abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:21:35 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137636844
In huize MikeyMo/Qwea komt binnenkort een Labradorp pupje het huis op stelten zetten.

Op 29 Januari 2014 Hebben we mijn berenkoning Baloe helaas moeten laten inslapen op 14 jarige leeftijd ;(.

Omdat ik me geen leven zonder hond kan voorstellen en ik dat ook helemaal niet wil, hebben we besloten om een pupje te nemen :

Meet Link. Link is een zwarte labrador pup uit de werklijn (Met stamboom. Beide ouders HD-A, ED-vrij, alle testen die teveel zijn om op te noemen heb ik grondig doorgenomen met behulp van Harajuku, waarvoor dank babe :* en zagen er prima uit).
Link is inmiddels bijna 6 weken en is best een brutaaltje :D Ooh, en Link heeft scherpe tanden :')

Link is een reutje, en heeft 1 broertje en 3 zusjes. Waarvan 1 wit zusje :D

De eerste voorbereidingen in huis worden as we speak getroffen voor master Link.

We hadden zeer glad laminaat waarbij ik zelfs regelmatig op mijn plaat ging als ik op mijn sokken rondliep :') Kortom, geen laminaat voor een pupje! Dus wat doe je dan?

Dan ruk je de vloer eruit. Inclusief de gladde houtenvloer eronder, want dat zag er ook niet uit, was glad en gaf een afstap naar de keuken.

Vervolgens leg je er nieuw, veel stroever laminaat in waardoor de pup wel grip heeft (en ik ook :') )

Als Link eenmaal komt, heb ik nog 3 vloerkleden die ook nog in de kamer gaan totdat de pup volgroeit is zodat het iig niet funest is voor zijn heupen.

Inmiddels hebben we al een nieuwe bakkenstandaard met bakken aangeschaft en kreeg ik van een vriendin als "kraamcadeau" ( :D ) een allerschattigst hondenvoer bakje uit Disneyland Parijs:

_O- :D

Ook hebben we een matrasje (baby matras) met een vetbed wat zijn plek wordt. En speeltjes zijn ook in de pocket! Voor de zekerheid hebben we een bench (dat wilde MikeyMo graag :') ) maar ik heb diepe haat tegen benches, dus ik ga het zonder doen.

Voer is net besteld, dus ook dat is geregeld. We gaan Carnibest voeren (ik hoef in dit topic geen Carnibest v.s Brok discussie, die mag hier ).
Ook heb ik een droogmachine besteld die morgen al binnenkomt :D En heb ik kippennekken, kippenmagen en kippenlever besteld bij de poelier om te drogen als snacks voor master Link.

Link heeft een lichte overbeet maar we gaan er vanuit dat dat gewoon wegtrekt. En zo niet, zien we dat dan wel weer. De DA's en fokkers die ik heb gesproken hebben het allemaal eerder gezien, worden er niet zenuwachtig van want het trokt tot nu toe altijd nog weg, dus ik word er dan ook maar niet zenuwachtig van :+

Link woog 8 dagen geleden 2330 gram :D

Sorry voor de crappy foto, hij was ontzettend donker en mijn photoshopskillz zuigen :')

Link is al opgegeven voor de puppycursus ook :Y Daarnaast wil ik met Link ook apporteer en speurcursus gaan doen als hij ouder is, het is immers een hond uit de werklijn. Ook wil ik volgend jaar lekker met hem gaan hardlopen.

Enige wat ons nog rest is een bolderkar (ja, echt :')) zodat die dodo lekker op de fiets in de kar mee kan naar het strand. En een vriezer voor o.a de carnibest en snacks (en mijn brood en hutspot :') ).

Kortom : Slapeloze nachten en drukte *O*

Meer pics :

De rest v/d foto's staan op mijn externe hdd en komen in de loop van dit topic nog wel :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 11 maart 2014 @ 22:22:10 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137636880
Op schoot it will be!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137638323
F&F / Meet Link #2

Verwarring! :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 22:55:36 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137639200
Dan gaan we daar verder :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')