Dat is wel HEEL erg lang!quote:Op zondag 26 januari 2014 19:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb gelukkig nu bijna geen klachten meer! Het neemt echt met de dag af.![]()
Gisteren ben ik weer gaan werken en toen heb ik een andere wijk gekregen dan mijn standaard wijk op zaterdag. Ik heb nog zo'n 1.40u met iemand staan te praten en was daarom pas om 17.15u thuis!
@superkimmi: nog bedankt voor de tip over een eventuele allergie die ik zou kunnen hebben, maar dat blijk ik niet te hebben. Ik heb de uitslag van het bloedonderzoek gekregen en er bleek een lichte ontsteking in mijn bloed te zijn. De internist zei dat de ontsteking die ik vorig jaar in mijn verstandskies had waarschijnlijk was overgeslagen en dat mijn lichaam het er gewoon moet uitwerken. Ik ben blij dat het in ieder geval dat 'maar' is/was!![]()
Ja, in het archief bij de gemeente waar ik ook werk!quote:
Daar had je toch ook een vervanger voor gehad toch? Ben je dan nog wel met die nieuwjaars kaartjes langs de deur geweest?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 06:06 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens... Ik ben klaar met de krant.
Mijn vervanger vond dat ik zelf langs de deuren mocht gaan, aangezien ik in een half jaar constant klachtenloos had bezorgd. Hij vond dat ik het verdiendequote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:54 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ook een goeie moggel.
Zo eens even douchen, boodschappen doen (iig veel zakdoekjes), de afwas van gisteren heb ik nog staan en dan is het wel eens tijd om naar het depot te gaan.
[..]
Daar had je toch ook een vervanger voor gehad toch? Ben je dan nog wel met die nieuwjaars kaartjes langs de deur geweest?
ook niet echt slim natuurlijk als een bedrijf dat dan zo laat gaat versturen, het is nu niet zo dat het onbekend is dat er op maandag geen post meer komt. Dus bij de minste of geringste tegenslag is dat ding dan al te laat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:44 schreef Hoplahopla het volgende:
Lang leven het nieuwe beleid van PostNL. Vandaag een brief ontvangen die vrijdag op de bus gegaan is. Stond doodleuk in dat ik vandaag een afspraak had om 15 uur.
Mee eens, als het zo kort dag is bel dan even om de afspraak vast te leggen en stuur de brief ter bevestiging. (Je moet ook maar net kunnen.)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ook niet echt slim natuurlijk als een bedrijf dat dan zo laat gaat versturen, het is nu niet zo dat het onbekend is dat er op maandag geen post meer komt. Dus bij de minste of geringste tegenslag is dat ding dan al te laat.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ook niet echt slim natuurlijk als een bedrijf dat dan zo laat gaat versturen, het is nu niet zo dat het onbekend is dat er op maandag geen post meer komt. Dus bij de minste of geringste tegenslag is dat ding dan al te laat.
Moeten ze wel je telefoonnummer goed opschrijven (na drie keer...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:44 schreef posje het volgende:
[..]
Mee eens, als het zo kort dag is bel dan even om de afspraak vast te leggen en stuur de brief ter bevestiging. (Je moet ook maar net kunnen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |