Jouw mening over sport begint een beetje een karikatuur te worden, dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben zo ver afgegleden dat mijn daadwerkelijke mening voor trollen wordt aangezien.
Dan doe ik even wat linkjes over de 'verworvenheden' van de multiculturele samenleving, ok?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw mening over sport begint een beetje een karikatuur te worden, dus.
Geen idee. De tijd moet het leren of hij talent heeft.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Hans Jansen is geknipt voor de politiek
Eens, ik heb ook hem gestemd
Eens, maar het is wel een verrassing dat hij ineens dit doet
Laat hem vooral arabist blijven
Jansen is veel engerquote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef venomsnake het volgende:
Blijven twee enge mannetjes die Knevel en vd Brink.
maar goed, toch maar stiekem weer kijken.
Inderdaad, chagrijnige, grijze, oude man, geknipt voor de politiekquote:Op maandag 26 mei 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Hans Jansen is geknipt voor de politiek
Heel herkenbaar, ik heb ook geen leven. Eens kijken of er nog een niet geziene aflevering van de politieke junkies kan vinden.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef venomsnake het volgende:
Blijven twee enge mannetjes die Knevel en vd Brink.
maar goed, toch maar stiekem weer kijken.
oneensquote:Op maandag 26 mei 2014 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
De islam is een onschuldige religie
Eens
Oneens
Oneens.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Eens
Oneens
Waarom heb jij geen UI?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
Eens
Oneens
Ik vind het heel erg storend.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom wel? Ben zo ook onderscheidend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |