Waarom doe je dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef LazyDave het volgende:
Ik leef ook praktisch op water en brood, niet zo'n verschrikkelijke straf.
Ze kunnen gevangenen net zo goed een pil geven dan met alle voedingsstoffen en nog wat verdovingsmiddelen daarin.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Amerikaans gevangenisbrood zit vol met alle voedingstoffen, het is daar redelijk normaal dat men alleen maar brood krijgt
http://en.wikipedia.org/wiki/Nutraloaf
Goed idee! Verkleint ook de kans op tandbederf.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze kunnen gevangenen net zo goed een pil geven dan met alle voedingsstoffen en nog wat verdovingsmiddelen daarin.
lekker boeiend, vloekt niet zo met het zand als rood/oranjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Jep. Dezelfde kerel is ook uitvinder van roze boxershorts, roze gevangenis-outfits en tentenkampen buiten de gevangenis, puur om de rest van Arizona te laten zien hoe erg je als gevange wordt vernederd door de hele godganse dag in roze kleding rond te moeten rennen
omdat muricaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom wordt die man niet opgepakt wegens marteling?
High of 122o?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
dat zaten ze al, joe weet wel beter
[ afbeelding ]
Hangt van je gezondheid af op het moment dat die week begint.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:23 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een maandje is wat overdreven maar een week kan prima.
Klopt, en stel je ook nog voor, dat ze rustiger en minder gewelddadig worden, echt absurd dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor een gezond persoon is zo'n beperkt tijdelijk dieet geen enkel probleem.
ja precies, een hongerige boze menigte is altijd op zijn kalmstquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:57 schreef rzverk het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, boeven moet je hard aanpakken, en bovendien worden ze daar een stuk rustiger van, minder kans dat ze elkaar de hersens proberen in te slaan vanuit krachtsovertuiging.
Wat is er precies "misdragen" aan als men een vlag weghaalt, die anderen in je cel ophangen, waar je niet om gevraagd heb?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nee, water en brood als ze zich misdragen.
Dat is die uit een van die drugsdocu's.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:16 schreef Life2.0 het volgende:
dat zaten ze al, joe weet wel beter
[ afbeelding ]
Die post ging over het toepassen op Nederlandse gevangenen die zich misdragen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er precies "misdragen" aan als men een vlag weghaalt, die anderen in je cel ophangen, waar je niet om gevraagd heb?
Ik geef de -vermoedelijk- Mexicanen groot gelijk dat ze die vlag, die anno 2014 niet meer staat voor hoe de VS zijn opgericht, besmeuren en verscheuren.
Ze zijn wel zwak, en krijg maar net voldoende om te eten, dus ze slaan eerder hun energiereserves op ipv nutteloze gevechten te zoeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja precies, een hongerige boze menigte is altijd op zijn kalmst
Alleen de Verenigde Staten ervan, mag ik hopen?quote:
Mijn punt is het "je misdragen". Jij vindt het weggooien van vlaggen "je misdragen"?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die post ging over het toepassen op Nederlandse gevangenen die zich misdragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |