Ik snap sowieso niet dat je rekening houdt met een exploitatie van de UEFA. Wanneer krijg je nou een CL/Uefacup finale toegewezen? Dat gebeurt echt 1 keer in de 25 jaar of zo. Waarom zou je daar überhaupt rekening mee willen houden?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is inderdaad super mooi. Alleen ik denk dat dit inderdaad commercieel niet kan. Want de KNVB laat geen wedstrijden spelen als je nat kunt worden, UEFA ook niet denk ik. Dus dan valt een deel van je exploitatieplan in duigen, waardoor je financiering ook niet meer stevig staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer info is hier te lezen.
[ Bericht 17% gewijzigd door onlogisch op 25-01-2014 12:09:35 ]
Klopt, heb al een een bericht gestuurd met wat (kleine) wensen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Bombvis het volgende:
Bij het stadionplan van BAM (en Siemens en AM) zit op de site ook een gedeelte waar je je eigen ideeën achter kan laten. Of ze er wat mee doen weet je natuurlijk niet, maar dat alleen de optie bestaat vind ik al positief
Als ze net zo rooskleurig over de financiering doen zie ik het somber inquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengd uitpubliek bij de Klassieker kan ook weer met dat plan zo te zien (rechterkant foto)
Hoe bedoel je? Ik heb niet het gevoel dat iets van mij is gestolenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:57 schreef onlogisch het volgende:
Pleun, sorry dat ik je topic kaapte, maar ik wachtte 4 minuten en je had nog niets geopend, dus als je een andere TT had gewild moet je ff een mod aanschieten
Je had de laatste post in het oude topic welke nu dicht is. Ongeschreven regel is dat de persoon die de laatste post had, een nieuw topic met bijbehorende topic titel aanmaakt. Maar het duurde nogal lang, vandaar dat ik een nieuw topic aanmaaktequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb niet het gevoel dat iets van mij is gestolen
Kleine hint van de BAM als ze mogen bouwen. Bij een volle bak laten ze bol instorten tot een krater die zich kan meten met 40 - 45 meter diepe kloven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gemengd uitpubliek bij de Klassieker kan ook weer met dat plan zo te zien (rechterkant foto)
Oke, wist ik niet.. Weet niet eens hoe je een TT maakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had de laatste post in het oude topic welke nu dicht is. Ongeschreven regel is dat de persoon die de laatste post had, een nieuw topic met bijbehorende topic titel aanmaakt. Maar het duurde nogal lang, vandaar dat ik een nieuw topic aanmaakte
Ik weet niet eens wat ik hiervan moet denkenquote:‘We deden zijn haar in de war, Pellè ging aardig uit zijn panty hoor’
Tom Beugelsdijk krijgt zaterdagavond in de competitiewedstrijd tussen ADO Den Haag en Feyenoord met Graziano Pellè te maken. Voor de verdediger van de Haagse club is het derde keer dat hij tegenover de Italiaanse aanvalsleider van Feyenoord staat. Beugelsdijk geniet van de duels die hij uitvecht met Pellè, die vorig jaar het slachtoffer was van een plannetje van de Hagenaars.
“We deden zijn haar door de war”, blikt de verdediger in het Algemeen Dagblad terug op het duel dat met 3-2 verloren ging. “We wilden hem gek maken. Uiteindelijk ging ik er zelf nog met rood af, dus dat liep goed mis. Hij ging toen trouwens wel aardig uit zijn panty hoor, werd ook goed wild. Maar ja, hij scoorde en zij wonnen de wedstrijd.”
Beugelsdijk is gecharmeerd van de kwaliteiten van Pellè. “Telkens laat hij het weer zien, dat is klasse. Dit jaar geen voorop gezette plannetjes. Ik moet mij honderd procent focussen op mijn taak. Ben slimmer en rustiger geworden, vind ik zelf. Ik moet geen domme dingen meer doen.”
Slimmer en rustiger gewordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik hiervan moet denken
Ik vraag me bij Tom Beugelsdijk altijd af welk getal er nou hoger is: het rugnummer op z'n shirt of zijn IQ.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik hiervan moet denken
Trapte uit bij NEC de bal keihard in de dug-outquote:
Dat niet alleen, maar proberen Pellé op te fokken door zijn haar in de war te doen, vervolgens scoort hij en krijgt Beugelsdijk zelf roodquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik vraag me bij Tom Beugelsdijk altijd af welk getal er nou hoger is: het rugnummer op z'n shirt of zijn IQ.
Een beetje dom van zequote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:06 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kwart voor zeven wie verzint die tijden fuck.
Zonde is dat. Vond het altijd wel een aardige speler.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:59 schreef Caland het volgende:
Oja, Zuiverloon speelt daar. Is ook nooit wat geworden met die gozer. Sowieso van dat hele team dat toen dat jeugd EK won niet volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |