Owja, sorry.quote:
Kan het me herinnerenquote:
Binnen is het gezellig warmquote:
Thnx.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Fascination het volgende:
Lucious lipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Helaasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb niet echt iets geschikts voor de OP, kutje.
Nouja.
Mja, zit nu op mijn laptopje te kutten.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, zit nu op mijn laptopje te kutten.
Daar heb ik niet zo'n voorraad.
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ze net een nieuwe vriend heeft?
Ligt gevoelig man
Wat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ze net een nieuwe vriend heeft?
Ligt gevoelig man
Sorry Roy. Maar de jongen waarmee ze op vakantie is daar, is haar nieuwe vriend.quote:
Wat zou het kosten om hem daar een ongelukje te laten krijgen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Roy. Maar de jongen waarmee ze op vakantie is daar, is haar nieuwe vriend.
Kijk eens op Silk Roadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zou het kosten om hem daar een ongelukje te laten krijgen?
Zou haar buik kussen.quote:
Pfoe. Daar weet Mur meer van dan ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zou het kosten om hem daar een ongelukje te laten krijgen?
Man met smaak gespot.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:40 schreef Watertornado het volgende:
Oude Shakira (of dus eigenlijk jonge).
Nee, gisteren voor het eerst weer gesportquote:
Hmm helaas danquote:
Heb jij dan niet dat het eigenlijk alleen maar erger wordt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:08 schreef fietsie het volgende:
Geil: was ik wel ja
Gelegenheid: nee zit te wachten tot iemand iets komt ophalen
Vervolg: boodschappen en uk halen
Dus ehm, het moet maar ffies weg-ebben...
Ja en ik ga ook allemaal foute klusjes zitten doen, zoals het bijwerken van mijn tumblr blog....quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb jij dan niet dat het eigenlijk alleen maar erger wordt?
Keeping the boner hardquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en ik ga ook allemaal foute klusjes zitten doen, zoals het bijwerken van mijn tumblr blog....
Ik had ook al zin om het "A Woman's pleasure' topic in KPD aan te gaan zitten vullen maar dat wordt me nu effe te erg...quote:
Dat kan ik me wel voorstellen ja!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had ook al zin om het "A Woman's pleasure' topic in KPD aan te gaan zitten vullen maar dat wordt me nu effe te erg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |