Ok, jij mocht kiezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan speelde je dus echt 18 uur per dag in een premade team. Ik had het geluk dat ik door worldpvp al redelijk ver was voor het uitkomen van de eerste BG. Al ben ik wel gestopt voor rank 12/14.
Daar had ik ergens toch nog teveel een leven, of zo.
[..]
Spring Breakers, wulpse tieners
ik werd steeds gehackt in wotlk, elke keer als ik mijn spullen terug vroeg bij een GM kreeg ik alles van die hacker ook in de mailquote:
Niet voor niks 100k kills. Met de hele guild ook echt... Ik ben online eigenlijk maar een vervelend mannetjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WorldpvpDe reden waarom ik op een private server till 60 only speel.
South shore vs Tarren Mill. The good old timesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor niks 100k kills. Met de hele guild ook echt... Ik ben online eigenlijk maar een vervelend mannetje
300quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ook al? En we deelde ook al de mening over Memento, jottem
Seizoen 3. Eerdere twee seizoenen zijn al een paar jaar geleden uitgezonden. Dit is wel de eerste aflevering van seizoen 3.quote:
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
RIP world pvp 2004-2007 never forget
TBC in nagrand bij die elementals was nog wel aardigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
RIP world pvp 2004-2007 never forget
Wij zijn wel echte klassieke spelersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
South shore vs Tarren Mill. The good old times
Tyfushond, uit het oog uit het hart héquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een raar wondje op mijn hand, een soort blaasje. Ik denk dat ik melaats ben.
Mocht ik morgen overleden zijn
SUPERSOFEZELL
FOK-IT
, ETSU
, TYPISCH
, VOORNAAMACHTERNAAM
, XCACHET
, TJACKA
CRACK_
, INSOMNIA_
, MUTO
, TOTO69
, SPATIELOOS
, JIMBO.
KANEELSTOKJE
ALDOTHEAPACHE
ARACHIDE
RODAWA
JANCEES
Indien ik iemand vergeet. Ik ben melaats en stervende, laat me
Met jou deel ik WoW. Zolang ik je naam/server niet krijg is er geen vertrouwensband.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tyfushond, uit het oog uit het hart hé
Jammer dit inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tyfushond, uit het oog uit het hart hé
dat was echt helemaal in het begin toch? ik heb classic wel gespeeld maar dat niet meegemaaktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
South shore vs Tarren Mill. The good old times
Een private server en ik ben pas weer begonnen met lvlen. Ik speel nu alliance (quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met jou deel ik WoW. Zolang ik je naam/server niet krijg is er geen vertrouwensband.
Voordat WSG uitkwam ja. Dagenlang gewoon 100 spelers over en weer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat was echt helemaal in het begin toch? ik heb classic wel gespeeld maar dat niet meegemaakt
Klopt, 2004/2005quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat was echt helemaal in het begin toch? ik heb classic wel gespeeld maar dat niet meegemaakt
wat lees jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo... weer een halfuur verkankerd aan FOK! pratende over mijn gamende jeugdzondes. Ik pak mijn boek er weer even bij
ach joh dat is maandag toch pas? gewoon zondag avond beginnen johquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo... weer een halfuur verkankerd aan FOK! pratende over mijn gamende jeugdzondes. Ik pak mijn boek er weer even bij
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Joanna's lvling guide, what else?
weet niet eens meer waarom ik ben begonnen... vanuit call of duty hebben ze mij daarheen gelokt denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ging spelen echt vlak voor die bg patch
#fuckedup
The bastards!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
weet niet eens meer waarom ik ben begonnen... vanuit call of duty hebben ze mij daarheen gelokt denk ik
feodale systeem moest ik ook leren voor geschiedenis op middelbare schoolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geschiedenis van de Middeleeuwen. Over het feodale/dominiale stelsel momenteel. Jippie
Ik vorig jaar ook. Enige p vak wat ik verneukt heb. Ik besloot te gaan zuipen voor mijn herkansing...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
feodale systeem moest ik ook leren voor geschiedenis op middelbare school
Wat is jouw visie op de plotselinge afwezigheid van Kapi?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook. Enige p vak wat ik verneukt heb. Ik besloot te gaan zuipen voor mijn herkansing...
Ik haat mijzelf.
ach mattie je moet zo denken toch crisis op moment je kan beter beetje chillen en wat langer studeren gaat toch geen baan krijgen nuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vorig jaar ook. Enige p vak wat ik verneukt heb. Ik besloot te gaan zuipen voor mijn herkansing...
Ik haat mijzelf.
dit valt mij al dagen opquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op de plotselinge afwezigheid van Kapi?
Spijt en schaamte. Het kan niet meevallen je al die tijd enigszins afkeurend op te stellen jegens mij. Ik wil niet arrogant overkomen, maar ik ben toch wel het neusje van de zalm onder de users.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op de plotselinge afwezigheid van Kapi?
Deze OP moet jou toch wel aan het hart gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mis die jongen wel een beetje.
HMFquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat een gehuil om Kapi, HMF is al langer weg.
Het was mijn WoW account, nu weer in kijk baar he?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Littlerabbit is de enige man die mijn hart doet kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |