Misschien komen we wel uit Katwijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Incest, hij is ook je broer
Voor zover ik weet woonde hij daar nooit. Mijn moeder ook neit, trouwensquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien komen we wel uit Katwijk.
Daar is dat heel normaal.
Volgende week in DNA-onbekend...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
Katwijk? Dan zijn we gescheiden opgevoed.
Ik heb geloof ik 3 Katwijkers in mijn fb lijstquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
Katwijk? Dan zijn we gescheiden opgevoed.
INSOquote:
bedankt mattie voor alle supportquote:
Mooie mutsen wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
vato gonzalez is bij mijn broertje op school
thanks mattiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt mattie voor alle support
niets dan lobi voor mu niggaz
yes ik krijg lr's accountquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een raar wondje op mijn hand, een soort blaasje. Ik denk dat ik melaats ben.
Mocht ik morgen overleden zijn
SUPERSOFEZELL
FOK-IT
, ETSU
, TYPISCH
, VOORNAAMACHTERNAAM
, XCACHET
, TJACKA
CRACK_
, INSOMNIA_
, MUTO
, TOTO69
, SPATIELOOS
, JIMBO.
KANEELSTOKJE
ALDOTHEAPACHE
ARACHIDE
RODAWA
JANCEES
Indien ik iemand vergeet. Ik ben melaats en stervende, laat me
bedankt lrquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een raar wondje op mijn hand, een soort blaasje. Ik denk dat ik melaats ben.
SUPERSOFEZELL
FOK-IT
, ETSU
, TYPISCH
, VOORNAAMACHTERNAAM
, XCACHET
, TJACKA
CRACK_
, INSOMNIA_
, MUTO
, TOTO69
, SPATIELOOS
, JIMBO.
KANEELSTOKJE
ALDOTHEAPACHE
ARACHIDE
RODAWA
JANCEES
bedanktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
SUPERSOFEZELL
FOK-IT
, ETSU
, TYPISCH
, VOORNAAMACHTERNAAM
, XCACHET
, TJACKA
CRACK_
, INSOMNIA_
, MUTO
, TOTO69
, SPATIELOOS
, JIMBO.
KANEELSTOKJE
ALDOTHEAPACHE
ARACHIDE
RODAWA
JANCEES
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je nu eindelijk door dat niemand je moet?
met de kerst waarschijnlijk pas seizoen 4quote:
zijn het korte seizoenen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met de kerst waarschijnlijk pas seizoen 4
Beter moeten we niet weer 2 jaar wachtenquote:
ja gaat ik drink nu sambucca en bierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
inso hoe gaat het?
ik heb deze week twee keer footlong subway op
was lekker man
Inderdaad. Ik vond het einde zo kutquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter moeten we niet weer 2 jaar wachten
Zijn telkens seizoenen van 3 afleveringen, maar wel elke keer 1,5 uur per aflevering.quote:
kwaliteit > kwantiteitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn telkens seizoenen van 3 afleveringen, maar wel elke keer 1,5 uur per aflevering.
Normaal is het 1,5, 2 jaar. Wat loopt je nou te zeiken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met de kerst waarschijnlijk pas seizoen 4
Haha met je welvaartsbuikje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
inso hoe gaat het?
ik heb deze week twee keer footlong subway op
was lekker man
Als je in 1 keer 3 seizoenen ziet lijkt me dat vrij logischquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Normaal is het 1,5, 2 jaar. Wat loopt je nou te zeiken?
Dat sowieso.quote:
Dat is het grote verschil tussen Britten en Amerikanen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |