Model lijkt heel anders te zijn als de vorige, deze lijkt hoger.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
All black Qasas, pfoe.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
All black Qasas, pfoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Was deze colourway er ook niet in een Asics uitvoering of was die nou nep/custom? Die vond ik echt vet.quote:
Schoenen die je zelf mooi vindquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat zijn echt schoenen die je als verzamelaar MOET hebben
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit inderdaad. Het is toch veel vetter om zelf een schoen te ontdekken die je echt wilt hebben?quote:
iedereen gaat tegenwoordig hard op dezequote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Zwarte Roshes maar die zijn tegenwoordig niet meer te vinden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik zag ze laatst nog bij Caliroots! Caliroots! Resell we in thisquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zwarte Roshes maar die zijn tegenwoordig niet meer te vinden.
heb je die? trade? heb nog wat deadstock pantofola d'oroquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
iedereen gaat tegenwoordig hard op deze
[ afbeelding ]
nee man, dagen gecampt voor deze maar achter het net gevist helaasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:59 schreef Apostrof het volgende:
[..]
heb je die? trade? heb nog wat deadstock pantofola d'oro
Ik vind badslippers altijd erg handig... echt een must.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Welke racers? En waar?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:03 schreef TN-FR het volgende:
Paartje flyknit racer multi's en breds 11 besteld.
Help me ff herinerren dat ik tot maart of zo geen schoenen meer ga kopen
http://www.luisaviaroma.com/productid/itemcode/59I-M07010/lang_ENquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:14 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik vind badslippers altijd erg handig... echt een must.
Dus eigenlijk kan je het alleen maar in de zomer dragenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef Mindstate het volgende:
jeans op roshe runs kan prima, maar zou ze echt niet in de regen/sneeuw dragen. Dan heb je binnen no time natte sokken
Heb jij de afgelopen maandan na al je vragen en topics daadwerkelijk de knoop doorgehakt en iets gekocht? No offence, maar dat getwijfwel steedsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef Jiang153 het volgende:
hmm in dat geval besteed ik het geld maar aan Puma Suedes dan of AM1
Heb ik topics over schoenen geopend?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:30 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen maandan na al je vragen en topics daadwerkelijk de knoop doorgehakt en iets gekocht? No offence, maar dat getwijfwel steeds
wtf is dit?quote:Op zondag 26 januari 2014 04:51 schreef artelligence het volgende:
Doe gewoon keihard Dutchy. Die shit is aan!
Ja mijn reebok classic zijn TTS. Zijn echt fijne schoenenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Reebok is TTS toch? Begin steeds meer liefde te krijgen voor die work-outs.
Janoski's zijn tts maar ze lopen gigantisch uit dus sws half maatje kleiner nemen. Verder is de kwalitiet van Janoski's wel beter.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:05 schreef Jiang153 het volgende:
Vraagje voor mijn zusje:
Vallen Nike SB stefan janoskis hetzelfde als Vans, en zijn ze van betere kwaliteit? Bij Vans willen de zijkanten bij de neus namelijk snel losraken
welke maat heb je? zalando (quote:Op zondag 26 januari 2014 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand idee waar ik deze kan vinden:
[ afbeelding ]
Purchaze verkoopt ze voor 135,- maar weet zeker dat dat goedkoper kan, import mag.
US 8.5quote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Apostrof het volgende:
[..]
welke maat heb je? zalando () heeft ze goedkoper maar alleen in grote maten. ebay heeft ze ook goedkoper
Maar ze komen bij alle 3 aan?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:01 schreef Mindstate het volgende:
Dat moet je zelf weten. In dit geval; duurder = sneller
En hoeveel gaat dat ong. kostenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:02 schreef TN-FR het volgende:
Gezien de dollars: let wel op dat je wellicht nog inklaringskosten moet betalen.
Jaja rustig, ik kan met de import leven. Als ie niet eruit wordt gepikt voor 75 gloednieuwequote:Op zondag 26 januari 2014 21:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Google man. Google het verdomme eens.
Dit is niet de Nikey Air max helpdesk.
Een vriend van mij heeft ze uit USA gehaalt maar er kwamen wel extra kosten bij, dus ik weet niet of je daar op zit te wachten.quote:
Eurotje of 30quote:Op zondag 26 januari 2014 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En hoeveel gaat dat ong. kosten
Zolang die kosten niet extreem zijn vind ik t bestquote:Op zondag 26 januari 2014 21:47 schreef leeroy het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ze uit USA gehaalt maar er kwamen wel extra kosten bij, dus ik weet niet of je daar op zit te wachten.
¤12,50 + 21% van het bedrag incl. verzendkosten.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zolang die kosten niet extreem zijn vind ik t best
30 is prima
Ik had ze daar niet gekocht denk ik. Goede feedback maar wel een paar meldingen over fakes. Dan zoek ik meestal nog wel even verder.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
http://m.ebay.com/itm?itemId=181299241908
Als ik ze binnen heb kan ik altijd nog controlerenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had ze daar niet gekocht denk ik. Goede feedback maar wel een paar meldingen over fakes. Dan zoek ik meestal nog wel even verder.
En anders?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik ze binnen heb kan ik altijd nog controlerenIk neem aan dat ze gewoon echt zijn
quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Krijg ik mn geld terug van ebay
Koop ze gewoon in de winkel en doe niet zo moeilijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Krijg ik mn geld terug van ebay
't scheelt me 60 euroquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Koop ze gewoon in de winkel en doe niet zo moeilijk.
Vind deze ook wel dope eigenlijk, GR zeggen ze dus dat is alleen maar mooi meegenomen..quote:
Die zijn idd erg nicequote:Op zondag 26 januari 2014 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand idee waar ik deze kan vinden:
[ afbeelding ]
Purchaze verkoopt ze voor 135,- maar weet zeker dat dat goedkoper kan, import mag.
Jennifer lawrence aids vinden, tsssquote:Op maandag 27 januari 2014 10:45 schreef doo. het volgende:
Op deze page is tot nu toe echt alleen maar aids gepost.
86 B)quote:Op maandag 27 januari 2014 11:16 schreef doo. het volgende:
Hoeveel 'notes' hebben jullie trouwens op fok? Ik heb er 2 geen idee hoe ik daar aan kom want als je dat wilt bekijken moet je ¤4,50 betalen hahaha.
Alle 86 voor overmatig gebruik van gifjes waarschijnlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
86 B)
[ afbeelding ]
Caliroots pakketje kwam zojuist, verdacht snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: met griep in bed liggen is niet aan mij besteedquote:hee man wat een gave patta's van patta. deze moet ik hebben ik kan je er 550 voor geven want deze zijn wel exclusief zeker ? volgens mij draagt kanye deze zelfs niet LOl hoop snel wat van je te horen want ik krijg altijd 1x per maand geld van mijn ouders om schoenen te kopen en deze maand wil ik graag deze van jou kopen de maat is ook nog eens perfect nou groeten!
¤4,50 om gejank van mods te mogen lezen, geniusquote:Op maandag 27 januari 2014 11:50 schreef Miniem het volgende:
Note is een opmerking van een mod op jou, positief of negatief.
Je kan zien hoeveel notes je hebt, alhoewel ik ff niet meer weet waar...
Ah hier: http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:04 schreef Apostrof het volgende:
Patta x Diadora komt volgens hun fb nog online, maar ze hebben technical difficultzwtf. zoveel voor die dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Fixed.quote:
Nice! Waar ging de reis ookalweer heen? Groenland toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:07 schreef Bajskorv het volgende:
Terug van mijn skirace, alles overleefd (en gefinished, najs).
[..]
Fixed.
Ik had ook op beter gehoopt na paar dagen afwezigheid. Jullie vallen me tegen. Moet zelfs nog mensen gaan spanken voor zwarte roshe grappen...quote:Op maandag 27 januari 2014 10:45 schreef doo. het volgende:
Op deze page is tot nu toe echt alleen maar aids gepost.
More disappointment. ZMP ging naar Groenland, ik ben ergens met Skandi vrienden een idiote (crosscountry) skirace gaan doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:14 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nice! Waar ging de reis ookalweer heen? Groenland toch?
maar wie ga/ging je nou meeten? of wil je dat niet vertellen?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
More disappointment. ZMP ging naar Groenland, ik ben ergens met Skandi vrienden een idiote (crosscountry) skirace gaan doen.
Ok, jij staat op mijn "insane backward slap" lijst.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:19 schreef thethoryd het volgende:
Kiek! Un Zwarte!!
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=49018
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een sneakershop? Serieus, wat wil je precies? Een grote landelijke keten of ga je naar een specifieke stad?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef tennis_jongen het volgende:
Als ik in Amerika ben sowieso 3 paar meepakken.
Roshe run
Janoski
Tennis schoenen (weet niet welke)
In welke winkel kan je ze het best kopen?
Waar ze goedkoop zijn en waar er veel aanbod is. In las Vegas, New York of San fransisco.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
In een sneakershop? Serieus, wat wil je precies? Een grote landelijke keten of ga je naar een specifieke stad?
In dat geval inderdaad Nike Outlets, Footlocker en dat soort zaken. Maar die hebben vaak waardeloze collecties, aangezien Amerikanen vooral basketbal en running shit zoeken, weinig roshe's. Zeker in New York heb je natuurlijk genoeg 'betere' shops, zoals 21 Mercer, Kith, Atmos, etc....quote:Op maandag 27 januari 2014 20:30 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Waar ze goedkoop zijn en waar er veel aanbod is. In las Vegas, New York of San fransisco.
Dus bijv. Bij de Nike outlet shop of juist weer bij een hele andere winkel waar veel schoenen zijn.
Sorry dat ik onduidelijk ben
Wanneer gaan die droppen? Zag de all blacks vandaag online en die zagen er ook erg hard uitquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Divje het volgende:
Die Stefan Janoski Max mag er best wezen eigenlijk
[ afbeelding ]
Beste CW imo.
Hier nu te koop. Waar ze verder in winkels komen heb ik geen idee van.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef Valyx het volgende:
[..]
Wanneer gaan die droppen? Zag de all blacks vandaag online en die zagen er ook erg hard uit
Zijn keihard!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier nu te koop. Waar ze verder in winkels komen heb ik geen idee van.
http://caliroots.com/caliroots/
Heb deze samples en een toekomstige collabo met hanon op dit moment thuisliggen. Kwaliteit word echt steeds beter. Release fw2014 en die hanons mss nog later, maar damn.quote:
Zijn al te koop in de meeste (online) skate stores. Zwarte heb ik alleen nog niet gezien, volgens mij komen die pas in februariquote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef Valyx het volgende:
[..]
Wanneer gaan die droppen? Zag de all blacks vandaag online en die zagen er ook erg hard uit
Haha, heb trouwens wel een lijst met afbeeldingen van alle collabo's van dit jaar. En zelf verkeerd gelezenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb die ook al lang, aankomende ronnie fieg en patta collabo zijn ook wel nice. Zitten alleen iets minder lekker als die van die foto.
Die Ebay-seller? Stond volgens mij ook paar keer bij neg. feedback 'seller listing items that he doesn't have in stock'quote:
Jep, fout in z'n systeem blijkbaar, full-refundquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Die Ebay-seller? Stond volgens mij ook paar keer bij neg. feedback 'seller listing items that he doesn't have in stock'
Ik loop zowel op Free 3.0 en 5.0 zolen, waarbij de laatste minder flexibel en meer supportive zou moeten zijn. Kan het verschil niet echt merken. Loop best ok, meestal een run van 15k per week ofzo. Altijd veel last van m'n knieën gehad, maar sinds ik op Free zolen loop gaat het allemaal stukken beter. Heeft bij mij vooral te maken met hou mijn looptechniek veranderd is met de Free zool, ik land nu veel minder op de hak en dat reduceert ook de impact op mijn knieën.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Haha, heb trouwens wel een lijst met afbeeldingen van alle collabo's van dit jaar. En zelf verkeerd gelezenwant die hanons staan gepland voor ergens in de zomer.
Wat zijn hardloopschoenen van nike waar jullie goeie ervaringen mee hebben? En ik hou wel van wat demping. Mn discount bij asics gaat zegmaar vervallen /hardknocklife
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier nu te koop. Waar ze verder in winkels komen heb ik geen idee van.
http://caliroots.com/caliroots/
Nais! Ik zou zelf ook wel een zx model willen hebben, gotta love that retro lookquote:
wat wil je ervoor?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:01 schreef Alteitfet het volgende:
Zijn er nog mensjes die belang hebben bij die Duvel x Piet Parra glazen? Heb er nog 2 liggen zonder doos.
Ik heb ze ook nog liggen ds in doos alles.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:01 schreef Alteitfet het volgende:
Zijn er nog mensjes die belang hebben bij die Duvel x Piet Parra glazen? Heb er nog 2 liggen zonder doos.
Hahaha moeders ooit gekocht, doos meteen weggegooid natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog liggen ds in doos alles.
Resellmoney in die parra glazen yo
Eigenlijk vond ik ze gewoon cool
Ok dan, ik pm je wel mijn adres.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:49 schreef Alteitfet het volgende:
[..]
Hahaha moeders ooit gekocht, doos meteen weggegooid natuurlijk![]()
Maar ik doe er toch niets mee, dus kan ik ze net zo goed verkopen weggeven.
Ik moet zeggen dat ik die janoski max best tof vind, wat ik eerst niet had verwacht. Alleen snap ik echt niet waarom ze niet die free zool helemaal gelijk naar achter hebben getrokken. Nu heb je zo'n gekke overgang met die air zool.quote:
#yoloquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:11 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik die janoski max best tof vind, wat ik eerst niet had verwacht. Alleen snap ik echt niet waarom ze niet die free zool helemaal gelijk naar achter hebben getrokken. Nu heb je zo'n gekke overgang met die air zool.
Nopequote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al maat 8,5 kunnen vinden?
nieuwe mensen van het sneakertopic moeten eerst een collectiepic posten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef marijn-033 het volgende:
goedenavond, hoe kan ik plaatje resizen
blijf hier alsjeblieft! je bent de enige reden waarom ik zo nu en dan op lb zitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef marijn-033 het volgende:
Huh wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Met die MF Doom wallabees sturen ze de helft van de tijd zeker een fake.
Wat een mongool is dat zeg, ongelooflijk. Die moeten ze eens een skop voor zijn kop geven.
Marijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokMarijn op fokquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef marijn-033 het volgende:
Luv uquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef doo. het volgende:
lol @ marijn, jullie geloven ook alles.
ja ik ben nog steeds ziek en verveel me gr gr
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef doo. het volgende:
lol @ marijn, jullie geloven ook alles.
ja ik ben nog steeds ziek en verveel me gr gr
Die mongool laat vaak andere mensen zijn masker dragen zodat hij zelf niet op hoeft te treden. Hoeven ze alleen te playbacken, makkelijk cashen voor hem.quote:
Nou ja, prima artiest verder, mag hem alleen persoonlijk niet zo. Ik denk ik maak een grap, maar stroef publiekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Atta-boy het volgende:
Dat wist ik niet van mf doom.
Nu steek ik mijn dunks in de fik!![]()
ik zou even langs de foot locker en coach gaan, je kunt ook nog even de men at work en intersport proberen, maar ik acht de kans daar kleinerquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Weet iemand waar je in Enschede of omgeving een paar onitsuka tigers (asics) kan kopen? Vind het superfijne schoenen maar ik heb geen idee waar ik ze vinden kan.
Zou ik wel dope vinden jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:18 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand nog een stapel stickers nodig trouwens? De usual stapel Overkill en wat van Showroom (skate shop in Kuala Lumpur).
Done, PM ff je adres.quote:
Je kan ook nog Exclusive of Fahrenheit proberen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Weet iemand waar je in Enschede of omgeving een paar onitsuka tigers (asics) kan kopen? Vind het superfijne schoenen maar ik heb geen idee waar ik ze vinden kan.
Showroom zou wel dope zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:18 schreef Bajskorv het volgende:
Iemand nog een stapel stickers nodig trouwens? De usual stapel Overkill en wat van Showroom (skate shop in Kuala Lumpur).
Smaken verschillen...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
All black Qasas, pfoe.
Volgende keer!quote:
Zat al om 6.45 op werk, never too early to complain.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:14 schreef doo. het volgende:
Bajs it's too early to complainnnnn.
Ga werke tazzzzz
Bajs jij mag nog niet klagenquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:09 schreef Bajskorv het volgende:
En waarom moet ik hier al zo lang op wachten?![]()
[ afbeelding ]
Say wut? Waarom mag ik nou weer niet klagen? Ik ben een van de oudste hier en dus ws het eerste dood, dus redelijkerwijs mag ik best klagen als het me niet lukt om in die laatste jaren de sneakers te vinden die ik zoekquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Bajs jij mag nog niet klagen
Edit: damnnnnn brah
Juist daarom moet je je geluk opgeven om andere fokkers die jonger zijn te plezieren (nohomo)quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:21 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Say wut? Waarom mag ik nou weer niet klagen? Ik ben een van de oudste hier en dus ws het eerste dood, dus redelijkerwijs mag ik best klagen als het me niet lukt om in die laatste jaren de sneakers te vinden die ik zoek![]()
Go go Fok-forces go! Zoek me die fijne patta!
Niks nada, ik haal alles er nog uit voordat ik bejaard benquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:22 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Juist daarom moet je je geluk opgeven om andere fokkers die jonger zijn te plezieren (nohomo)![]()
Voor jou is het toch al te laat![]()
![]()
Dude, ik heb de OG rode en zwarte Roshes nog liggen. OG, weet je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:51 schreef Atta-boy het volgende:
Koop maar eens zwarte roshes want je loopt nog achter in je roshe game.
Jij hebt ook geen roshes toch?
#teamnoroshe!
Ik ben 10x zoveel OG.quote:
Ach, achteraf waren Nazar Eye's in NDS voor 200 ofzo zo erg nog niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:30 schreef Atta-boy het volgende:
Sneakerness was laatste jaar wel van de rape prijzen.. Damn
Geen idee of het dit jaar is eigenlijk
Dat valt mee, maar alle tafels met corks voor 600+ en al dat andere hype spul voor belachelijke prijzen maakte het voor mij iets minderquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:16 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ach, achteraf waren Nazar Eye's in NDS voor 200 ofzo zo erg nog niet.
Dit keer paar dagen Singapore en paar dagen Hong Kong. Singapore heb ik qua sneakers wel enigzins gezien en echt veel tijd heb ik daar toch niet, hoewel ik hard aan het zoeken ben naar in ieder geval 1 of 2 nieuwe shops om nog te bezoeken. In Hong Kong wel nog een aardige lijst en wat vrije tijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:36 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar alle tafels met corks voor 600+ en al dat andere hype spul voor belachelijke prijzen maakte het voor mij iets minder
Wel een vans x taka hayashi kunnen kopen voor maar 30 euro daar, enige schoen in mijn maat die ik echt graag wilde en deze was ook nog eens mad cheap
waar ga je dit keer heen bajs?
mong kok sneaker streetquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dit keer paar dagen Singapore en paar dagen Hong Kong. Singapore heb ik qua sneakers wel enigzins gezien en echt veel tijd heb ik daar toch niet, hoewel ik hard aan het zoeken ben naar in ieder geval 1 of 2 nieuwe shops om nog te bezoeken. In Hong Kong wel nog een aardige lijst en wat vrije tijd.
Vaak geweest inderdaad, maar wel beetje gezien. Heb sowieso weinig wensen, zou enkel een paar goedkope Free's ofzo meenemen voor m'n chick.quote:
Duur, duur, duurder en puur voor de lol (want lelluk).quote:
http://www.highsnobiety.c(...)4-rose-pack/#slide-1quote:Vans OTW Collection Spring 2014 “Rose Pack”
ByMarta Sundac
Vans‘ premium OTW Collection has released the new “Rose Pack” for Spring 2014. Featuring the Bushwick and introducing the Tesella model sneakers, the set uses quality materials and allover rose-print details. The Bushwick references iconic Vans styles the Sk8-Hi and Era, while the Tesella re-appropriates Vans’ checkerboard print as a hand-woven pattern. Both styles are complete with nylon laces, laser-etched branding and full-length UltraCush Lite™ outsoles. The “Rose Pack” launches in February from select Vans OTW Collection stockists.
:"))))quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:11 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee of dat deze ook in Nederland o.i.d. beschikbaar komt?
[ afbeelding ]
[..]
http://www.highsnobiety.c(...)4-rose-pack/#slide-1
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
:"))))
dat nike niet kunnen betalen leventje
is toch een slechte rip off van de inneva woven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Heb hier anders genoeg van Nike staan.
Ik zeg ook nergens dat het geen rip off is van die inneva wovens. Vroeg me af of dat deze ook in Nederland dropt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:17 schreef vault_tec het volgende:
[..]
is toch een slechte rip off van de inneva woven.
Hoezo ruk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
kwaliteit is ruk van die. Nike doet niks meer tof.
En de suede versie niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
leer vouwt snel en lelijk van die.
Heb ik bij mijn fragements ook, niet verwachtquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
leer vouwt snel en lelijk van die.
Je weet niet, bape heeft best wel veel grail items en ook minder opzichtige shit voor als die print dingen niet je ding zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:09 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Duur, duur, duurder en puur voor de lol (want lelluk).
Niet waar, fragment kwaliteit is 100quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:25 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Heb ik bij mijn fragements ook, niet verwacht
Geen Bape winkels gezien om te weten dat het toch vooral opzichtige shit isquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:40 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Je weet niet, bape heeft best wel veel grail items en ook minder opzichtige shit voor als die print dingen niet je ding zijn.
Net op een paar euro een 1st gen bape shark hoodie verloren![]()
Sexy. Verscheep je nog wel eens met mooie dingen uit Japan? Moet mijn Asian ninja pack nog volmaken. Vind het moeilijk om een tech-style broek te vinden die nog beetje "undercover" ermee door kan. Die Acronym shit is te lelijk.quote:
Ben een beetje met Ricky Dunks en oude Raf aan het schuiven, maar dat gaat meestal direct naar een groepje verzamelaars. Niet zo en plain public.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:15 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sexy. Verscheep je nog wel eens met mooie dingen uit Japan? Moet mijn Asian ninja pack nog volmaken. Vind het moeilijk om een tech-style broek te vinden die nog beetje "undercover" ermee door kan. Die Acronym shit is te lelijk.
Heldquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Relaties komen en gaan maar een goede kledingkast is forever.
Niks speciaals, maar was wel blij met mijn Porter backpack. Dat soort shit is altijd welkom, en wil stiekem nog iets nets van NF Purple Label, maar da's vooral voor de heb.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ben een beetje met Ricky Dunks en oude Raf aan het schuiven, maar dat gaat meestal direct naar een groepje verzamelaars. Niet zo en plain public.
Wat had je in gedachten, kan wel even rondkijken als je iets in gedachte had? Fok! fam vriendendienstje enzo.
Amen brah, haha.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Relaties komen en gaan maar een goede kledingkast is forever.
Stuur even wat pics en je BIN price, dan stuur ik hem wel even rond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:40 schreef doo. het volgende:
Oja zmp verkoop mijn porter messenger, ding ligt stof tte happen en i'm in very need of monneeyyyyyyz
Nice! Gelijk heb jequote:Op donderdag 30 januari 2014 12:46 schreef flotser het volgende:
Gisteren contract getekend voor een opdracht die me echt een scheepslading geld gaat opleveren. Om 't te vieren ff lekker uit de band gesprongen met heerlijk Japans eten met vrienden en de aankoop van deze veels te dure Nanamica goretex. Je moet jezelf af en toe belonen, toch
[ afbeelding ]
Jullie weten nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Minder opzichtige shit =/= shark hoodie.
Bape, BBC, icecream. Het hoeft allemaal niet van mij, maarrrrr.. BBC black doet wel echt leuke dingen.
[ afbeelding ]
Mooi alternatief voor de Kith Mercer bv.
Weer Single btw. Ring des Nibelungen kaartjes gecancelled, De L'Europe cancelled. Dus geld kan naar grails. Relaties komen en gaan maar een goede kledingkast is forever. Iemand Undercoverism Nature camo langs zien komen? Holla at je boy.
Komt goed, momenteel druk met presentaties en verdedigen en shit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Stuur even wat pics en je BIN price, dan stuur ik hem wel even rond.
Thanks gents for the kind words , much appreciated.
[ afbeelding ]
Ik wil die coloured triangles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.sneakersnstuff(...)as-originals-zx-flux
johquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef xSanjay het volgende:
die pack wordt ook in nederland gereleased, onder andere bij premium in nijmegen.
Darth Vader ftw.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.sneakersnstuff(...)as-originals-zx-flux
hoaxquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:35 schreef doo. het volgende:
weer ff een tip van ome cor gekregen
[ afbeelding ]
zou je denkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:26 schreef flotser het volgende:
[..]
hoax
https://www.facebook.com/(...)0426727118100&type=1
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:47 schreef doo. het volgende:
[..]
zou je denken
sarcasme op internet is een heikel punt.
Ja, ons proberen wijs te maken dat 't sarcasme was ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:47 schreef doo. het volgende:
[..]
zou je denken
sarcasme op internet is een heikel punt.
Mij proberen wijs te maken dat ik jullie probeer wijs te maken dat jij mij probeert wijs te maken dat het sarcasme was ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:55 schreef flotser het volgende:
[..]
Ja, ons proberen wijs te maken dat 't sarcasme was ook
Zou je denken? Sarcasme op internet is een heikel puntquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef doo. het volgende:
[..]
Mij proberen wijs te maken dat ik jullie probeer wijs te maken dat jij mij probeert wijs te maken dat het sarcasme was ook
of zoiets
quote:
Jou wilde ik hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:46 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]Messengerbaggas, zie ik eruit als een IT-er.
Ik ben deze week weer begonnen met tumblrenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Damn right.
Tumblr punk we in this.
Sufu voor die high fashion shit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jou wilde ik hebben![]()
Welke sites kan ik het beste in de gaten houden voor vrouwen Rick Owens (behlave ebay)? Ben nu platzak maar wil graag een maxi rok en het allemaal een beetje in de gaten houden.
Dankjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Sufu voor die high fashion shit.
Ik was vorige week aan het fappen op allemaal 1k+ items daar op de marketplace
Jou wilde ik hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jou wilde ik hebben![]()
Welke sites kan ik het beste in de gaten houden voor vrouwen Rick Owens (behlave ebay)? Ben nu platzak maar wil graag een maxi rok en het allemaal een beetje in de gaten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |