Oh wacht effe: het is natuurlijk Mercedesquote:
En dan is Phil Redmond de daderquote:Al zou die laatste natuurlijk het meest geweldig zijn...
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh wacht effe: het is natuurlijk Mercedes
Niet dat dat kan, want ze was bij de Blast volgens mij al jarig, maar goed, dat zullen ze zich vast niet meer herinneren
[..]
En dan is Phil Redmond de dader![]()
Zijn verklaring: "He has completely raped the series. I thought: I must do something about it. TODAY!!!"
Maar goed dat ik niet van plan was deze aflevering of die van gisteren nog te kijken deze week.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
Wat was dit een ontiegelijk vervelende aflevering zeg
De Fraser/Trevor/Grace-scènes waren gewoonweg slecht en slaapverwekkend, dan hebben we nog vrouwtje Moeilijkkijken en meneertje Ik-heb-maar-één-gezichtsuitdrukking, daarbij ook nog eens Sandy... Nee, dit was echt geen pretje.
Gelukkig waren de McQueen-scènes echt fantastisch![]()
![]()
Hm, in deze aflevering zijn alleen de McQueen-scènes de moeite waard. Eigenlijk had de hele aflevering rond hen en de korte terugkeer van Myra moeten draaien, maar de andere lievelingetjes van Crapwood hebben ook zo hun broodnodige screentime nodig naar het schijntquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet van plan was deze aflevering of die van gisteren nog te kijken deze week.Kan me er echt niet toe zetten.
Nou, als ze dít al een "huge showdown" noemen, is het écht heel slecht gesteld met de creativiteit van de makersquote:Maar wacht eens even, er was toch een 'huge showdown' vandaag? Dat was dus ook niks?
Ik vond Sienna's showdown het beste. Die van Will was goed, maar ja, Will was geen echte slechterik naar mijn mening. Waardeloos hoopje verdriet met een bril op, dat was het.quote:
Ik vond zijn "waarom" best wel sterk hoor, bijna even sterk als die van Sienna. Het mooie hier was ook dat er veel meer paniek was: Sienna vanwege Tom in de kelder, Patrick vanwege de geheimen uit het verleden... En de actiesequentie was meesterlijk. Ik zat net weer ademloos te kijken naar het gevecht tussen Will en Dodger op het dak, echt meesterlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond Sienna's showdown het beste. Die van Will was goed, maar ja, Will was geen echte slechterik naar mijn mening. Waardeloos hoopje verdriet met een bril op, dat was het.
En zo is het ja!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
Wat was dit een ontiegelijk vervelende aflevering zeg
De Fraser/Trevor/Grace-scènes waren gewoonweg slecht en slaapverwekkend, dan hebben we nog vrouwtje Moeilijkkijken en meneertje Ik-heb-maar-één-gezichtsuitdrukking, daarbij ook nog eens Sandy... Nee, dit was echt geen pretje.
Gelukkig waren de McQueen-scènes echt fantastisch![]()
![]()
Haha, je hebt 'm al door. Voeg daar Finn en Vincent aan toe en je hebt mijn top 5! Daarna komen nog Lindsey, Robbie, Sandy en Sonny. Maar daar kan ik nog enigszins naar kijken..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En zo is het ja!![]()
Volgende week geven ze van mijn part (ik ken ze eigenlijk niet of amper) George, Dennis en Vincent maar wat screentime.
Want de top 3 van personages waar ik echt helemaal klaar mee ben zijn:
Nummer 1: Freddie Roscoe.
Nummer 2: Grace Black.
Nummer 3: Fraser Black.
Zitten ze een keer niet in de aflevering, vind ik eigenlijk elke aflevering stukken beter tot nog toe.
Ik denk dat dit ook wel jullie top 3 zou zijn.. Of vergeet ik iemand?
Nou, gelukkig krijgt Dennis komende week weer wat meer screentimequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En zo is het ja!![]()
Volgende week geven ze van mijn part (ik ken ze eigenlijk niet of amper) George, Dennis en Vincent maar wat screentime.
Want de top 3 van personages waar ik echt helemaal klaar mee ben zijn:
Nummer 1: Freddie Roscoe.
Nummer 2: Grace Black.
Nummer 3: Fraser Black.
Zitten ze een keer niet in de aflevering, vind ik eigenlijk elke aflevering stukken beter tot nog toe.
Ik denk dat dit ook wel jullie top 3 zou zijn.. Of vergeet ik iemand?
Mercedes ben ik vergeten in het rijtje van meest ergerlijke personagesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:31 schreef Koosnaam het volgende:
Haha! Ja, ik wist eigenlijk al wel dat jullie er ook wel zo over dachten.
Maar ik heb me er nog niet zo aan kunnen ergeren als dat ik deze week gedaan heb.![]()
Maar in dat rijtje horen voor mij ook zeker Finn, Robbie, Trevor, Tegan, Sonny. En Sandy en Mercedes irriteren me ook.![]()
Leukste personages vind ik eigenlijk een stuk moeilijker nog. Maar dan ga ik maar voor:
1. John Paul
2. Maxine
3. Nancy
4. Tony
5. Leela
6. Dodger
7. Jack
8. Carmel
9. Tom
10. Peri
Maar van een aantal personages heb ik nog erg weinig gezien.
Haha, ja ik dacht al dat je die misschien vergeten was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mercedes ben ik vergeten in het rijtje van meest ergerlijke personages
En John-Paul in die van leukste personages
Maar wel grappig dat ons lijstje van favoriete personages erg overeenkomt
Er zijn best veel leuke personages: Dennis, Nana en Carmel staan bijvoorbeeld ook niet in mijn lijstje, terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Haha, ja ik dacht al dat je die misschien vergeten was.![]()
Ik zat wel te twijfelen bij een aantal. Zeker in het rijtje van leukste personages! Maar zoals een Dirk, heb ik nog bijna niets van gezien.
Ja absoluut. Al vond ik de rol van Tony nog vrij beperkt. Aan zijn restaurant plannen met Ste, kwam wel heel snel een eind. Wel diende hij natuurlijk ook als ondersteunende rol van Finn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn best veel leuke personages: Dennis, Nana en Carmel staan bijvoorbeeld ook niet in mijn lijstje, terwijl ik ze wel ontzettend leuk vind.
Maar het ligt er ook aan of ze op het moment een grotere rol spelen of niet. Een Maxine of Tony hebben de afgelopen tijd bijvoorbeeld meer screentime gehad als Leela, Dirk en Peri. Die drie vind ik echt erg tof, terwijl ze nauwelijks te zien zijn de laatste tijd of zelfs al tijden geen verhaallijn hebben gehad.
Gelukkig krijgt Peri deze week ook weer een rol, evenals Dirk. Ik kijk er naar uit
Nou nou, niet overdrijven, 't zijn maar 7 postsquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:29 schreef luftersel het volgende:
Zó, bijna heel de dag niet online geweest, even wat teruglezen hoor.
Toch moest ik nog wel even wat teruglezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou nou, niet overdrijven, 't zijn maar 7 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |