aai/knuffelbaar uit maar lopen weg als je ze wilt aaien
![]()
Vanmorgen liep er een lieve kip op de weg. Ik probeer hem te aaien, loopt ie weg![]()
[ afbeelding ]
En maandelijks bloedt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb een lief poesje dat ik altijd kan aaien en dat nooit wegloopt.
Niet meer. Hoera voor de implanon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt mij niet zo aardig, maar jou misschien wel.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:12 schreef Chai het volgende:
Je mag mijn haan wel hebben TS.
Dit zijn mijn haan en ik
boerinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt mij niet zo aardig, maar jou misschien wel.
Pics?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
aaien is voor amateursik tongzoen mijn kat
Niet je kat rimmenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
aaien is voor amateursik tongzoen mijn kat
Dit zijn mijn haan en ik
Wat heeft dat beest achterlijk dikke klauwen. Zet hem in bij een cockfight, kun je zo 50e verdienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt mij niet zo aardig, maar jou misschien wel.Graag op anoniem
neger gespotquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:26 schreef PicoMMP het volgende:
Kippen moet je niet aaien, die moet je eten.
Dit zijn mijn haan en ik
Mooie laarzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt mij niet zo aardig, maar jou misschien wel.![]()
Dit zijn mijn haan en ik
You can have my cock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt mij niet zo aardig, maar jou misschien wel.
Ik aai ook de haren van de bussenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:35 schreef Cockwhale het volgende:
Er wordt hier heel gek gedaan over het "aaien", maar hoe vaak zie je mensen kussens en dekens aaien in winkels? We willen nou eenmaal dingen in onze handen hebben, het voelen en ervaren. Voor een gedeelte leren we de wereld op deze manier begrijpen. Wat dat betreft heel natuurlijk en het zit er al van baby af aan in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |