Ik snap sowieso niet dat je rekening houdt met een exploitatie van de UEFA. Wanneer krijg je nou een CL/Uefacup finale toegewezen? Dat gebeurt echt 1 keer in de 25 jaar of zo. Waarom zou je daar überhaupt rekening mee willen houden?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is inderdaad super mooi. Alleen ik denk dat dit inderdaad commercieel niet kan. Want de KNVB laat geen wedstrijden spelen als je nat kunt worden, UEFA ook niet denk ik. Dus dan valt een deel van je exploitatieplan in duigen, waardoor je financiering ook niet meer stevig staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer info is hier te lezen.
[ Bericht 17% gewijzigd door onlogisch op 25-01-2014 12:09:35 ]
Klopt, heb al een een bericht gestuurd met wat (kleine) wensen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Bombvis het volgende:
Bij het stadionplan van BAM (en Siemens en AM) zit op de site ook een gedeelte waar je je eigen ideeën achter kan laten. Of ze er wat mee doen weet je natuurlijk niet, maar dat alleen de optie bestaat vind ik al positief
Als ze net zo rooskleurig over de financiering doen zie ik het somber inquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengd uitpubliek bij de Klassieker kan ook weer met dat plan zo te zien (rechterkant foto)
Hoe bedoel je? Ik heb niet het gevoel dat iets van mij is gestolenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:57 schreef onlogisch het volgende:
Pleun, sorry dat ik je topic kaapte, maar ik wachtte 4 minuten en je had nog niets geopend, dus als je een andere TT had gewild moet je ff een mod aanschieten
Je had de laatste post in het oude topic welke nu dicht is. Ongeschreven regel is dat de persoon die de laatste post had, een nieuw topic met bijbehorende topic titel aanmaakt. Maar het duurde nogal lang, vandaar dat ik een nieuw topic aanmaaktequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb niet het gevoel dat iets van mij is gestolen
Kleine hint van de BAM als ze mogen bouwen. Bij een volle bak laten ze bol instorten tot een krater die zich kan meten met 40 - 45 meter diepe kloven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengd uitpubliek bij de Klassieker kan ook weer met dat plan zo te zien (rechterkant foto)
Oke, wist ik niet.. Weet niet eens hoe je een TT maakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had de laatste post in het oude topic welke nu dicht is. Ongeschreven regel is dat de persoon die de laatste post had, een nieuw topic met bijbehorende topic titel aanmaakt. Maar het duurde nogal lang, vandaar dat ik een nieuw topic aanmaakte
Ik weet niet eens wat ik hiervan moet denkenquote:‘We deden zijn haar in de war, Pellè ging aardig uit zijn panty hoor’
Tom Beugelsdijk krijgt zaterdagavond in de competitiewedstrijd tussen ADO Den Haag en Feyenoord met Graziano Pellè te maken. Voor de verdediger van de Haagse club is het derde keer dat hij tegenover de Italiaanse aanvalsleider van Feyenoord staat. Beugelsdijk geniet van de duels die hij uitvecht met Pellè, die vorig jaar het slachtoffer was van een plannetje van de Hagenaars.
“We deden zijn haar door de war”, blikt de verdediger in het Algemeen Dagblad terug op het duel dat met 3-2 verloren ging. “We wilden hem gek maken. Uiteindelijk ging ik er zelf nog met rood af, dus dat liep goed mis. Hij ging toen trouwens wel aardig uit zijn panty hoor, werd ook goed wild. Maar ja, hij scoorde en zij wonnen de wedstrijd.”
Beugelsdijk is gecharmeerd van de kwaliteiten van Pellè. “Telkens laat hij het weer zien, dat is klasse. Dit jaar geen voorop gezette plannetjes. Ik moet mij honderd procent focussen op mijn taak. Ben slimmer en rustiger geworden, vind ik zelf. Ik moet geen domme dingen meer doen.”
Slimmer en rustiger gewordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik hiervan moet denken
Ik vraag me bij Tom Beugelsdijk altijd af welk getal er nou hoger is: het rugnummer op z'n shirt of zijn IQ.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik hiervan moet denken
Trapte uit bij NEC de bal keihard in de dug-outquote:
Dat niet alleen, maar proberen Pellé op te fokken door zijn haar in de war te doen, vervolgens scoort hij en krijgt Beugelsdijk zelf roodquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik vraag me bij Tom Beugelsdijk altijd af welk getal er nou hoger is: het rugnummer op z'n shirt of zijn IQ.
Een beetje dom van zequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwart voor zeven wie verzint die tijden fuck.
Zonde is dat. Vond het altijd wel een aardige speler.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:59 schreef Caland het volgende:
Oja, Zuiverloon speelt daar. Is ook nooit wat geworden met die gozer. Sowieso van dat hele team dat toen dat jeugd EK won niet volgens mij.
Precies ja. Het kan er toch gewoon (ongeveer) hetzelfde uitzien als het huidige stadion, maar dan mét extra skyboxen en weet ik veel allemaal. Alsof het er lelijk uit moet zien om dat te kunnen hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:31 schreef Pascalus het volgende:
Ik leg me er maar bij neer dat de nieuwe Kuip er veel lelijker uit gaat zien dan de huidige Kuip. Het concept van BAM is tot nu toe het minst lelijke concept.
Het zou wel eens fijn zijn als die conceptbedenkers eens een stadion verzinnen zonder futuristische tablets en tankstationdaken. Gewoon een stadion dat er uitziet als een stadion.
Voor ADO is dit zo ongeveer de wedstrijd van het jaar lijkt me, aangezien er geen uitsupporters mogen komen bij ADO - ajaxquote:
truequote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor ADO is dit zo ongeveer de wedstrijd van het jaar lijkt me, aangezien er geen uitsupporters mogen komen bij ADO - ajax
Jammer dat er niet meer clubs zijn die dit doen.quote:
quote:
Speelt thuis meestal beter dan uit iddquote:
Ik vind hem een behoorlijke mongool eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:08 schreef Grifte het volgende:
Ik vind die Beugelsdijk zo'n baas he, alleen jammer dat hij er niet veel van kan.
Het is inderdaad niet best. Wel veel gevaar over Boëtius, maar die is nog niet scherp.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef macca728 het volgende:
weer slecht volgens Rijnmond ? Ja ze moeten winnen.
Bij P$V doen zit dit al jaaarenquote:
Vind ik nu wel meevallen. ADO heeft toch al enkele goede mogelijkheden gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Typisch die effectiviteit van de tegenstanders steeds
maar wel zo'n grote bek hebben afgelopen zondag.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:33 schreef Grifte het volgende:
Je vraagt je toch regelmatig af of Schaken nog slechter kan spelen, knap dat hij dat alsnog regelmatig presteert.
Onze kampioenenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord is gewoon niet scherp. Alsof ze op 70% spelen ofzo.
Slechte passjes, halfzachte duels, onvoldoende snelheid etc.
schaken is in vorm. Dat zegt hij zelf.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
Mensen die het nog steeds over een mentaliteitaprobleem hebben terwijl je wekelijks spelers als Immers en Schaken ziet spelen.
Dit helaas wel ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
Mensen die het nog steeds over een mentaliteitaprobleem hebben terwijl je wekelijks spelers als Immers en Schaken ziet spelen.
Vandaag is ook weer puur mentaliteit anders hoor. Klootzakken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
Als je er zelf maar in gelooft zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag is ook weer puur mentaliteit anders hoor. Klootzakken.
Gokkantoren in Azie kunnen veel voor elkaar krijgen hoor, maar sttt mondje dichtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe de fuck kan je vorige week zo goed spelen en nu zo ontzettend kansloos
Puur gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga ergens anders bijdehand lopen doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf maar in gelooft zullen we maar zeggen.
Helaas heeft die wel gelijkquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Gokkantoren in Azie kunnen veel voor elkaar krijgen hoor, maar sttt mondje dicht
Meer het gebrek aan kwaliteit. Immers, Goossens, Mathijsen, Mulder, Schaken. Dat is niet zo heel veel. En als dan je goede spelers ook niet thuis geven....quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1x scoren binnen het kwartier en het kan nog. Dat ado kan er echt geen reet van..die 2-0 onvoorstelbaar lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik wil die tweede helft niet eens meer zien, godverdomme, en toch, heeeeeel diep vanbinnen heb je dan nog de stille hoop dat het na rust goed gaat komen
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gloryhuntertje ben je ook hé pizza.
Ook met die spelers ben je kwalitatief 30 keer beter dan ADO. Dus; mentaliteit. Als je ziet hoe ze ballen naar elkaar spelen, zo laf en slecht, terwijl ze dat wel kunnen, zelfs immers.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Meer het gebrek aan kwaliteit. Immers, Goossens, Mathijsen, Mulder, Schaken. Dat is niet zo heel veel. En als dan je goede spelers ook niet thuis geven....
Valt wel mee. Thuis is het vaak ook heel erg slecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:43 schreef Haringkop het volgende:
Toch blijft het bizar het verschil tussen uit- en thuiswedstrijden..
Als Mulder gewoon iemand bij de paal neer zet valt heel die 1-0 niet joh. Maar goed, Mulder kan er dan ook helemaal niets van.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook met die spelers ben je kwalitatief 30 keer beter dan ADO. Dus; mentaliteit. Als je ziet hoe ze ballen naar elkaar spelen, zo laf en slecht, terwijl ze dat wel kunnen, zelfs immers.
Dat wel, maar dan straalt er vaak nog iets vanaf dat het goed komt. In uitwedstrijden heeft echt iets hopeloos..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. Thuis is het vaak ook heel erg slecht.
Klopt, maar daar gaat het niet mis.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als Mulder gewoon iemand bij de paal neer zet valt heel die 1-0 niet joh. Maar goed, Mulder kan er dan ook helemaal niets van.
Dat valt wel mee, Utrecht, Vitesse, Heerenveen uit was prima.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan straalt er vaak nog iets vanaf dat het goed komt. In uitwedstrijden heeft echt iets hopeloos..
Zelfs met Schaken, Immers en Goossens hoor je makkelijk te winnen van dit ADO.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf maar in gelooft zullen we maar zeggen.
Ja Schaken heeft weer heel wat monden gesnoerd.....quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:46 schreef Haringkop het volgende:
Trouwens Immers, Schaken en Clasie wel lekker lullen over titelkandidaat dit dat...
Tsjah ja en nee, zo'n droeftoeter als Immers haalt hij zelf. Dan moet je niet klagen dat hij niet kan voetballen, want dat zag iedereen al..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Mentaliteit en concentratie is ook een kwaliteit.
Kan me voorstellen als Koeman niet wil verlengen. Totaal geen progressie en rek in deze groep.
Diegene die er meestal is komt alleen maar trollen dus daar heb je niks aanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef Tjacka het volgende:
ik merk dat er weinig VBL-mods aanwezig zijn vanavond
ja beetje jammerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef Tjacka het volgende:
Ja ook maar gedeelten Vitesse en Heerenveen konden ook zo maar in je nadeel uitvallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Utrecht, Vitesse, Heerenveen uit was prima.
ze lezen al mijn tr's vanavond wel. ggmm wilde graag dat ik zou tr'en als er wat gebeurd, dus dat doe ik. Goed hè?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef Tjacka het volgende:
Geloof ik niet zo in. Voetballend is het gewoon te matig om zelfs van een ADO makkelijk te winnen. Kan je af en toe een leuke pot spelen, maar het houdt allemaal niet over. Al het hele seizoen niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef elCholo het volgende:
[..]
Zelfs met Schaken, Immers en Goossens hoor je makkelijk te winnen van dit ADO.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja beetje jammer
Alleen de joden-mods zijn Aanwezig
+ nog een stuk of 4 basisspelers. Deze selectie vertegenwoordigd alles wat Feijenoord niet is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:46 schreef Haringkop het volgende:
Trouwens Immers, Schaken en Clasie wel lekker lullen over titelkandidaat dit dat...
En Utrecht kon er echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja ook maar gedeelten Vitesse en Heerenveen konden ook zo maar in je nadeel uitvallen.
Supporters zijn nooit arrogant geweest hoor. Alleen de spelers hadden misplaatste praatjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lachen om misplaatste arrogantie. Zij weten wanneer het misplaatst is
Gedurfde uitspraak hoor.quote:
Mwah, toch twee mooie op Boetiusquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:40 schreef Haringkop het volgende:
Ook de manier hoe er ballen naar elkaar gespeeld, man man wat droevig. En als het niet lukt met die lange teringbal weer. Hoevaak moet nog worden aangegeven dat dat geen enkele zin heeft.
Onvoorstelbaar inderdaad, die mods regelmatig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:58 schreef DonRaja het volgende:
Weer normaal doen graag. En dat geldt zeker voor de mods.
Hij bestaat pas echt als hij jullie verlost van Mathijsen.quote:
Waarom konden ze het tegen Utrecht dan wel?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
zo´n beugelsdijk kan niet voetballen maar klapt er wel op, waarom hebben wij alleen van die laffe bange mannetjes
Ze zijn weer aan een winterstop toe na 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom konden ze het tegen Utrecht dan wel?
Het lijkt er meer op dat 3 wedstrijden binnen 7 dagen wat teveel is voor onze mannetjes.
Mods die zich niet als mod kunnen gedragenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad, die mods regelmatig.
Telkens maar de boel opruienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar inderdaad, die mods regelmatig.
omdat feyenoord niet wil dat ado degradeerdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:52 schreef Tropanzia het volgende:
[..]Waarom zouden ze expres verliezen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:43 schreef Haringkop het volgende:
Toch blijft het bizar het verschil tussen uit- en thuiswedstrijden..
mwa het blijft de NLse competitie hé.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:00 schreef WethouderHekking het volgende:
We verzieken zomaar eventjes in 3 dagen tijd het hele seizoen.
Hij bestaat echtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij bestaat pas echt als hij jullie verlost van Mathijsen.
Wat ben ik blij als Hahn binnenkomt bij Feyenoord zeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:00 schreef Muto het volgende:
zal mulder doorhebben dat we 2-0 achterstaan? Wat een tempo.
Om hier mod te worden moet je je blijkbaar als een mongoloïde kleuter gedragen. Gelukkig bewijst de Don het tegendeel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gaat een ADO-supporter überhaupt trollen hier als mod?
Misschien zo à la Boskamp mijn schermpje kantelen, wie weet gaan ze dan wat meer naar voren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:00 schreef Muto het volgende:
zal mulder doorhebben dat we 2-0 achterstaan? Wat een tempo.
Voor plek 4 is er nog niets verloren nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa het blijft de NLse competitie hé.
er is nog niks verloren
Om users een ban aan te smeren. Pure uitlokkingquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom gaat een ADO-supporter überhaupt trollen hier als mod?
Nee toch, zoiets bestaat niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
omdat feyenoord niet wil dat ado degradeerd
Klopt. Is echt te debiel voor woorden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Incident. Feyenoord heeft al jaren moeite met winnen van uitwedstrijden.
onzinquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor plek 4 is er nog niets verloren nee.
Maar ja, plek 4.... van enige progressie is geen enkele sprake, en volgend seizoen kunnen we waarschijnlijk weer opnieuw beginnen met het opbouwen van een elftal.
Incident was dat. Het verschil tussen uit en thuis is gewoon groot. Ook al spelen jullie thuis mss niet goed, jullie verliezen daar relatief weinig punten.quote:
waarom doe je dat dan ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef ace_eleven het volgende:
Zit je dan in een kroeg in Den Haag te kijken
Is geen onzin.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
onzin
jullie zijn wel heel erg aan het overdramatiseren hoor
kampioen zou wel een stapje of twee te hoog zijn
maar volgende week winnen jullie gewoon van vitesse en dan ligt de strijd voor plek 2 alweer helemaal open
Ho ho, rustig aan hèquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Om hier mod te worden moet je je blijkbaar als een mongoloïde kleuter gedragen. Gelukkig bewijst de Don het tegendeel.
Er zijn zo nu en dan uitzonderingen.quote:
Idemquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn zo nu en dan uitzonderingen.
Ik kan niet eens blij worden van deze goal.
dat zal voor iedereen geldenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn zo nu en dan uitzonderingen.
Ik kan niet eens blij worden van deze goal.
ik zie een van de twee wel punten verspelen eigenlijk...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is geen onzin.
Vitesse staat na dit weekend waarschijnlijk op 7 punten voorsprong van Feyenoord. Mocht Feyenoord volgende week vrijdag winnen van Vitesse dan is het gat nog altijd 4 punten, en ik vind Vitesse tot dusverre echt veel constanter dan Feyenoord.
Ook FC Twente staat na dit weekend waarschijnlijk op 4 punten voorsprong, en Feyenoord moet nog naar Enschede.
Mocht SC Heerenveen dit weekend winnen dan staan zij slechts 3 punten achter Feyenoord, dus Feyenoord moet weer serieus naar beneden kijken in plaats van omhoog.
Zeker niet ondenkbaar. De meeste concurrenten zijn net zo wisselvallig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zie een van de twee wel punten verspelen eigenlijk...
maar misschien ben ik wel wat te optimistisch voor jullie
quote:
quote:
Hmm hoefde nog niet eens op de laatste minuut te wachtenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:21 schreef Grifte het volgende:
En dan aub nu niet zo'n Ado - Twente scenario, wat van 2-0 naar 2-2 ging, en toen nog laatste minuut 3-2 ADO
Kmop
Ook dat ja. Zat er lekker kort opquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Intellectueel het volgende:
Gvd Janmaat. Prutser die je bent.
Kunnen net zo goed zonder keeper spelen.quote:
Niet gek als je een hele matige keeper op doel hebt.quote:
Brazilie kunnen ze wel vergetenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Mulder zal ook nooit eens een onmogelijke bal tegenhouden hé.
8 tegendoelpunten in 3 wedstrijden nu trouwens..
Ik heb mulder al drie wedstrijden geen redding meer zien maken zowat. Maar wel 8 tegendoelpunten.quote:
Ik ben wel benieuwd naar statistisch onderzoek hoeveel procent van de kansen er in gaat tegen Feyenoord, en dan helemaal hoeveel % van de eerste kans van de tegenstander erin gaat.quote:
Bedankt voor de samenvattingquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Wicky15 het volgende:
Even tussenstand bekeken. 2-2 komen en dan weer 3-2 achter. Feyenoord
Vreselijk. En Mathijssen die gewoon een speler midden in de 16 een bal laat kaatsen. Man, man, man.quote:
k vond de doelpunten nou niet bepaald zijn schuld..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet gek als je een hele matige keeper op doel hebt.
Mathijsen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vreselijk. En Mathijssen die gewoon een speler midden in de 16 een bal laat kaatsen. Man, man, man.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
k vond de doelpunten nou niet bepaald zijn schuld..
Nou ja, hij staat er om ze tegen te houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
k vond de doelpunten nou niet bepaald zijn schuld..
Mooi schot nu ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Vasion het volgende:
Immers wilt vandaag niet te hard in de duels te gaan voor zn vriendjes. Hufter leier
Ah, niet meegekregen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Caland het volgende:
Speelt al een half uur niet meer mee ofzo.
Immers gaat er altijd als een miet in.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Vasion het volgende:
Immers wilt vandaag niet te hard in de duels te gaan voor zn vriendjes. Hufter leier
Wil misschien niemand intimideren met zijn geaardheidquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers gaat er altijd als een miet in.
Immers speelt sowieso altijd als een Cinderalla. Lijkt een bikkel met al die tokkie tattoos van 'em, maar is stiekem eigenlijk heel aardig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:31 schreef Vasion het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef Tropanzia het volgende:
Dit Feyenoord mist mentaliteits-spelers.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Immers speelt sowieso altijd als een Cinderalla. Lijkt een bikkel met al die tokkie tattoos van 'em, maar is stiekem eigenlijk heel aardig.
Lijkt me ook kut. Elke dag duurloopjes doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Techniektraining bij de Lex Immers voetbalschool.
Precies, zo frustrerend dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef Grifte het volgende:
Èn dan volgende week zeker wel Vitesse pakken waar je na nu niets aan hebt
En voorspelbaar. Teveel praatjes over kampeionschap, verliezen van de nummers laatst etc etc. Al drie seizoenen op rijquote:
Voor een half miljoen is dat idd. geen pretjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me ook kut. Elke dag duurloopjes doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |