Is van Team america world police.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen de Verenigde Staten ervan, mag ik hopen?
MKAAYquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is die uit een van die drugsdocu's.
"medicinal weed I could still approve, but normal weed, NO WAY. Drugs are BAD."
Ah ok, die claimen even 2 continenten, zo zijn ze. Fucking gringo's.quote:
Kijk die film ff. 'T is weekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah ok, die claimen even 2 continenten, zo zijn ze. Fucking gringo's.
Je niet aan de algemene gedragsregels binnen de gevangenis houden. Dus bewaarders aanranden, andere gevangenen afpersen/mishandelen etc.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn punt is het "je misdragen". Jij vindt het weggooien van vlaggen "je misdragen"?
Wat voor samenleving sta jij eigenlijk voor?
Als ie online te bekijken is wel. Anders zal ik het aan mijn filmleverancier voor de supermarkt vragen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk die film ff. 'T is weekend.
Biertje erbij..
Vast welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ie online te bekijken is wel. Anders zal ik het aan mijn filmleverancier voor de supermarkt vragen.
Lijkt me dat je daar nieuwe aanklachten tegen moet formuleren en zo straffen stapelen. Dan doet het recht en niet de willekeur van een gevangenis zijn werk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je niet aan de algemene gedragsregels binnen de gevangenis houden. Dus bewaarders aanranden, andere gevangenen afpersen/mishandelen etc.
Ik ben het ermee eens dat het weggooien van een vlag niet bestraft hoort te worden. Maar als je het dan toch gaat straffen, doe het dan met een erg lichte straf.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar nieuwe aanklachten tegen moet formuleren en zo straffen stapelen. Dan doet het recht en niet de willekeur van een gevangenis zijn werk.
ik weet niet wie gekker is, deze malloot van een sjeriff, of de rechtbank die iemand daadwerkelijk voor zoiets veroordeelt :") als het jouw eigendom is, mag je het toch weggooien?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat het weggooien van een vlag niet bestraft hoort te worden. Maar als je het dan toch gaat straffen, doe het dan met een erg lichte straf.
En dat hebben ze nu gedaan. Een week op water en brood stelt immers niets voor.
iemand die in een Amerikaanse gevangenis zit of zat, zal geenszins enige waardering op kunnen brengen voor het land, Sterker nog, ze kunnen het alleen maar verachten,quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef Ulx het volgende:
Vinden jullie het niet een vreemd verhaal dat 38 (!) gevangenen hun reet afveegden met de vlag?
Als een paar figuren dat doen wil ik het best geloven. Maar bij zoveel gevangenen? Dan verwacht je toch rellen of zo. Of een opstand.
Gelul. John Rambo ging direct uit de gevangenis MIA's halen in Vietnam. Voor de USA.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:36 schreef rzverk het volgende:
[..]
iemand die in een Amerikaanse gevangenis zit of zat, zal geenszins enige waardering op kunnen brengen voor het land, Sterker nog, ze kunnen het alleen maar verachten,
dat staat als een paal boven water, mijn waard
Rambo is een FILM.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gelul. John Rambo ging direct uit de gevangenis MIA's halen in Vietnam. Voor de USA.
Een documentaire. Waarom zou een president als Reagan dan vol lof zijn geweest over die film?quote:
Kolonel James Braddock daartegen ging daadwerkelijk naar ´Nam om ´Muricans uit de handen van de gooks te halene.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |