quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:58 schreef Oversight het volgende:
[..]nog iets van bezwaar tegen 5 vingerig welriekend groen ?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:15 schreef senesta het volgende:
[..]Op zich niet. Maar ik weet dat de meeste topics daarover openen in UVT dus ik denk dat je daar meer users zal vinden die verstand hebben van die plantjes
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:38 schreef Oversight het volgende:
[..]Senesta, bron van alle kennis.
Zet er dan een link in naar de vorige? En haal de quotes weg? Ga je vanmiddag nog?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:31 schreef senesta het volgende:
Het is nu een quote maar eigenlijk wel zonde want nu vallen de foto's uit de OP in de quote
Aangepastquote:Op zondag 23 maart 2014 10:26 schreef valentijn101 het volgende:
Kan de TT misschien wordn aangepast. F&F / Chinchillamaatjes gevonden! van gezocht naar gevonden of zo?
Oké dan. Dankjewel.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:48 schreef senesta het volgende:
Ik kon gewoon een nieuwe openen. Vreemd..
F&F / In Memoriam #8
Mijn dank is ten zeerste!quote:Op woensdag 16 april 2014 20:01 schreef MdMa98 het volgende:
F&F / Dano en Yindi zoeken een nieuw baasje! slotje graag we zijn helemaal klaar met het gezeur of iets wel of niet zielig is. bedankt irritante fok!users![]()
Nee, die is allergisch voor katten dus komt waarschijnlijk wat minder hier.quote:
Is ze allergisch voor katten? Ik had geen idee!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, die is allergisch voor katten dus komt waarschijnlijk wat minder hier.
nou idd dat mag ze wel eens zeggen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Is ze allergisch voor katten? Ik had geen idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |