Heeee, ik ook. Geld is allang uitgegeven, maar de loonstrook staat er!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef Rafierafie het volgende:
Ik heb schijnbaar gisteren toch nog mijn loonstrook in Finbox ontvangen.
Nu snap ik er echt geen hol meer van hoor!
Het enige wat je hier krijgt is een lijstje met straatnamen en meestal fix ik er zelf een geprint screenshotje van Google Maps bij. Gewoon voor het geval dat, ik sta liever met een laserprintje in de regen dan met mijn telefoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zoek ook regelmatig dingen vantevoren op, zodat ik bij nieuwe wijken minder snel voor verrassingen kom te staan.
Ja drie dagen had ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:37 schreef allweather het volgende:
[..]
Hangt denk ik ook erg van de personeelsbezetting af. Hier hebben we momenteel weinig verloop en genoeg mensen, dus worden alle nieuwe pbz 3 dagen lang op sleeptouw genomen.
En sommigen, zoals ik beginnen bij een graadje of 10 al met die vingerloze handschoenen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:56 schreef superkimmi het volgende:
Mijn handen zijn nog nooit koud geweest! Echt bizar, zo gauw ik begin te werken heb ik nergens last van, zelfs niet als ik sneeuw van brievenbussen moet vegen
Het is hier gelukkig nog een graadje of 6.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:37 schreef KatrienDuck het volgende:
5cm sneeuw gevallen vannacht hier in het noorden. Straks maar eerst even sneeuw ruimen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:00 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Zal ik daar maar even gebruik van maken. Ik verkoop zo nu en dan wat kabels via marktplaats(brievenbuspost). Normaal plakte ik de envelop af met een stuk duct-tape, zodat de kabel er niet uit komt vallen langs de lijmlaag. Nu is m'n duct-tape op en heb ik een rol oude reclametape gevonden. Deze is echter bedrukt. Gaat dit een probleem vormen?(zie afbeelding hieronder)Je kunt ze misschien beter in wat karton binden met tape op de randen. Lijkt mij goedkoper dan enveloppen gebruiken. Als je het adres en de postzegels er dan met een blaadje op plakt komt het wel aan. Niet vergeten het retouradres er op te zetten. En het kan ook handig zijn (aangezien het om kabels gaat) om een langere "enveloppe" te maken, zodat het ook in brievenbussen past van het kleine formaat. Dus bijvoorbeeld max +/- 10 cm breed en +/- 1,5 cm hoog ofzo. Moet natuurlijk met het gewicht wel uitkomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr: Vindt de PostNL het erg als ik deze tape gebruik om de envelop af te sluiten.
Alvast bedankt
[ Bericht 4% gewijzigd door Hoplahopla op 26-01-2014 11:08:51 ]Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
er mag toch niet piramide gezet meer worden. Tenminste, zo is mij dat verteld...quote:Op zondag 26 januari 2014 11:28 schreef Deezertje het volgende:
Merk wel dat alles met een beetje gewicht tegenwoordig bij Sandd e.d. zit. Gisteren alleen maar de Bonaparte / huis tuin gids van een beetje formaat. De rest was allemaal dun spul en kwam door gemeentelijke aanslagen nog wel ieder huis langs. Je zou de zaterdag haast daldag noemen met HAH voortaan. In mijn wijken heeft bijna iedereen Makro en dan merk je wel dat die naar de dinsdag is gegaan. Scheelt serieus een hele tas vaak en de Makro was soms ook nog wel lekker dik dus pakte makkelijk vast.
Nu is het allemaal dun spul en als er dan zoals gisteren bij naam voorbereider: 'iedereen'staat weet je al wel hoe laat het is: alle post op formaat niet van klein naar groot maar van klein groot en ohja nog klein dus dat pakt per huis ook niet makkelijk....
Officieel niet, in de praktijk doen we dat nog wel gewoon, althans, de mensen die zelf ook lopen of gelopen hebben en dus weten dat het gewoon veel makkelijker is doen dat over het algemeen nog wel. Tegen de nieuwelingen zeggen ze gewoon "zien is vallen" dus die zetten groot en klein over het algemeen door elkaar. Zelf zeg ik dan meestal wel dat het makkelijker is als ze het grote spul achteraan zettenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:45 schreef gridjuh het volgende:
[..]
er mag toch niet piramide gezet meer worden. Tenminste, zo is mij dat verteld...
Sneeuw? Ijzel! We hadden meer dan een cm ijs op de auto liggen.. En verschrikkelijk glad is het hier.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:31 schreef superkimmi het volgende:
sneeuw in het noorden? Ik zit hier in het zuidwesten en hier is t nog ver boven nul..
Waar heeft het geijzeld? Hier gelukkig niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Sneeuw? Ijzel! We hadden meer dan een cm ijs op de auto liggen.. En verschrikkelijk glad is het hier.
In Drenthe in iedergeval. Maar wel plaatselijk hoor. Hier waren hele stukken normaal maar ook stukken dat je slingerde op de weg. Lekkere verassing dus als je de bocht door komt en je ineens allemaal auto's tegen de bomen aan ziet staan en je er zelf nog langs moet...quote:Op zondag 26 januari 2014 13:59 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Waar heeft het geijzeld? Hier gelukkig niet.
Daarom heet het ook Friesland.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
ik zit ook in het noorden, maar zowel geen sneeuw als geen ijzel gezien en toch is het rond het vriespunt hier
In IJsland vast wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb net nog even gekeken, maar het ijs houdt nog niet
Daarom stammen de Scandinaviërs natuurlijk van de Friezen af.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
In IJsland vast wel.
Verdomme wat flauw![]()
Ik woon in de prov. Groningen, vlakbij Drenthe, maar hier alleen 5 cm sneeuw en -6.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
ik zit ook in het noorden, maar zowel geen sneeuw als geen ijzel gezien en toch is het rond het vriespunt hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |